zow... alweer terug van de fysio.. ze heeft mijn rug flink onderhanden genomen, af en toe tot pijnlijk toe.. maar het voelt uiteindelijk wel lekker... @ Nicky1989: ik kan me voorstellen dat je erg ellendig voelt... probeer een beetje afleiding te zoeken... hoewel het erg moeilijk is.. en ja.. ik zou ook niet echt langer willen blijven als je zoiets te horen hebt gekregen.... Maar vanavond lekker zwemmen heerlijk... wou dat ik ook mee kon.. maar ik moet werken, helaas... geniet ervan... @ Elisa: ik hoop dat de verloskundige iets kan beteken... een bleek gezicht en zo moe kan duiden op een laag Hb (ijzergehalte). is dat bij jou al gecontroleerd... volgens mij kan het afvallen niet echt kwaad.. het kindje neemt toch wel wat hij nodig heeft... Moet zeggen dat bij mij de eerste weken de kilo's er wel aan kwamen.. maar nu staat het stil, hoewel mijn buik dikker wordt... @ Beurstas: ik heb hem ook al besteld.. ben ook erg benieuwd wat er in zit.. Morgen overdag gaan we... dus dan weet ik het.. @ Chivay: volgens mij heb je in de rai zelf een aantal pinautomaten staan.. dus als ze bij de stand geen pinding hebben, kun je daar nog terecht.. Maar lijkt mij sterk dat ze die niet hebben... zeker als ze echt grotere dingen verkopen... zonder kan eigenlijk niet meer in deze tijd. @ Kiss: kan echt maagzuur zijn.. maar zou ook een maagzweer kunnen zijn.. als het echt pijn doet zou ik toch even langs de huisarts gaan... succes...
net verloskundige gesproken en hoort er nu beetje bij. ik moet het in de gaten houden hoe ik me voel. gewoon gas terug. ijzergehalte is goed, laatst bloedgeprikt! gewoon tempo lager en dan maar veel slapen. zij gaf aan dat dit de periode is dat de baby hard groeit en dus veel energie van je vraagt en het kan zijn alsof je de hele dag het gevoel hebt dat je de mount everest beklimt.. nou dat heb ik! dat gaat weer over.. dus we wachten af! liefs elisa
@ lauw - Goed te horen, hoop dat hij hier vandaag ook binnen komt.. joepie, beetje testrijden door de zaak, haha! @ nicky - wat ontzettend lullig... Kan niet veel anders zeggen dan dat! @ slapen - Ik heb te lang geslapen... ben nu zo brak als maar kan. Ook niet echt prettig, snap af en toe niks van mezelf. Te kort slapen is klote, te lang dus blijkbaar ook. Als mijn lichaam nu eens aangaf hoe lang ik wel moet slapen..
Hallo hallo ladies, Loop een beetje achter Na maandagochtend geen tijd meer gehad om te lezen. Het is nu echt te veel om overal op te reageren, solly... Ik heb wel alles gelezen, dus ben wel op de hoogte van alles. Heb leuke kamertjes, wagens en buikjes voorbij zien komen super! Die koelstrawagen is echt een koopje! Ben niet zo van de 3wielers, dochter heeft zich omgetrokken met een driewieler en heb 2 honden die meelopen ernaast, maar door dit aantrekkelijke prijsje ga ik wel twijfelen hahaha. Met mijn zoon ging het gisteren heel goed. Vannacht werd ik wakker van de warmte, lag ie naast me als een kacheltje. Was om 4.00. Ff getempt, weer 40 graden.... 2 zetpillen gegeven en vanmorgen wilde hij perse naar school. Met de juf afgesproken dat ze zou bellen als het niet meer gaat, maar heeft ze niet gedaan. Hij is nu met een vriendje mee, dus geloof dat het wel gaat De huisarts zei dat het een virus was, zou ik ook zeggen als ik het niet zou weten hahahaha. Dus we zullen het wel zien.... Het kamertje is bijna klaar, bijna zit alles in de lak. En dan nog de muren, radiator en de rst van de aankleding Dus nog genoeg te doen hahaha. Nou meiden, dit berichtje was super ego, ik weet het haha. Ik zal weer bijblijven hoor!! Grtz FemR
Goeiemiddag meiden! Hier net op de bak geploft. Ik heb vanochtend lekker met mijn meissie gezwommen, het was weer heerlijk! Nu ligt ze lekker te slapen... @Chivay: wat een goed idee, de meubeltjes op ware grote uitsnijden! En passen ze goed in het kamertje? @Nicky: wat balen dat je contract niet wordt verlengd! Ik hoop dat je snel weer een baan vindt! Fijn dat het bloed helemaal uit je urine is, zwemze vanavond! @kiss: leuk hoor die huizenjacht! Veel plezier bij de volgende huizen! Wat vervelend dat je last van je 'maag' hebt, ik herken het gevoel niet... @Laartje: die spuiten zijn inderdaad geen pretje... Maar als ze er eenmaan in zitten voel je er niks meer van. Heel veel succes! @Val: keelamandelen eruit, waarom ben je helemaal niet voor? Ik was zelf 2 toen ze eruit zijn gehaald en mijn man heeft ze nog steeds maar heel vaak keelpijn. Nu moet hij ze er misschien binnenkort uit laten halen, dan liever als kind dan als volwassene... @Lauw: tja, dat vallen, ik let echt wel op maar het was hier zó glad! Nu is gelukkig bijna alles weg, leve de regen (voor nu dan, anders niet). Balen dat je zo'n jeuk hebt! @Leonizzie: wat gaaf dat je je kindje voelt! Wat je omschrijft herken ik wel van mijn vorige zwangerschap, ik voelde Tes rond 17/18 weken, het begon met bubbeltjes. Zo'n fijn gevoel! Ik ga vanavond ook naar de 9maandenbeurs, misschien kom ik je wel tegen. @nikky: balen dat je je nog steeds niet goed voelt, doe maar rustig aan... @FemR: ben echt benieuwd naar je kamertje, foto's??? Nu nog de leukere dingen, muren gaan toch wel wat sneller dan de meubeltjes. En de aankleding is helemaal leuk! Ik denk dat ik binnenkort maar weer achter de naaimachine kruip om wat leuke spulletjes te maken. Wij gaan ons kamertje zaterdag ophalen, dan kan mijn man ook lekker aan de slag! Vanavond ga ik dus toch maar wel naar de 9 maandenbeurs, is eigenlijk toch wel leuk! Ik ga met mijn moeder, met de trein. Ik hoop dat ik volhou... Fijne dag allemaal!
nicky lekker zwemmen vanavond! geniet ervan meis Femr:ik ben ook echt benieuwd hoor! wil ook wel foto's zien! misschien op hyves?? Elisa83 rustig aan dan maar hoor! ik heb dat ook dat heel erg vermoeide op het moment...had het eerder niet zo, nu ben ik tussen de middag niet van de bank te slaan..:S en voel me ook niet helemaal lekker Koetje: veel plezier vanavond op de 9maanden beurs. En ik ben er niet helemaal voor omdat wij gingen voor zijn oren, hij heeft buisjes, die zaten helemaal goed, toen zegt ze: ik kijk ook even in zijn keel...ja zijn amandelen zijn wel wat vergroot...eet hij goed? Nee dus. Nou toen zei ze gelijk: nou dan zou ik de amandelen eruit halen...! maar hij heeft nog nooit een keelontsteking gehad of amandel ontsteking, en mijn moeder heeft het bij mijn zus laten doen en daar heeft het niet bij geholpen, zij ging toen later naar een homeopaat en die zei tegen haar, was maar naar hier gekomen, wij hebben een behandeling waarbij de amandelen verschrompelen/slinken...daarom vind ik het heel moeilijk....Maar hoor ook weer heel veel goeie verhalen waarbij het wel veel goed heeft gedaan...vind het moeilijk...
@lauw: fijn dat de fysio weer wat geholpen heeft en dat het lekker voelt. Mag ik vragen waarvoor je bij de fysio loopt? @zieke: hoe is het met de zieke kindjes van de dames hier? Ik hoop dat het al een stuk beter gaat. @kiss: ik zou ook zeggen maagzuur. de pijn herken ik niet maar het maagzuur wel. Hier ook meer last van bij zitten oid dan bij gestrekte houding. (sorry voor de late reactie) @elisa: fijn dat je al antwoord hebt van de VK. Gas terug is natuurlijk nooit verkerd, goed aan jezelf blijven denken. @FemR: begrijpelijk na zoiets dat je het niet op kinderwagens hebt met 3 wielen. Fijn dat het kamertje al bijna klaar is. Hoef je je daar niet meer druk om te maken. En voor je het weet zijn we 4 maanden verder @koetje: Fijn dat je zo lekker gezwommen hebt. Ik krijg er nu ook steeds meer zin in om te gaan zwemmen @val: het is wel belangrijk dat je er goed over nadenkt of je de amandelen weg laat halen of niet. Je kunt het ook nog een tijdje aanzien als je zoontje binnenkort weer zoveel last ervan heeft, of ze zijn weer vergroot dan kun je er nog altijd voor kiezen om ze weg te laten halen. Het is wel zo, hoe ouder ze worden hoe langer het duurt voordat het helemaal genezen is zo'n operatie. Succes met het maken van een beslissing. @rest: kan zijn dat ik iemand vergeten ben.... sorry!
@ val: moeilijke keus is dat ja... keelamandelen wel of niet verwijderen... maar 1 ding weet ik wel... kinderen hebben er veel minder last van en minder complicaties dan dat ze op latere leeftijd verwijderd moeten worden... @ koetje: blijf nog maar lekker even op de bank hangen.. lekker energie sparen voor vanavond... veel plezier.... @ FemR: ik was ook niet echt van de 3 wielers, maar deze aanbieding kon ik echt niet laten liggen... en ik vind hem echt stevig... je duwt hem echt niet zo maar om... de recensies op internet waren ook erg goed.. dus ik dacht.. ik waag de gok... (had hem nog niet eens in het echt gezien, hihi) hier de recensies: Koelstra Latinique reviews -kinderwagen KIESKEURIG een score van 9.0 @ annette: veel plezier met testrijden... ik hoop tenminste dat hij ook vandaag bij jou binnen komt.. @ elisa: doe het dus maar lekker rustig aan.. maar wel fijn dat je nu zeker weet dat het goed is... ik moet zo gaan werken... bleggg... helemaal geen zin in.....
ja ik denk er ook goed over na, vind het heel moeilijk nou ik had zin in van die knabbelspekjes, kijk ik net naast me is het zakkie bijna leeg! haha
@ Nickey1989: ik ben al langer bekend met rugklachten.. maar de laatste weken is dit toegenomen... straalde ook uit naar mijn linker bil... dus ik dacht loop maar vast aan... krijg het namelijk toch vergoed van de verzekering...
ja moet ook gas terug.. zo ben ik niet, maar zal het dan toch moeten leren! ben erg prikkelbaar nu op het werk... maar goed.. nog 2,5 uur dan mag ik naar huis!
@lauw: groot gelijk heb je dat je dan al naar de fysio gaat. @9 maanden beurs: iedereen die gaat hééééél veel plezier!!! @elisa: is ook lastig hoor om gas terug te nemen, hier ook moeten doen de laatste weken en dat is echt niet makkelijk! Ik voelde me op een gegeven moment bij sommige dingen zo nutteloos.
@ lauw - hij is binnen hor! Man moet hem zo nog even in elkaar zetten, is hij trouwens nu mee bezig volgens mij.... Ben benieuwd! Jeej! @ elisa - Nog even volhouden!
De kast: Bekijk bijlage 52443 De greepjes moeten nog op de vierkante laadjes gezet worden. En ik moet ht doorzichtige nog afplakken met mat plakplastic.
Ik zal vanavond ff verder reageren op de rest. Moet nog aard. schillen en zo met dochter naar zwemles. Vanavond meer tijd Ik liet de actie van koelstra aan mijn man zien, KOPEN was zijn antwoord hahaha. Wilde nog wel ff afwachten, we gaan zaterdag even kijken hoe die rijd, en dan nemen we (of ik want ik loop er het meest mee haha) een besluit Zit alleen nog te dubben voor een voetenzak, neem denk een universele en ehh.... zitten er al adapters bij voor de maxicosie?? Dacht het niet hé? Laterrsssss
@ FemR - Mooi! En de Koelstra bevalt mij nu al prima hor, laat je niet afschrikken door het gezeur over het inklappen, gewoon even oefenen! Ik ben helemaal blij!
Thanks Val Ben er ook erg blij mee!! Het was heeeeeeeeeeeeel veel werk, maar heb het er echt voor over gehad!! Het lijkt nu zelfs op het kamertje dat we voor die andere 2 hadden Anette: ja ik las dat het inklappen lastig schijnt te zijn, maar in welk opzicht dan? Ik vind het echt maf van mezelf, was echt pertinent tegen een 3wieler hahaha en ben nu bijna helemaal om Zelfs dat ik geen kleur kan kiezen vind ik niet erg hahaha, ben ziek geloof ik Super dat je helemaal blij bent! Voelt tie stabiel??