Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ FemR - Hij voelt heel stabiel, rijdt soepel met wiel voor (is ook niet zo'n klein prutswieltje, maar gewoon een wiel en het is een dubbel wiel!).
    De duwstang in en uitklappen is om even op te oefenen, het inklappen zelf (om bijvoorbeeld in de auto te doen) vind ik zelf niks lastigs aan...
    Wij hebben gekozen voor de combinatie van zwart en rood. Ziet er hartstikke leuk uit. Had anders voor een helemaal zwarte gekozen, maar dat rood is ook wel heel vrolijk. (En aangezien wij ook niet willen weten wat het wordt en het de bedoeling is dat er nog wel meer kindjes in de wagen moeten liggen ook wel handig, zo neutraal!)

2. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo,

nog even over de tas.. ik heb een keer een raffi tas gekocht
    zit veel reclame en in en proefjes en wat spulletjes.
    de tas zelf was al leuk om te hebben.

@ mijn zoontje heeft ook buisje gehad na de zomer. hij was toen ruim 2 maar hij mocht nog niet aan zijn keel amadelen geholpen worden omdat hij te jong zou zijn.

@klopt in week 15 moet de kleine ongeveer 4 cm groeien.. best veel als zeg ik het zelf..
    kan me voorstellen dat de buikjes tevoorschijn gaan komen ronde deze periode...

ik zo naar de beurs weet nog niet waar ik ga parkeren
    hoorde net dat ajax- juvetus ook speelt
    lekker druk dus bij de de arena!!

3. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!
    Ik kom alleen even snel spieken, Vince heeft me namelijk aangestoken en nu ben ik zelf ziek... Dus maar goed dat we niet naar de 9 maanden beurs zijn gegaan, was ik daar ziek geworden... Niet superziek, maar wel dat je je slap en futloos voelt.

Nog even mijn buikkie showen! :D Vind het best snel gaan nu, volgens mij was bij Vince mijn buik nu nog kleiner.

4. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cossy - waauw! Mooie buik! En beterschap natuurlijk, hoop dat je snel weer een beetje energieker voelt.

5. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Niks gelezen.. Ben ziek.

Maar kreeg vandaag een leuk besteld pakketje binnen!

En ik kan het iedereen aanraden!
    Ik had bij een engelse site een zwschaps/voedingsbeha besteld.
    In Nederland is het aanbod schaars als het gaat om 'sexy' bh's en dat zocht ik nou juist!
    Helemaal in mijn maat momenteel.. (75G)
    www.nursingbra-shop.co.uk

Supersnelle service en geweldige spullen!
    En in Nederland betaal je voor die ik heb 52,95 en bij hun nog geen 30 euro!
    Geen verzendkosten, dus geweldddddiiigggg!

Moest ik even met jullie delen ;)
    Ga ik nu weer bankhangen!

P.s; Deze had ik besteld:
    HOTmilk Silhouette Of A Secret Nursing Bra £26.00 - HotMilk Nursing Bras - FREE Worldwide Delivery

en

Anita 5041 White Nursing Bra £34.50 - Anita Maternity Nursing Bras - FREE Worldwide Delivery

Ohja en hier mijn 15 weken buik! Gaat zoooo snel:$

6. 4days

4days Niet meer actief

Zo jij krijgt ook al een mooi buikje zeg! :D

Ik kom ook nog even ons aapje showen, hihi. ;)

7. @ Cossy, mooi buikje al hoor! En wat een heerlijk mannetje heb je!

@ Marijeee, wow mooie buik heb je!!!! Ik ga de site eens ff bekijken, die prijzen vallen echt mee!

@ Femr, super mooi kamertje! Echt heel gaaf! zoiets zou ik nou ook echt willen.

Hier ook ziek, voel me echt ellendig. Wel gaan werken maar ben blij dat ik thuis ben. Aiden is ook ziek, heeft een loopneusje zo zielig. Maar hij is gewoon vrolijk.
    Heb vandaag een ipod touch van mijn vriend gekregen :D

8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oooh meiden beterschap allemaal!!

En mooie buikjes!! ik heb dus een foto op hyves gezet

Lieni wat gek dat jou zoontje te jong zou zijn zeg, raar hoor....

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    #1049 Chivay, 18 feb 2010
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
    :) Even een korte snelle reactie/vraag

@ De koelstra aanbieding:
    Is de stang inschuifbaar?? of is het 1 hoogte?
    Wij zijn beide niet zo groot.. dus inschuiven is best nodig :D
    Misschien rijden we zo na het eten nog even snel naar de Prenatal om er een rondje mee te rijden.. (koopavond)
    Ben ook niet van de 3wielers.. maar dit is wel een erg mooie aanbieding.. ;) Ben zelfs niet zo van het rood.. maar het is wel ff de rij-moeite waard..

Enne is hij ook klein in te klappen??

@ Marijee..
    Moooiii zeg.. straks ff snuffelen op die site!

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Elisa: het is lastig om een stapje terug te doen (vind ik ook megmoeilijk)! Maar toch even doen, je babytje groeit deze wekenidd heel hard, dus trekt bij jou een hoop energie weg!

@Nicky: wat onwijs k&*^@^&@ dat je contract niet wordt verlengt. Vind het gewoon een rotstreek! Hopelijk vind je binnenkort iets anders!! Sterkte en succes!

@Koetje: de muren gaan zeker sneller dan de meubeltjes ;) Wellicht dat ik van het weekend ff ga kliederen! hahaha.
    Veel plezier op de 9 mnd beurs!! Ik ga morgenavond.

@Lauw: ik ben echt helemaal om hahaha, zit al assesiores te zoeken voor bij de wagen whaaaaaahahaha. Hopelijk bevalt tie zaterdag ook in de winkel ;) EN NIET ALLEMAAL ZO"N DING KOPEN Hé!! ANDERS BLIJFT ER VOOR MIJ NIKS OVER hahahaha.
    Ik hoop dat je toch lekker gewerkt hebt!

@Anette: ik word enthousiast door jou verhaal hihi. Ik zou niet zo snel voor rood kiezen, maar mijn man houd wel van rood ;) Ik heb kindjes met oranje haartjes, dus vond dat niet zo leuk staan. En nu denk ik... maakt het nou uit en wie weet wordt deze wel blond hahaha. Zitten er adapters voor de maxi cosi erbij?

@Lini: ik hoop dat je hebt kunnen parkeren, bedacht me net dat het goed is dat ik morgen ga. Was het leuk?? Nog tips voor stands met leuke gratis dingen?? hahaha.

@Cossy: wat ellendig dat Vince je heeft aangestoken.... hopelijk ben je snel weer op de been! En wat een mooi buikje zeg!!!
    En wat geweldig het pak van Vince!! Hij zal een hoop bekijks hebben gehad!

@Marijee: jij ook ziek... bleehhh! Hoop ook dat jij je snel beter voelt! Wat leuk je pakketje!! Ik ga straks ff kijken. Heb 2 bhs bij de henm besteld. Ben benieuwd of het wat is!
    En een super mooi buikje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Laartje: ja het is leuk geworden hé, met in ogenschouw ook hoe die eruit zag hahaa, vind het nu echt 100x beter ;)
    En jij ook ziek... nou... er is echt wat gaande in nederland. Beterschap!!!

@Chivay: ben je nog wezen kijken bij de prenatal?? Ben heel benieuwd!!

@Buisjes: mijn beide kinderen zijn oren kinderen vanaf hun geboorte. Beide hebben ze buisjes. Bij Isa zijn haar keel en neusamandelen ook geknipt en bij Pim alleen zijn neus. Maar ik denk dat die weer zijn aangegroeid, want hij snurkt behoorlijk hahaha.
    Hij kwam vandaag huilend uit school, hij had weer zo'n oorpijn.... zo zielig! Was zijn zus er net vanaf, begint hij.... ik denk dat daar de koorts vandaan kwam, heeft gewoon zitten broeien. Als het oor maar gaat lopen, dan is hij er weer vanaf.... van de pijn dan. Hij ligt nu met een paractamolletje op bed, hopelijk slaapt hij daar goed op!

Nou meiden, ik ben in de snuffelmood, dus ga nog ff het internet op hahaha. Ben heel benieuwd hoe de 9mnd beurs was!!

Grtz FemR

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hoi meiden!!

Hier lekker gewerkt, was wel ontzettend druk, zieke collega!
    Had tegen 16.30 uur zelfs harde buiken ervan, ben erg van geschrokken en ben toen meteen op de bank gaan zitten op werk.. even rust! want dit is natuurlijk niet de bedoeling!
    Maar om 18.00 uur was ik eindelijk vrij, lig nu languit op de bank, ben bekaf! Morgen om 7.00 uur weer beginnen, pff.. maar ja, bijna weekend dus nog even volhouden.

die zere maag heb ik trouwens niet meer, gelukkig!! Maar wat het nou geweest was?!?!?!

Fijne avond meiden!!

(denk dat ik even stiekem me oogjes dicht doe, hier op de bank.. manlief zit toch voetbal te kijken)

12. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai Kiss,

Gelukkig dat die gekke maagpijn weg is!!! En rustig aan hé!! Lkker op tijd naar bedje toe hoor!! Ff mak aan en van het weekend lekker bijkomen!!

Grtz FemR

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Wij hebben toch ook wel oren naar die kinderwagen..
    Prenatal is niet meer gelukt.... dus misschien gaan we morgen kijken...

Tijdens het eten schoot mijn spalkje los! (ijzerdraadje achter mijn tanden) Dus ik zat net bij de tandarts ipv bij de prenatal! Gelukkig ging het allemaal heel snel...
    Pijn deed het niet echt.. maar heb te vaak met dit bijltje gehakt.. soms schiet het verder los, of gaat pijn doen.. en heb nu behoorlijk gevoelig tandvlees...

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Jammer dat je bij de tandarts zat ipv bij prenatal... Fijn dat je meteen terecht kon! Ik heb ook zo'n spalkje, die vervloek ik nog wel eens hoor hihi.
    Ben heel benieuwd hoe het morgen bij prenatal is! Laat je het ff weten?? ;)

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Annette: goed bezig.. jij zet je man aan het werk... ik mocht het zelf doen en mijn man en moeder keken toe... lekker handig...

@ Chivay en FemR: haha... ik kan zo een vertegenwoordiger van koelstra worden... Maar... echt hij is zeker voor die prijs zeker aan te raden... er zitten trouwens niet standaard adapters bij voor de maxicosi, maar die zijn er wel.. (kon ze trouwens op die site niet vinden, dus maar bij de prenatal of babydump halen)... dat rode valt reuze mee.. zeker als je de bak erop hebt staan.. dan is alleen de boodschappenmand rood. rest is zwart... het buggyzitje is wel helemaal rood.. dus dan heb je echt een knal buggy-wagen.. maar ik vind dat wel leuk...
    de duwstang kun je in hoogte verzetten... er zit denk ik een centimeter of 13 speling in..
    Inklappen, onze kofferbak is niet heel erg groot.. maar ook weer niet super klein.. maar hij paste er precies in..

@ FemR: leuk kamertje hoor... dat is zeker het opknappen waard..

@ Kiss: pas maar op met je harde buiken... beetje rustig aan doen dan.. maar.. hoe voelt dat eigenlijk?? een harde buik als je er op drukt, of pijn??

@ Cossy: wat een schattig aapje.. echt grappig...

@ hier dus net terug van het werk.... ben wel moe moet ik zeggen.. dus duik zo mijn mandje in.. morgen moet ik weer fit zijn voor de 9 maanden beurs...

16. @ Kiss, wat raar van die maagpijn! Gelukkig is het over. Toch maar wat rustiger aan doen he.

@ Chivay, vervelend een ongepland bezoekje aan de tandarts. Hopelijk heb je er inmiddels wat minder last van.

@ Lauw, veel plezier bij de 9maandenbeurs!

@ Cossy, veel succes vandaag met je echo/nekplooimeting.

@ Val, zag de foto op hyves, mooi buikje al hoor.

Hier weer ziek,zwak en misselijk. Doe niks anders dan overgeven,bleh! ga toch proberen om te werken, misschien wat afleiding? Als het niet gaat kom ik gewoon naar huis.
    Ga het wel aangeven bij de vk volgende week. Ik hou op dit moment dus echt niks meer binnen :(

Fijne dag!!

17. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    meiden op de 9 maanden beurs veel plezier!

Hoe gaat het met de zieken en zieke kindjes?

Ook ik ben thuis gebleven vandaag, mega keelpijn/hoofdpijn/spierpijn blegh voel me beroerd

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Laten jullie nog wel wat leuke dingen liggen op de 9maanden beurs ik ga morgen pas.
    Geen idee wat we gaan halen maar alleen kijken is ook al leuk.
    Mams wil ook nog over de HHbeurs. Dus kunnen niet teveel meenmen vanaf de 9maanden beurs.
    Of later toch nog een keer terug gaan.

Ga mijn broodjes smeren en zo naar het werk.
    Laatste middagje voor de vakantie.
    En na de vak. helaas 3dagen werken ivp 5. Maar ben blij voor mijn collega dat ze weer aan het werk gaat.
    (lekker dubbel gevoel dus)

19. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Koelstra kinderwagen - Hebben gisteren bij de prenatal de adapters voor de maxi-cosi gekocht. Zijn € 38,50 en waren gelukkig op voorraad. Gaan voor de maxi-cosi nog even op internet kijken wat het scheelt qua prijs...
    Lekker ook leuke kleren voor mezelf gekocht, jurkje, vestje en een truitje. Heb nu een leuk buikje voor in een strak jurkje, dus ben helemaal gelukkig! En mijn mama was mee geweest en die kon het niet laten om toch ook wat rompertjes voor onze druif mee te nemen...:). Lief!

@ cossy - laat je even weten hoe de echo/nekplooimeting was?

@ alle zieken - heel veel beterschap, ook voor de kindjes!

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik was gisteren ook niet lekker. Vervelend gevoel in mijn buik en erg misselijk. Had ook `s nachts amper geslapen. Afgelopen nacht gelukkig veel beter geslapen ondanks een spokend meisje. Voel me nu een stuk beter maar nog niet helemaal fit.

Morgen zouden we gaan zwemmen, maar weet nog niet of ik daar zin in heb. Hoe zit het ook al weer met suptropische zwembaden? Waar mag je wel en niet in? Normaal gaan we altijd naar het zwembad hier, maar nu wilden we naar den bosch.

Zo ga ik nu memory spelen met het oppaskindje. Hihi zij legde alles goed, kon ik heel even hiep spieken :p

Deel Deze Pagina