Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijeee

Marijeee Bekend lid

May 17, 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Vandaag niet teveel kletsen he meiden!!
    Kom ik vanavond even bijlezen en reageren!! ;)

2. @ Chivay, wat was jij nog laat wakker ;)! Jammer dat die aanbieding weg is, hopelijk krijg jij hem wel nog voor die prijs!

@ Cossy, hoe is het met Vince?Hopelijk gaat ht wat beter.

@ Val, vreselijk dat ongeluk!

Hier geen nieuws. Medicijnen werken gelukkig goed:)

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    we hebben heel wat huizen bekeken, maar toen we deze zagen waren we het unaniem eens.. :D

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ohh hier vreselijk geslapen.
    2 katten uit de buurt waren uitgerekend in ONZE tuin aan het vechten..
    Ohh wat kunnen die beesten gillen en schreeuwen zeg!
    Daarna heeft het 1,5 uur geduurt voor ik weer in slaap kon vallen.
    Ook de beeb in mn buik was klaar wakker, dus lekker mee "gespeeld" haha.
    Hij/zij reageerd nu al op mijn aanraking, zo bijzonder!
    Maar vanmorgen was het mijn uitslaapdag, maar was klaar wakker nadat onze zoon om 8.30 uur naast ons bed stond.
    Maar heb daarna nog wel ff zeker een uur in bed gelegen.

Gisteravond heeft manlief voor het eerst de beeb voelen schoppen, zeker 5 keer!
    De beeb was zo druk in mn buik, dus manlief ging met zijn oor op mn onderbuik liggen,
    om te luisteren, dus hij drukte iets harder en ja hoor, steeds schopte en duwde de beeb tegen zijn hoofd, haha!
    Manlief helemaal in de wolken!

@ val, ohh wat vreselijk zeg zulk nieuws!

@ cossy, och meid, wat sneu voor je ventje! beterschap!

@ dingetje, het liefst wil ik nog verhuizen voor de beeb word geboren, dus er zit misschien ook wel wat druk achter dat we willen verhuizen.
    We wonen nu in een groot huis, wat voor mij niet echt hoeft. En we betalen super veel huur, wat ik eigenlijk ook niet meer wil.
    Wil gewoon wat minder maandlasten, en een huis kopen wat we "makkelijk" kunnen betalen, gaan niet aan een hoge hypotheek zitten.
    We hebben een leuk huis gezien, 4 slaapkamers suuuuuuper grote tuin, maar van binnen moet álles nog gedaan worden..
    En daar zie ik wel wat tegenop, ach eerst maar eens een 2e bezichtiging aanvragen.

5. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    kiss das irritant vechtende katten, net als een krolse kat kan ook zooooooooooo vervelend zijn!

Cossy hoe gaat het nu?

Marije veel plezier!

irisnaomi jou dochtertje ook al ziek! beterschap!

Ja zit me nog steeds heel hoog, ken alledrie de jongens, echt afschuwelijk

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ val, woon je toevallig in de buurt van Terneuzen? Want lees op nu.nl dat er een ongeluk is gebeurt en 2 daarvan overleden zijn..

7. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo Lady's

Hier ben ik weer.

sorry ben tijdje niet geweest.

Ben ziek geweest ontiegelijk hoofpijn gehad dat ik amper wat kon lezen en tv kon kijken en overgeven.

We dachten vorige week dat het even mis ging omdat ik best veel last van me buik had steken en krampen maar gelukkig zit en is alles goed.
    het waren puur groeipijnen gaat gelukkig weer goed sinds vrijdag.
    Maar we zijn dus vrijdag en gister druk geweest ik kon weer wat doen eindelijk.
    was al blij dat ik vrijdag weer stuk opgeknapt was dat ik wel naar de 9 maanden beurs kon gaan maar was wel heel snel gesloopt toen ik daar was.

Kamer van de baby staat nou ook al in elkaar omdat we toch moesten kijken of het compleet was.
    En dat is hij helaas niet.
    Dus nu wachten we op antwoord van Gardo wat nu.

Hoe is het hierrr ik ga nu even wat bij lezen

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Iltje: gelukkig ben je weer opgeknapt... en ja die groeipijnen/steken kun je echt onzeker maken af en toe..

@ Val: wat een vreselijk nieuws om te horen.. je kunt het je zo moeilijk voorstellen dat ze er echt niet meer zijn...

@ kiss: fijne katten... pfff... jou een beetje wakker houden... weten ze niet dat jij een beebje in je buik hebt dat rust nodig heeft.. haha..

@ laartje: gelukkig werken de medicijnen en voel je je iets beter..

@ irisnaomi: och jee.. beterschap voor die kleine meis..
    ene.. jaah ik heb gisteren ook de bon binnen gekregen voor de babydoos... maar nog niet opgehaald.. denk dat ik dit maandag ff doe..

@ Chivay: balen dat de link weg is... kan echt heel goed dat ie uitverkocht is.. hoop het natuurlijk niet voor je...

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Wij hebben hem nog wel besteld terwijl hij nog op de site stond.. en al betaald... dus we hopen nu gewoon geen mailtje te krijgen dat het automatisch gegenereerd is en hij dus al weg is.. Maar we hebben goede hoop!

@ Laatje: laat wakker :p ghehe ja we zaten bij mijn ouders gezellig te kletsen en film te kijken.. dan wordt het al snel laat!

10. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Dingetje leest dat jij vorige week ook een schik heb gehad zeg.
    Fijn dat je wel zo snel voor controle kon komen.
    En fijn dat het niets iets ernstigs is en dan idd maar aanpassingen met dingen doen.
    Dingetje jeetje naar zkh geweest.
    Maar fijn dat het daalde dat je toch lekker thuis uitkon zieken.
    Maar voor jou nog een grotere stap achter uit doen.

Zag weer nieuwe voorbij komen.
    Swirl welkom hier en proficiat met je zwangerschap en geniet er lekker van.

Kiss voor jou ook weer fijn dat je het hartje gehoord heb.
    en je bloeddruk ook zo mooi.
    en wat fijn dat ze uit hun eigen komen om je meer rust te gunnen op je werk en toch met je meedenken om je wat makkelijker werk te geven waarbij je niet steeds de trap op en af hoef.

Ben zelf wel al 4 kilo aangekomen was eerst wat meer aan gekomen 2 kilo afgevallen zit dus nu op 4 kilo intotaal haha eet ook veel haa.
    En zeker een mooi buikkiee hoorrr...

Tamar fijn voor jullie dat de echo goed was.
    Nou nog meer dubbel genieten voor jullie.

Brendat haaaaaaaa wat poeppig dat pakje bij je kindje jeetje echt schattig hoor haha.

chivay mooie kamer zeg jeetje.

Laarjte zo jij heb ook al een behoorlijke mooi buikkie zeg...

cossy wat vervelend zeg dat je zoonlief zo ziek is geweest.
    Hopen dat het nu beter met hem is.
    en jij heb ook al een mooi buikkie zeg...
    Haaa en lief pakkie zeg staat echt schattig.
    En weer een mooie echo foto zeg. en idd je zou denken dat hij/zij ligt te duimen haha

Laartje. jeetje operatie aan je teen maar ja dan is het wel over.
    Maar kan dat geen kwaad met verdoving?

Nicky wel balen zeg van je contract.
    Maar officieel mogen ze dat niet als excuse gebruiken om je contract niet verlengen omdat je inverwachting bent .
    Wettelijk gezien.

Val jeetje gelukkig zitten de buisjes nog goed hoor je niet veel.
    En amanderelen te groot. Jaa je kind is het even lastig voor maar ben je er wel vanaf.
    Hoe ouder hoe zieker ze kunnen worden zeggen ze.
    En jeetje was schikken voor je vriendin te vroeg geboren.
    Maar gelukkig gaat alles goed.
    En wat een mooie naam zeg.

Lauw fijn dat de fisio helpt bij je.

FemR jeetje ook zo een mooie kamertje ook beetje mij smaak dan alleen een ander kleurtje.
    Ik zou van de week is foto maken van ons kamertje in elkaar.

En Marije jeetje jij ook al zo mooi buikkie.
    En jeetje jullie krijgen een meisje.Gefelciteerdddddddd.
    En jeetje hebben ze al snel kunnen zien bij jullie zeg.
    en dan een super mooie duidelijke echo zeg.

Leonizzie.
    Ja ik vond de tas van sesamstraat ook tegen vallen.
    Maar vind de tas zelf wel leuk dus bewaar hem lekker voor de kleine.
    en heb jij toevallig ook dekentje gekocht met schaapje erop?
    Ik heb ook de babywrap meegenomen wel hele handige dingen die babywrap wil als we weten wat het word nog een blauwe of roze erbij halen.

Hier dus vrijdagavond met schoonouders en vriendlief naar 9 maanden beurs geweest en idd ook gelachen om het feit hoe mensen erbij liepen met karretjes etc nou nou en druk.

Maar zie dat er veel van hier vrijdag zijn geweest.
    Wesley van popstars was er ook wij stonden oog in oog met hem samen met zijn vriendin Nellie ook een hele aardige meid.
    En doodgewone mensen.
    We hebben ook idd wat 1 en ander mee genomen bij prenatal stand dekentje en babywrap.
    difrax speentjes.
    Voedings bordjes vond ze wel makkelijk.
    Knuffel gekocht.
    En werd moedeloos van al die boekjes die je onderhand overal dubbel kreeg haha heb de helft maar geloosd de tassen werden zwaar.
    WE waren blij dat we sávonds waren geweest zo lang had je op de 9 maandenbeurs niet nodig zodag we ook over de hh beurs zijn gaan lopen.

Nou lees dus dat ik niet de enige ben geweest die ziek is geweest jeeetje best heel wat mensen en kindjes.

Hier 10 maart onze eerste 3d/4 echo met dvd 25 maart 20 weken echo dus schiet al op gelukkig.

11. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    ja ik woon in terneuzen

12. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    @ Verlof: ik stop 4weken van te voren officieel maar omdat we 10 juli al zomervak. krijgen ben ik vanaf dan al vrij ipv 22 juli.
    Omdat ik eind nov. weer moet beginnen en geen contract heb ga ik misschien pas weer naar de kerstvakantie aan het werk.

@ Beurs: hebben hartje nogmaals gehoord, W&P boxkleed gekocht, 2 babybroekjes en 2buikbanden en een tshirt bij de Miss Etam (Let me Out) in het zwart met witte tekst.

Verder zonet via mp. onze schommelstoel opgehaald. Ziet er nog super uit. Schuren en opnieuw lakken moet voldoende zijn denk ik.

13. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Ojaaa Susan wij hebben ook weer het hartje gehoord op de 9mb
    Me schoonouders wisten niet wat ze hoorde en verscheen big smile:D op hun gezicht haha

14. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Die smile verscheen idd ook bij mijn moeder.
    Leuk om te zien, vond de eerste keer zelf horen toch bijzonderder.
    Maar altijd leuk om het een keertje extra te horen.

15. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    hahah ja is dan idd bijzonder om te zien.

maar niet alleen leuk om te horen ook wel weer een fijn gevoel vind ik dan.

En idd de eerste keer vond ik ook het bijzonderst hoor.

16. @ Iltje, he bah dat is schrikken zeg. Gelukkig is het groeipijn en niks ernstigs.
    Ik mag gewoon de verdoving hebben, heb het wel nog 100x nagevraagd maar het is geen probleem.

@ Susan, leuk dat je vanalles hebt gekocht!

@ Marijeee, ik ben zooooo jaloers dat jij al weet wat het wordt :D Ik word gewoon met de dag nieuwsgierig en moet echt nog 4 weken wachten....

17. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Laartje ok ja ik dacht juist niet mocht verdoving.

Verlof@ ik heb 4 weken van te voren verlof maar word 5 weken de eerste week is van me vakantie.
    En daarna na me verlof heb ik nog 2 weken erachteraan geplakt.

Ik hoor idd ook veel mensen die het niet redden met 4 weken ervoor maar dat betreft heb ik het dan makkelijk gewoon op me gat zitten in me kantoortje of lekker buiten zitten en dan alle aapjes bekijken en meer doe ik niet me baas is al blij dat ik er ben voor de dinge te regelen achter me bureautje dus dat scheelt al weer.

18. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Laartje wij hebben trouwens op dezelfde dag onze 20 weken echo:D

Maar 10 maart hebben we al de 3d/4d echo en dan met geslachtbepaling we hebben zo parket genomen van 2 keer dus dan rond de 26 weken nog een keer.

19. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Ik heb trouwens op internet zitten neuzen naar de lijst met spullen die je rond 37 weken allemaal in huis moet hebben.

Maar jeetje toch wijken al die lijsten van elkaar af.

weet iemand de exacte lijst te vinden.
    wil een beetje gaan kijken.

Maar vraag hem ook even aan de vk maar voor ik daar terecht kan is over 3.5 week pas.

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zo hier van mij weer een teken van leven. Gisteren gezwommen met dochter. Was echt heel erg leuk. Dochter heeft zich van 11:30 tot 15:30 vermaakt in het water. Een heel warm kinderbad met schildpadden en een groot bad met verschillende dieptes en een grot waar je door heen kon zwemmen. Was echt leuk.
    Vandaag een verjaardag.

Iltje wat voor lijst bedoel je voor een (thuis)bevalling of voor de kleine? Vaak staan er overbodige dingen op, omdat winkels graag zoveel mogelijk willen verkopen.

Share This Page