@ marijeee Ja nou ik heb ongeveer ook zo`n buikje al en dit is mijn eerste beeb. Gek eigenlijk dat het bij de een zo vroeg begint en bij de ander veel later. Zal wel normaal zijn dan!!! Zal morgen een foto maken van mijn buikje
@ Buikjes.... zijn er ook nog meiden hier zonder buikje? of begin ik alleenig te zijn??? Hier alleen nog mijn eigen beetje zwemband te zien... maar mijn baarmoeder begint nu wel boven het randje uit te piepen.. maar daar is nog niets van te zien.. @ Cossy... ja ik weet dat er idd antibiotica is die mag.. maar uiteraard liever niet.. Slaat jou antibiotica al een beetje aan??
@Marije: wat een mooie buik al! Fijn dat de nachten beter gaan... Hier is mijn buikje... Vandaag toch maar een positiebroek van zolder gehaald, heb erg last van mijn darmen en dan zit dit toch wat lekkerder. Het begin is er... Bekijk bijlage 45555 Ben benieuwd naar de andere buikjes!
@ Koetje, mooie buik al! @ Marijeee, jij ook al echt een mooie buik. @ Cossy, hoe reageerde je schoonouders? Ik zal morgen oof een foto maken van mijn buik. Ben zo moe van het werken dus ga lekker op de bank.
Zo net terug van een verjaardag. Was gezellig! Mijn schoonmoeder kan heel goed liegen blijkt. Een tante zat te vissen of dochter enig kind zou blijven of dat er nog eentje bij kwam. Schoonmoeder met een stalen gezicht dat er vast nog weleens eentje bij zou komen. Ze keek mij daarna maar eens aan. Ik krijg ook al een echt buikje. Valt me mee dat nog niemand wat zegt, ik had voor het eerst vandaag mijn zwangerschapsbroek aan gedaan kreeg van mijn gewone broek last van mijn buik. Cossy leuk van die schoonouders, hoe reageerde ze vandaag? Mooie buiken komen er voorbij! Als ik over een paar weekjes durf zal ik er ook eens eentje plaatsen.
@chivay: hier ook nog niks te zien hoor! @Marije lekker zo'n avond/nachtje voor jezelf!! Verder heb ik niet zo bijgelezen, ben weer mega verkouden! blegh wat voel ik me beroerd!!!!!
Wilde ook een foto plaatsen, maar hij zegt steeds uploaden mislukt. Zal wel te groot zijn ofzo en ik ben te ongeduldig om te kijken hoe dat aan te passen. Vandaag even naar doemere geweest. Willen in een kamer wandkasten plaatsen zodat onze kleedkamer de babykamer kan worden. En toen ook even de Prenatal en de Babydump bezocht. Weet niet wat er allemaal bij vriendlief door zijn hoofdspookte...haha Hij bleef zich maar verwonderen over de kinderwagens en of je dan alleen zo'n ligbak kreeg of ook zo'n zitje enzenz. Hij wist niet dat je zoveel nodig had en dat je veel maar voor "even" gebruikt. Hij heeft maar wat boekjes meegenomen om zich te orienteren. Haha of het feit dat je voor eerst heel even een wiegje gebruikt en daarna het ledikantje, of dat nu echt nodig was en waarom. Niet dat hij het gaat tegen houden of het niet wil, maar je zag elke keer die verbazing. Ik ben nog aardig een leek op dit gebied, maar hij helemaal! Heb inwendig heel veel gelachen vandaag. Toch gek hoe het werkt. Ik dacht we zouden nu samen ons eerste dingetje voor de baby kunnen kopen, zoals een mutsje. Uiteindelijk dacht ik: laat maar, misschien een andere keer. Het aanbod is zo overweldigend en steeds denk ik, we hebben nog zolang de tijd. Terwijl voordat ik zwanger was ik niet kon wachten om iets te kopen. Eindresultaat niks gekocht uberhaupt helemaal niks. wel veel folders en verfstalen meegenomen
Haha baby`s zijn duur! Hoewel je het voor een deel wel zelf in de hand hebt, natuurlijk. Een wieg hoeft niet, een dure luieremmer is niet beter dan een gewoon emmertje, een hele dure kamer is niet beter dan een ikea kamertje, etc. Maar fun shoppen blijft leuk! Wij hebben ons ook al staan vergapen aan het babyspul, nouja ik dan ben ik bang, man keek braaf mee maar of hij het net zo leuk vond als ik?
Ja is ook heel duur, maar in principe van box tot autostoeltjes, kinderstoel enz. Eigenlijk krijg ik alles van mijn zus. Wat wij dus nieuw moeten kopen zijn de kinderwagen, krijgen wij van mijn ouders, en dus is er best geld voor een kamertje. Voor de kinderwagen orienteer ik mij in winkels wat ik graag wil en ga dan kijken of we het via internet goedkoper kunnen krijgen. Ook voor de kamers vind ik het leuk om ideeen op te doen in de winkel. We hebben al van een vriendin van mijn zus gehoord dat ze haar kinderkamertje aan ons wil verkopen voor 150 euro. Zij hadden hem helemaal nieuw gekocht. Het klinkt als mijn smaak, maar eerst maar eens even bekijken. Dus eigenlijk valt het nog mee wat wij kwijt zullen zijn aan dit eerste kindje geloof ik. Zat net even te loeren naar babykamers, OMG wat een draken van kamers zitten daar tussen zeg! Ieder natuurlijk zijn smaak, maar bij sommige kan ik me gewoon niet voorstellen dat je er dat van maakt..!
Hebben wij ook met veel dingen gedaan bij Prenatal gekeken en daarna via internet besteld. Scheelt vaak zo veel en van dat geld kun je weer andere leuke dingen doen. Babykamer hebben wij ook over genomen van de broer van mijn schoonzus. Ook voor maar 100 euro, is nog steeds mooi en goed dus de 2de gaat er ook weer in. Vorige week bij babydump gekeken en ik vind ook dat er afgrijselijke kamers tussen zitten Hihi maar dat heb ik met kleding ook. En dat is maar goed ook anders heeft iedereen een witte babykamer met rode accenten, paars aankleedkussen en een groene maxi cosi. En heet elk kind Robin (mooie unisexnaam) en draagt een groene trui en rode broek. Zou ook saai zijn LOL
wat leuk om te lezen dat jullie allemaal ook een buikje krijgen... heb ik hier ook last van. Ben vandaag bij de H&M geweest en heb even lekker geshopt. Positiebroek en een paar leuke bloesjes gekcoht. Is ook helemaal niet duur een broek kost 24. ps. mooie buikjes dames
mooie buikjes dames! Hier nog niets zichtbaar.. misschien zit ie er al wel hoor.. maar heb een aardige buik al van mezelf.. dus bij mij zal het sowieso langer duren.. Hoop alleen niet zo laat als bij mijn zoontje..
@ Lauw, ja zal vandaag even een foto van mn belly maken met buikband, haha! @ Marijeee, prachtige buikfoto meid! Ja het was een roze buikband met bloemen, en had hem wel onder mn truitje, dus dat laatste stukje buikband zag je alleen.. Maar stond wel leuk! @ koetje, mooie buik, ja positiebroeken zitten lekker he. @ Leonizzie, knap dat je je hebt kunnen inhouden om nix te kopen! Gisteren heeft manlief me uit laten slapen, heerlijk was dat! Vandaag is hij aan de beurt.. Al hoor ik boven al wat, volgens mij is hij al aan het douchen. Doe ik de gordijnen open, grrrr sneeuw!!!!!! Heb het zoooo gehad met sneeuw! bah! We zouden vandaag gaan zwemmen, maar heb dr al helemaal geen zin meer in! Maar even bekijken wat we vandaag gaan doen. 13 weken vandaag! Liefs Kiss
@ buiken: mooi buikfoto's al dames.. @ kiss: ik wacht met spanning op je foto, hihi. altijd leuk om buikjes te bekijken.. @ Dingetje: hoe was het bij de schoonouders?? @ Leonizzi: wij kunnen ook veel van mijn zus overnemen.. wel zo handig.. maar idd ook de kinderwagen moeten wij nieuw kopen... die van haar heeft de beste tijd gehad na 3 koters... en de kinderkamer had zij al 2e hands.. dus die wil ook nieuw kopen... vind ik eerlijk gezegd ook leuker.. die van haar is niet zo leuk (sorry zus) Werd vanmorgen weer eens wakker met een bloedneus... pfff.. die heb ik echt vaak de laatste tijd... hebben meer meiden daar last van??
Nouja, schoonouders reageerden precies zoals verwacht. Het eerste wat s-ma zei was: is dat nou wel slim? Zouden jullie dat nou wel doen? En vervolgens bleef ze maar roepen dat ze het heel dubbel vond. Van de ene kant was ze wel blij voor ons, maar van de andere kant zette ze er een beetje vraagtekens bij. Ze vroeg zich ook af of we het financieel wel zouden redden, en dat zij niet meer zoveel geld had om ons te steunen. Dus heb haar uitgelegd dat wij van de opa's en oma's alleen verwachten dat ze lief zijn voor de kleinkinderen, en dat het niet hun taak is om ons financieel te ondersteunen. Maar ze begon er toen over te zeuren dat ze het niet eerlijk vond dat alles op de schouders van Luc terecht kwam, en dat die arme jongen nu al dag en nacht werkte. En dat ik nu vast de komende jaren ook niet meer zou gaan werken. Luc zei nog dat ze zich niet met onze taakverdeling moest bemoeien, en dat er genoeg huishoudens zijn waard e vrouw thuis blijft en voor de kinderen zorgt, maar dat wilde er niet echt in. Dus druppel was toen ze ook nog aan mij vroeg of we het wel samen hadden besloten, en of het niet voor Luc een verassing was. Ik dacht wat denk je nou, dat ik stiekem ben gestopt met de pil ofzo?! Echt, volgens mij moest ze zich inhouden om niet te vragen of ik wel zeker wist of Luc de vader was. Oh nee, wacht, dat vroeg ze bij Vince al. Dus zo zag ons gezellige middagje bij schoonouders eruit!
Owh Cossy wat vreselijk. Kan me er niets bij voorstellen dat ouders/schoonouders zo reageren. Ik heb zo`n leuke schoonfamilie, heel lief ook! Vervelend zeg. mooie buikjes. Ik ga straks even douchen en zal dan even een mooie foto maken van mijn buik. Fijne zondag allemaal. x
Cossy het is bijna grappig als het niet je schoonmoeder was! Jeetje wat een raar mens is jouw schoonmoeder. Ben blij dat de mijne een stuk gezelliger is! Ik heb geluk met mijn man ik mag het hele weekend uit slapen Man staat door de weeks op om 5:45 en vindt 8 uur al laat genoeg. Vanmorgen vond dochter het om 7 uur tijd om op te staan. Toen ben ik er even heen gelopen en heb haar verder laten slapen onder het mom van dat het nog heeeel erg vroeg was. Ze sliep toen weer tot 8:15! En ik kwam er pas om 9:30 uit. Lekker had ik even nodig. Morgenochtend begint de dag weer om 6:30 voor mij. Zo ga nu maar eens douchen en dan gaan we wat gezelligs doen. Hier ligt er ook weer sneeuw, maar gelukkig is het niet veel. Hoop ook niet dat er veel bijkomt, van de week kon ik eindelijk weer fietsen ipv alles lopend te moeten doen. Onze wijk was een grote gladde ijsbaan en daar heb ik nu geen zin meer in. Ben wel klaar met de winter, ik heb zin in het voorjaar.
Ja echt rare mensen zijn het, en tussendoor maar blijven roepen dat ze het voor ONS wel leuk vinden...
erg jammer Cossy dat ze zo raar reageren... Maar gelukkig had je het nu al voorzien... dus je was voorbereid... Maar moet eerlijk zeggen, ik ben blij dat ik niet zo'n schoonouders heb.. maar ja die krijg je erbij.. je hebt ze niet voor het uitzoeken..
@ Cossy, jammer dat je schoonouders zo reageerde! @ Maja2, leuk he positiekleding bij h&m en helemaal niet duur. Ik had laatst een truitje voor 5, geen geld he! @ Kiss87, hier ligt gelukkig geen sneeuw! 13 weken alweer, wow gaat snel he! Mijn zoontje had eindelijk weer eens goed geslapen, tot 6 uur! Valt me nog mee. Vandaag lekker een hangdag. Ben aan het kijken voor een zonvakantie in mei, ben echt toe aan een beetje zon .