Nou ik heb ook in de zorg gewerkt en idd ik heb het toen ook alleen daar gehad dus kan idd daardoor komen je weet maar nooit. Maar mensen ik ga me bruistablet vitamine D met calcium opdrinken en dan heerlijk me bedje in ben doodop weet niet meer hoe ik moet zitten en kwart over 5 gaat me wekkertje weer. Mensen die morgen naar gyn of vk of naar echo gaan veel succes en plezier. trusten allemaal.
ja Femr zou goed kunnen dat je het van de kids overneemt he! balen! Ik had toen ik terug kwam van vakantie dit jaar een bacterie in mijn darmen...kan me iets voorstellen hoe zo'n norovirus voelt haha
Ohh ja.... zo'n bacterie doet ook niet veel goeds... ook heel vervelend en kan nog lang duren ook. Het norovirus ben je meestal na een dag of 2 wel kwijt.
Zo ladies! Ik ben er weer eens een keer! Heb regelmatig bijgelezen, maar niet de puf gehad om er eens goed voor te gaan zitten en te reageren... Dus nu weet ik niet meer wat er ook alweer allemaal is gebeurd! Behalve Marijee: Een MEISJE!!!! Wat leuk! Gefeliciteerd! En wat ben ik jaloers dat je het al weet! Hihi! Dus in plaats van sociaal gewenst reageren op al jullie leuke berichtjes (want ik weet nog wel dat ik het leuk heb gevonden bij te lezen!) zal ik jullie verblijden met wat ik allemaal uit heb gespookt de laatste dagen! Vrijdag ben ik met een vriendin naar de sauna geweest. Wat was dat heeeeeeerlijk zeg! En wat was ik daaraan toe! Ook gezellig bijgekletst natuurlijk, en lekker verwend met een champagne-honing lichaamspakking en een gezichtsbehandeling. Daarna zaterdag naar de 9maandenbeurs met zijn drietjes. En ik vond het eigenlijk wel leuk! Wel erg druk inderdaad, maar gelukkig waren we er vroeg en was het nog heel even rustig. Lekker wat Zarqa spul gescoord, de pampers tas, een kipkep luiermapje, en een bestelling bij babypark geplaatst met 15% extra korting. We waren dat sowieso al van plan, dus hebben meteen maar de Mutsy duozit en een Romer Duoplus autostoeltje gekocht. Zondag zijn we samen met mijn neef, zijn vriendin en hun zoontje van zelfde leeftijd al Elin naar onze opa en oma geweest. Was erg leuk om die 2 kleintjes weer samen te zien. Echt 2 totale tegenstellingen qua looks! En Elin heeft zich laten zien als schatje eerste klas. Ze heeft al haar soepstengels aan hem gevoerd, en bedolven onder de kusjes, haha! Na het fiasco bij mijn schoonouders vorige week hebben we het shirtje met Jippie ik word grote zus maar weer aangetrokken, en het werd dit keer een stuk beter begrepen en gewaardeerd. Zelfs hoogbejaarden snappen het dus en weten hoe te reageren... En vandaag weer lekker gewerkt! Contract is nog steeds niet helemaal rond. Het lag eigenlijk vrijdag klaar, maar mijn baas zag dat de aanvraag om een of andere reden tot 31Dec2010 was, terwijl ze me wil houden t/m 31Maart2011. Hartstikke super natuurlijk, maar ja, het duurt weer wat langer. Maar ik begin me nu toch wel ongemakkelijk te voelen om het nog langer voor me te houden. Tot deze tijd kon ik me voorhouden dat het, gezien een voorgeschiedenis van herhaalde miskramen, heel normaal was om tot een week of 14 te wachten, maar als ik nog langer moet wachten is het voor mijn gevoel echt alleen maar om mijn contract veilig te stellen. En dan moet ik me afvragen of dat wel nodig is. Je moet ervan uit kunnen gaan dat ze je echt willen houden toch? Bovendien is het inmiddels duidelijk te zien, en ik heb zin om het van de daken te schreeuwen! Dus ik denk dat ik het morgenochtend toch maar ga vertellen. Denk ik. Misschien. Of toch niet? Ik zie er in elk geval erg tegenop! Maar hoe langer ik wacht hoe erger dat wordt denk ik, want het voelt toch een beetje lullig, of dat nu terecht is of niet. Nou ja! Jullie zullen het morgen wel horen! Ik ga nu lekker mijn bedje in! En ik beloof dat ik morgen eens even goed ga zitten om op jullie allemaal te reageren! Ik vind het zo gezellig dit forum!
Hoi hoi! Weer even een teken van leven van mij. Ben hier niet veel te vinden omdat ik nog steeds op zoek ben naar de roze wolk waar een heleboel van jullie al (gelukkig) opzitten. Leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben van de 9maandenbeurs, kamertjes uitzoeken etc etc. Voor mij moet dat allemaal nog komen. Ben gewoon wat langzamer in dat proces Wel een mijlpaaltje vandaag: ik heb een positiejeans gekocht. Niet dat ik het al nodig heb, maar in duitsland is het niet veel soeps. Deze broek gaat dus lekker mee naar Duitsland. Groeten!!!
@ Iltje, leuk dezelfde dag de 20 weken echo. Hoelaat mag jij? Ik om 9:15 uur, lekker vroeg! @ Kris34, ik heb hier eigenlijk ook nog helemaal geen roze wolk. Dacht dat ik de enige zou zijn. Ik ben er wel mee bezig hoor maar nu eigenlijk alleen maar met wat zou hij/zij worden hihi! @ Brendat, ik zou het gewoon vertellen hoor! als ze je echt graag hebben dan zou het geen probleem mogen zijn. Bij mij gaan ze een contract aanvragen wat op 1 juni ingaat, ondanks dat ze weten dat ik zwanger ben @ Yolanthe, wij hebben hier ook een easybase, wat een super ding! Ben er zo blij mee. Mijn ouders hebben ook maar eentje aangeschaft, die hadden ook geen zin om iedere keer met de riem te vechten haha... @ Kiss87, anders moet je ff je ijzer laten opmeten voor de zekerheid?? Wel vervelend hoor. Ik heb de etosdoos ook nog niet ontvangen, ben eens benieuwd. Hier gaat het helaas weer wat minder. De medicijnen werken niet goed genoeg (mag ze maar om de 4 uur!) en nu zei de huisarts ook nog eens dat ik er max 2 per dag mag maar liever 1. Heb de verloskundige ook nog gebeld en zij zei ook dat het beter was om ze zo weinig mogelijk te slikken, lekker hoor! Ze hebben er helaas ook niks anders voor. Dus moet er maar even aan wennen dat ik vaak moet spugen.
kiss: ik dacht ook dat het mijn ijzer was. maar had bloed laten prikken en was het niet. vk zei dat zo rond de 15e week de baby erg groeit en je lichaam daarom extra hard moet werken. dat verklaart vermoeidheid (ik slaap namelijk het liefst de hele dag) en da je soms dizzy bent.. val: ik heb ook gaatje, koelelement is inderdaad handig. sterkte ermee! gisteravond yoga gehad en iets verkeerd gelegen geloof ik.. boven mijn stuitje en in mijn rechterbil doet het zeer.. denk dat ik ook maar baantjes ga zwemmen, kom ik eens in beweging!!! ik ga snel richting mijn werk, fijne dag meiden! liefs elisa
@ Kiss.... net als Iltje herken ik het ook... mijn ijzer was ook goed zij de vlos... Net alsof ik in een draaimolen zit.. Bij mij gaat het na even zitten, wat eten en drinken, vaak na ongeveer 10 minuutjes weer over.. @ Val.. Auw... dat is vervelend! Hopelijk kan de tandarts donderdag iets voor je betekenen.. balen dat het zo lang duurt! ik ga zometeen weer eens mijn fietsje uitproberen.. Na weken niet fietsen ivm gladheid en kou. Mijn astma is wat rustiger geworden met het zwanger zijn.. maar de reactie op kou is heftiger geworden.. Ben benieuwd! Verder is mijn buik nu echt zijn best aan het doen.. elke ochtend wat groeipijntjes... steekjes... en 'smorgens draai ik vaak nog even op mijn buik, wat vandaag niet lekker lag! Tijd voor een nieuwe foto en even vergelijken met 2 weken geleden
@ Iltje, ohh wat goed om te horen van die dextro! Dus heeft met suikerspiegel te maken dan ofzo?? Nou ga het vanmiddag wel ff halen, is soweiso handig om altijd bij je te hebben. Hopelijk helpt het. @ Elisa, mijn hb was in mn 12e week 7.5, volgens mij wel goed.. maar ja ik ga dan toch weer twijfelen. Maar dat mn kindje ineens véél gegroeid is kan ik zelf ook merken, dus zal allemaal wel daarmee te maken hebben. @ Chivay, ohh ja alsof je in een draaimolen zit, zo voelt het inderdaad!!
Gisteren was het echt grappig, lag op de bank en de beeb was heel druk.. het kietelde zo erg! Steeds met de voetjes ofzo in mn blaas, dan weer tegen mn navel duwen, dan weer aan de zijkant.. dan schoven er weer billen tegen mn navel aan.. Heerlijk! maar daar kan ik echt aan merken dat de beeb een heel stuk is gegroeid, alleen al de afgelopen dagen, het verschil in bewegingen kan ik zo goed merken!! Ben echt in love met mn kindje in mn buik!
Zo wij zijn ook weer wakker. Vannacht heeft dochter eindelijk weer eens gewoon geslapen. Dochter is sinds ze in het peuterbed ligt een avond en nachtspook geworden. Als ze `s avonds gewoon gaat slapen dan weet je zeker dat ze `s nachts gaat krijsen. We schamen ons suf voor de buren. Het leukste is dat ze het `s avonds ook aankondigt: ***** huilen? Gisteravond zei man nee niet huilen anders papa boos: hij heeft haar niet meer gehoord! En ik was op het idee gekomen om het lampje ook `s nachts aan te laten. Man deed dat altijd uit. Vanmorgen was het wel 6:45 dat ze riep, ik heb haar nog even bij mij in bed genomen. Ik moest er toch om 7:15 uit. Maar goed man heeft wel een nacht kunnen slapen. Volgende week naar de vk, hartje luisteren. Eindelijk weer een teken van het kindje, pff vind de tijd tussen de controles zo lang. Deze keer gelukkig wel een stuk minder tijd om me druk te maken dan de vorige keer en de tijd gaat sneller. Maar onzeker blijf ik. Hier dus ook geen roze wolk, die kwam pas toen dochter er was en de eerste bange dagen voorbij waren. Dochter was erg ziek naar haar geboorte van de antbiotica die ik kreeg omdat ik koorts kreeg tijdens de bevalling. Dinsdag was de uitslag bekent (we hadden niets kwam van de ruggeprik) en mocht ze met de antibiotica stoppen, toen knapte dochter meteen op en kon ik gaan genieten. Heel soms kun je van een ruggeprik koorts krijgen. Norrovirus heerst momenteel in veel verpleeghuizen afgelopen weekend moesten we eigenlijk naar mijn opa voor z`n verjaardag. Maar we zijn mooi thuis gebleven! Het wordt tijd dat de lente komt, zijn we eindelijk alle virussen kwijt. Oppaskindje is ook weer zo verkouden, zo sneu zo`n mannetje van 4,5 maand. Al blijft hij wel vrolijk. Zo ga eens een boterham maken nu hij nog lekker slaapt.
hoi meiden, ik wou ff zeggen dat wij sinds vrijdag weten dat we een zoontje verwachten. kijk maar in me album voor de echo foto. liefs
leuk! Gefeliciteerd met je zoontje. Stand 1 meisje 1 jongen Wat snel dat jullie het weten wij moeten nog wachten tot 7 april!
Wat leuk! Stand 1-1! Ik word een beetje moe van mezelf en het forum. Al een paar keer hele verhalen geschreven en op iedereen gereageerd en *poef!* weg verhaal! Na 3x opnieuw te zijn begonnen hou ik het voor gezien, sorry! Ik haak hier weer in hoor!! Alles ok hier. Ik ben weer beter, zoontje is nu ziek. Slaapt veel, 40 gr koorts. Hopelijk snel weer de oude! Maar verder mogen we niet klagen... Toe aan de zon, maar wie niet!
Goedemorgen dames, @val: Dat lijkt me behoorlijk eng om mee te maken. Ik hoop dat je snel van de duizeligheid en de trillingen af bent. @val: erg vervelend meis dat je zoveel last hebt van je tand(en). Ik moet 23maart naar de tandarts voor controle, ik hoop niet dat ik dan een gaatje oid heb. @iltje: balen dat de afspraak bij de kaakchirurg niet door kan gaan. Ben je eindelijk zover dat je zoveel moed bij elkaar hebt gehaald om er naartoe te gaan moet je het weer uitstellen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik van mijn verstandskiezen af ben. Afgelopen jaar de laatste weg laten halen J @norovirus: hier ook nog nooit van gehoord, zo te lezen moet ik blij zijn dat ik het tot nu toe nog niet gehad heb. Ook toen ik nog in de zorg werkte heb ik het nooit gehad?! @Brendat: ik heb er ervaring mee om op het werk te vertellen dat ik zwanger ben voordat er getekend was voor mijn contract. Mijn advies is dus om het toch nog even voor je te houden. Mondeling is niet meer rechtsgeldig en als je contract afloopt en je hebt nog niets getekend kunnen ze je zo op straat zetten. Een fatsoenlijke werkgever zou dat ruim van te voren aangeven. En als ze heel tevreden over je zijn en je echt niet kwijt willen dat zullen ze zo zijn om het contract gewoon door te laten gaan zoals eerder afgesproken. Succes! @kris: hier ook niet altijd een roze wolk. Eigenlijk alleen als ik de echo-foto of het filmpje van de echo zie. Ik denk dat bij mij de roze wolk pas komt zodra ik die kleine kan voelen. @laartje: balen meid dat je niet meer zoveel van die medicatie mag hebben. Ik weet dat een vriendin van me veel oprispingen had en die heeft toen één of ander drankje van de apotheek gekregen, is wel behoorlijk prijzig maar het heeft bij haar wel heel goed geholpen. Ik hoop dat er bij jou verbetering in komt. @elisa: aiaiai das niet zo mooi dat je waarschijnlijk een verkeerde beweging hebt gemaakt. Ik zwem zelf iedere donderdagavond (als het uitkomt) en moet zeggen dat ik dat wel heel relaxed vindt ondanks de oefeningen die we moeten doen. @chivay: ik ben benieuwd naar de foto. Veel plezier met het uitproberen van het fietsen. @kiss: ben een beetje jaloers dat je je kleintje al zo goed kan voelen. Dat wil ik ook!!!!!!!!!! @yolanthe: fijn dat je dochter door geslapen heeft. Misschien helpt de opmerking van je man wel, en dat in combinatie met het lampje . @wonderbaby: Ow wat geweldig!!!!!!! Proficiat met jullie zoontje. Ik ga zo even de fotos bekijken! Hier gelukkig over 4 weken ook bekend wat het wordt, ben nu wel steeds nieuwsgieriger. Nu maar hopen dat die kleine wil laten zien wat het is. @marijeee: beterschap met je zoontje. Als ik een paar paginas bij moet lezen dan typ ik het in word en kopieer ik het naar ZP. Misschien een tip om dat ook te doen?! @hier: redelijke nacht gehad. Ik begin nu wel te merken dat het steeds vervelende wordt om op mijn buik te slapen. Alsof er een harde plank onder ligt, echt zo niet fijn gewoon. Vanavond mam eens even bellen of ze niet donderdag middag kan komen, bedacht me net ineens dat ik donderdag naar school moet Achja, en anders heeft ze de huissleutel nog altijd en kan ze naar binnen.
@ wonderbaby - gefeliciteerd met een zoontje! Lijkt me geweldig om het ook over 4 weken al te weten, maar we gaan het een verrassing laten zijn....! Ook spannend... @ buikslapen - Dat is inderdaad al bijna geen pretje meer, maar manlief zeurt nu al over mijn gesnurk, laat staan als ik straks echt niet meer op mijn buik kan slapen...hihi. Merk vandaag ook met werken dat ik vaak met mijn buik ergens tegenaan geleund sta, maar dat is niet fijn en daar moet ik steeds van plassen... niet handig! @ controles - Vind het ook zo lang duren,moet nog twee weken wachten voor we weer naar de VK mogen, zie wel dat mijn buik groeit en voel me ook wel prima, maar ben zo benieuwd of het toch allemaal wel goed gaat met ons druifje... Nou ja, nog even geduld... @ kindje voelen - Oeh... dat wil ik ook! Moet ik ook nog even geduld mee hebben denk ik, maar zou het zo graag willen voelen bewegen...
@controles: hier gelukkig niet zo heel lang hoeven wachten. 9februari voor de laatste keer geweest en volgende week dinsdag mag ik weer. En dan nog 3 weken voordat de 20wk echo is. Zou me niks verbazen als de vk me nog voor de 20wk echo terug laat komen. Dit door de onzekerheid die ik heb na die stomme rot bloeding. @lauw: je gaat donderdag wel zwemmen toch? Heb er nu alweer zin in