Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - Wel fijn dat je dan vaker controle hebt, jammer dat het door niet zo'n fijne reden is....

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @annette: het is inderdaad wel fijn, hoef je tenminste niet zo lang te wachten. Ja de reden ervan is zeker niet leuk maarja het zal wel goed blijven gaan. Een tante van mij (voelt veel dingen aan, beetje paranormaal achtig) heeft op de dag van de bloeding tegen mijn moeder gezegd: deze kleine komt er wel. En afgelopen zondag zei ze tegen mij dat ze vanaf het begin al het gevoel heeft dat de peetoom van mijn man over onze kruimel waakt. Even ter info... ik ben zwanger geworden in de week dat die peetoom is overleden.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nicky wel een mooie gedachte dat je mans peetoom over de kleine waakt.

4. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - dat is altijd fijn, geloofde daar zelf nooit zo in, maar mijn vader is 9 maanden geleden overleden en heb zelf ook het gevoel dat hij voor dit kindje zorgt!
    Toen ik zelf al dacht zwanger te zijn heb ik het eens 'gevraagd' aan mijn vader en precies op dat moment stak de wind op en dansten er allemaal blaadjes om me heen. Ben normaal vrij nuchter, maar wist het toen zeker dat ik zwanger was, en dat klopte uiteindelijk ook....
    Bij jou komt het dan vast wel goed als er nu al iemand op je kindje past!

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat komt vast en zeker wel goed.

@annette: wat appart zeg dat die wind ineens opstak en dat die blaadjes begonnen te dansen. Lijkt me wel gek om mee te maken maar ook wel weer mooi.

@yolanthe: zeker wel een mooie gedachte.

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ga maar eens even een boterham smeren. Maagje begint te knorren. Zal die kleine wel leuk vinden maar ik krijg nu echt behoorlijk wat trek. Tot zo!

7. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - smakelijk! Zit net ook achter een cup-a-soupje achter de computer.. even behoefte aan!

8. @ Nicky, dat is indd wel een mooie gedachten!
    Ik zal maandag eens aan de verloskundige vragen over dat middeltje van de apotheek. Ben alleen bang dat het niet helpt, ik heb het zoooo erg :(

@ Kiss87, wat heerlijk dat je de beeb al zo voelt!! Het blijft zo'n speciaal gevoel hé. Ik miste me mijn buikje en die kriebeltjes echt toen mijn zoontje geboren werd.

@ Yolanthe, ik vind de tijd tussen de afspraken ook zolang duren! Hier is het om de 4 weken, maar het lijkt wel een eeuwigheid.
    Wij weten 25 maart wat ons ukje wordt, voor mij duurd het nog veel te lang hihi! Ik ben te nieuwsgierig.

@ Wonderbaby, wat gaaf een jongetje! Leuk dat jullie het nu al weten, gefeliciteerd!
    Nu indd 1-1 spannend wat de rest krijgt :D.

@ kindje voelen, ik voel ons ukje ook nog niet, zoooo jammer! Mijn zoontje voelde ik voor het eerst met 17 weken. Hopelijk nu wat eerder!!!

Zo mijn werkdag zit er alweer op.
    Heb net medicijnen gehaald, heb er maar voor 6 dagen gekregen. Ik heb me nu maar voorgenomen dat ik ze op de dagen dat ik vrij heb niet neem, niet fijn maar wat moet ik anders.
    We willen zaterdag voor een autostoel kijken voor ons zoontje, iemand toevallig ervaring met de Maxicosi Priori SPS??

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Wonderbaby: wat leuk.. een jongen... hihi ik wil ook weten wat het wordt.. maar moet nog even geduld hebben...

@ Nicky1989: jazeker.. donderdag weer heerlijk zwemmen.. heb er nu al zin in.. wel een mooie gedachte trouwens dat de peetoom van je man over je kindje waakt..

@ kindje voelen: wil ik ook.. wil ik ook... haha... lijkt me zo bijzonder...

@ annette: jij hebt dus ook al iemand die waakt over je kleine... bijzonder trouwens dat op dat moment de wind opstak..

@ Controles: ik ben nu 2 x bij de VK geweest.. maar ik vond dat de 2e keer niet zo veel voorstelde.. Moet zeggen dat ik met mijn Angelsounds al genoeg gerustgesteld word... 1 of 2 x in de week luisteren naar dat mooie bijzondere geluid... dat stelt je helemaal gerust..

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dames denk dat het toch kamperen word en anders een last minute hotelletje, bedantk voor de reacties.

Vandaag helemaal nergens gaan puf in, wilde van alles maar er komt niks uit mijn handen.

Kindje voelen: voel ook nog niks maar kan niet wachten idd. lijkt me zo bijzonder.

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Gaaaaap..
    De middag vrij.. Oh, en wat ziet mijn bed er lekker uit..
    Probeer het maar te rekken, en straks voor het eten weer een uurtje liggen..

@ Kindje voelen..
    Al sinds week 13 voel ik af en toe heel licht iets waarvan ik denk... dat moet ons kindje zijn! Maar het blijft zo moeilijk om het zeker te weten enzo... Voel het alleen met mijn hand op mijn buik...
    Ben heeeeeeeel benieuwd hoe het voelt straks

Ook voel ik onder mijn navel altijd mijn hart kloppen.. en onze uk duikt regelmatig onder die ader.. ;) Met de angelsound is het soms lekker verstoppertje spelen onder mijn eigen hartslag..

@ Laartje.. wat jammer dat je maar voor 6 dagen gekregen hebt.. Nog eens bellen??

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat is het hier rustig dames...

Heb net even lekker geslapen, had het wel even nodig. Flink aan de buikpijn en diarree :( Ik hoop dat ik er snel vanaf ben. Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Ik kom straks nog eens spieken of het al wat drukker is.

13. @ Chivay, heb je nog even lekker kunnen slapen?
    Echt leuk dat jij ook al je beeb voelt! Ik denk wel dat het je beeb al is hoor.
    Ik kan helaas niet bellen voor meer medicijnen omdat ze willen dat ik zo weinig mogelijk pak, heb er vandaag ook maar 1 gehad (heb daardoor wel al 6x moet spugen! maar gelukkig heb ik vrij).

@ Nicky1983, he bah jij ook al niet lekker. Zijn echt veel mensen ziek he. Hoop dat je je snel beter voelt. Gelukkig heb je wel even kunnen slapen.

Mijn vriend heeft avonddienst dus ik ga zo lekker uitgebreid badderen met mijn kleine mannetje, heerlijk! Daarna lekker in bed tv kijken.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @laartje: ow heerlijk.... lekker in bad.... kon ik dat maar, dan zou ik volgens mij nog een keer in slaap vallen haha. Maar helaas hier geen bad :(

Ik ga er gewoon alles aan doen dat ik me snel weer een stuk beter voel. Ik voel me alleen een beetje down, niet ziek of zo. Heb wel weer de hele dag het maagzuur in de keel zitten, ik ben benieuwd wanneer dat een keer afgelopen is ben het nu wel moe hoor.

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Kris jeetje het is wel jammer dat je nog niet op die roze wolk zit.
    Hopen voor je dat je ook gauw net als ons op die mooie roze wolk zit.

Laartje ik moet om kwart over 1 dus hoef ook niet al te lang te wachten ga gewoon eerst werken dan gaat de tijd al super snel dus dat scheelt alweer.
    En jee wat vervelend dat je nog zoveel moet spugen joh.
    Dat is idd niet gezond.
    Nou hopen dat er toch een oplossing is en dat het gauw over mag zijn.

Elisa balen dat je misschien verkeerd gelegen heb.
    Hopen dat het gauw over is en het weer fijn aanvoelt.

Chivay hoe is het fietsen gegaan?
    En fijn is dat he dat je toch een gevoel heb dat het nu lekker bezig is in je buikkie hopen dat je maar een mooie buikkie mag krijgen.

Kiss waar het precies mee te maken heb weet ik niet maar schijnt normaal te wezen zei de vk.
    Maar bijv. je gaat boodschappen doen eet dan een cracker of broodje met zoetigheid dat zei ze ook en moet eerlijk zeggen het helpt echt sinds ik die tip heb gekregen van de vk heb ik er nog maar 1 keer last van gehad.
    En toen nam ik dextro in en binnen een minuut was het weg voelde ik me weer normaal.
    En wat heerlijk dat je lekker druk beeb heb gevoeld.
    Zal zeker een heerlijk gevoel zijn af en toe voel ik wat in me onderbuikkie en lijkt ook idd op trappeltjes of zo.

Yolanthe fijn dat je dochter vannacht lekker gewoon geslapen heeft.

Wonderbaby gefeliciteer jullie krijgen een zoon
    En jeetje je weet het ook al zo vroeg bijna`16 weken.

Marije vervelend he heb ik ook wel eens dat het verhaal dan in 1 keer weg is.
    Tegenwoordig kopieer ik eerst me tekst voor ik het verstuur dus als het dan fout gaat dan plak ik het zo opnieuw.hihihih
    En fijn dat je weer beter bent.
    Maar wat zielig nu zoonlief ziek beterschap voor hem.

Nikcy komt wel weer als ik bevallen ben me verstandkiezen eruit.
    Ze zeggen als je een bevalling aankan haha dat je dit dan helemaal aan kunt nou we zullen het meemaken hahah.
    En ja op een gegeven moment word het een ander slaap houding nemen haha ben blij dat ik niet op me buik slaap maar altijd op me zij.
    O en balen zeg buikpijn en diaree wel genoeg drinken hoor voor je uitdroogd.
    Beterschap.

Hier heerlijk dagje gewerkt rustig aan gedaan 1 sollicitant gehad.
    Nog 2 weekjes en dan hebben we3d/4d echo schiet al lekker op.
    En dan weten we ook eindelijk wat het word.

Hier net raampjes gelapt buiten het kon weer dus zijn eindelijk weer schoon heerlijk zat me zo dood te ergen aan die vieze ramen bah.
    kan ik al helemaal niet tegen lijkt net of je jaren je ramen niet heb gelapt en nu glimmen ze weer lekker haha.

Vanavond ja doe niet echt veel lekker zo even een douchje pakken en dan lekker me jogging aan en bank hangen.

16. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    iltje, mijn hb was ook ziets 7, .. en dat was prachtig zei ze!

nicky, ik moet 1 avond in de week plannen om te zwemmen. gewoon baantjes. doe op maandag al yoga en ga zo zwangerschapsyoga doen!

wonderbaby, wat leuk een jongetje!!! wat weet iederen het snel, moet nog maand wachten...

laartje: wat voor medicijnen heb je gekregne dan?

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @iltje: groot gelijk dat je lekker bank gaat hangen. Hier al de hele dag aan het doen.

@hier: heb het gevoel dat ik met de minuut beroerder wordt... NEEEEE dat wil ik niet, ik wil niet ziek worden :( Heb het ook giga koud terwijl de verwarming aanstaat en heb geen zin in eten. Net toch maar even bakje met sla gegeten om iets binnen te krijgen. Ach, ik hoop dat het meevalt en dat ik donderdag gewoon kan gaan zwemmen en dat ik vrijdag gewoon op bezoek kan bij een vriendin van me en daarna naar de afscheidsborrel op het werk kan. Ik hou jullie op de hoogte!

18. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Elisa ja dat klopt was bij mij ook zoiets en dat was bij mij ook perfect zeiden ze.

Nicky heerlijk dat bankhange.
    En balen hopen idd dat je niet ziek word.
    Het is balen joh de griep heerst weer overal door de weer verandering denk ik of zo.
    Ben benieuwd of we in de epidimi terecht komen weer.

19. @ Nicky1983, Ik val ook wel eens in slaap in bad hihi. Jammer dat je geen bad hebt, wij hadden het eerst ook niet en ik moet eerlijk zeggen dat ik het nooit echt gemist heb. Nee he word je ook nog eens ziek? Lekker rustig aan hoor!

@ Elisa, ik heb emesafene gekregen. Het stomme is als je het via google opzoekt zie je dat mensen het wel heel lang gebruiken (wel max 2 per dag).

Zo mijn zoontje slaapt en ik ga denk ik schaatsen kijken, ook eens leuk voor de verandering;) !

20. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    laartje, wat gek. ik mag max 2 tabletjes op een dag! en heb er toen 30 gekregen. ik slikte ze ook niet als ik vrije dag had of weekend had... nu ik weer misselijk ben, slik ik ze weer. deed nooit meer dan 1 per dag. meestal ;s avonds 1 als ik naar bed ging..
    maar wat raar dat jouw arts dat neit wil geven!

Deel Deze Pagina