Nou dames, ik ga lekker plat op de bank en na gtst lekker naar bedje toe. Hopen dat ik me morgen een stuk beter voel. Ik ik morgen weer spieken hier. Fijne avond allemaal! Doegies.
slaap lekekr nicky! manlief is aan t klussen boven, als ie klaar is ga ik ook naar bed! voel me ok ineens grieperig!
@ Elisa1983, ja raar he? Ik heb er nu wel weer gekregen maar voor maar een aantal dagen en weet je wat zo lullig is, er staat op 3 per dag!!! Dus dat is ook nog eens wazig. Ik denk dat ik voor volgende week een afspraak maak en het gewoon uitleg. Heb vandaag ook maar eentje gehad vanochtend, maar merk het helaas wel hoor! Jij ook al griepig? Lekker allemaal he @ nicky, slaap lekker! Ik ga ook mijn laptopje afsluiten en voor de tv hangen.
als je vanavond naar bed gaat, kun je er 1 nemen. als je morgenochtend wat ontbeten hebt en je voelt je beroerd, neem je er nog 1. als je misselijk bent en overgeeft (och wat kan ik het goed vertellen haha) kun je toch beste beschuitje met beetje boter en suiker eten met kopje thee.. dat zei verloskundige ook tegen mij. heeft je arts geen telefonisch spreekuur?? hoef je er niet heen..
hè wat een hoop die zich niet lekker voelen! @ Nicky... veel beterschap! @ Laartje.. Hmmm vreemd zeg die verschillen... Ik heb ook emesafene gekregen in t begin... eerst 10 stuks, en omdat dat goed hielp kreeg ik nog 2x 20 stuks... Uiteindelijk ongeveer 10 overgehouden... Pakte altijd savonds.. en alleen wanneer nodig smorgens.. en idd op vrije dagen proberen zonder... @ Iltje... Jeee wat goed zeg.. ramen lappen! Doe ik je nog even niet na!! Hoe is het met jou buikje nu??? jij ging eerst zo lekker hard Fietsen ging vanmorgen best ok.. was alleen vergeten van te voren een puf ventolin te pakken, dus het was even adem happen toen ik op mijn werk aankwam.. Maar vanmiddag met het zonnetje erbij was het heerlijk! Eerder vandaag schreef ik dat ik het niet zeker wist Maar nu wel! Net op de bank heel duidelijk onze uk gevoelt! Wauw wat een gaaf gevoel.. Voel al langer wat gekriebel... twijfel vaak of het misschien toch mijn darmen zijn, of misschien toch mijn eigen hartslag (die ik veel voel in mijn buik) Maar dat duwtje net...Dat was een echte! en die 2 andere duwtjes ook
@FemR: ja, leuk he little people. Ik ben 'mijn' verzameling nog aan het uitbreiden. @Kiss: wat vervelend dat je je gister ze dizzie voelde, wel fijn dat je veel rust kunt nemen. @val: pijn aan je tanden/tandvlees is zó pijnlijk, ik hoop dat het koelelement een beetje helpt! Je mag wel verdooft worden hoor, je krijgt idd een andere verdoving. Bij mij hielp ie alleen niet... @Iltje: al bijna 5 kg aangekomen, gaat best hard! Ik ben nu 1/2 kg aangekomen, maar ben ook wat minder ver dan jij... Je mag wel een verdoving hoor bij de tandarts, alleen een andere dan normaal. Heb ik ook gehad. @brendat: Jij hebt je wel vermaakt de afgelopen dagen, leuk! Ik hoop voor je dat het snel rond is met je contract. Het lijkt mij ook erg lastig om het nog langer voor me te moeten houden... @Laartje: balen dat het nog niet beter gaat met je... Ik hoop dat het toch snel gebeurd... @kiss: wat fijn he, zo lekker 'samen met' je kindje op de bank? @Yolanthe: fijn dat je dochter nu beter slaapt, ik hoop vannacht ook! @wonderbaby: zo dat is vroeg! Een jongen, super! Gefeliciteerd! @Marije: beterschap met je zoon! @annette: wij willen ook niet weten wat het wordt. Zó leuk dat verrassingseffect, maar als ik het zo hoor van de anderen word ik wel heel nieuwsgierig! @Chivay: ik denk dat het bij jou niet lang meer zal duren voor je de beeb echt voelt, je herkent het echt wel, zo gaaf! Ik lees nu dat je het zojuist echt hebt gevoeld, gaaaf! Geniet ervan! @Nicky: beterschap! @val: jij ook, wat een fijn gevoel he? Ik wil ook, ik wil ook! @hier: weer lekker 2 dagen vrij na er 2 te hebben gewerkt, pfff wat een drukte. Gelukkig alleen vrijdag nog werken en dannn... op vakantie! Joehoe, lekker een weekje weg naar Duitsland, ik heb er zo'n zin in! Ik hoop alleen wel dat alles doorgaat want mijn lieve oma'tje ligt in het ziekenhuis. Ze is gister opgenomen omdat ze zo benauwd was. Wel weer schrikken hoor, ik hoop dat het weer allemaal goed gaat komen. We wachten af... Nu ga ik lekker schaatsen kijken, ben benieuwd of 'we' weer een gouden plak kunnen bemachtigen! Fijne avond meiden en tot morgen!
oooh lekker een weekje weg Koetje!!heerlijk Nou ik ben onder behandeling bij de parodontoloog, had zoveel pijn dat ik heb gebeld of ik kon komen, kon vandaag al terecht, ben vanmiddag geweest, heb ook verdoving gehad, de onderkant ging goed, de bovenkant werkte ook niet.... had ook een ontsteking dan kan de verdoving ook niet goed pakken...heb nog steeds veel pijn hopelijk trekt het snel bij en dan donderdag nog naar de tandarts pffffffffffff en ik ben eigenlijk mega bang van de tandarts enzo, dus ben wel trots op mezelf vandaag
Zo, vandaag eindelijk verteld op het werk! Mijn baas reageerde wel leuk eigenlijk, helemaal trots dat er een afdelingsbaby komt, haha! En vanmiddag heeft ze mijn collega gevraagd een personeelsaanvraagformulier in te vullen voor tijdens mijn verlof, dus het lijkt erop dat ik gewoon ga blijven. Maar goed, slaap pas echt rustig als ik het zwart op wit heb staan! @Kindje voelen; ik wil ook!!!!!! @Weten wat het is; ik wil ook!!!! @Yolanthe; Goh, zou dat de truc zijn om ze door te laten slapen? Gewoon vantevoren afspreken dat ze niet gaat huilen??? @Wonderbaby; gefeliciteerd met jullie zoon!!!! @Nicky; Was inderdaad de afweging; zijn ze blij genoeg met me om het contract gewoon te verlengen? Tja, het blijft een gok, maar je moet er ook een beetje op kunnen vertrouwen dat de meesten toch niet zo vals zijn. En op een gegeven moment begon ik me ongemakkelijk te voelen om het te blijven verzwijgen. En wil mezelf toch ook recht in de ogen kunnen blijven kijken! En hoe gaat het nu met jou? Heb je nog contact gehad met rechtsbijstand of iets dergelijks? En al op zoek naar iets anders? Wat voor soort werk doe je, is er makkelijk iets in te vinden? @controles; Ja er zit wel lang tussen zo de eerste periode! Daarom ben ik blij dat ik een angelsound heb,dus regelmatig zelf ff kan luisteren. Zo leuk ook om Wimpie te horen zwaaien en schoppen en ronddraaien! @Susan; moet ook wel kunnen hoor, dat kamperen! Ervan uitgaande dat alles gewoon gaat zoals het zou moeten gaan, zul je hooguit wat langer nodig hebben om van je luchtbedje op te springen! @Iltje; Nou ik doe anders liever mijn bevalling over dan dat ik mijn resterende 2 verstandskiezen laat trekken! Haha! Maar ja, ik heb dan ook een horrorverhaal wat betreft verstandskiezen trekken! @Ziekenboeg; Wat zijn er toch weer een boel zieken! Veel beterschap allemaal! Ik ben volgens mij nu eeeeiiiiindelijk van mijn 6-weekse verkoudheid af! @Laartje; Pffff... zijn ze jou hormonen vergeten in te lichten dat ze maar een week of 12 zo mogen klieren? @Koetje; Wat lekker een weekje vakantie! Veel plezier en geniet er lekker van! Hopelijk gaat het alleen maar beter met je oma! Ik heb net ook het grote nieuws maar op mijn hyves gegooid! Ik wordt nu gek van al die notificatie-geluidjes op de achtergrond! Kan niet eens rustig forummen! Maar wel leuk dat het zo snel opgepikt wordt en iedereen reageert! Ik ga nu ook lekker languit op de bank schaatsen kijken!
Chivay haha ja heb nu nog energie over dat ik ondertussen lekker in huis aan het rommelen ben. OOOOOO fijn dat je het nu zeker weet dat je het gevoeld heb. Lekker gevoel zal het wel zijn. en met me buikkie ik ga deze week weer even vriend opdracht geven een fotootje te maken ben niet zo goed in mezelf fotograferen Val ook voor jou heerlijk dat je je kleintje heb gevoeld. Koetje oke nou ik wacht nog wel even het doet nu niet zo zeer maar als het dan wel uit de hand loopt trek ik gelijk aan de bel. o dat is idd wat minder aan gekomen dan mij ja ik schok ook hoor toen ik van het weekeind op weegschaap stond ahaha eerste week van dec. woog ik 59.9 en nu weeg ik 64.8 kilo dus bijna 5 kilo. O heerlijk lekker vrij en dan volgende week op vakantie als het beter met je omaatje gaat.sterkte ermee. Ik wou dat ik is even vrij kon nemen denk volgende week maar is 2 daagjes heerlijk thuis te blijven. Nog rare vraagje ik voel me eigenlijk net een behaarde aap haha. Krijg allemaal van die donze haartjes op me buik beetje ruim rond me navel. Wie heeft daar nog meer last van?
ik heb nog niet op de weegschaal gestaan haha enne die donshaartjes had je die nog niet? ik had dat altijd al haha
Een goedeavond allen, Jeetje wat moet ik toch telkens een hoop bijlezen . Heb er even vluchtig overheen gelezen....beterschap voor de dames die wat ziekjes zijn... Hier vandaag een afspraak gemaakt bij Jan Koning ....een verloskundige in Ochten...Die kan vaak met 16 weken zien wat het geslacht is ...13 maart kan ik er terecht.....Ben zoooo benieuwd !!! Dan hebben we met de 20 weken echo gewoon een extra bevestiging. Tenzij er bij de één een jongen uitkomt en bij de ander een meisje ...lol
Brendat fijn dat het zo goed opgevangen werd op je werk door je baas. En het zal best dat je je gerust bent als je alles zwart op wit heb staan. En betreft verstandkiezen eruit laten halen. Ik heb aan 1 kant er al twee uit laten halen maar die klojo van kaakchirug begon te snijden en trekken terwijl me verdoving nog niet ingewerkt was dus blerde de boel bij elkaar net als een klein kind vond me voorschut staan. En kreeg dus nog een verdoving en die gaf hij ook geen kans om in te werken. Wat daarna jaaaaa een fikse ontsteking dus heb 2 weken ziek op bed gelegen met hoofdpijn en koorts drie keer terug geweest om het schoon te laten maken dus kan je na gaan hoe het ontstoken was terwijl na ieder eet en drink beurt moest ik het thuis ook blijven schoonspuiten. Nou en daarom heb ik zoveel moed moeten sparen om weer te durven. O en leuk al die berichten he als je het op hyves geplaats heb.
Val ik had het wel maar niet zo erg als het steeds meer word swirl haha ik dan 10 maart 3/4d echo met geslachtbepaling en dan 20 weken echo op 25 maart en dan dubbele bevestinghaha. Spannend he.
@Iltje; die donshaartjes (meer dan normaal) had ik bij de vorige zwangerschap ook ja! En een paar maanden na de bevalling ging het vanzelf weer weg. Het is me deze keer nog niet opgevallen, ik zal er eens op letten vanavond! En wat betreft verstandskiezen, dat is ook wel een beetje mijn verhaal, gooi daar nog even bovenop dat ik door een lange wortel er ook nog een bijholteontsteking aan overgehouden heb die gedurende een maand of 3 regelmatig door de chirurg gespoeld werd (gat via tandvlees naar bijholte, slang erin een spoelen maar) en ik vervolgens overgevoelig bleek voor ibuprofen, en zo stoned als een garnaal met knallende koppijn op de bank heb gezeten. Wel weer een gelukje dan: ik heb geen problemen gehad met de verdoving! Dapper van je dat je weer genoeg moed bij elkaar hebt verzameld voor de 2e ronde! Ik nog niet hoor!
Wel potverdrie! Net weer een fotosessie met mezelf gehouden haha... We (ik en mijn vriend) voelen nu echt een verschil in mijn buik.. merk het aan mijn kleren, hoe ik zit en lig.. Maar zet de foto's weer langs die van 10 wk terug... en ja hoor! Amper iets te zien! Het is vooral vorm.. en niet dikte.. dus dat is moeilijk vast te leggen op de foto denk ik... Ben trouwens wel de afgelopen 2 weken een klein kilootje aangekomen... Sta nu op -3 kilo.. (Misschien dat daarom ook weinig verschil op de foto's te zien is.. kilo's eraf... uk erbij) @ Swirl.. Spannend! Aftellen @ Donshaartjes.. heb ze ook altijd al.. maar ze zijn nu wel wat opvallender... vooral rond mijn navel..
Hai hai, Hier even kort berichtje. Heb alles gelezen maar geen puf om overal op te reageren. Een verassing toen ik thuis kwam van werk, de wagen werd gebracht, jahoe!! Natuurlijk meteen uitgepakt en dochterlief moest hem even testen haha, ze zat heerlijk Helemaal blij mijn we ermee!! Chivay... hoop dat jij hem ook snel krijgt!! Verder ben ik erg moe.... zit net schaatsen te kijken, maar val steeds in slaap hhahah. Ik ben nu 3 kilo aangekomen en kan nog steeds mijn broeken aan jippie En hier beebje ook gevoeld hoor, niet echt schoppen, meer duwen Ook manlief heeft ervan mogen genieten, super leuk! Val... sterkte met je waffeltje! Dapper van je dat je bent geweest! Voor alle zieken, beterschap!! Het moet maar snel lente worden!! Ik morgen daggie vrij, ga denk ff lekker in huis rommelen, zowiezo heel veel was vouwen en strijken hahaha. Wilde ook de keuken van binnen en buiten soppen. Eens kijken of ik daar de puf morgen voor kan vinden hahaha. Laterrrrrrrsssssssssssssss FemR
@Chivay; Nou ja zeg! Wat zal dat een tegenvaller zijn elke keer! Maarre... plaatsen? Zodat wij ook allemaal kunnen zeggen dat je duidelijk ziet dat de vorm anders is? En de vorm is nog maar het begin!