@val: wat goed dat je je zo 'goed' hebt gehouden bij de parodontoloog. Ik vind het ook helemaal niks bij de tandarts. Succes morgen, ik hoop dat daarna de pijn echt weg is. @brendat: wat fijn dat er goed gereageerd werd op je werk! Komt het allemaal toch goed! En leuk he, al die reacties (op hyves)? Erg he, dat schaatsen... @Iltje: Je kunt idd nog altijd gaan als de pijn erger wordt. Ach ja, van dat aankomen; misschien gaat het straks bij jou wat minder hard en kom ik ineens heel veel aan. Elke zwangerschap is anders... En donshaartjes, het kan bij de zwangerschap horen. Ik heb er geen last van, misschien komt dat nog... @swirl: bij Jan (de) Koning, dan woon jij niet zover bij mij vandaan denk ik. Ik ken heel veel mensen die bij hem zijn geweest, allemaal goede verhalen. Ik ga niet, ik krijg toch elke controle een echo en wij willen het geslacht niet weten. @Chivay: ik heb ook het idee dat ik veel dikker ben dan op de foto's (mijn buik dan). Je kunt het soms idd niet zo goed op de foto krijgen. Het is meer een gevoel ofzo... Ik vind het trouwens al echt een mooi buikje hoor! @FemR: wat leuk dat je de kinderwagen al hebt! En wat fijn dat jij ook de beeb hebt gevoeld! @Nicky: wat leuk dat jij de beeb ook hebt gevoeld! @Marije: wat leuk dat je al lekker hebt geshopt voor je meisje! En mijn man zou precies zo reageren, ik mocht ook niks (niet veel) kopen, want je krijgt toch ook een hele hoop? Met als gevolg dat ik idd een hele hoop kreeg maar allemaal grote maten. Gelukkig mocht ik toen wel lekker shoppen! @hier: zometeen met mijn zus en kids naar mijn schoonzusje die kapster is. Worden we weer lekker onder handen genomen. Verder lekker rustig aan doen vandaag, heerlijk! Fijne dag allemaal!
ja cossy dat heb ik dus ook!!!! ik trek me er ook niets van aan.. probeer wel op te letten wat ik eet! niet de hele dag vette dingen, al zou ik het liefst al bij ontbijt beginnen met patat...! erg he!?
Hihi ja, dat doe ik ook wel... Beter een boterham meer dan een zak chips plunderen... Moet trouwens echt weer een wat gaan doen aan mijn plakboek en dagboekje, ik blijf het maar voor me uit schuiven... Heb deze zwangerschap echt zooooo veel minder tijd dan bij de eerste.
nou is die chips wel lekkerder hahaha!!! daarom mag ik elke ochtend boterham met hagelslag of vlokken.. en op werk hebben we kaas en vleeswaren dus kan ik niet eens andere dingen op brood doen.. dat scheelt weer! nou ik ga er vandoor, ga even shoppen!
Hihi ik ben zelf gelukkig niet zo'n zoetekauw, ben meer van de hartige dingen. Maar vooral lekkere pasta ofzo (lasagna, hmmmm) gaat er met de borden in, hahaha!
Nou hier wel een chips fan!! hahaha heb 's avonds vaker honger, bij mijjn zoon was dat 's ochtends maar nu weinig last van Enne ik heb ook nog niks gekocht Cossy! het komt er niet van! soms kijk ik wel en zie ik wel iets leuks maar dan denk ik ja straks is het een meisje/jongen en dan vind ik het toch weer niet zo leuk haha ik wacht ook maar totdat we het weten denk ik dan ga ik losssssssss haha mijn vriend houd zijn portemonnee al uit mijn buurt Heb een redelijke nacht gehad, de pijn is al een stukje minder dus dat is mooi...nu morgen nog:S Nicky fijn dat je het al gevoeld hebt!! elisa shop ze!
Ik heb juist helemaal niet meer honger! Ja, overdag moet ik inderdaad wat vaker tussendoor iets pakken, maar 's avonds en soms ook met de lunch zit ik met een halve maaltijd al hartstikke vol! De halve zak chips die er normaal ook regelmatig nog in gaat, is nu hooguit een paar handjes. Nou ja, dat had ik de vorige keer ook, en het scheelt dat het aankomen een beetje binnen de perken blijft zo, dus dat is mooi meegenomen. @dagboek; ja, ik had er 2 weken geleden ook 1 gekocht,maar heb er nog steeds niks mee gedaan! Slecht!!! Nou ja, ik heb ook nog steeds het album van het 1e jaar van mijn oudste nog niet af...
@ Elisa83, hier ook de hele dag honger hoor! Gewoon eten wanneer je zin hebt, wel gezond natuurlijk @ Chivay, mooie buik al hoor!!! @ Cossy, hier ook nog helemaal niks gekocht, erg he? Ik wil ook echt wachten totdat ik weet wat het wordt ( ik ben niet nieuwgierig hihi) En je denkt een jongen? Leuk hoor. Ben eens benieuwd. Ik had een echo foto bij het NUB topic laten zien en daar zei iemand 100% zeker een jongen maar... heb de echofoto ook op een Amerikaans forum gezet en daar konden ze allemaal niks zien omdat de foto verkeerd om is genomen. Ik word echt met de dag nieuwsgieriger.... @ Brendat, fijn dat je het op je werk hebt verteld. Voelt toch als een opluchting dan he! Hoop dat ze je contract verlengen. Enne... volgens mij zijn mijn hormonen indd bij mij vergeten dat ik de 12 weken allang voorbij ben @ Femr, fijn de kinderwagen al binnen ! Gaat snel he. @ Chivay en Elisa, ik heb er gister maar eentje gehad en vandaag tot nu toe nog geen. Wel echt vervelend maar ach als ik vrij ben vind ik het minder erg. Gelukkig heb ik er 's avonds geen last van maar overdag is het een ramp..... Maandag even overleggen en anders neem ik er gewoon 2 op een dag als ik moet werken. Zo ik heb heerlijk geslapen. Zoontje was wel alweer om 05:15 uur wakker maar dat zijn we inmiddels gewend. Zometeen even de boodschappen doen en dan lekker de hele middag niks. Ik heb wel echt zin om te shoppen maar hou me nog even in....
@ snacktrek - Mijn trek is helemaal omgeslagen van hartig naar zoet, heb net een Liga milkbreak weg zitten werken, omdat ik nu al een rommelende buik had... 's Avonds is mijn snacktrek verdwenen, dus als manlief een zak chips opentrekt hoef ik niet eens, hoera, dat is ook wel eens anders geweest. Ook de zin in frietjes is volledig verdwenen, ik denk dat de baby alleen maar gezond wil eten Ben nu inmiddels 3,5 kilo aangekomen, dus ben wel blij dat ik niet die mega trek heb, anders zou het de spuigaten uitlopen denk ik....
val -> ja als ik het geslacht weet ga ik ook helemaal los, whahaha! brendat -> Dat heb ik nou ook! stom is dat he! Altijd honger, maar savonds bij de maaltijd krijg ik niet zo super veel op. Misschien omdat we de hele dag tussendoor meer eten ofzo? Laartje88 -> ja bij mij zeiden ze dat het niet de nub was, terwijl ik er vrij zeker van overtuigd ben dat het wel zo is... Zou je mee link willen sturen van dat amerikaanse forum? Daar es ff vragen of die hetzelfde zeggen. Anette -> pff ja ik ben nu al 3,5 kilo aangekomen, hihi... Achja, gaat er na de bevalling toch wel weer af.
@ cossy - jij was toch 5 kilo afgevallen na de bevalling? Daar heb ik ook mn zinnen op gezet...hihi! Heb afgelopen week allemaal foto's gekeken van een slanke moeder en schoonmoeder na de bevalling... zucht... zo zag ik er tot vier maanden geleden niet eens uit Maar alles komt goed, want heb de liefste man van de wereld EN ik krijg een baby.... dus ben sowieso gelukkig!
Ik heb net ook mijn echo-foto op het NUB forum gezet. Was toch nieuwsgierig geworden door jullie en ben eens gaan kijken! En ik er echt helemaal niks in! Een enkele keer denk ik van 'als ik moet gokken zou ik een xxx denken' En dan krijgt diegene een reaktie '100% yyy!' Dus het is aan mij duidelijk niet besteed. Maar ja, ik ben wel geintrigeerd en natuuuuurlijk ontzettend nieuwsgierig! Ben ook benieuwd naar dat amerikaanse forum!
Goedemorgen dames, Allereerst allemaal bedankt voor de beterschapswensen. Vanmorgen een heerlijke warme douche genomen en voel me nu en stuk beter. Wel nog een dichte neus maar ook dat komt goed. @chivay: lekker he om zeker te weten dat je je ukkie voelt J @val: jij ook al de kleine gevoelt, wat heerlijk is dat he @koetje: lekker komende week op vakantie J Even er tussenuit en lekker ontspannen. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je oma. @val: fijn dat je zo snel terecht kon. Nu maar hopen dat de pijn snel weg is. Als er een ontsteking zit is het inderdaad moeilijker om te verdoven. Sterkte ermee! @brendat: wat fijn dat ze zo positief reageerde op je werk! Hier nog steeds lekker thuis aan het genieten van de plopjes (sinds gisteravond) en de vrije tijd. Ik heb gister een brief van het uwv binnen gekregen; wijzigingsformulier ww. Zover ik kan lezen hoef ik daar niks mee te doen. Er zijn genoeg vacatures in de administratie te krijgen en ik heb nog het geluk dat ik ook mijn spw diploma heb dus er zal vast wel iets op mijn weg komen waar ik het goed heb. De kans is alleen klein dat ik nu wordt aangenomen. Ik zie het wel allemaal. @iltje: hier geen donshaartjes te bekennen? Zullen wel de hormonen zijn. @verstandskies: hier afgelopen jaar de laatste weg laten halen. De tandarts had dat zelf maar even gedaan terwijl ze achteraf zei dat ie behoorlijk vervelend zat (ik had dus naar de kaakchirurg gemoeten). De tandarts gaf me niet eens pijnstilling oid mee laat staan spullen om het allemaal schoon te maken Na 3 dagen weer terug gegaan omdat het echt niet ging en toen had ik een andere die gelukkig meteen ging schoonspuiten, mij pijnstilling meegaf en ook spullen om het zelf schoon te maken. Wat een groot verschil in tandartsen zeg! @chivay: mooi buikje al meid. Er is wel degelijk wat verschil te zien. Hier heb ik ook het idee dat er nog niet veel verschil is maar ik denk als ik weer fotos ga maken en deze naast elkaar leg dat er wel verschil is. @kiss: veel plezier met huizen bezichtigen (als je dat vandaag nog niet gedaan hebt). @brendat: Ik hoop dat je hoofdpijn al wat gezakt is. Hier ook met regelmaat nog last van maagzuur. Wat bij mij helpt is vanillevla eten. @yolanthe: wat fijn dat je dochter nu zo lekker doorslaapt, is voor jullie ook een stuk rustiger. @marijeee: beterschap met je zoontje. En is toch lekker om met zoveel korting spulletjes te kopen. Groot gelijk heb je. @elisa: hier wordt tussendoor ook meer gegeten dan voorheen. Ik probeer dan wel fruit te pakken maar soms heb ik zon zin in iets lekkers en dan vindt ik dat, dat ook moet kunnen. @koetje: geniet van de kapper! @elisa: ben ik dus niet de enige die dat ook zou kunnen, frietjes als ontbijt J @hier: Wat een rotnacht heb ik achter de rug zeg. Lag om half 5 al wakker L en dat terwijl de wekker pas om 7 uur ging. Vanmorgen met een vriendin mee naar het ziekenhuis geweest, die moest bij de gyn zijn voor folikemeting, helaas niks te zien, vind het echt rot voor hun, ze zijn al wat langer bezig dan dat wij bezig waren Ik ga nu dadelijk even lekker plat met de tv aan, even lekker op de bank hangen en ik hoop dat ik wat kan slapen. Ik kom straks nog wel even kijken hier. Groetjes!
@ Cossy, ik vind dat bij mijn echofoto geen NUB zichtbaar is maar hier zegt iemand op het forum 100% jongen dus ff afwachten. Dit is trouwens het forum: Ultrasound Gender Prediction - In-Gender.com
eten: net heerlijk gelunched met mijn moeder.. broodje genomen maar ook schaaltje patat erbij.. HEERLIJK gewoon!!!! nu zit ik wel vol hoor! kleding: heb geshopt. ben bij prenatal en miss etam geweest! en een duur zaakje, maar daar heb ik niets gekocht, vond ik echt zonde van mijn centjes! annette, ik heb soms zo'n zin in chips ofzo en als ik dan 1 chipje op heb denk ik ielh.. dit wil ik niet! maar als ik trek heb eet ik gewoon cracker ofzo of koekje, of halve bak snoep hahaha! verstandskiezen: bij mij moest er 1 uit. ik had met assistente van kaakchirurg toen afgesproken als ik ongesteld werd (gewoon uitgelegd dat ik bezig was om zwanger te worden) ik haar zou bellen voor afspraak en ik dan op spoedplek kon. toen moesten andere 2 er ook uit. onder voorbehoud afspraak gemaakt, ik was toen weer ongesteld geworden dus kon ik naar kaakchirurg. ik ben blij dat alles eruit was voordat ik zwanger was tandarts: ik moet gaatje laten vullen. tijdje geleden gaf tandarts me geen verdoving en zonder wilde hij het niet doen, want hij kent me! nu moet ik eind maart.. als het dan niet nodig is, wachten we tot na de vakantie. ik heb wel last van tandvlees bij 1 kies dus wil wel dat ie ff goed kijkt! Jonge gezinnen voordeelpas: heeft iemand deze? ik heb er wel vor betaald tijdje geleden maar pas is nog niet binnen...
Verstandskiezen: ik heb ze nog niet eens allemaal! 2 zijn er half door en de andere 2 ontbreken. Die 2 die halfdoorgekomen zijn, zijn ook pas sinds mijn 27ste aan het doorbreken. Raar he?! De tandarts vindt het wel raar in elk geval en hij wilt ze eruit laten halen. Was blij dat ik in januari zwanger was, kon hij er mooi niet over gaan zeuren! Voordeelpas: heb ik niet,wel net opgegeven voor het blad jonge ouders.
@ Elis83, ik heb de voordeelpas, maar heb hem eerlijk gezegd nooit gebruikt. Ohhh nu heb ik echt zin in patat!!!!
laartje, ga je lekker naar de snackbar vanavond of je maakt het zelf! we moeten onszelf ook niet kwellen hoor.. haha!!! voordeelpas: net gebeld en duurt 4 weken na afschrijven voordat je m hebt. dus zal een dezer dagen wel komen. vriendinnetjes gebruiken m heel veel dus dacht doe het ook en net bij miss etam vroegen ze ernaar! nou ben weer ff weg, moet met mijn moeder naar ziekenhuis (gebroken enkel al weken.. ff checken hoe het gaat)
@ Elisa, ohja kan hem daar ook gebruik voor positiemode moet je nagaan hoeveel ik ervan weet hihi. Heb helaas geen auto vanavond dus geen patat, morgen weer een dag haha. Morgen die operatie aan mijn teen. Begin toch wel nerveus te worden.