Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oei alvast veel succes morgen laartje
    ik had die pas maar heb hem nooit gebruikt..ligt aan mezelf hoor haha

zo hier de keuken uitgesopt! poeh!

2. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ laartje - dan heb je morgen zeker frietjes verdiend! Alvast heel veel succes!

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ohh frietjes, ook zin in! maar wij eten vandaag bij mn moeder, hutspot, jummiiieee..
    We gaan over een uur huizen spotten! Daarna eten bij mn moeder (die past op onze zoon terwijl wij huizen bezichtigen).. En het broertje van mn vriend ligt in het ziekenhuis, vandaag geopereerd, dus gaan we ook nog ff langs.

Morgen en overmorgen weer werken, wat gaan die 2 vrije dagen toch altijd snel voorbij!

Liefs

4. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Zo ben weer terug van de kapper, mijn haar zit weer perfect al zeg ik het zelf:D. Nu heb ik honger!!! Heb ook zin in patat met een groentekroket!!! Vanavond maar eens aan mijn mannetje voorleggen, ga ik lekker naar de snackbar:D. Ik ben nu trouwens een cake aan het bakken, had ik ook zo'n zin in! Na de bevalling/borstvoeding ga ik wel weer aan het Sonja Bakkeren. Na de zwangerschap van Tes ben ik ook 18 kg afgevallen. Ik weeg nu nog 4 kg minder dan bij Tes in het begin, dus dat is fijn. Nu neem ik het er lekker van met de lekkere dingen (als het maar een beetje binnen de perken blijft natuurlijk).

Wie vroeg er nou ook alweer naar het autostoeltje Maxicosi Priori SPS? Wij hebben er hier namelijk 2 van (in beide auto's 1, ideaal!) en we zijn er heel tevreden over. Tes vindt het prachtig nu ze lekker naar buiten kan kijken en geen gezeul meer met die maxicosi...

Nou, ik ga eens kijken of m'n cake klaar is, mmm:D!

5. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ koetje - mmmm..... cake......

6. @ Koetje, ik vroeg dat van de Maxi Cosi Priori SPS, ik denk dat we hem zaterdag gaan halen. Hij is nu €99 (dacht ik), tenminste nog een redelijke prijs voor een autostoel.
    En..... ik heb ook wel zin in een stukje cake :)

@ Kiss, spannend al die huizen bekijken. Hoop dat jullie iets leuks vinden.

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai hai,

Ben aan het strijken maar heb geen zin meer hahaha. Ben nog niet eens op de helft ;)
    Jullie zijn lekker druk aan het kwebbelen, vooral lekkere dingen hmmm..... ik vind al het zoet ook errug verleidelijk! Gisteravond nog aan de menms gezeten, heerlijk!! Heb de rit van kramer gezien, ohh.... het zal je maar overkomen. Straks geven ze een persconferentie, ga ik wel ff kijken.

Aan de keuken ben ik niet meer toegekomen, wellicht morgen. Jij wel Val!! Goed zeg!!!
    Laartje, heel veel succes morgen met je teen!! Ik denk aan je!!

Enneehh.. die wagen, ja ben er echt blij mee! Was echt bang dat hij uitverkocht zou zijn, maar we hadden mazzel ;)
    Verder heb ik ook nog steeds niet echt een roze wolk gevoel hoor, heel raar maar waar. Ben dus niet de enige hier hahaha. Volgens mij heb ik dat ook pas als beeb er is.
    Morgen naar de vlos, eerste keer hartje horen, kinders gaan ook mee, ben benieuwd hoe zij het vinden!

Ik ga weer strijken!! Later!!

8. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ FemR - Goed bezig, heb twee manden strijk staan die mij al een poosje op de zenuwen werken, maar waar ik de puf nog niet voor heb gevonden....
    Sven was redelijk dramatisch, ik kon mijn ogen bijna niet openhouden van de slaap, maar was toen klaarwakker. Echt heel sneu! Dan maar voor goud op de ploegenachtervolging....

9. @ Femr, Dankjewel, lief dat je aan me denkt :D!
    Ohh wat erg al die strijk he! Ik heb echt een hekel aan strijken en stel het altijd zo lang mogelijk uit (gevolg = heeeel veel strijk haha).
    Erg van Kramer he? Ik heb het ook gezien, zo zonde voor hem. Hij deed het zo goed, echt jammer hoor. Ohja persconferentie? Ga ik ook ff spieken. Strijkze !

10. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Wat kunnen jullie lekker kleppen zeg ;)
    Ik hoor jullie bijna haha

Ik ga weer verder lezen, niets te melden zoals gewoonlijk, ben echt stom wat dat betreft, ik heb ook pas 3 bladzijdes in mijn zwangerschapsboekje geschreven, schiet lekker op!!!!

Wie ging er patat halen?

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Wij eten altijd op vrijdag patat, dus moet nog 2 dagen wacht. Heb er nou al zin in!! Wij bakken overigens altijd zelf, is veeeeeeeeeeeel lekkerder ;)
    Moet nu even de boontjes schoonmaken en pierpers jassen.... ook al geen zin in... hahaha. Met strijken ben ik klaar, nu nog de kasten in, ook geen zin in hahaha. Ik laat het ook altijd oplopen hoor... als ik mezelf nou aan zou leren om elke week te strijken scheelt dat denk ik wel hahaha. Nu zit ik er ook tegenaan te hikken...

Enneehh.... ik tv aan om 16.30 nergens de persconferentie van Kemkers. Komt het denk ik straks op het nieuws ofzo. Op internet kon ik er ook niks over terug vinden.

Later

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Sttttt niet meer het woord `strijk`en `wasgoed` gebruiken hier, ik herinner me dat ik ook nog `wat´daaraan moet gaan doen. Weten jullie hoeveel er gaat in 1 kinderledikant op de laagste stand? Dan weten jullie dat ik eigenlijk iets anders moet doen dan kletsen op ZP :p

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Yolanthe, dat is wel heel erg veel hahaha, zover heb ik het niet laten komen hoor haha.
    Maar ik zal niks meer zeggen hoor over WASSEN, VOUWEN en STRIJKEN ssttttttttttttttttt ;)

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nicky1989: niet ziek worden he... we moeten morgen wel samen gaan zwemmen... ene.. ik las een plopje.. wat goed...

@ Chivay: wat leuk, je hebt je baby ook al gevoeld.. lijkt me toch zo bijzonder...

@ Koetje: heerlijk een vakantie in het vooruitzicht... lekker hoor..

@ Brendat: wat fijn dat je baas zo enthousiast reageerde. Nu nog zwart op wit idd.. maar zo te horen komt dat goed..

@ Iltje: hier (nog) geen last van haartjes..

@ Schaatsen: wat een ellende voor Sven... gisteren op het werk ff op een patientenkamer gekeken... maar echt ellendig... hij had gewoon goud kunnen hebben..

@ Snacken: ik moet zeggen dat ik juist minder de behoefte heb om te snacken.. en als ik iets wil is het meestal hartig.. hoewel ik een echte zoetekauw ben.

@ FemR: helemaal goed dat je de wagen binnen hebt... heb je hem al in elkaar gezet??

@ eten: heb mannetje de opdracht gegeven om dadelijk na het werk langs de mac te rijden.... haha.. heb ik zin in... voor mij is het nu ook weekend.. ben net thuis van werk en morgen lekker vrij.. daarna moet ik er weer 4.. dus vandaag gewoon lekker makkelijk (en lekker) doen..

15. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Yolanthe - Hahahahahaha...... zo'n berg heb ik zelf een week of twee geleden weggewerkt.... omdat we de babykamer gingen leegmaken. Er begint zich nu zo'n stapel te vormen op, in en om de droger.... hihi....!
    Maar genoeg daarover, nog een half uur werken en dan naar huis :) Joepie!

16. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Haha, moet echt lachen om jullie, ik zie jullie al bedolven zitten onder wasgoed, vastgelijmd aan ZP.

Heb zelf geen strijkijzer dus moet wel stilletjes lachen :p

Ik ga weer stilletjes meelezen, kippenhok!!

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen. Haha. Nee hoor is het project voor na het eten. Eerst zo koken en dan mag manlief de keuken opruimen en ga ik van start met mijn project.

Is overigens de was van 1 week, vorige week had ik niet gewassen omdat de wasmachine zo stonk en de was ook erna helaas. Van het weekend hem laten wassen met soda en nu is het weer fris. Dus vandaar voordat jullie denken dat ik een ontaarde moeder ben :)

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Emmy, kippenhok... hier??? Welnee hahahaha, valt toch best mee ;) Lekker dat jij geen strijkijzer hebt, mazzelaar :)

Annette, haha bij mij hangt het altijd aan het zolderraam, als het te donker wordt weet ik hoelaat het is ;)

Lauw, jaaaaaaaaa hij zit in elkaar ;) Gisteravond al haha, kon niet wachten ;) Hij staat nu op zolder, met een beetje plastic erom heen ;)

Yolanthe: jij bent echt geen ontaarde moeder hoor hahaha. Door omstandigheden stapelt het wel eens op, is hier ook wel eens hoor. Geef ik mijn prioriteit even aan iets anders hahaha.

Mijn ouders hebben ons (en mijn zussen, aanhang en kids) uitgenodigd voor 2 nachtjes preston palace.... heeerlijk!!
    We gaan op koninginnendag (kunnen daarvoor nog even vieren op het dorp) en komen 2 mei weer terug. Lekker hoor!! Dat wordt een hoop zwemmen, zijn de kinderen gek op, en wij ook gelukkig hahaha.
    Nou de aardappels en boontjes staan op, manlief komt zo thuis en vanavond..... ga ik NIKS doen :)

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr

19. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Yolanthe - Dat zouden wij natuurlijk nooit denken! Over mij doen jullie dat natuurlijk ook niet, scheelt ook dat ook nog geen moeder ben, alleen nog een aanstaande. ik ben gewoon een hele luie huisvrouw met een bloedhekel aan strijk...hahaha.
    Manlief is gelukkig ook een luie huisman, straks, als ik wat meer tijd heb en meer thuis ben zal ik me eens gaan bekwamen in het huisvrouwenschap! ;)

20. @ Emmy, geen strijkijzer? Ohhh wat heerlijk (heb hem af en toe toch wel echt nodig, hoe doe jij dat dan?)

@ Lauw, ohhhhh de Mac! Hou op met al dat lekkere eten. Ik zou wel zin hebben in een mackroket en uhm een Milkshake haha

@ Femr, Gaaf Preston Palace, zou ik ook echt een keer heen willen. Ze hebben ook echt een prachtig zwembad, zullen de kids geweldig vinden.

@ Yolanthe, succes met strijken en opvouwen etc :)

Deel Deze Pagina