Hallo dames. Sorry dat ik zo in 1 keer weg was me internet viel uit deed hij het weer ik heel verhaal getypt haha weer me internet eruit was dus storing bij provider. Maar Chivay wel degelijk vershil zie je hoor. Nicky fijn dat je het heb gevoeld heerlijk gevoel en zal alleen maar meer worden Kiss je bent er maar druk mee met al die huizen bekijken maar welke leuke bezigheidstherapie. ja sneu voor hem he en niet eens zijn fout ja dan zal ik ook boos worden op me coach. Brendat balen dat je zo hoofdpijn had gister avond gaat het nu al beter met je hoofd? Yolanthe fijn dat je dochtertje nu heerlijk wel slaapt en idd dan fijn met lampje aan. Marije jeee een meisje haha had k volgens mij nog niet gelezen. Gefeliciteer dat jullie een meisje krijgen. En balen dat zoonlief nog steeds zo ziek is. Hopen dat de Ha wat voor je heb kunnen doen. Koetje. Ja hoor ieder zwangerschap is anders de 1 gaat in het begin hard en later wat minder en bij de ander andersom. en heerlijk weer geknipt. Mijn kapster komt zometeen dat is toevallig hahah Ooo heerlijk cake gebakken. Denk dat ik dat maar ook weer is gauw ga maken. Nicky1983 jee dat is ook wat met jou verstandkies geweest dus.bah. En balen zeg voor je vriendin. Dan voel je je eigen lullig omdat jijzelf wel zwanger bent ik ken het. Laartje trouwens jij heel veel succes morgen met je teen. FemR erg he dat strijk werk heb ik vandaag ook maar de helft gedaan. had voor de rest geen zin meer.morgen de rest maar. O en gezellig met ze alle een weekeindje weg. En ja daar is het leuk en genoeg te doen. Lauw oooo lekker maccccccccccccc. Zo even over eten. Wij hebben ook heerlijk patatje gegeten lekker gehaald. we hadden beide geen zin in groente Zometeen komt de kapster me haar knippen het wilt niet meer zitten gggggrrrrr. Vandaag weer druk dagje gehad op werk wel weer te merken aan me bekken. Gelukkig fisio gehad vandaag niet echt veel oefening gedaan. Maar even een heerlijke rug masage die had ik nou net nodig na me werk hahah. Voor de rest lekker op de bank zitten.
Ohh jullie hebben lekker doorgekletst! @ Marije... Hoe is het bij de huisarts geweest met je zoontje??? Leuk zeg die kortingen! Dat is lekker inkopen doen @ Elisa en Cossy.... Voor iedereen dus verschillend! Ik eet juist minder dan normaal.. Moet er juist op letten dat ik genoeg eet! @ Elisa... Die voordeelpas ken ik niet... Wat kun je er mee krijgen dan? @ Koetje En wat is het geworden?? Nieuwe look?? En hmmmmm lekker groentenkroket... maar kaaskroket is nog lekkerder! @ Cossy.. hahahaa.. Ik lus nu ook heeeeel graag pasta's... luste ik al graag.. maar nu nog iets meer! @ Nicky.... wat naar voor je vriendin! @ Laartje... Heeel veel succes morgen! @ Val... Als je toch bezig bent.. Onze keuken kan ook wel een sopbeurtje gebruiken hahaha... @ Fem.. Veel plezier morgen met het luisteren naar het hartje.. Leuk dat je kids mee gaan! Hier helaas nog geen verandering in status van de wagen.. Staat nog steeds in behandeling we zijn al aan het mailen geslagen.. Oeh... Preston Palace... Daar ben ik een paar jaar geleden geweest.. Eerlijk gezegt niet mijn ding.. Maar idd het zwembad was heerlijk! @ Lauw... Hmmmm Mac Dat heb ik afgelopen zaterdag gegeten... Jammie Groentenburger! @ Emmy X... Hier wel een strijkijzer maar die laat ik altijd mooi in de kast staan... Gebruik hem amper! Hooguit een bloesje of een kreukelige broek in de zoveel tijd.. @ Iltje.. grin ook geknipt... En wat is het geworden??? En wat lekker die massage! Hier: Ik ga me zo klaarmaken voor een concert Peuple de L'Herbe.. Voor de 4de keer.. Live zijn ze zoooo goed... Echt een feestje! Heerlijk dat is echt lang geleden!!! Vanmiddag al 2 uurtjes geslapen.. morgen vrij genomen... Ben helemaal voorbereid... Morgen slapen ik en uk lekker uit! Zometeen gaan we dus eens beginnen met de musicale opvoeding!! Trouwens wat leuk al die reacties dat jullie het verschil zo goed zien Ben ook benieuwd wat de vrienden zeggen die mee gaan naar t concert, die hebben me al een tijd niet gezien! Fijne avond allemaal!!
meiden.. we hebben patat gegeten! doe het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zoo misselijk! word direct gestraft! had boodschappen gedaan voro avondeten.. maar toen vroeg mijn vader of we patat bij mijn ouders kwamen eten en ja hoor, daar gingen we! heb al aantal keer boven wc gehangen maar komt nog niets uit maar voel me zooo beroerd!! laartje succes morgen! nou ik ga richting bank... wat baal ik van mijn trek van patat, nu de gevolgen!!
@Chivay: wat irri dat hij nog op behandeling staat. Geen bericht is goed bericht zou je zeggen, maar ja... het is morgen al donderdag, dus mag je wel bericht verwachten. Fingers crossed!! Veel plezier met het concert! En pp is ook niet echt mijn ding hoor, maar ja... we mogen mee met mijn ouders, dan zeggen we natuurlijk geen nee haha. Ik vind het te kolosaal en te weinig ruimte voor mezelf, maar ja... we hebben wel een 4pers. kamer met de kinders, dus dat is wel lekker! @Iltje: succes morgen met strijken haha. @Laartje: Het zwembad is vast de plek waar wij het meeste zitten hahaha. Ik ben er ooit eens geweest, ik denk ruim 15 jaar terug, maar toen was er nog geen zwembad, moest je naar een ander hotel. Nu is het er wel bij, het zal er vast allemaal een stuk anders uitzien dan toen. Hebben er een hoop patatjes gegeten vanavond hahaha. Hier smaakten de boontjes heerlijk. Toedeledokioooo
oh balen van de patat elisa!! Oh dat is lief femr van je ouders! ken het niet zal het eens googlen haha allemaal een hele strijk liggen! ik ben er ook een drama in, maar af en toe is mijn vriend zo lief dan kom ik thuis en heeft hij het gedaan Chivay nog nooit van gehoord van die band maar heel veel plezier!! lekker uitslapen morgen enne die keuken gebeurt hier ook niet zo vaak hoor, grote verbazing toen mijn vriend thuiskwam haha moet je nagaan
Ik ben ook misselijk... Heb vanmiddag eerst een halve cake opgegeten en vanavond een patatje met een groentekroket. Erg lekker, maar nu heb ik buikpijn... We worden idd meteen gestraft. Ach ja, nu ga ik lekker op de bank, manlief is naar voetbal training en Tes ligt op bed. Heerlijk een avondje voor mezelf... @Chivay: nee geen nieuwe coupe, gewoon weer hetzelfde kleurtje en een stukkie eraf. Veel plezier bij het concert! @Iltje: toevallig ja, dat de kapster vanavond bij jou komt. @FemR: wat gaaf, Preston Palace en dan ook nog een paar dagen, super! @Laartje: sterkte morgen met je teen! Nou meiden, nu ga ik echt languit. Fijne avond en tot morgen!
@Val: lief hé, mijn pappie en mammie zijn schatjes Dat mijn mannetje de strijk zou doen??? Nah neee..... die gooit zo de strijkijzer door het raam hahaha, hij kan het niet @Koetje: Goh.. misselijk?? Das ook gek! Hahahahaha, je word idd gestraft voor je eetlust @Elisa: ik hoop dat je je snel wat lekkerder voelt!! Ik ga weer verder met bankhangen, tis weer bouwvalgezochttijd By the way, ik vind dat Sven (leuke naam trouwens hihi) super volwassen opde hele situatie reageerd, echt respect!! Ik weet niet hoe ik zou zijn na zo'n gevalletje..... Later!
Hey lieve meiden.. Nou de huizen van vandaag waren beide heel mooi!! Huis van gisteren is dan ook officieel afgevallen Maar het huis van vorige week staat echt bij ons op nummer 1... daar moet ONTZETTEND veel aan gebeuren, maar daar is de prijs ook naar, dus we kunnen qua financien alles wel mooi maken.. beetje ''bouwval gezocht'', haha... Maar ja, eens moet de eerste keer zijn om zoiets te doen. En we kennen genoeg mensen die ons zouden kunnen helpen, ook manlief is handig. Dat huis staat ook al leeg, dus als alles geregeld zou zijn, zouden we er ook snel in kunnen om te beginnen aan de klus. Hoop er uiterlijk half juni in te zitten, aangezien ik een fatsoenlijk verlof wil. Het huis heeft een mega grote tuin, waar we misschien dan de woning willen uitbouwen en wil openslaande deuren of schuifpui, een andere muur slopen zodat we een open keuken kunnen creeeren, nieuwe keuken erin, boven een nieuwe badkamer erin, alle plafonds & muren beneden spacken, nieuwe vloer erin, boven alles behangen, beneden nieuwe toilet, de tuinen moeten gedaan worden betegelen stukkie gras en een blokhut in de tuin plaatsen.. Ook een enorme voortuin die ook gedaan moet worden.. Uhhmm ben ik nog wat vergeten?! whaha... hele klus, maar we kunnen het ontzettend mooi maken. Alleen jammer dat ik straks met een dikke toeter niet veel kan, ach behangen kan ik nog wel Ohh heb dr helemaal zin in, lekker shoppen Naja we zien het wel, eerst nog eens bellen eind deze week voor een 2e bezichtiging.. Liefs
@Kiss: Klinkt heel erg gaaf!! Ik zou zo'n project ook wel aan durven. Mijn manlief is ws minder handig dan die van jou, maar dan nog zou ik het leuk vinden hahaha. Ben heel benieuwd of het allemaal gaat lukken, de evt. overdracht enzo. Zou wel super zijn als het half juni af zou kunnen zijn. Enneehh.... volgens mij kun je wel meer hoor dan alleen behangen, ehhh.... verven, vegen, schoonmaken, schuren, zagen hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
ach ja, het klinkt ook allemaal wel heel leuk.. Maar of het haalbaar is in zo'n korte tijd.. Maar wel gaaf om zoiets een keer te doen, we zijn beide nog heel jong (23 & 22 jaar). Dus het zou zeker een uitdaging zijn. Maar voel bij dat huis zo veel meer dan die huizen die we hebben bekeken die al af en mooi zijn. We denken tot vrijdag na welke huizen we nog een keer willen bekijken, en gaan dan een afspraak maken. Ohh en als ik er dan ben, zal ik wel ff foto's maken, Haha volgens mij weet ik al precies wat ik wil. Vooral met die enorme tuin.
Leuk hoor Kiss lijkt me ook wel heel gaaf, kan je in ieder geval het huis helemaal naar je eigen zin opknappen!ben benieuwd!
Chivay me haar gewoon in laagjes met schuine ponny Ja massage had ik ff nodig haha. O gezellig naar een concert. Elisa wat vervelend ik had het ook voor aantal weekjes terug na patat eten de rest van avond beroerd maar gelukkig geen last meer van dus kan het nu wel hebben vandaag toevallig gegeten haha. Maar hopen dat het gauw weg is bij je. FemR dank je wel hoor hahah. Kiss jeetje dat word dan wel kiezen ja maar als de eerste al na jullie smaak is zal ik niet teveel meer bekijken zometeen weet je niet meer welke je moet kiezen haha. Maar idd een huis waar je zelf wat in moet doen vind ik ook hetl leukst kan je het idd naar eigen smaak maken. Hier de kapster weg mee haartjes weer lekker geknipt Ga nu me bedje opzoeken. Trusten allemaal.
@Laartje; succes morgen! @Strijken; Ik ben die mazzelaar (of luie donder,net hoe je het noemen wilt) waarvan de schoonmaakster morgen weer langskomt. En strijkt! @Kiss; Klinkt erg goed dat huis! Wij zijn ook wel van het model bouwval hoor! Maar, ik denk dat dit project wel hooggegrepen is als je het half juni af wil hebben... Je bent toch weer een hoop tijd kwijt met hypotheken, notaris enz. Dus je bent al snel bij half april voor je erin kan. En dan nog 2 maanden voor een paar ingrijpende dingen... Misschien als je een gedeelte uit gaat besteden? En ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd jullie er zelf in kunnen steken? Reken ook niet AL te veel op vriendendiensten, het valt altijd tegen als puntje bij paaltje komt... Wij hebben een jaren 30 huis in errug originele staat gekocht, en zijn 4 maanden bezig geweest. Zelf circa 3-4 volle dagen in de week, mijn ouders en broer 1 dag in de week, en een deel uitbesteed (muur doorbreken, cv, leidingwerk, dubbel glas, stuken) en hebben in die tijd de 1e 2 verdiepingen bewoonbaar gekregen. Nu zijn we met de zolder bezig. Denk erg goed na hoe de planning in elkaar moet zitten! Ik was in die periode ook net zwanger, en toen we verhuisden was ik net zo ver als nu ongeveer. Ik denk niet dat ik nog zoveel had kunnen doen als ik wat verder was. Hoewel koffie zetten en broodjes smeren ook reuze-belangrijke werkzaamheden zijn tijdens een verbouwing!!!! Maar.... Het is wel heel erg leuk om te doen en om je huis helemaal naar wens te maken... @Hier; Ik heb mijn contract binnengekregen! Er staat wel nog t/m 31Dec2010 op, dus ff checken of die 31maart2011 inderdaad niet meer gelukt is. Hoe dan ook, ik zit voorlopig even goed! Welterusten allemaal!
@ Kiss, klinkt erg leuk dat huis! Lijkt me zo leuk dat je het écht je eigen huis kan maken. Maar wel veel werk hoor... @ Brendat, fijn dat je contract binnen is! Zit je toch weer een tijdje goed, jammer dat het niet tot maart is maar ach dit is ook al fijn. En ik ben jaloers op je schoonmaakster !!! @ Chivay, hoe was het concert? @ Koetje, haha word je gelijk gestraft. Hopelijk was je niet de hele avond misselijk. @ Femr, gezellig met de kids naar de verloskundige! Ben benieuwd hoe ze het vinden. Mijn zoontje gaat maandag mee, ga vragen of ze misschien een extra echo wil doen Thanks voor alle succes wensen. Wij vertrekken zo richting mijn moeder (ze past op mijn zoontje) en vertrekken daarna naar het ziekenhuis. Tot straks!!! Fijne dag allemaal
@ laartje - succes met de operatie!!! @ kiss - wij hebben ook een model bouwval laten lopen wegens de zwangerschap. Voor alles geregeld zou zijn, zou ik al met een dikke buik rondlopen. En aangezien wij wel de types zijn van zelf ook veel dingen aanpakken, leek ons dat niet handig.... Nu maar uitkijken naar een andere woning als straks de baby geboren is... @ brendaT - gefeliciteerd met je contractverlenging!!!
Halloooo daar was ik weer @Laartje: succes!! Ik ben benieuwd of ze een extra echo willen doen!! @Kiss: broekkie hihi. Zo'n tuin lijkt me ook helemaal geweldig!! Wil ik ook ooit nog eens, maar dan moeten we verder weg verhuizen ben ik bang, want hier in de randstad heb je weinig huizen met een grote tuin. Zou leuk zijn als je foto's kan maken, je hebt me wel erg nieuwsschierig gemaakt. Dat huis gister bij bouwval gezocht was ook errug mooi geworden!! @Brendat: luie donder hahaha, nee hoor, gewoon slim dat je het uitbesteed hahaha. Gefeliciteerd met je verlenging! Hopelijk kan het ook nog tot mrt!! Bij de verloskundige was alles goed, bloeddruk prima en eindelijk het hartje gehoord de kinderen vonden het maar gek hahaha. Ze hebben zich prima gedragen, ze hadden hun ds bij zich, erg hé hahaha. Meteen een afspraak gemaakt voor de 20 wk echo. Moet op 24 mrt om 11.45. En ik moet weer naar de vlos op 20 april..... vind dat er wel heeeeeeeeeeeeel lang tussen zit, bijna 2 mnd, of ligt dat aan mij?? Dan ben ik 23 weken en kom dan voor de 3de keer bij de vlos. In mijn herinnering bij die andere 2 kwam ik er vaker. Hoe zit het bij jullie?? Nou meiden, ik ben blij het hartje gehoorde te hebben! Ik stort me nu op de keuken, ff alle kastjes leeghalen en goed uitsoppen, mijn moeder zei net al, het kind komt nog niet hoor hahaha, nee... kweet het, maar het is alweer ff geleden dat ik het gedaan heb. Dus doe ik het liever nu, dan straks met een big belly Laterrrrr!! Grtz FemR
@ Laartje: succes met de operatie... @ Kiss: dat klinkt al een groot project.. ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik daar wel aan zou beginnen... voordat je al het papier werk hebt afgerond ben je al zo een paar maanden verder.. zeker als je een uitbouw aan je huis wilt zetten, dan moet je eerst nog een bouwvergunning aanvragen... en dat kan erg lang duren... Wij hebben een aantal jaren geleden zelf (met erg veel hulp van pa) ons huis gebouwd (nieuwbouw).. daarvoor zijn wij ongeveer 10 maanden bezig geweest met de bouwvergunningen.. maar ja.. dat is dan ook weer een uitzondering... @ FemR: mooi dat alles goed was bij de VK. duurt idd lang voordat je weer terug moet komen... ik mag 16 mrt voor de 3e keer.. ben dan 19 weken. succes met de kastje uitruimen... ik wou dat ik zin en energie had om iets aan te pakken in huis... het is echt zo hard nodig.. maar op mijn enige dagje vrij is mijn zin echt heeel ver te zoeken.. @ Brendat: fijn dat je je contract binnen hebt.. dat is in ieder geval tot na je verlof... wil je na je zwangerschap evenveel uren blijven werken??? Ene en poetshulp... dat wil ik ook.. hahah.. hier vanmorgen bijna a-sociaal lang uitgeslapen.. haha.. tot 11:00 toen ging de wekker.. dus had misschien nog wel langer door kunnen tukken... dadelijk ff bij mijn ouders lunchen... boodschappen doen en vanaaf lekker zwemmen...
Zo alles is goed gegaan. Ze heeft wel een extra verdoving gezet omdat ik zoveel pijn had. Nu is het ook wel lastig, mijn teen klopt de hele tijd. Maar voor de rest alles goed, gelukkig. @ Femr, dat is indd wel heel laat dat je terug mag. Ik moet volgende week en dan weer eind maart ergens.
@ Kiss... Zo hee dat klinkt als een flink project! Wel super gaaf als je je huis helemaal naar eigen stijl kan aanpassen zeg! Zou niets voor mij zijn Ben benieuwd wat jullie gaan beslissen! @ Elisa en Koetje... Wat balen dat jullie frietjes verkeerd gevallen zijn!! Had ik een paar weken terug ook elke keer.. 'smorgens kwamen ze er weer uit! Gelukkig ondertussen niet meer! @ Brendat.. Fijn dat je contract rond is! @ Laartje... En en en en hoe is het gegaan???? @ FemR... Fijn dat alles goed is! En uh... ff denken.. Ik ben met 8wk(intake, alleen kletsen en bloedafnemen), 10 wk, 14wk en straks 18wk bij de vlos geweest... Mijn termijnecho was met 10wk bij de Vlos... Daarna met 19.3 bij het echocentrum de 20wk echo... En met 22 wk waarschijnlijk weer naar de Vlos.. Denk dus wel wat vaker dan jij??? Wagen staat trouwens nog steeds op in behandeling... vandaag maar weer proberen te bellen! Hun telefooncentrale lag plat, maar net kreeg ik iig een antwoordapparaat... Hier... Wij tweetjes hebben heeerlijk uitgeslapen net... T was vanacht toch best laat geworden voor we eindelijk lagen, dus ben enorm blij met mijn vrije dagje... Vandaag lekker een beetje hangen, beetje rondrommelen in huis Het concert was erg leuk! Het was de 4de keer dat we deze band live zagen, en het blijft echt een feestje! Tivoli de Helling heeft altijd enorm goed geluid, en de mannen van de knopjes hadden de bass en t volume behoorlijk hoog staan... Heel gek gevoel gaf het in mijn buik!!! Net alsof de trillingen van de bass nog meer binnen kwamen dan zonder zwangere buik... Dus ik hoop dat onze uk ook goede oordopjes bij zich had Mijn buik stond met thuiskomst erg strak.. ws door de drukte? lange dag?? Maar mijn broek moest iig UIT! Dus had even voor het eerst een uurtje een zwangerschapsbroek aangehad Ga zo eens wat op youtube zetten...