Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

papaverlof zou hier heel mooi uitkomen, ik ben uitgerekend om mans laatste vakantiedag. En hij zit aan de bouwvak vast dus schuiven kan niet. Qua dagen staat ook alles vast dus veel dagen over heeft hij ook al niet. Dus ik zou het geweldig vinden.

Morgen zal ik echt terug lezen en reageren op jullie ben nu moe en ik ga lekker mijn bedje in. Morgen weer om 7 uur dag.

2. @ Verlof, zou wel fijn zijn als dat ingaat voordat wij allemaal met zwangerschapsverlof gaan (maar dat zal wel niet :( )

@ Chivay, leuk dat jullie het kamertje hebben besteld!!
    Hoelang is de levertijd?

@ Brendat, nee nog geen rozekamer gemaakt ;)? Ben wel benieuwd of die nub theorie klopt, snap er eerlijk gezegd niks van!

@ Koetje, fijne vakantie! Geniet ervan.

Pff heb niet zo goed geslapen, ben helemaal niet gewend om op mijn rug te slapen (Ben een echte buikslaper) maar gelukkig geen pijn aan mijn teen. Mijn moeder brengt me zo even naar mijn werk :D.

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Iltje.. Helemaal mee eens.. Niet netjes! Hopelijk krijgen we vandaag iemand te pakken!

@ Laartje... het is 8 tot 10 weken levertijd.. Perfect voor ons nu.. Komende weken gaan we eerst rustig deze kamer opruimen, en dan de boek leegruimen.. Er moet ook geschilderd worden enzo :) Dus kunnen we nu een mooie planning gaan maken!
    Gelukkig hebben we al een hoop hulp aangeboden gekregen!

Hier..
    Ohh... eerst riep ik.. waar blijft mijn buik ;)
    Nu ben ik denk ik ineens flink aan het uitbuiken..
    Vandaag een elastiekje om mijn knoop.. en van het weekend eens gaan combineren met de zwangerschapsbroeken die ik klaar heb liggen.. Want dat gaat niet lang meer duren!

4. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey meiden!
    heb snel teruggelezen.
    dat bericht over verlof: kan dat per 1 maart ingevoerd worden? 1 april mag ook.. mijn werk is niet van de regeltjes en wetten, maar dna heb ik nog even de tijd om het erdoor te krijgen hahah!!!

echt geen zin om te werken. oor- keelpijn en verkouden.. dus niet zo goed geslapen! vanavond maar op tijd naar bed!

maandag horen wij het hartje weer, als het goed is.. dan meoten we naar vk.

ik ga maar eens richting werk, fijne dag!
    xx

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

Weer even bijlezen maar gelukkig niet zo heel veel.

@elisa: ik heb geen jong gezinnen voordeelpas. Ik denk niet dat ik daar veel voordeel mee zou hebben aangezien ik niet altijd naar een prenatal of miss etam ga. Weet trouwens niet bij welke zaken je nog meer korting krijgt… achja, ik denk maar zo: als je de spullen in de reclame koopt heb je ook voordeel. Hoe gaat het trouwens met de enkel van je moeder?

@laartje: hoe is de operatie aan je teen gegaan? Ik hoop dat het allemaal meegevallen is. Beterschap nog.

@val: dat is me een werk om een keuken helemaal uit te soppen maar wel een lekker gevoel als ie eenmaal schoon is of niet?

@kiss: hoe was het om de huizen te bezichtigen? Gaat het met het broertje van je vriend ook al wat beter?

@koetje: lekker zoveel afvallen na een bevalling. En groot gelijk heb je dat je een cake bakt, is ook lekker hoor… brengt me wel op een idee voor dit weekend J

@FemR: Leuk he om het hartje te horen J

@strijkwas: hier gelukkig bijna niks. We zorgen er wel voor dat de droger zo wordt ingesteld dat we meteen kunnen vouwen zodra deze klaar is.

@Emmy X: wordt toch een keer tijd dat je dan voor je boekje gaat zitten…

@lauw: ziek is hier zowat over JJJ had vannacht wat last van keelpijn waardoor ik al om kwart voor 2 wakker was :( Daarna nog wel wat kunnen slapen maar niet meer veel.

@FemR: heerlijk meid een paar nachtjes weg en dan lekker dingen doen waar je zin in hebt en geen verplichtingen.

@chivay: heb je het leuk en gezellig gehad bij het concert?

@elisa: balen dat je frietjes niet goed zijn gevallen.

@FemR: groene frietjes zijn ook lekker J (boontjes dus)

@koetje: niet echt gek eerlijk gezegd dat je dan zo misselijk bent na een halve cake en friet en een groentekroket….. L

@kiss: lekker dat jullie het huisje hebben gevonden wat jullie goed aanstaat. Alvast veel plezier bij de 2e bezichtiging. Zo te lezen moet er nog wel veel gebeuren maar dan kun je het wel helemaal naar je eigen smaak maken. Handig trouwens dat je zoveel mensen in de omgeving hebt die zelf veel kunnen.

@brendat: jij hebt inderdaad geluk dat je een schoonmaakster hebt die ook de strijkwas doet. Proficiat met je contract! Fijn dat je het al thuis hebt.

@FemR: daar zit inderdaad veel tijd tussen… Ik mag vaker komen en bij ons is de regel tussen de 4 en 8 weken weer een afspraak. Meestal laten ze er geen 8 weken tussenzitten en kun je dus eerder komen. We hebben volgens mij wel allemaal rond dezelfde tijd de 20 weken echo. Ik heb hier al de datums 22, 23 en 24 maart voorbij zien komen. Fijn dat je zo vroeg kunt. Wij hebben ook lekker vroeg een afspraak voor de 20 weken echo staan. Fijn trouwens dat alles goed was bij de VK.

@chivay: Fijn dat je zo’n leuke avond hebt gehad en dat het concert mooi was.

@koetje: ik hoop echt dat het snel weer beter gaat met je oma. Sterkte ermee.

@iltje: dat zou wel beter zijn als het zwangerschapsverlof verlengd wordt en dat ook de vaders 2 weken krijgen en geen 2 dagen. 2 dagen vindt ik zooooooo verschrikkelijk kort. 1 dag van de geboorte en 1 dan voor aangifte. En als je kleine in het weekend geboren wordt heb je pech gehad, dat vindt ik persoonlijk nergens op slaan maarja wie ben ik…

@brendat: wat goed dat je een vast contract krijgt!

@koetje: misschien lees je het niet meer maar ik wil je toch nog een fijne vakantie wensen.

@chivay: leuk dat jullie het kamertje besteld hebben. Ik hoop voor jullie dat de wagen ook goed komt. Leuk dat je buikje nu echt begint te groeien J

@elisa: ook al niet lekker L beterschap meid.

@hier: wij horen dinsdag het hartje weer J Heb er alweer zin in. Zoals ik al eerder typte heb ik vannacht niet zo goed geslapen. Werd om kwart voor 2 al wakker met keelpijn, maar even naar beneden gegaan en een drankje voor de keel ingenomen, meteen voor de zekerheid een flesje water naast het bed gezet. Nog wel een beetje kunnen slapen en vanmorgen geen keelpijn meer J Gister lekker gezwommen. Was wel erg gezellig, ook omdat je nu steeds meer dames leert “kennen”. Lauw hoe vond jij het gister?
    Gistermorgen naar school gegaan en eindelijk mijn punt terug gekregen van de toets die ik een paar weken geleden heb gemaakt. Ik dacht echt dat ik hem helemaal verknald had aangezien ik 2 grote opdrachten niet kon maken, dit ook op de toets gezet (moest iets op de pc maken en niemand wist daar vanaf) nu hadden ze die opdrachten blijkbaar geschrapt en had ik toch nog een 7,5 J J J Helemaal happy dus! Ook maar meteen nieuwe boeken besteld zodat ik verder kan met het volgende onderdeel, als het goed is komen die vandaag en anders morgen binnen.
    Vanmiddag op bezoek bij een vriendin van mij die een tweeling van afgelopen augustus heeft! En vanavond afscheidsborrel op het werk en dan ben ik er eindelijk vanaf van die werkgever. Ik weet niet of ik vandaag nog hier kom. Dus voor de personen die ik niet meer zie een heel fijn weekend.

Groetjes Nicole

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Yolanthe: hier ook na de bouwvak uitgerekend. Mijn vriend heeft 4 weken bouwvak waarvan hij er 2 wil doorwerken en die wil opnemen op het moment dat de kleine er is.
    Doen ze erg moeilijk over omdat er haast geen werk is in de bouwvak, dus ben benieuwd.

Dames ik ga lekker naar de sauna met een vriendin incl. Lichaamspakking. Fijne dag allemaal en tot later.

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Susan: geniet er lekker van!

8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh susan lekker sauna!

Nicky gelukkig is je keelpijn over!

Ja dat verlof voor mannen zou best lekker zijn ja!

Ja begin je nu te groeien Chivay?:D ik pas nog steeds mijn broeken haha al zakt 1 nu af en toe wel wat af ja maar goed

hier voel ik me gelukkig iets beter, heb mijn zoontje net naar het kinderdagverblijf gebracht, het is zijn laatste dag op de babygroep, vanaf maandag gaat hij naar de peutergroep 2-4 jaar. wel jammer hoor hij heeft zulke lieve juffies...hoop dat ik niet ga janken vanmiddag hahahaha
    En net ff boodschappen gedaan, zo nog ff bedden verschonen en wasje doen heb ik dat ook weer gehad,
    mijn vriend zijn pa komt morgen het muurtje egaliseren, dan kunnen we gaan leeghalen en later verven.

9. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ susan - Heerlijk....sauna, dat klinkt goed!

@ val - goed bezig in huis

@ strijken - ben na al het geklets over strijken gisterenavond zowaar zelf ook aan de slag gegaan! Met als resultaat, alle strijk weg, manlief werd aangestoken en ging de keuken schoonmaken. Schoenen uitgezocht, veel weggegooid, alles om ruimte te maken voor die kleine druif. Vanavond kledingrekken kopen en dan zijn we weer een stapje verder! Hoera!

10. amorzinha

amorzinha Nieuw lid

24 feb 2010
    4
    0
    0
    veldhoven
    hello all you beatifull ladys!

ik ben hiervoor het eerst...ben nog bezig om deze site uit te vogelen.
    ben 17 weken en drie dagen zwanger van me eerste liefde, wondertje dat in me groeit. Alles is zo nieuw voor me,... dus eigelijk hoop ik dat ik hier wat bij kan leren.

so wish you ladys a very good day!

11. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ amorzinha - welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    nicky,
    mijn moeder moet nog even zitten met haar enkel! als ze begin juli maar up en running is.. kan ze eerst met vakantie en daarna mij helpen (hahaha!) dat zegt ze zelf gelukkig ook!!! maar het is vervelend. duurt nu al 9 weken, maar ja het is niet anders!

morgen high tea'en met vriendinnetje. ben benieuwd!

nou ben nu aan t werk. moet nog 2,5 uur maar echt geen zin meer gewoon!

heb zin in maandag: hartje horen!!!

liefss

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Elisa... Balen van je oor en keelpijn.. Hoe is het ondertussen??
    Hoop dat je 2.5 uur voorbij vliegen!

@ Nicky... ik ga dinsdag ook weer naar de Vlos.. ook weer hartje luisteren.. :D maar dat doen we ook al af en toe thuis...
    Maar wel fijn om weer even bij de vlos langs te gaan!
    Fijn dat die 2 opdrachten niet meetelden en je dus toch een mooi punt hebt!

@ Susan.. Lekker zeg geniet ervan!

@ Val ;) Gehehe.. je houd t lang vol in je eigen broeken zeg! en dat met je 2de! :)...
    Heb je t nog droog kunnen houden???

@ Amorzinha, Welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap... Ik zit ook op 17w3d!

Hier:
    Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!
    Zometeen even wat opruimen, poetsen, wasje draaien enzo..
    Vanavond komen mijn ouders samen met Toyke, onze kat..
    Ze komt een weekendje logeren :).. This al een oud besje, en schiet vlug in de stress.. dus even kijken of het goed gaat...
    Gaat het goed, dan komt ze in april 4 weken!

14. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ elisa - Nu nog maar drie kwartier!!! (Ik ook...haha!)

@ val - ging het goed op het kinderdagverblijf? Ik ben gisteren gaan inschrijven, moet er nu nog niet aan denken om ons druifje straks twee dagen in de week 'weg' te moeten brengen... Blijft een beetje abstract als er nog niks is...

@ chivay - hoera, (bijna) weeeeeeekend! Heerlijk, keek ik echt naar uit, jij ook zo te lezen...haha!
    Succes met de kat, hoop dat het goed gaat!

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden..
    ff een kort berichtje van mij...
    Heb vandaag gewerkt.. en ben helemaal kapot.. zo erg heb ik het al ff niet meer gehad...

@ Nicky1989: ik vond het weer heerlijk gisteren... en idd het wordt steeds gezelliger... alleen dat we in de breedte van het zwembad moesten vond ik minder fijn dan in de lengte.. maar ja, je moet iets met zo'n grote groep...

@ vaderschapsverlof: dat zou lekker zijn idd... maar ja.. ik twijfel of dat er door komt.. zeker nu het kabinet gevallen is.. volgens mij nemen ze dan niet zo'n beslissingen..

16. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    hahaha ja hoor heb het droog gehouden! hij heeft de juf nog een kus en een dikke knuffel gegeven en toen was het goed:D
    In het begin had ik er ook veel moeite mee hoor, maar hij heeft zulke leuke juffrouwen dat dat al snel goed was

enne ja snap het ook niet met mijn zoon ging het veel sneller, ach zal wel goed zijn:D

Amorzinha welkom!

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Kinderdagverblijf:
    Wij hebben 'beet'... Hier in Utrecht zijn lange wachtlijsten.. Maar in de plaats waar mijn vriend werkt hebben we een plekje nu voor de dagen die we willen..... Dus dat is fijn!
    Vind het ook maar een raar idee om die kleine straks 3 dagen weg te moeten brengen..

Enne de kinderwagen!
    Hè Hè!!!!
    Na veel bellen eindelijk iemand aan de telefoon gehad.. en net een mailtje binnen dat ie onderweg is!
    We hebben met creditcard betaald.. en dat zorgde ook voor langere wachttijden bleek... Naja :) Zolang ie maar komt!

18. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chivay - Hoera! Da's fijn, welkom bij de koelstra-club!
    Was ook bang voor die lange wachttijden, maar maandag en woensdag schijnen 'fijne' dagen te zijn :)

@ val - gelukkig! Dan wordt het nu toch al een 'grote' jongen...

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Welkom Chivay bij de koelstra club.. haha.. mooi dat ie onderweg is..

20. @ Chivay, fijn dat de kinderwagen onderweg is! En 8 tot 10 weken valt ook echt reuze mee.
    Leuk dat je buik begint te groeien :D

@ Elisa, ik hoop ook dat het 1 april ofzo wordt doorgevoerd, zou echt wel fijn voor ons allemaal zijn. Leuk high tea'en morgen!

@ Nicky, leuk dinsdag het hartje luisteren! Wij mogen maandag weer.

@ Susan, leuke dag gehad in de sauna?

@ Val, ohh je zoontje naar een oudere groep. Lijkt het dan niet alsof hij in 1x veel ouder wordt?
    Ik heb dat met mijn zoontje, die wordt over 2 maanden 1 en ik vind dat zoooo oud lijken hahaha.

@ Annette, fijn dat alle strijk weg is, heb je dat ook weer gehad he.

Zo werkdag zit er weer op. We hadden een soort van toets dus mag vanaf volgende week klachten gaan doen, yeah! Beetje afwisselend werk. Morgen is hier opendag bij het ziekenhuis, denk dat we even gaan kijken. Je mag overal kijken en dingen uitproberen (en hoop stiekem dat ze ook echo's maken )

Deel Deze Pagina