Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Hi all,
    ik ben inderdaad een tijdje minder actief geweest, vooral omdat hier teveel geschreven werd, en ik niet genoeg tijd had ;) Net opgestart met mijn stage namelijk, kostte best veel energie en tijd. Maar het lijkt me wel leuk om weer mee te gaan schrijven. Als dat mag van jullie? :)

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Goedemiddag dames,

@val: en? geslaagd voor een jurkje?

@marijeee: Helemaal geweldig dat jullie de reis hebben geboekt. Nog maar 2,5 week en dan gaan jullie al! Lekker naar een warm landje.

@dingetje2: Veel succes met het gesprek op je werk. Ik hoop dat het allemaal geregeld kan worden.

@chivay: leuk dat het goed gaat met het logeetje!

@brendat: wat vervelend dat je meisje zo ziek is. Ook best lastig dat je niet tegen de geurtjes kan. Succes ermee! Succes met klussen trouwens. Ik zal dinsdag trouwens eens vragen hoe hoog mijn baarmoeder nu zit. Ik ben ook wel benieuwd. Ik merk nu wel als ik te lang naar voren zit dat het een heel vervelend gevoel begint te geven. Ach, ik zie dinsdag wel.

@susan: donkerpaars is ook goed te doen voor een jochie hoor. Succes met de discussie hierover met je mannetje.

@laartje: Goed dat je het leuk hebt gehad bij de opendag. Nog een fijn feestje gehad?

@yolanthe: ow wat geweldig dat je dochtertje nu naar "de grote mensen wc" gaat. Echt super dat ze het zelf aangeeft wanneer ze moet. Hoe jong is ze nu?

@dingetje: helaas te laat de tip gezien. Maar ik zal morgen eens bij uitzending gemist kijken. Haha, cool die tekst in je banner.... hotdog or cheesburger. LOL

@FemR: leuk dat de kleine zo lekker actief is. Jij ook een lekker en vooral rustig weekend gehad dus.

@iltje: hier ook geen misselijkheid meer te bekennen gelukkig. Heel af en toe nog wat hoogzittend maagzuur maar dat ligt er veelal aan wat ik gegeten en/of gedronken heb.

@lauw: balen dat je je wat minder voelt. Lekker even tijd voor jezelf nemen meid.

@ckialita: Welkom terug zal ik dan maar zeggen. Van mij mag je meekletsen hoor. Gezellig!

@hier: de keelpijn is over :D de verkoudheid heeft goed doorgezet. Echt vreselijk! Het zit op mijn neus dus is wat lastig om 's nachts adem te halen. Ik ben afgelopen nacht dan ook om het half uur wakker geworden. Vandaag met schoonouders naar rommelmarkten geweest en ik heb mee daar toch een koop gedaan. Een zwembroekje (nieuw) van de prenatal met nijntje erop voor maar € 1,00 terwijl die bij de prenatal € 8,00 zijn :) Als wij nou geen jochie krijgen kan ie naar een vriendin van mij. Voor die ene euro wilde ik hem niet laten hangen.
    Nu lekker bezig met huiswerk maken (buiten het forum om dan). Lekker aan de thee met een koekje erbij en dan maar voor school werken. Vandaag begonnen met het vak en donderdag opgeven voor de toets, zo moeilijk is het ahum, zijn ook maar 70 pagina's in het boek :D

Dat was het wel weer zo'n beetje voor vandaag.
    Groetjes Nicky

3. @ Brendat, gelukkig heb je het kamertje nog niet roze geverfd he? haha. Ik las in het NUB-topic dat er een jongetje en meisje werd voorspeld, spannend he!

@ Nicky, feestje was errrug gezellig maar was blij dat ik om 00:30 in mijn bedje lag, alleen Aiden begon helaas vanaf 3 uur te spoken. Vanavond lekker op tijd naar bed.
    Leuk een zwembroekje gekocht! En succes met leren.

@ Ckialita, tuurlijk mag je hier weer komen meekletsen. Is gewoon jammer dat er wat minder gekletst wordt de laatste tijd.

@ Lauw, heerlijk die hormonen he ;)! Lekker rustig aan doen en goed dat je je hebt ziek gemeld.

@ Iltje, ik hoop zoooo dat die nieuwe regels snel in gaan, maar ik ben der bang voor. Typisch nederland weer he.

@ Kiss87, WOW al 18 weken, je zit gewoon al bijna op de helft. Vind je het ook zo snel gaan? Hopelijk kun je snel weer internetten.

@ Chivay, wat leuk dat je de baby zo goed voelt, gaaf gevoel he? Ik voel hem hier helaas nog niet, hoop dat het deze week zover is.

@ Elisa83, jammer dat je niet kon gaan high-teaen. Gaat het nue iets beter? Leuk dat je vrijdag gaat vliegen.

Vandaag lekker rustig aan gedaan en "pas" 2x overgegeven, gelukkig. Morgenvroeg naar de verloskundige, heb er echt zin in.

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ik heb nog even een vraagje...
    Ik merk dat als ik langere tijd in een behoorlijk warme ruimte ben (dan kan al bij 20 graden zijn) dat mijn handen dan helemaal dik worden. Uit voorzorg heb ik wel mijn trouwring al afgedaan :) Zou dit echt door de zwangerschap kunnen komen? Ik heb dit namelijk nog nooit eerder gehad... :(
    Ik zal het dinsdag ook eens aan de vk vragen.

Voor iedereen die morgen naar de VK gaan: succes en veel plezier.

@laartje: fijn dat je "nog maar" 2x hebt overgegeven. Hopen dat het zo door blijft gaan of dat het beter wordt, in ieder geval moet het niet gaan verergeren.

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    chivay, mijn broer woont in italie!

lauw, heel herkenbaar pijn in bil en bij stuitje.. heb ik ook. bij mij schiet het erin zeg maar...

nicky, hier ook erg verkouden en daar kan ik s nachts ook neit echt van slapen!

laartje, de misselijkheid is iets minder maar komt omdat ik piletje heb genomen. voor de rest heeft griep beetje doorgezet! nu mar stomen enzo...

hier zo moe! maar het weer speelt ook niet mee! die stomme regen!

heb zo'n zin in afspraak met vk.. hartje horen..

geslacht baby: wij willen het wel weten maar gaan tegen iedereen zeggen dat we het niet willen weten. we wilen het voro ons houden. hoe doen jullie dat?

liefs elisa

6. @ Elisa, wij zeggen wel dat we het willen weten maar zeggen niet wat het wordt. Ik wil eigenlijk liever zeggen dat we niet willen weten wat het wordt, maar iedereen kent mij en weet dat ik daar veel te nieuwsgierig voor ben :)

@ Nicky, geen idee of het met de zwangerschap te maken kan hebben, ik heb er geen last van.

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    laartje, ja ik ben ook veel te nieuwsgierig. maar zeg dat we het er samen niet uit zijn dus het niet willen weten!

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hier alle twee veel te nieuwschierig dus wij willen ook weten wat het wordt. We gaan het bij mijn familie zeker niet zeggen aangezien mijn ouders het niet willen weten. Bij hubbie zijn familie wordt het dan zeer waarschijnlijk ook niet gezegd.

Vrienden van ons krijgen het wel te weten aangezien we daar kleertjes van krijgen :) en dan wordt er gekeken naar roze of blauw.
    Verder denk ik niet dat het aan iemand verteld wordt behalve hier dan :D

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    #1469 Ckialita, Feb 28, 2010
    Last edited: Feb 28, 2010
    Heey meiden,
    door mijn herinstap geef ik hier nog maar even een korte samenvatting van mijn leven:
    ik studeer, en op dit moment loop ik stage tot de zomervakantie. Ik hoop hem af te kunnen maken, gelukkig is het 2 ½ dag in de week, dus ik probeer nu meer uur te maken om evt. eerder vakantie te hebben… Verder ben ik lekker thuis, mannetje studeert ook nog en hoeft nog maar een jaar.
    Ben nu 16.4 zwanger, heb van de zomer miskraam gehad bij 10 weken. Ik ben blij dat het nu goed gaat. Heb met 9 weken een echo gehad, alles zag er goed uit, en ben met 12 en 16 weken bij de vk geweest, heb hier ook het hartje gehoord. Baarmoeder zat afgelopen dinsdag op twee vingers onder de navel, mooi op schema ;) Zwangerschapskleding, of in ieder geval broeken, draag ik al een week of 6, gewoon omdat mijn normale broeken me echt heel misselijk maakten. Ben nu alleen nog maar moe, en ik moet regelmatig eten, anders gaat het toch mis…
    Ik heb verder niet meegelezen, dus ik pak het in de loop van de week wel weer op als ik weet wat iedereen bezig houdt ;)
    Groetjes!
    PS: oja, wij willen niet weten wat het wordt, dat zien we wel bij de bevalling, vind dat veel te leuk :)

10. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ik ben vandaag begonnen met wat verfwerk in het nieuwe kamertje van dochterlief! De eerste balken (zolderkamer) zijn inmiddels knalroze. Het is wel een beetje heel erg knal, ik had eigenlijk iets paarser verwacht, maar goed, we zien het wel als het af is!

@Vertellen; Ik denk dat het idd wel heel verstandig is omgewoon te zeggen dat je het niet wilt weten als je het voor je houdt. Mensen zullen ontzettend gaan vissen! Of zeg idd. dat jullie er samen niet over eens zijn, of dat je op het laatste moment van gedachte bent veranderd. Of dat je het op een briefje hebt meegekregen voor als je het echt niet volkunt houden. Maar ja, wij wisten het bij de eerste ook al (en dat was bekend), dus denk niet dat iemand me gaat geloven als ik zeg dat we het niet willen weten...

@Ckialita; Welkom weer hoor! Er wordt nu een stuk minder geschreven elke dag, dus het is prima bij te houden! En een stuk gezelliger nu je iedereen begint te kennen!

@Nicky; als je dat nog nooit eerder hebt gehad, zou het zomaar kunnen dat je nu al door de zwangerschap meer vocht vasthoudt... Dat belooft wat voor juli/augustus!

@Laartje; idd, ik kon mijn nieuwsgierigheid echt niet meer bedwingen, dus ik denk ik kijk eens wat de NUBbers ervan maken. Een meisje! Of een jongen. Nou,daar hebben we wat aan, haha! Moet ik alsnog geduld hebben. En ik heb nog geen afspraak staan voor de 20 weken echo, dus ik weet ook niet hoe lang ik nog moet wachten! O,nog een tip trouwens als je niet wilt dat mensen weten dat je het weet; Zeggen dat de beeb er niet goed voorlag, en het niet te zien was! Was bij mijn eerste ook zo. "Gelukkig" konden ze om die reden het hartje ook niet goed beoordelen, en moest ik nog een keer terug voor de echo (he,wat jammer!).

Zo,ik ga lekker bankhangen, ben een beetje lammig vandaag!

11. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Susan balen baby dump bij jullie geen positiekleding.
    Nou hope voor je dat het in groningen wel positiekleding bij zit dan.

Elisa balen dat je nog steeds moet overgeven.
    Hopen dat vk oplossing voor je heb.
    Nou heerlijk 3 dagen werken dan vliegenn hopen dat het vliegen goed gaat hahah dat je dan niet hoeft over te geven.
    Ja wij willen het ook weten wat het word en houden het ook niet geheim.
    Zou het knap van jullie vinden als jullie het wel voor elkaar zouden kunnen krijgen om het voor jullie zelf te houden is wel heel moeilijk lijkt me.

Chivay haha ja dat zal best dat je wakker geworden ben door dat de beeb bezig was in je buik.

Kisss jaaa de 18 weken haha gaat hard he.

Lauw jee wat rustiger aan doen misschien is wel verstandig nou je overal last van gaat krijgen.
    En idd dagje thuis blijven en lekker tot rust komen is niet zo gek idee.

Ckialita welkom terug haha en tuurlijk mag je erbij hahahah
    En idd fijn voor je als je meer uurtjes kan maken op stage dat je eerder vakantie heb.

Nicky fijn dat het overgeven bij jou ook weg is zo goed als.
    Ja dat maag zuur heb ik ook maar ligt idd net wat ik gedronken of gegeten heb.
    jus orange hoef ik niet te drinken gaat fout.
    Maar vervelend die verkoudheid ja en dan idd kan je niet door je neus heen ademen en zwangere vrouwen ademen al zwaarder dan normaal en dan dit erbij.
    Hopen dat het gauw over is.
    En dat van je handen geen idee misschien idd bij warmte toch teveel vocht.
    Misschien met de zomer toch meer vochtproblemen voor jou dus veel je handen gebruiken en veel lopen.

Laartje ja ik hoop het ook maar ja idd typisch nederland hahah.
    Nou maar is hopen dat het overgeven over is voor je.
    en lekker rustig dagje gehad?

Hier vanmiddag op kraam visite geweest bij vriendlief zijn nichtje jeetje wat een kleintje maar een lievie even een tijdje bij me op schoot gelegen.
    Ze nicht zei al ooo je gaat er heel makkelijk mee om ik zei al heb wel vaker beebs in me handen gehad hahah.
    Heb van haar ook 1 en ander positiekleding mee gehad gelukkig heeft zij zelfde maat als ik.
    Lekker broek erbij morgen gelijk aan op werk zit me een partij lekker die broek.
    Heb ook een lekkere huispak van haar mee gekregen en die broek heb ik nu ook aan en zit me overheerlijk.
    Truitjes erbij gekregen ook voor de zomer heerlijk allemaal.

Ze vonden me wel an dik hahah voor bijna 17 weken zij heeft in het zh gewerkt met baby's en zo dus weet waar ze over praat heeft me nog wat goede raad gegeven wat te doen en zo dus wel heel fijn en heeft me ook gezegd altijd met me vragen bij haar terecht kon dus ook wel fijn.

Hier lekker bank hangen vanavond vrienlief heeft last van zijn buik met buikkrampen wou niet eens wat eten dus heb ik maar broodje met cup a soep genoemen.
    Hopen voor hem dat het gauw over is maar ben bang dat hij vannacht wel ziek is hij heeft het nu al goed koud dat de verwarming op hoog staat en ik hier in een shirtje zit hahaah.

12. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Mensen die morgen voor echo of naar de gyn of vk moeten heel veel plezier.

Hier ga lekker douchen en me bedje opzoeken en daar nog even wat tv kijken morgen weer vroeg op arbeiden.

Nog 1 1/2 week en dan ook wij weten dan wat we krijgen haha
    Spannend allemaaal.

Weltrusten mensjesss en tot morgen.

13. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Hier de laatste tijd weinig fut gehad om te schrijven en ook niet weten wat. Afgelopen maand was een moeilijke maand omdat mijn vader vorig jaar met Carnaval is overleden. Nu viel Carnaval wel twee weken eerder, maar het shitgevoel is er toch. Afgelopen donderdag was het 1 jaar geleden.

Sinds 2 dagen doen mijn tepels weer zeer, herkenbaar bij iemand?
    Ik zit nu al in cup E, wou eigenlijk niet verder groeien!!!

Verder ben ik nog steeds erg moe. Probeer nog vaak een powernap te doen voordat ik 's middags naar de BSO moet. Die kinderen vreten energie en bij ons in het dorp is er een jongensoverschot! Maar 1 of 2 meisjes op 16 kinderen.

Woe weer naar de VK.

Dit was even mijn ego-berichtje.

14. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    @spruitnoorderloo
    Mijn tepels doen ook ontzettend zeer, eigenlijk al weken met golven. Nu mag er niemand aanzitten behalve ikzelf zachtjes :p Maar dat wordt ook wel weer minder. Had zelfs van de week al een lekkende tepel te pakken... Das weer minder, dat zie je zo goed :p

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susan, hier in Deventer is op het winkelcentrum zo'n "oude collectie" Miss Etam. Ideaal.. leuke broeken voor een klein prijsje!
    Weet niet waar je woont in Overijssel?

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ckialita, welkom terug!

17. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spruitnoordeloo, leuk dat je weer even je virtuele neus laat zien! De tepels herken ik niet, wel de vermoeidheid.. het lijkt niet op te houden..

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geslacht, wij willen het deze keer wel weten.. ga er ook geen geheim van maken.. ;)

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gisteren verjaardag van manlief gehad.. was helemaal brak! Lag er om half 9 al in.. om vervolgens vanochtend om half 8 wakker te worden!!! :O
    Pfff had het wel echt even nodig.
    Vanavond ook weer laat..
    Moet vandaag mijn baas bellen dat ik voor halve dagen moet gaan werken.. brrrrr... vind het niet leuk om te zeggen...

20. 4days

4days Niet meer actief

Dag dames!

Hier is het even drukdrukdruk geweest de laatste dagen, dus vandaar dat ik niet zoveel op het forum was. Gisteren met Vince naar PeeWee (grote binnenspeeltuin) geweest, hij vond het prachtig! Vanaf vandaag heb ik weer wat meer tijd, dus zal straks eens rustig terug gaan lezen. ;)

Share This Page