@Laartje: ja die buik komt snel genoeg denk ik hoor haha. En hij zal vast nog een hele poos in de weg zitten @Cossy; fijn dat je een nieuwe vk hebt gevonden! Kun je er al snel terecht?? Grtz FemR
Hihi, da's toch een opluchting he! Ik nog 2 weken... FemR -> ja ik heb deze week al intake, dus dat is wel fijn.
@ Lauw... Hoe is het nu met je??? Hopelijk voel je je ondertussen wat beter! Owww... lees verderop dat je nog steeds veel last hebt met zitten en je houding... Balen zeg! Veel succes met de bedrijfarts! @ Ckialita... Gezellig dat je weer komt meekletsen! @ Laartje... Zeker leuk dat ik onze uk al zo goed kan voelen Hoop dat jij hem of haar ook snel voelt! Wat jammer dat hij of zij er verkeerd voor lag! maar fijn natuurlijk om het hartje weer te horen! @ Elisa.... Wauw.. Italie! Dan is familiebezoek nooit vervelend @ Elisa en Lauw.. Herken dat bil/stuitje gevoel ook.. Het erin schieten vooral... Soms dagen regelmatig.. soms een hele week niet! @ Brendat.. Ben benieuwd naar het resultaat van het roze kamertje!! Laat je een foto zien??? @ Iltje... Wat leuk zo'n kraamvisite zeg! Fijn dat je zoveel kleding kan lenen.. Ik heb ook veel van een vriendin geleend! @ Spruitnoorderloos... Goh ja begrijpelijk dat dit even een rare moeilijke periode is! De vermoeidheid herken ik helemaal... wil hier ook nog niet echt over gaan! @ Dingetje.. Hoe is het gesprek met je baas gegaan???? ohhh lees het al.. Fijn dat hij het begrijpt.. Succes met rond de tafel zitten! Fijn dat je klaar bent met MvM... lekker he Weer normaal plasse! @ Cossy.. Wat een leuke foto zeg van Vince! Heerlijk aan het spelen! Nog gebelt met je oude vlos??? @ Annette.. Hahaha Leuk dat je ook een bolletje hebt nu! En hoop voor je dat die kriebels heeeel snel mogen komen! Spannend.. weet je ondertussen al waar t weekend heen gaat?? Wat speciaal zeg zo dat gevoel rondom je vader! @ Fem Hier ook nog eigen broeken.. Herken jij het ook dat je buik de ene keer wel flink lijkt uit te zetten? En het andere moment weer makkelijk in je eigen kleding kan??? Op mijn werk gooi ik zo nu en dan even het bovenste knoopje los, en dan gaat het prima nog zo! Zoooooooooooooooooooooooooooooo Jeeeee zeg er was flink doorgebabbeld hier! Maar Ik ben weer bij! Hier gaat t z'n gangetje.. Weinig bijzonders te vertellen... Zit toch nog in mijn eigen kleding maar alle zwangerschapsbroeken hangen startklaar te drogen aan de waslijn... Was wel benieuwd of hier al iemand het augurkeneffect heeft Iemand die al echt aast op bepaald eten?? Hier niet echt Wel aas ik iets meer op een glas chocomel, worteltjes en oude kaas Morgen om 2 uur een afspraak met de vlos... erg benieuwd hoever mijn baarmoeder nu komt!
@Chivay: tja, eerst had ik het ook af en toe.. maar sinds het weekend heb ik bijna continu last.. Jij morgen succes bij de VK @Dingetje: lekker he.. weer op het potje... haha... eerst ging ik altijd naar boven.. nu mag ik sinds een week weer gewoon beneden naar de wc.. ja hier is halve dagen nog niet zeker.. en we moeten nog even naar de tijden kijken, omdat ik wrs vervangend werk ga doen.. maar ik probeer nog 2 dagen in de week een hele dag te doen.. dan heb ik mijn polibaan. @Cossy: fijn dat je een nieuwe VK gevonden hebt die je wel bevalt.. dat is toch wel erg belangrijk.. @ FemR: jij bent goed bezig.. nog 3 muren te gaan!! (neem ik aan) @ laartje: fijn dat alles goed was...
Valt me op dat er veel dames van de zwangerschapslijst al wel erg lang niet zijn geweest... Volgens mij houden we een vast cluppie over... Misschien rond de 20 weken eens wat pb-tjes gaan versturen of ze er nog bij willen blijven? Dan kunnen we een keer een buddy lijst gaan maken of zo
@ FemR, goed bezig al 1 muur gedaan Ik vind het altijd zo tegenvallen. Denk altijd ohh leuk ff verven, maar als ik eenmaal bezig ben pff... Heb je nog een muurtje gedaan? @ Chivay, ik heb niet echt het augurkeneffect. Heb wel zin in zoete dingen maar niet echt in iets speciaals, als het maar eten is hahaha... Leuk morgen weer naar de verloskundige. @ Lauw, vervelend dat je je zo slecht voelt lichamelijk. Goed dat je wat minder gaat werken anders trek je het straks helemaal niet. @ Dingetje, valt mij indd ook op! Het zijn er echt veel, ook op hyves volgens mij een aantal die niet bij het topic wie is wie staan en die hier niet meeschrijven. Goed idee van je ! Ik lig al lekker in bed tv te kijken. Mijn zoontje heeft een periode heel slecht geslapen waardoor ik altijd met hem in bed ging liggen en dan viel hij in slaap. Ik moet hem dat nu echt gaan afleren maar zie er zooo tegenop. Als ik hem wakker in bed doe begint hij gelijk te huilen. Ik moet er doorheen maar zie er zo tegenop
Hoi allemaal, Voor degene die niet op de hyvespagina zitten. Wilde jullie even laten weten dat ik een kleine jongen krijg. Ben zo blij!!!!!! xxx
@ Dingetje... Wil je straks ook de lijst gaan inkorten?? Dat alleen nog de vaste club er op staat?? Idd wel heel leuk dat er nu zo'n vast clubje ontstaat! Hoop dat we straks in augustus er ook nog allemaal zijn! Heel benieuwd naar alle verhalen, laatste lootjes en eerste lootjes
Kapedi, leuk een jongen!! Gefeliciteerd!!! Laartje, bij een echobureau hebben ze vaak betere apparatuur ja! Komt omdat ze daar ook vaak medische echo's doen en dan moet je wel goed spul in huis hebben. Daarom was het bij ons meisje ook zo goed te zien wat er tussen de beentjes zat! Super duidelijk beeld. Hopelijk kun je volgende week komen bij die ene FemR, wel al 1 muur, wow! Nog hoeveel te gaan? Moeten ze allemaal? Ik heb de hele muur inmiddels behangen en manlief is nu de kast aan het afmonteren. Nog wat kleine dingetjes verder en dan kan ons bed terug de slaapkamer in. Gordijnen moet ik morgen even naaien en hopelijk slapen we dan morgen in onze nieuwe slaapkamer en daarna is zoontje zn kamer aan de beurt! Uhm.. wat was er verder ook alweer geschreven haha. Ik kan echt niks meer onthouden... Oja laartje, nog ff wat.. Moeilijk is dat als ze gewend zijn om op een bepaalde manier te gaan slapen he. Toen mijn zoontje kleiner was moesten we m altijd in slaap wiegen en dan dus slapend in bed leggen. Maar onze armen konden het op een gegeven moment niet meer, hij werd zwaarder natuurlijk en toen zijn we begonnen met 'm in zn eigen bed te leggen. Als ie huilde elke 5 minuten erheen, neerleggen, speen in en weglopen zonder te praten.. Soms wel 2 uur lang. Maar de aanhouder wint echt! En het geeft zo'n relaxed gevoel zo! Niet dat ie nu altijd in 1x slaapt, maar goed, zo hebben ze ook zo hun fases van moeilijk slapen of in slaap komen... Gaat wel weer over.. Zeggen ze haha!! Hij is 2 nachtjes bij oma wezen logeren en daar sliep ie door tot 7 uur! Nou ik hoop echt dat ie vannacht thuis ook gewoon doortukt.. Als ie het bij oma kan, waarom dan thuis niet zou je denken Dingetje, ja lijkt me strak plan van de 20wkn mail/bericht. Als mensen niet meer meekletsen is dat prima, maar als je een vast clubje hebt en houdt dan is een buddylijst toch wel erg makkelijk vind ik! Okay nu ben ik even uitgetikt, GTST begint zo.. Kan nog net even een bakkie koffie inschenken.. Cafeine vrij ja Weet iemand trouwens of cafeine vrij net zo slecht is tijdens de zwschap als gewone of gaat het met gewone cafeine echt om de cafeine die zo slecht is? Ik heb zo'n trek in koffie de laatste tijd, maar ik hou max 2 a 3 kopjes aan op een dag... Nou meiden, fijne avond verder!!
Spruitnoordeloo ik heb ook nog pijnlijke tepels hoor haha je bent dus idd niet de enige gerust voor jou.hahaha. Dingetje gefeliciteerd nog met manlief van je. En fijn dat je baas het wel begreep en dan je dan lekker morgen een planning met hem gaat maken. Wat geruster voor jou. En joehoee fijn voor je dat je van die potjes af ben en je heb weer goede daad verricht met je maar zien. Cossy haaaa wat een droppie hoor hahaha. Anette ooo heerlijk een weekeindje weg gezellig hoor ben er jarloers op. Lauw haha is nicht van me vriend die daar gewerkt heeft in het zhk. En idd lekker handig.hahaa. En heb je echt last van je been met slapen of is het meer je heup daar heb ik juist weer last van als ik te lang op 1 kant blijf liggen. Laartje balen voor je dat de uk er niet goed voor lag haha. Je heb van die eigenwijsjes erbij liggen he hahaha. Maar wel fijn voor je dat je hem/haar weer even gezien heb en het hartje heerlijk heb gehoord. FemR haha ja zo kan je het idd ook zien voorzichtig of iets onvorzichtig. Nou ook heerlijk een spelletje op de lappie dan i.p.v. schilderen haha. je heb nog de tijd dus dat scheelt al weer. Nicky idd zelfde schema haha leuk he dat je toch met iemand tegelijk bent kijken wie als eerste mag puffen haha. Lauw nou idd voor je kindje en jezelf is het dan idd beter om ook een stap achteruit te doen. en ja je kan er niets aan doen hoor ik moest al voor een aantal weken terug een grote stap achteruit doen maar voel me daar wel een stuk beter mee en kan na me werk ook nog is wat doen wat ik voor een aantal weken niet kon omdat ik genoeg pijn had. Dus lekker rustig aan doen voor je is wel fijn. Chivay haha was voor me zwangerschap al gek op augurken hahaha maar eet gewoon nog wat ik altijd eet alleen shoarma krijg ik er wel in maar na half uur er ook weer uit en nu voor de rest kan ik gewoon alles eten. hier lekker gewerkt vandaag morgen even wat eerder beginnen. Alleen van de week een begrafenis of crematie kennis overleden vanmorgen vroeg om half 5 dus dat is minder. Morgen ha bellen denk dat ik ontstoken tepel heb dik en jeukt en doet pijn en is helemaal aan het vervellen en komt raar vocht uit. als het aan me tepel ligt dan krab ik de hele dag door is best vervelend geef mij maar liever pijn dan jeuk bah.
Kapedi gefeliciteerd een JONGEN Marije ik heb aan vk gevraagd minimaal 4 kopjes koffie perdag met caffiene is niet erg maar niet meer.
Goedenavond dames Ik ben vandaag weer naar stage geweest, maar ben een uurtje eerder weggegaan wegens knallende koppijn... Heb vannacht weer weinig geslapen, heb 1 uur gezien, geslapen, 1:54, 3:32, en nog wat leuke tijden met tussendoor slaapjes ne moest vijf voor zeven de bus hebben... Hebben er meer last van slecht slapen? Wat doe je eraan? Ik ga al een tijd rustig liggen lezen voor ik ga slapen, drink lekker een bak thee met honing, maar niet te veel ivm theine en plassen, en manlief snurkt nu ook niet meer sinds de verkoudheid over is. Tips zijn welkom Ik hoop dat ik dit tempo nog even volhou, dan kan ik denk ik eerder stoppen met stage voor de vakantie. Moet ik morgen maar even overleggen met docente En nu ga ik weer even verder met mijn hoofdpijn vergeten. Groetjes!
Oja, sorry, was nogal ego berichtje... Kapedi, gefeliciteerd, een jongen iedereen met echo's en bezoekjes verder sterkte