Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi, hoi,

Ik laat hier nog even mijn neus zien!

@ Iltje, zie en hele mooie foto boven me......Woh wat een mooie buik Iltje!

@kapedi, een jongen, wat leuk!

@hier, ik hou het even kort, maar wilde jullie laten weten dat ik morgen een controle afspraak bij de gyn heb!

@bewegen van de baby, voelen jullie dit al? Ik heb het idee dat ik iets voel......

Fijne avond!

2. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    heeey meiden
    heb het niet teruggelezen, waren gewoon 7 pagina's!
    lig op bank met laptop, ga nu naar bed (als bericht klaar is).

was vandaag naar verloskundige, hebben het hartje weer gehoord :D zo'n tof geluid! wat ze kon meten, was het kindje goed gegroeid!

ik heb aangegeven dat ik zo moe ben en misselijk met overgeven. de misselijkheidstabletjes (kan naam niet onthouden, sorry) mag ik bliven gebruiken. als ik me goed voel, dan proberen zonder. nou dat doen we dan. het overgeven kan geen kwaad omdat het niet de hele dag voortduurt. de vermoeilijkheid hoort bij deze periode. de een heeft er last van, de ander niet! als het goed is wordt het over paak weken beter, zo niet dan heb je kans dat je er 9 maanden last van blijft houden.. nou ja! we wachten af!
    owwja, pijn in rechterbil en onderrug horen erbij. dat heeft te maken met zwangerschapsigias (hoe je t schrijft, geen idee).. nou dat hoort er ook bij, net als pijn in bekken en liezen. de een heeft dit, de ander dat, de ander niets!

buiten dat ik n al half slaap, gaat het goed!

oww was wle heel ego berichtje, sorry!
    hoop dat met jullie alles oged gaat, slaap lekker
    liefs elisa

3. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Tamar ben ook super trots op me buikkie hij doet het goed me buikkie:D
    en geniet er heerlijk van want heb vandaag totaal nergens last van hahah.

Elisa fijn dat je hartje weer gehoord heb heerlijk gerustellend gevoel weer.
    En Geeft niets hoor je bent moe om een reden haha daar hebben er wel meer last van gehad dus hoef je je niet verontschuldigen hier hahaha.:D:p

4. 4days

4days Niet meer actief

Wauw mooi buikje!

5. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    haha dank je Cossy

Ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereens buikkie:D

foto's foto's foto's:p

6. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Cossy; wat een mannetje is Vince al zeg! Leuk naar de speeltuin geweest!!!

@Annette; Leuk hoor een weekendje weg! Lekker! Enne,die kriebels in je buik die gaan echt komen hoor! Nog maar een paar weekjes!

@Lauw; Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bil/bekken/been... Ik hoop dat het niet erger gaat worden de komende weken! Wat zegt de fysio ervan? Wat vervelend dat je ook halve dagen moet gaan werken... Maar ja, alles voor je gezondheid en je kleintje he!

@Laartje; Zo zie je maar weer dat het een heel goed excuus is om te zeggen dat ie er niet goed voorlag om het geslacht te zien! Haha! Wel leuk dat je nog een echo hebt gekregen! Alleen jammer dat je nog niks wijzer bent geworden!

@Dingetje; Fijn dat je baas zo begripvol reageerde! Nu afwachten wat je morgen af kunt spreken, maar het moeilijkste is achter de rug! En wat heeeeeeerlijk dat je niet meer in die potten hoeft te piesen! Ik heb nog een weekje te gaan, maar ben echt aan het aftellen hoor! Nou ja, het is voor het goede doel he? Maarre, hoe hebben de misselijke dames dat gedaan? Hebben jullie daar geen moeite mee gehad? Of toevallig niet meegedaan met MvM?

@Elin's nieuwe kamertje; Heb nu alleen de balken nog maar geschilderd (zolderkamer), kan pas over een paar weken de muur behangen, dus duurt nog wel even voordat het een echt kamertje wordt! Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Wel heftige kleuren in ieder geval!

@Eetgewoonten; Ik heb heel vorige week gesmacht naar sushi! Vorige keer ook al, maar toen is het er nooit van gekomen. Nu hebben we afgelopen zaterdag bij een goede sushi-bar besteld, jammie! Nu kan ik er wel even tegenaan...:D

@Oude augustus-mama's; Ja, is misschien wel leuk om ze nog even een berichtje te sturen. Zou alleen een beetje lullig zijn als we niks meer van ze gehoord hebben omdat er iets mis is gegaan wat we niet weten... En inderdaad kunnen we dan over een maandje wat buddy's gaan afspreken. Wie weet wanneer de eersten zich aandienen... Maar voor juli wil ik nog niemand horen hoor (met bevallen dan bedoel ik!) Binnenhouden die hap!

@Laartje; Ja lijkt me erg lastig om zoiets weer af te leren... En dat weet je al op het moment dat je daaraan begint, maar ja, je moet iets dan he? Haha, het lijstje 'niet-helemaal-pedagogisch-verantwoord' groeit hier gestaag hoor!

@Marijee; volgens mij kan cafeine-vrij helemaal geen kwaad hoor! En gewone koffie met mate.

@Ckialita; wat voor stage doe je eigenlijk? En hoe lang moet je nog voor je opleiding?

@Iltje; Zo, dat begint al een aardige buik te worden zeg! Leuk hoor!

@Elisa; Jeetje zeg, ik hoop dat je wel weer wat opknapt binnenkort! En niet dat het echt 9maanden gaat duren...!

@Hier; Ik heb voor over ruim 2 weken (18 maart) een afspraak gemaakt voor een 3d-pretecho! Dan ben ik 17w5d, dus dan moet er wel wat te zien zijn... Volgens mij ben ik deze keer NOG nieuwsgieriger dan de vorige keer! Morgen moet ik weer naar de vk, en dan zullen we ook meteen een afspraak maken voor de 20weken echo. Zal wel 1e week april worden of zo. Maar ja, dat duurt natuurlijk nog veel te lang! Wel een ruime maand!
    Verder alles prima, Elin is weer opgeknapt gelukkig!

@Cossy; Wat fijn dat je een nieuwe vk hebt gevonden! Wanneer heb je de intake? Kan me wel voorstellen dat je het vervelend vindt om de oude vk nog af te bellen. Maar ja, wat kan jou het eigenlijk schelen als zij het jammer vinden? Dat moet je je dan maar voorhouden...

7. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    O Cossy lees dat je toch overgestapt ben.
    Goed van je.
    Hopen dat het bij hun wat fijner is en dat je daar beter behandeld word.

Brendat Spannend 18 maart 3d pretecho wij hebben hem volgende week dan ben ik 18weken en 1 dag dus dan moet het ook wel te zien zijn.
    en dan 25 maart 20 weken echo hebben we dubbele bevestiging wat het word.
    Ik word ook alleen maar nieuwschieriger hoor nou ik van meer lees dat ze al weten wat het word hahaha.
    nou ben blij als het voor ons volgende week woensdag is en dan donderdagavond ga ik is ff flink eruipuit shoppen in de stad:p

8. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ik lees wel mee hoor meiden, maar ben niet zo goed in het kletsen zeg maar :)
    Nooit zo goed geweest in groepsverband haha, kennelijk werkt dit door in online gebeuren.

9. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
  10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Iltje; daar had ik nog niet eens aan gedacht: SHOPPEN DAN!!!! Dan wordt het extra leuk!

@EmmyX; Maakt niet uit hoor! Het is allang leuk als je zo af en toe iets van jezelf laat horen! Gelukkig zijn we niet allemaal even actief, anders was het hier alsnog niet bij te houden! Hoe gaat het met klussen in je huis? Jullie waren toch bezig, of heb ik het verkeerd onthouden?

11. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Mensjes ik ga heerlijk me bedje opzoeken morgen om 6 uur beginnen.

Zag dat er een hoop voor controle moesten en echo hadden dus heel veel plezierrrr.

Trusten allemaal.

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    haaaaaaaaaaai meiden!!

pfff heb zo'n megadruk weekend gehad, heb niet bij kunnen lezen...:(

Ik spring hier weer ff in oke?

Voel mezelf gelukkig weer goed! geen last meer van mijn tanden en vandaag weer gewerkt, en begin ook best weer redelijk energie te krijgen das wel lekker!

Alles goed met iedereen??

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    whhahahahaa Iltje die is echt geweldig :p
    Denk dat ze allemaal zo zijn geweest bij ons ;)
    Mooi buikkie trouwens!
    Wil morgen, 18wkfoto's maken.. zal hier weer iets neerzetten :)

@ EmmyX... Helemaal niet erg hoor! Vind het al leuk om je af en toe voorbij te zien komen!!

@ Brendat... Ghehehe idd... Voor juli beentjes dicht!!

Even een vraagje aan de mama's :)..
    Harde buiken.... hoe wat waar voel je die??
    Heb nu af en toe een soort strak/hard gevoel... en vroeg me af of dit dan de 'bekende' harde buiken zijn en of dit uitmaakt zo vroeg??

14. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh zie cossy een nieuwe vk gevonden?? hopelijk voel je je hier wel op je gemak bij!

Iltje mooi buikje!

Zal vandaag of morgen ook weer eens een foto maken!

Brendat leuk een 3d echo! spannend

oh en kapedi een jongen zie ik?? gefeliciteerd! leuk!

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    chivay: geen idee...heb bij mijn zoontje niet echt harde buiken gehad!

Mijn zoon is vandaag voor het eerst naar de groep met "grote" kindjes geweest! hij vond het heel leuk! gelukkig maar, het wegbrengen ging ook goed ook al kenden hij de juffrouw niet goed

16. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Val, fijn dat het goed gegaan is vandaag op de peutergroep!!! Geeft je vast een geruster gevoel...

Truste allemaal (wordt nu echt tijd dat ik ga pitten...)

17. Hoi hoi

hier nog niet echt terug gelezen ga ik straks even doen

hier sinds maandag vriend weer aan het werk had een poosje geen werk wel fijn voor mij omdat ik me toen ook zo beroerd voelde
    sinds zaterdag proberen te stoppen met de zetpillen en tot nu toe gaat het goed kan weer veel eten en alles blijft binnen kan nu ook weer veel meer ook in huishouden wat nu wel erg fijn is nu vriend weer werk heeft ..

Verder alweer 16.2 weken wat gaat het snel zeg zaterdag dacht ik de wat bewuster de kleine te voelen toen ik mijn hand op mijn buik legde dacht ik dat ik een schopje voelde
    en vanmorgen lag ik ook even lekker op de bank en nu weet ik het zeker voel de kleine echt schopjes ofzo geven zo mooi om te voelen weer ..

Verder morgen een echo ( geslachtbepaling ) ben benieuwd hoe de kleine er nu uit ziet op de echo en natuurlijk of die wil laten zien wat het is ..

liefs Yvonne

18. welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschao

19. hier willen we het ook graag weten en misschien weten we het morgen

20. wat jammer dat je ukkie niet goed er voor lag om te zien wat het gaat worden

Deel Deze Pagina