Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. @ Marijeee, Ik vind het heel moeilijk om het hem af te leren (Vooral om hem te laten huilen!!) Ik ga er morgenavond mee beginnen, is mijn vriend tenminste ook thuis ;)

@ Iltje, mooie buik al!!!

@ Brendat, ja ik kan dat nu indd makkelijk als excuus gebruiken hihi. Vond het wel heel jammer hoor, hopelijk ligt hij/zij bij de 20 weken echo wel goed.
    Spannend 18 maart de 3d echo.
    Ik ben dit keer trouwens ook veel nieuwsgierig dan bij mijn zoontje, stom he?

@ Chivay, ik kan me niet precies herinneren hoe een harde buik aanvoelt maar ik weet wel dat ik dan 1 hele hard knobbel op mijn buik had (net of Aiden met zijn billetje naar buiten kwam,zeg maar)

@ Val, leuk dat je zoontje naar de "grote" groep is. Lijkt hij ineens weer zo klein he?

@ Irisnaomi, spannend morgen de echo! Hopelijk laat de kleine zich goed zien.

@ Nicky, ga je de kaartjes wel showen hier :D?

@ Bolle buik, welkom terug :D. Hoever ben je nu?
    Waar hebben jullie de trouwkaartjes laten drukken? Spannend over 4 weken trouwen !!!

Ik heb net lekker al gekookt. Manlief heeft weer avonddienst dus dan maar 's middags warm eten.
    Voel me sinds 2 dagen echt een stuk beter en al 4 dagen zonder medicijnen, gelukkig! Hopelijk blijft het zo doorgaan.
    Ben op marktplaats aan het kijken voor een kamertje, maar ik kan maar niks vinden (ben echt al weken aan het kijken!!) Ben wel kieskeurig hoor maar toch :(
    Heb wel geboden op een schommelstoel van Fisher Price, had er voor Aiden ook eentje van iemand geleend maar daar kon hij tot 5 kg in. Deze mag tot 9 kg :)

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @Laartje: Goed te lezen dat het al beter met je gaat. Lekker he om een keer 's middags te koken, geen rompslomp vanavond meer.

Ik zal even een foto plaatsen van het 1e kaartje dat tot zover af is, naam en kleur kunnen we nog niet doen. Ook het ballonnnetje wordt de kleur roze of blauw...

3. gaaf kaartje al

4. @ Nicky, leuk kaartje hoor! Mooi gedaan.

5. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff.... ik net een foto gemaakt (met een prachtig bolletje trouwens...) krijg dat kreng van een camera de foto's niet op de computer... Daar wordt je toch chagrijnig van!

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Nickey1989: ik ben bij fitland in Mill gaan zwemmen.. gewoon vrij zwemmen.. baantjes trekken en wat oefeningen die we ook bij het zwangerschapszwemmen doen.. wel heerlijk hoor om lekker rustig in het water te bewegen.
    Je kaartje ziet er al erg leuk uit hoor.. lekker crea om ze zelf te maken.. hahah ik heb daar het geduld niet voor..

@ Anette: ik ken het wel van naam, maar nooit geweest... maar Nijmegen is een leuke stad om te shoppen..
    Haha mannen zijn ook allemaal hetzelfde.. zoooooo ontzettend zielig als ze ziek zijn...

@ irisnaomi: haha.. ook erg leuk.. kan die meid van je zich lekker uitleven op je buik...

@ Bolle buik: welkom terug hier.. leuk dat je weer komt kleppen.. ene nog 4 weken tot je trouwen.. dat schiet al lekker op.. spannend hoor..

@ laatje: fijn dat je je wat beter voelt.. ook nog zonder medicijnen... ene.. blijven speuren op marktplaats.. je droomkamertje kan er zo een keer op staan.. (tenminste dat hoop ik voor je)

zo ik heb net mijn middagdutje weer gehad.. nu ga ik ff bij beunen... Ik doe zo in mijn vrije tijd ook nog mensen knippen en verven (haren dan he).. dus dat ga ik nu ook doen..

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    @ Val.. Wat fijn dat het goed ging op de peutergroep!

@ Irisnaomi.. fijn dat het wat beter gaat! En super dat je jullie kleine nu kan voelen :) Veel succes en plezier morgen bij de echo!
    Wat een mooie buik al zeg :)

@ Annette... Hahaha, dat zal nog wat worden.. straks met de hitte zitten we allemaal te puffen en te steunen ;)
    Enne lekker zeg.. wanneer gaan jullie het weekendje weg? Wij willen ook nog weg, maar ben nog even met mijn werkgever aan het regelen welke week het beste uit komt :) Hopelijk eind deze maand nog even! Enne hotelletje? huisje???

@ Kris... Hehe ja onze beurt komt nog wel voor de broeken! Enne.. hoe is het bij de gyn gegaan???? Weer lekker kunnen gluren?

@ Nicky... Mac... MMMM ;) Zo'n lekkere mac groentenburger zou er nu wel in gaan ja!
    Leuk dat je lekker hebt kunnen shoppen! En ben benieuwd naar je buikfoto!

@ Lauw... Lekker gezwommen??? Hoe is je pijn tijdens het zwemmen??

@ Bolle buik... Leuk je hier weer te zien!! Spannend dat jullie bijna gaan trouwen! Heb je al een buikje? lijkt me mooi zeg een buikje in je jurk!

@ Laartje.. Fijn dat je je wat beter voelt en nu zonder de medicijnen kan!!! Hopelijk blijft het zo in een stijgende lijn gaan vanaf nu!
    Wat voorn soort kamertje zoek je? Ik heb eerst ook volop zitten kijken maar kon niet echt vinden wat bij ons past...

@ Kaartjes..
    Leuk Nicky dat jij ze zelf gaat maken!
    Wij gaan ze niet zelf maken, maar hebben wel complete vrijheid...
    Mijn vriend werkt bij een drukkerij... een van de stagiaires gaat waarschijnlijk ons ontwerp digitaal maken, en een collega zal ze gaan drukken... Mijn vriend zou ze ook zelf kunnen drukken :D maar ik vermoed dat ik hem mooi even niet laat gaan hahaha

:)
    Ik ben weer bij de verloskundige geweest vandaag..
    Mijn baarmoeder zit nu net onder mijn navel.. precies op schema..
    Daarna het hartje zoeken... Dat duurde even..
    Regelmatig waren er dingen te horen via de doppler... dit waren allemaal schopjes en andere streken :D We blijken een rasechte druktemaker te hebben.. Na een minuut of 7/8 vond ze alsnog het hartje.. maar ook super gaaf om al die schopjes te horen!

Owja en de kinderwagen is binnen :D Joehoeee

Net mezelf maar even een leuk knisperboekje cadeau gedaan haha :)

8. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Meiden, ben door de dolle en wilde dit even met jullie delen,

Zie mijn nieuwe banner, we krijgen een meisje!!

\o/ \o/ \o/

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Hoi, hoi,

Ben weer terug van de gyn, alles was goed!
    Het hartje klopte luid en duidelijk!
    Over 4 wkn terug!

@nicky, wat een mooi kaartje!

@chivay, mooi he als je dan dat hartje hoort! Wij hoorde vanmiddag ook verschillende bewegingen!

@laartje, blijven zoeken op een gegeven moment zie je HET kamertje! Zelf heb ik mijn oude kamertje opgelapt!

Fijne dag......

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Jahoeeeeeeeeee wat leuk Emmy!

Volgens mij staat het nu 2/2 toch met meiden en jongens???

@ Tamar :) Fijn dat je ook een goede controle hebt gehad... Leuk he al die geluiden!

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Owja.. vergeet ik nog te vertellen...

Gisteren vroeg ik hoe harde buiken voelen...
    Toen ik het vandaag omschreef aan de verloskundige heb ik dat gisteren dus inderdaad gehad!

Zolang het niet al te vaak gebeurt, lang duurt, of vaak op 1 dag is is het geen probleem... :)

12. @ Emmy, gaaf een meisje!! Super leuk!!!

@ Chivay, nee 3-2 op hyves is er nog iemand die een jongen krijgt (weet niet of ze het hier wil/gaat vertellen!)

@ Lauw, indd blijven speuren (maar ik ben nogal ongeduldig:) )
    Lekker een middagdutje, kan je soms echt even goed doen he.

@ Chivay, we willen een wit strak kamertje, dus niks van andere kleurtjes erbij (ben niet lastig hoor hihi) Wat vreemd dat je nu al last hebt van harde buiken, hopelijk niet te vaak indd.
    En leuk de kinderwagen binnen! Wordt het toch allemaal iets echter he.

@ Tamar, fijn dat alles goed was en over 4 weken weer terug, leuk! Aiden heeft zelf het babykamertje nog nodig dus die kunnen we helaas niet "omruilen" .

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @Emmy: Gefeliciteerd met het bericht dat jullie een Meisje krijgen!

@chivay: Hopelijk blijven de harde buiken weg. Het staat trouwens inderdaad 2/2 met meisjes en jongens hier.

@hier: ben druk bezig met de kaartjes. Heb er nu 2 klaar en 2 bijna klaar. Het schiet dus al op. Heb nog 16 kaartjes liggen die ik al geprikt heb en alleen nog hoef te borduren.
    Ik wordt trouwens wel steeds nieuwschieriger wat het hier wordt, een meid of een jongen. Ik ben echt benieuwd. Nog maar 3 weekjes...klinkt ver weg maar die zijn zo voorbij :)

Hoe is het met de rest van de dames?

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kapedi, gefeliciteerd met jullie stoere vent!

Emmy X, gefeliciteerd met jullie mooie meid!

15. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Goeiedag allemaal.

Irisnaomi fijn dat je meer weer kan eten en dat het binnen blijft.
    En al helemaal fijn dat je bijna zetpil loos bent.
    ooo en spannend morgen weet je wat het word als het er goed voor ligt natuurlijk haha.
    En jij ook al een mooi beschilderd buikkie haha.

Anette hahah ja dat gaat nu komen he en zometeen ligt je buik lekker in de weg hahah.
    En ja leuk nog een buikkie foto ben benieuwd.

Nicky ben ook trots op me buikkie.
    en moet van tepel in de gaten houden moet het minimaal 3 keer perdag nu met schoonwater spoelen en even koud houden.
    Is het vrijdag nog zo dan terug bellen en langs komen.
    Zo en jij had weer een mooi perfect bloeddruk fijn gelukkig.
    en je eigen lekker verwend met kledin toe maar.
    Ojee en lekker zo klus zelf kaartjes maken.
    Wij heben toch maar besloten ze te bestellen voor me zusje teveel werk tijdens haar studie om en werk.
    O wat een leuk kaartje trouwens crea hoor.

Lauw.ojee ja dat is dan idd vervelend van bil naar been maar idd wat rustiger aan doen zie je maar gaat het wel beter.
    Heb ik dus ook zodra ik druk ben slaap ik slecht door de pijn heb ik het rustig slaap ik weer goed.
    Dank je wel is idd nooit leuk soms is het leven leuk en prettig maar kan ook erg hard zijn.

Bollebuik. Is best te begrijpen hoor dat je dan zo onzeker word.
    Maar fijn dat je terug bent en je niet meer zo onzeker voelt.
    En helemaal voor jullie word het spannend heerlijk feesten met een mooi trouwfeest.
    Uiteraard verwachten we wel een mooie foto van jou in trouwjurk he hahaha.

Laartje fijn dat je je weer stukken beter voelt en dat je meer energie heb.
    En dat je je al vier dagen zonder medicijnen zit is helemaal goed haha.

Chivay fijn dat alles weer goed was.
    En spannend zo lang naar hartje zoeken haha maar uiteindelijk toch gevonden.
    En idd mooi op schema met je baarmoeder.

Emmy gefeliciteerd een MEISJE

Tamar wat fijn dat alles weer goed was bij vk.

Hier druk dagje gehad met werk net half uurtje thuisss pffff is wel te merken ook aan me bekken dus morgen grote stap achteruit doen en vanavond helemaal niets alleen maar bankhangen.

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier vandaag mijn eerste halve dag gewerkt.. pfff wat lasig om de deur achter me dicht te trekken.. moest nog zoooo veel doen!!!
    Heb net anderhalf uur een tuk gedaan... was meteen weg hahaha...

Vannacht slecht geslapen. Gisteravond audities voor een rol in onze nieuwe musicalproductie. Had nog nooit auditie gedaan voor een rol, maar wou het nu proberen. heb vannacht nog 5 keer auditie gedaan hahaha...
    Hopelijk weet ik volgende week of ik een rol(letje) heb weten te bemachtigen.. :D duimen jullie?

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @dingetje: natuurlijk ga ik voor je duimen.

@iltje: Ook voor jou ga ik duimen maar dan dat je tepel vrijdag weer helemaal beter is.

18. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

Feb 21, 2009
    281
    0
    0
    Hallo Allemaal,

@Laartje: Ik ben morgen precies 16 weken. Wij hebben de kaartjes bij Poobies.com laten maken. Je kunt daar zelf een kaart uitkiezen en helemaal zelf alles aanpassen. Kleuren, plaatjes, vormen enz enz.

@Emmy: JEEJ gefeliciteerd! Wat leuk een meid.

@Chivay: Oh jee harde buiken nu al! Doe maar voorzichtig! En lekker rustig aan. Nu mag het he!

@Nicky: wat een super leuk kaartje zeg. Maar wel veel werk zeg! Knap hoor. Gelukkig heb je nog even!

@Lauw: Middagdutje heerlijk helaas zit ik op me werk dus kan hier echt geen middag dutje doen! Ik voel me trouwens we al wat energieker.
    Ik merk dat ik s´avonds wat langer fit ben. Gelukkig zeg ik heb echt weken direct uit me werk gaan eten douchen en slapen.

@Tamar: Wat goed dat alles goed is en dat je het hartje weer lekker gehoord heb!

@Iltje: Ik zal inderdaad wat foto´s maken van me buik in de trouwjurk. Op dit moment word me jurk helemaal gemaakt dus ik ben reuze benieuwd!

@All: Tjee moet er weer helemaal inkomen om iedereen bij te houden. Ik doe echt me best maar als ik iemand vergeet is dat niet opzettelijk.

Allemaal bedankt trouwens voor de warme welkom terug! Leuk om weer actief met jullie mee te kletsen!

Groetjes Bolle Buik

Oh ja ik zal binnenkort ook een foto maken van me buikje maar ik ben daar niet zo handig mee ahahah.

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    ik denk, even een buikfoto tussendoor maken.... dat kan ik dus op mijn buik schrijven aangezien de bat. leeg is en we er geen tweede bij hebben. ligt nu aan de lader dus zo nog een keer proberen...

20. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Dingetje ooo leuk ja ga zeker voor je duimen.
    O dat is dan weer ff wennen om te gaan werken dan.

Bolle buik ooo spannendddd hoor.

Nicky haha fijn dank je wel.

Share This Page