Wat is het stil hier, stilte voor de storm?? @Chivay: ja voelde me doodongelukkig en super ellendig en heel zielig hahaha. Heb ook geslapen, niet normaal en ben nog moe haha. Straks de kindjes halen, eten, ze weer naar school brengen. Dan moet ik nog even stofzuigen en dan ga ik ff zitten. Ff tijd voor mezelf inbouwen, heb ik nodig merk ik! En jij ook afgevallen, ja als je je zo beroerd voelt..... naar hoor!! Ik stond vanmorgen op de wegschaal en zag er alweer beter uit hahaha, dus het was denk ik heel veel vocht wat ik kwijt was en er gisteren weer naar binnen heb geslobberd En de koppies van de kindjes waren idd erg leuk, eerst ongeloof en toen blij De boekjes gaat ook helemaal goedkomen!! Fijne dag iedereen! Grtz FemR
Inderdaad erg rustig de laatste tijd! We zijn allemaal weer een beetje uitgestuiterd na de eerste zeer plezierige schok denk ik! Het wordt wel een stuk makkelijker om alles te blijven volgen zo, dat is dan weer het voordeel. Ik heb vandaag nog lekker een dagje vrij. Man aan het werk, dochter op kdv, en ikke lekker niks doen! We hebben om 14.40 pas de echo, dus dat duurt nog even. Tijd genoeg dus om goed zenuwachtig te worden... Ga dadelijk maar eens wat wasjes draaien, beetje opruimen en een lekker tukkie doen, dan is de tijd zo om!
Goedemorgen, Ik heb eigenlijk helemaal geen nieuws haha, maar krabbel toch even wat anders hebben jullie niks te lezen. Iedereen die vandaag een echo heeft f naar de VK moet heel veel plezier. Ga zo aan het werk, lekker uitgeslapen vandaag. Leuk hoor al die buikfoto`s. ier nog steeds verkouden trouwens. Veel liefs x
@Brendat: het is zo zeker goed bij te houden hahaha. Lekker rustig dagje heb je!! Heerlijk!! Lekker mak aan doen en je niet te druk maken he! Veel plezier vanmi met de echo!! @Kapedi: is ook eens lekker, geen nieuws Werkse en succes met je verkoudheid!!! Vond het weer erg koud vandaag, helpt denk ik ook niet echt mee aan je verkoudheid te doen verdwijnen. Groetjes FemR
hallo meiden! hier nog steeds slecht nieuws helaas, het vruchtje zag er nog steeds hetzelfde uit als vorige week... wordt deze week opgenomen voor een curretage!! heel veel succes allemaal!! liefs,
@lana Wat een rotnieuws, heel erg veel sterkte! @derest denk ook dat nu veel meiden het ook al aan de 'buitenwereld' hebben verteld en dat het daarom hier iets minder druk is. Ben ook heel blij dat ik er gewoon over kan praten met mn zusjes en vriendinnen enzo. Begin hier ook al een buikje te kweken, dus ook de minder bekenden zal het wel snel gaan opvallen....
@Lana, Wat een ellende meis! Fijn dat er nu in elk geval duidelijkheid is, maar niet wat je hoopt natuurlijk. Heel veel sterkte deze week en de periode erna! Ik hoop echt dat je weer snel zwanger wordt en vooral BLIJFT! Het is je gegund!
Lana, hoewel je voorbereidt was, toch naar nieuws. Zeker omdat je ook zo lang in onzekerheid hebt gezeten echt ongeloofelijk. Ik wens je heel veel sterkte! Hopelijk wordt je serieus genomen in deze miskramen en dat een volgende zwangerschap geheel zorgeloos voor jou mag verlopen. Waneer dat zover is kom je ons dat dan laten weten? Knuffel.Femr gelukkig ben je weer wat opgeknapt. Leuk om het aan je kindjes te vertellen. Brendat, hoe voel jij je vandaag? Ben je emotioneel down of gewoon erg moe/lusteloos? Iig wel veel plezier met de echo, misschien is dat een oppepper.Baal echt van die sneeuw, weer voorzichtig glibberend in de ochtend.Ik vertrek zo naar de rechtbank voor mijn werk en daarna keer ik lekker niet terug naar kantoor, maar vertrek ik lekker naar huis. Log ik vanuit huis nog wel even in om een uurtje te werken...Ik ben zooooo moe vandaag terwijl ik toch heerlijk geslapen heb, maar had er best nog een paar uur aan vast kunnen plakken!
Oja, wanneer ik vanuit mijn werk hier iets schrijf geeft hij geen alinea's ofzo, hoop dat het te lezen is hierboven...sorry
@Lana: oh meid wat een ellende. Heel veel sterkte in ieder geval!!!! @Leonizzie: het was prima te lezen hoor!! Hopelijk zakt de vermoeidheid de komende weken weer af, wordt wel tijd, vind je niet hihi. Ben ook blij dat ik weer een beetje de oude ben! Nu nog aansterken, ga zo denk even heerlijk een dutje doen Werkse! Groetjes FemR
@ Lana: heel veel sterkte meis! Buiken: mijn hubbie was helemaal trots toen hij gisteren zag dat ik en profile al een buikje kreeg. Oja, sommige hadden het er over dat bij H&M pos kleding te koop was maar niet bij de H&M in Tilburg hoor! Daar viel het aanbod ook al erg tegen in de stad. Iemand nog goeie online winkels? Ook voor zw. zwemkleding. Over 3 weken midweekje CP en ik weet zeker dat ik mijn badpak dan al niet meer aan kan. Vandaag diarree en beetje bruine afscheiding... niet leuk. Diarree is voedselgerelateerd want hubbie had het ook.
@spruitnoordeloo, da's niet prettig nee. Maar afscheiding schijnt wel te kunnen toch? Sla jij de carnaval over met midweek CP? Ik ben aan het bedenken wat ik aan moet, heb altijd mooie jurken aan, maar die ga ik niet passen dit jaar.... (en daarbij... een zwanger roodkapje vind ik ongepast...!)
@Kiss: inderdaad, je groeit! Mooi buikje hoor! @Leonizzie: zat er iets naast... Net even in de OvN gekeken en er staat: kleding: 95,- verzorging: 115,- babykamer: 295,- dus totaal: 505,- Vind ik nog heel weinig! Maar de kinderwagen zit hier denk ik niet bij. @Yolanthe: lekker zeg, een weekend weg! @Brendat: ik ken het gevoel hoor! Ik heb ook nergens zin in, ben moe, voel me down. Terwijl ik toch heel blij ben. Ik ben gewoon toe aan de lente denk ik... En chocola helpt trouwens ook erg goed bij mij, heb het alleen nu niet in huis:x... Hoe was je echo? @FemR: balen dat je ziek was, gelukkig gaat het nu weer beter. Leuk joh, dat jullie het de kinderen hebben verteld. Lijkt me ook zo speciaal, zij snappen het echt! Tes snapt er nog niks van ! En leuk al die vragen, zo leven ze er echt naartoe. @Inge75: waar werk jij als ik vragen mag? Mijn moeder is ook assistente op de KNO-poli en woont ook in Gelderland... @Lana: heel veel sterkte... Hier ook even relaxen. Tot 2 uur gewerkt, meissie opgehaald bij oma, even gezellig samen thee gedronken en nu ligt ze lekker te snurken. Even de stofzuiger door het huis gehaald en op de bank geploft. Zo lekker, niks doen!
@ Lana: succes volgende week.. balen dat het zo moet, maar dat kun je in ieder geval verder... ik hoop dat je dan weer snel zwanger bent en blijft.. @ Femr: je hebt het flink te pakken gehad lees ik.. gelukkig gaat het al iets beter, maar ziek het goed uit he.. @Annette: Hier ook een echte carnaval vierder... maar zal dit jaar wel anders zijn als we droog staan.. maar ik denk dat ik me toch wel vermaak... Normaal kan ik echt 4 dagen op stap gaan, maar ik hou het nou maar bij 2 dagen denk ik.. Tja en een kostuum... moet ik ook nog ff kijken wat ik nog pas.. maar ik heb er verschillende nog hangen.. waarvan een aantal toch wel lekker ruim zijn... dus dat zal goed komen...
Goeiedag dames. Kapedi mooi buikkie hoor. En van baarmoedermond weet ik niet daar voel ik niet aan. Koetje jazer balen hoor van me bekken en word alleen maar erger i.p.v. minder. vrijdag weer fisio. Kiss zooo jij groeit idd ook lekker door. mooi buikkie hoorrr. Leonizzie.ben even eigenwijs geweest ben toch gaan werken. Met gevold vandien. maar heb nu hele goede afspraken met werk. Brendat. idd geen stom idee om rustig aan te doen haha en vooral na werkdag van vandaag. En wel fijn idd dat ze mee willen betalen maar is hun eerste kleinkind van hun enigste zoon dus heeft het ook beetje mee te maken. Femr haha leuk dat ze het eerst niet geloofde. Dus ja als het iets echt is geloven ze je dan niet he haaha. Hier 2.5 kilo aangekomen. En wat balen voor je zeg dat je zo ziek geweest bent hopen dat je je snel helemaal opgeknapt bent. Lana meid wat balen dat het niet zelf is los gaan laten. Heel veel succes en sterkte met de curretage. Hele dikke knuf van mij. spruitnoordelo hier bij ons is bij H&M wel positie kleding te koop maar niet veel keus. Maar bij sommige is best veel keus. Prenatal heeft ook leuke dingen daar ben ik wel voor aantal dingen geslaagd. En bij miss etam ook. Hier vandaag dus door eigenwijsheid wel gaan werken maar uiteindelijk eerder afgehaakt huilend me baast op gebeld van de pijn. Heb nu afspraak. s'morgens vroeg naar me werk om sleutels te doen en personeel aan het werk te zetten en dan lekker naar huis en dat voor voorlopig tot ik weer een stuk beter voel. Lig nu lekker met me beentjes omhoog heb eindelijk houding gevonden hoe ik het fijnst even zit. Voor de rest wat groeipijn in me buik. Heerlijk tegen toch. Af en toe nog overgeven. Voor de rest gaat het wel beter me vermoeidheid word wel minder. Dus kan wel wat langer opblijven dus dat is al een pluspunt.
Hier ook een beroerde toestand.. ben zo labiel als wat.. last van paniekaanvallen en hyperventilatie. Ben naar HA geweest en moet toch weer aan medicatie. Beter de medicijnen dan een stressvolle zwangerschap.. moet nu morgen weer beginnen.. zie er zo enorm tegen op.. weer die gewenning en zo.. bah! Vanmiddag ook naar de VK geweest, intake gehad. Ook zij adviseerde me te beginnen met de medicatie... Moet over twee weken naar de gyn voor onderzoek ivm vroeggeboorte kans. Hoef pas over 6 weken terug te komen bij de VK.. vind het best laat!! Maar mocht ik tussendoor het hartje willen horen mag ik altijd zo langskomen Heb net ook nog weer even het hartje gehoord.. was weer een mooie trein die voorbij kwam
Even een ego berichtje hoor.. Vandaag op controle bij de VK geweest. Alles in orde. Ook voor t eerst hartje geluisterd, helemaal super! Niets op aan te merken. Alleen vertelde ze me nog wel dat ik in het ziekenhuis moet bevallen en de kleine, en mama ook ivm BV, daarna 48 uur ter observatie moet blijven. Dit omdat ik AD slik. Hebben de andere meiden dit ook te horen gekregen die dit slikken? Ik schrok er best wel van. Maar ja, ook wel fijn dat ze de kleine goed in de gaten houden. Ze willen kijken of het ontwenningsverschijnselen krijgt. Is dit niet zo na 48 uur dan mogen we naar huis en is er dus niks aan de hand! Spannend vind ik het wel moet ik zeggen. Pff.. Maar ja, stoppen met de AD is geen optie. Geeft teveel stress en dat is NOG slechter voor een kindje....
@ Femr, gelukkig is het niet zo druk, kan ik het tenminste volgen als ik aan het werk ben @ Lana, nogmaals heel veel sterkte! @ Annette, volgens mij ben ik een van de enige waar nog bijna niemand het weet, ben ook zo blij als ik het kan vertellen. Volgende week eindelijk @ Spuitnoordeloo, ik heb een "gewoon" badpak bij hunkemoller gekocht, dus niet speciaals positiebadmode. Lekker naar cp! Voor de rest eingelijk geen nieuws. Nog 1 weekje en dan de termijnecho. Morgen bellen voor de 3d echo.
Hoi Allemaal! Ja hoor! Ons Wimpie doet het nog!!!! Alles helemaal goed, is keurig gegroeid, en klopt met de termijn. Over 2 weken de officiele termijnecho, ben dan ook bijna 12 weken. Maar heb er nu wel vertrouwen in! Net meteen maar even een eerste rompertje gekocht. En wat is dat ongelooflijk klein zeg, maatje 50-56! En dan te bedenken dat Elin nog zelfs maatje 44 heeft gedragen de eerste maand... Echt MINI!!! Verder gaat het vandaag wel beter. Ben wel nog steeds moe, maar niet meer zo lusteloos en depri als gisteren, gelukkig! @Dingetje; Tja, als het moet dan moet het! Is inderdaad niet prettig lijkt me, maar nog langer met paniekaanvallen en hyperventilatie rond blijven lopen is natuurlijk ook geen optie... Wanneer begin je weer? Ben ook benieuwd wat de gyneacoloog te vertellen heeft! Ben het vandaag weer vergeten te vragen of ik gewoon bij de vk kan blijven of niet. @Marije; Ik kan me wel voorstellen dat het een tegenvaller is dat je in het ziekenhuis moet bevallen. Maar ja, alles voor de gezondheid van je kleintje he? Maar het is wel balen... @Koetje; Ja, hoe erg het ook is: chocola helpt! Altijd. Op zijn minst een beetje! @Iltje; fijn dat je dit hebt kunnen regelen met je werk! Is zeker beter zo! En je geeft jezelf zo niet meer de kans om eigenwijs te zijn en toch een hele dag door te gaan!