We hebben idd lekker kunnen uitwaaien. Het was heerlijk in de duinen en op het strand! Laat het voorjaar maar komen, heb er helemaal zin in!!! De kindjes hebben nog mooie schelpen gevonden, is elke keer weer feest voor ze en we gaan best vaak hahaha. Hebben anderhalf uur door de duinen en over strand gestruind, heerlijk! Zoonlief is wel bekaf nu, heeft een druk weekend achter de rug. Wordt vroeg naar bed vanavond! @Leonizzie: jij was zeker vroeg op zeg! In de draagdoek kan je baby heerlijk in liggen. Als je ff op www.bykay.nl of www. draagdoek.nl kijkt, kun je de draagmogelijkheden vinden. Ik voor beeb nu een week of 2 denk ik. Het is nog niet vaak, maar wel overduidelijk Vooral als er salto's worden gemaakt hahaha. @Val: ik vond het ook meer irritant dan dat het pijn deed. Het is ook moeilijk te omschrijven hoe het voelt hahaha. Maar mijn hobby zal het niet worden Wat voor tattoo's heb jij? Lekker hé zo snuffelen in die winkels, vind ik ook altijd erg leuk. Wat een spannend beroep heeft jou mannetje. Maar met dit soort dingen ben je liever denk niet aan het werk, jesses zeg.... het zal maar je gezin zijn, brrr.... Vind jij het soms niet eng zijn werk? Of ben je eraan gewent? @SpruitNL: Leuk die lamp van ikea!! Ik ken hem ook, ben ook fan van ikea hoor, wij halen er met regelmaat leuke dingentjes vandaan. We hebben het plan om in de mei vakantie weer eens langs te gaan. Hebben nog wel wat spulletjes nodig. Slim zo'n wandcommode voor bij je moeder! Bespaard een hoop ruimte! En fijn dat je op gesprek kunt!! Hopelijk heeft het een positieve uitkomst!!! @Kiss: foto foto Klinkt erg gezellig jou weekend!! En hele leuke droom!! nog ff wachten en dan weet je het @Laartje: ik heb al een hoop ervaring met mp, hoop verkocht en gekocht. Vond het in het begin wel eng hoor, het is denk ik een kwestie van wennen en vertrouwen hihi. Ja mijn mannetje moet nog een jaar. Hij doet maatschappelijk werk. Hij heeft nog 2 periodes en na de zomer krijgt hij tot feb de tijd om af te studeren. Ik ben tot 1 dec ongeveer thuis, dus heeft hij "alle" tijd om alle dingen te doen die hij moet doen. Hij staat er heel goed voor, dus gaat lukken Wat doet jouw mannetje? En logeren.... ik geloof dat ik dat na een maand of 3 al deed hahaha. Ohhhh slechte moeder ben ik zeg Nee hoor, bij mijn ouders zijn de alletwee vaak geweest, bij mijn schoonouders wat minder toen ze klein waren. Nu slapen ze vaker bij mijn schoonouders, ze hebben wat meer tijd en vinden het erg leuk deze leeftijd. Ze redden zich prima en vermaken zich ook prima. Dus van de zomer zullen ze daar ook nog wel wat logeerpartijtjes hebben Ze gaan dan overigens niet samen hoor, ze gaan apart, kunnen ze ook geen ruzie maken hahaha. Kijk uit hé met je bekken! Ik merk het ook hoor, kan me niet herinneren dat ik er bij die anderen last van had. Ja.. op het einde wel, maar niet al zo vroeg. Had jij er bij Aiden vroeg last van? @Iltje: ja ik ben erg blij met mijn kookmannetje Zit in de zorg hé, we hebben beiden op sociowoningen gewerkt en daar leer je wel komen hoor En lekker ook nog hihi. Dat verhaal over die winkel hahahaha, dat je niet weg bent gelopen. Ik had dan die badset ergens anders gehaald hoor Ik had die trouwens ook van MP, voor 15 euro Heb jij trouwens geen schimmelinfectie ofzo op je borst? Klinkt wel een beetje zo. @Koetje: Gelukkig was Tes weer snel opgeknapt. Fijn dat jullie toch lekker vakantie hebben kunnen vieren! Fijn dat je oma zich weer beter voelt!! Hopelijk zet het door! Wat gaaf dat Tes loopt!! Weer een mijlpaal!! Ik ga nog ff snuffelen op MP, Ikea en funda, altijd leuk
Tamar leuk ook foto hahah. Ik weet niet of zwangerschaps jeuk is lijkt wel ontstoken. FemR heerlijk he dat zonnetje en dan lekker uitwaaien in de duinene. Ik weet het niet wat het is ga morgen de dokter bellen en ze zorgen maar dat ik morgen nog terecht kan anders ga ik sávonds wel naar hap. het is in iedergeval heel vervelend en irritant. Maar heb even zitten googlen en schimmel infectie ziet er anders uit dan hoe het erbij mij uitziet dus we zullen het morgen wel horen. Hier zijn we in het zonnetje de hele auto schoon aan het maken binnen en buiten kant. Af en toe neem ik pauze want best zwaar haha ik doe altijd de binnen kant vriendlief kan niet zo goed ramen doen haha en stofzuigen doe ik dan ook nog eens en hij dan de rest afnemen.
Hoi meiden! Wat een weertje he! Ik word echt zo vrolijk van die zon en het lekkere frisse winterstemperatuurtje! We zijn vanmorgen naar een soort dierentuin geweest, echt fantastisch.. Lekker lopen, genieten met mn mannen! Was wel blij toen ik uiteindelijk zat, bekken doet toch wel erg snel pijn. En mn knie, die ik in het verleden verbrijzeld heb, is nu extra gevoelig en week door die hormonen. Wij met zn 4tjes.... 8) Handig zo'n zelfontspanner haha!
@ Iltje, wat een aso's zeg! Belachelijk dat je zolang moest wachten. Spannend morgen, hopelijk is het geen eigenwijsje ! @ Koetje, gelukkig hebben jullie een fijne vakantie gehad. En wat goed dat Tess kan lopen!!! Leuk morgen weer naar de gyn. @ Val, erg he dat familiedrama? Ik vraag me af wat er in zo'n mensen omgaat om je kind iets aan te doen! Vreselijk!!! @ Tamar, heb bij de eerste geen last gehad van mijn bekken. Oke op het laatst een klein beetje maar niet echt erg. @ Femr, leuk hoor kopen via marktplaats. Ga nu eens zoeken naar een draagdoek, vind ze nieuw namelijk erg prijzig. Weet alleen niet wat voor soort draagdoek (je hebt ze toch ook met een ring erin, weet niet of dat handig is!) Denk dat het fijnste is zo eentje die Marije heeft. Mijn vriend is verpleegkundige in opleiding, hij moet helaas nog 2 jaar! Hij reist iedere dag 2 uur waardoor ook veel tijd verloren gaat, hij heeft nu gesolliciteerd op het ziekenhuis hier 5 min vandaan. Nee had bij Aiden helemaal geen last van mijn bekken. Wel wat jij ook zegt op het laatst maar niet zo vroeg al. Denk dat het nu komt dat ik te hard heb gelopen. Als ik dan eenmaal aan het wandelen ben dan loop ik ook flink hard haha. Beter wat rustiger aan doen. Nog iets gevonden op marktplaats ? Willen jullie verhuizen, omdat je zegt snuffelen op funda (vind ik ook altijd leuk hoor , maar wij wonen hier net hihi). @ Marijeee, leuke foto! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Heerlijk als de kids zo genieten he. Vervelend dat je last hebt van je knie én je bekken, rustig aan doen he! Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan? Heb het gevoel dat ik net zwanger ben.
Leuke foto marije! ja Femr vind het wel eng hoor soms maar ben er ondertussen wel aan gewend enne ik vond het wel pijn doen hoor! haha ik heb er 1 in mijn lies, kan niet echt uitleggen wat dat is haha gewoon een soort tribal en 1 links onder op mijn rug die heb ik vorig jaar laten zetten is de R van mijn zoon en er wat om heen hij staat tussen mijn foto's op mijn hyves Zo wij zijn nog ff naar de kinderboerderij geweest, was wel ff leuk, met een vriendin haar zoon is 6 jaar vind mijn zoon helemaaaaaal geweldig! doet alles wat hij doet haha
marije wat een leuke foto van jullie viertjes ( vijven) Laartje ja vond het ook goed associaal maar ja goede reclame maar niet heus. Ja vind het ook hard gaan hoor haha heb ook het gevoel dat ik net zwanger ben alleen gelukkig niet meer met al die kwaaltjes. Ik zei het nog tegen me vriend gaat best hard dinsdag alweer 18 weken pfff. Val o jullie hebben ook lekker van het buitenlucht genoten bij de diertjes heerlijk he dat zonnentje doet ons alle wel goed zo te lezen. Hier zijn we een vette hamburger aan het bakken op een lekkere bolletje met championetjes en uitjes en lekker sla heerlijk.
@Tamar: lekker he, dat zonnetje? Ik vond het alleen nog wel een beetje koud, maar het begin van het voorjaar is er ! Normaal gesproken kan ik het wel aardig bijhouden hier, dan moet ik wel elke dag even op het forum komen. Maar na een weekje vakantie is het echt niet bij te houden. En dan te bedenken dat sommige meiden het rustig vinden, ik niet hoor. @FemR: Wat heerlijk zo'n dagje strand! Heb je nog wat gevonden op MP, ikea of funda?? @Iltje: wat gezellig samen de auto schoonmaken! Best een goed plan! @marije: wat een leuke foto! Lekker zo'n dagje met je gezinnetje he? @Laartje: ik wilde ook op MP gaan kijken voor een draagdoek. Ik dacht eerst aan een lodger shelter, maar daar hoor ik niet zulke goede verhalen over. Ik vind het ook erg snel gaan allemaal, voor mijn gevoel ben ik ook nog maar net zwanger. Ik vind het nu al veel sneller gaan dan bij de eerste. @Val: leuk, de kinderboerderij! @hier: heb voor het eerst sinds weken weer een keertje paardgereden. Mijn paardje loopt eindelijk weer goed. Het was heerlijk! Met mijn oma gaat het helaas weer niet zo goed. Mijn ouders zijn er geweest en ze ziet er niet goed uit. Ze is heel geel. Waarschijnlijk vergiftigd haar lichaam zichzelf. Ik hoop dat het nog goed komt en dat ze weer naar huis mag... Ik ga nu lekkker soeppie eten en daarna bankhangen. Morgen weer werken en 'smiddags dus naar de gyn. Tot morgen en een fijne avond!
hehe.. Tijd om weer even te reageren.. Zie dat er weer aardig doorgetikt is hier @ leonizzie.. Hier gaat t ook heel kalm met t gewicht.. Aan t begin ben ik 4.5 kilo afgevallen... en zit nu nog steeds op -2.5.... en sta alweer een hele tijd stil met mijn gewicht.. Geen probleem zei de Vlos zolang ik maar goed at! @ Marijee.. Wat een leuke foto van jullie samen met de draagdoek! Vervelend dat het slapen minder gaat.. Hier gelukkig nog goed.. Teminste... Ben een heel erg vaste slaper, en wordt nu maximaal 1 x per nacht even wakker.. Dus dat is al veel voor mijn doen.. Ohhh kom verderop nog zo'n leuke foto van jullie tegen! @ FemR... Wat een schitterende tattoo! Wat een mooie betekenis ook!! Ik heb er nog geen.. maar wil al jaren .. Het komt er alleen steeds maar niet van.. Heb straks wel een uitstekende reden! Mijn vriend heeft wel een flinke op zijn been.. En wil die straks misschien uitbreiden ook met de naam enzo.. Enne had je zoon nog uitgeslapen na zijn avondavontuur??? @ Laartje.. Wat fijn dat het 'goed' is met je collega.. ik hoop dat ze snel de hulp krijgt die ze nodig heeft! en klinkt goed die tandamwagen! Enne... helemaal mee eens... Vind de tijd voorbij vliegen!! @ Draagzakken...... Leonizzie... moest wel lachen dat jou vriend ook graag een babybjorn wilde... Mijne dus ook! Die ziet dat helemaal zitten als hij even snel de supermarkt in moet nog... (hij zal het brengen en ophalen naar de kinderopvang gaan doen) Wij konden er toevallig eentje goedkoop overkrijgen via familie... Mocht onze kleine er van houden.. zo rondgedragen te woren, dan wil ik zelf ook een draagdoek, maar dan meer traditioneel met zelf knopen... Of zo'n shelterachtig iets.. die ook in de box kan hangen.. @ Voelen van t kindje.. Vanaf 13 weken voel ik al bij vlagen kriebeltjes/belletjes.. Sinds ongeveer 16 weken is het wat duidelijker.. en sinds vorige week voelt mijn vriend het ook af en toe Maar nog steeds twijfel ik regelmatig of ik het wel goed voel!... maar het moet toch echt zo zijn @ Val... Leuk dat je buik nu aan het groeien is! Nog wel in je eigen kleren?? Ben benieuwd naar een fotootje Hier nog steeds een bescheiden buikkie.. maar ondertussen wel goed zichtbaar... Draag nog steeds mijn eigen kleren, maar wel af en toe een zwangerschapshempje zodat ik geen bloten rug/buik krijg Pfff wat een heftig verhaal zeg dat familiedrama... Is je vriend al thuis?? Zal ook wel flink indruk gemaakt hebben van zo dichtbij.. @ Spruit... Leuk dat je op gesprek mag komen bij de zorgboederij! Veel succes volgende week... @ Kiss Ben heel benieuwd naar die foto! @ Iltje... Wat een verhaal zeg van die winkel! Wat een slechte service! Oeh.. en dat krabben.... Ben benieuwd wat de dokter maandag zegt.. klinkt niet fijn! @ Koetje.. Wat fijn dat je een goed weekend gehad hebt... Maar heel erg balen natuurlijk dat Tes ziek was.. Wat gaaf dat ze is gaan lopen zeg! Maak er maar lekker veel foto's van dat ze aan het rondlopen is!!! Pfff wat naar dat het niet goed gaat met je oma.. hopelijk knapt ze op en mag ze snel naar huis! @ Tamar... Ik ben gek op buikfoto's Dus kom maar op! Lekker dat zonnetje hè! Hier... Gisteren lekker geshopt met een vriendin... We wonen een kwartiertje met de bus vanaf babydump, prentatal, gardo en babyplanet Allemaal op loopafstand van elkaar.. Erg leuk! Heb hydrofiel luiers en washandjes gescoord & een nagelsetje gescoord... Ook een klein knuffelooievaartje.. Omdat wij op een gallerij-maissionette wonen hebben we geen plek voor een bord oid... dus ga ik het geboortje kaartje samen met het ooievaartje voor het raam hangen straks in augustus! Ook had ik van de babydump nog een bon liggen voor een gratis shirtje Heb een witte gekozen met daarop: I look cute! Verder gaat het t hier z'n gangetje.. Flink bezig met een online EHBO cursus.. woensdag heb ik de praktijkavond en examen... Dus nog even blokken... En vrijdag de 20wk echo! Volgens mij ben ik de eerste toch?? Vind het erg spannend... Nu komt het echt dichtbij! Fijne avond nog allemaal.. Ik duik weer even in een bloederig hoofdstukje van de EHBO
Wow chivay heb jij vrijdag al de 20 weken echo??? ja denk wel dat je de eerste bent! oeeeeeh spannend!! wat leuk zeg! hoe laat moet je er zijn?? Enne ja heb nog 2 broeken die passen, zit wel wat strakker, maar ze zijn laag dus het gaat nog! heb wel een zwangerschapsbroek besteld, en wilde van het weekend een rokje aan doen, maar dat rokje kon ik wel vergeten hihi zal van de week ook nog eens een foto maken. Mijn vriend is weer thuis ja! maakt natuurlijk altijd wel indruk ja zoiets! heftig hoor ff undercover in nederland kijken en dan lekker mijn bedje opzoeken, morgen weer werken...bleghhhhh geen zin
Goedemorgen dames . @annette: dat is zeker fijn, zon moeder die mee komt helpen J Ben er ook super blij mee. @susan: fijn dat je nog geslaagd bent voor een bh. @irisnaomi: hier ook veel last van pijnlijke tepels. Ik zou niet weten wat ik er tegen kan doen. @brandat: beterschap! Ik hoop dat het al wat beter met jullie gaat. @cossy: fijn dat de uitslag van de nekplooimeting goed was! @Emmy X: Leuk he om je buik te zien groeien J @laartje: dat is niet zo mooi dat je collega is vermist. Ik hoop voor haar en haar familie/vrienden e.d. dat ze snel weer gevonden wordt. @iltje: Maakt toch niet uit dat je nog een beetje slaperig was toen het bezoek kwam? Die zullen het ook vast wel begrijpen. Kijk, dat is nog eens lekker alles uitgesopt. Ik hoop voor jullie dat de kleine woensdag laat zie wat hij/zij is. @dingetje: Fijn dat je s middags voortaan kunt rusten en balen dat je geen grote rol in de musical hebt L Ik hoop dat je nog een kleine rol kunt bemachtigen. @nikky: balen dat de misselijkheid e.d. weer helemaal terug is. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. @dingetje: gaat het al weer wat beter met je zoontje?? @chivay: fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad en dat je het hartje weer gehoord hebt en de kleine gevoeld hebt. Zo te lezen ook goed geslaagd met winkelen. Leuke foto van de bierbuik haha. @SpruitNL: bedankt voor de tip van de olie, zal ik ook eens proberen. Haha, das niet slim om een week te vroeg bij de VK te staan, maarja die zwangerschapsdementie is ook niet alles. Hier ook al wat last van af en toe. Weet vaak niet meer wat ik de dag ervoor heb gedaan L @kiss: fijn dat jullie weer internet hebben! @lauw: Jammer dat je jezelf nog niet 100% goed voelt, wel een leuk weekend gehad zo te lezen. @FemR: Nog een leuke dag gehad met je oud-collega? En is de tattoo mooi geworden? @val: Guido Weijers is altijd leuk J En je hebt zo te lezen lekker uit kunnen slapen, dat is ook weleens lekker. @chivay: nog goed geslaagd met shoppen? @leonizzie: hier ook nog maar 1 kilo aangekomen en al bijna 18 weken. Mijn gezicht e.d. wordt ook dunner terwijl het buikje groeit. @marijeee: als ik s middags heb geslapen kom ik s avonds ook moeilijker in slaap. Ik wordt nu gelukkig niet meer wakker s nachts (even afkloppen haha). Als ik s middags niet slaap dan lig ik om 8 uur al zowat te slapen op de bank Leuke foto van jou en je zoontje. @Femr: mooie tattoo. @laartje: fijn de je collega gezien is. Zo te lezen is er inderdaad meer aan de hand dan alleen bang zijn voor een operatie. @lauw: mooi dat je geslaagd bent voor een stoel. @Marijeee: Mooie roze kleur behang. Ik persoonlijk zou hem niet gekozen hebben aangezien ik hem wat druk vindt maar dat is voor iedereen anders. @leonizzie: Ik heb met de 16 weken een plopje gevoeld, daarna niks meer, de VK zei dat je de kleine vanaf de 26 weken iedere dag moet voelen en je hoeft de kleine nu ook niet dagelijks te voelen. Kan best zijn dat je hem/haar voelt en dan een week ofzo niet. Komt allemaal goed. @iltje: ja in sommige winkels werken me toch mensen . Daarvan snap je niet dat ze ooit aangenomen zijn. Het is nooit leuk als je zolang moet wachten en al helemaal niet als er dan ook nog iemand voor jou af mag rekenen terwijl jij er al langer staat. Goede reputatie voor zon winkel .ahum NOT. @koetje: wat geweldig dat jullie een goede week hebben gehad in Duitsland. Ook goed om te lezen dat het met je oma beter gaat. En wat geweldig dat je meisje loopt!!! Dat scheelt een hoop draagwerk. @iltje: balen dat je zoveel jeuk hebt aan je borst. Lijkt me trouwens een ontsteking als er pus uitkomt Succes bij de HA. @val: wat een verhaal dat er is gebeurt in zierikzee . @marijeee: wat een mooie foto zeg! @rest: sorry als ik niet overal op gereageerd heb, soms niet alle puf voor. @hier: het sneeuwt L L L Stom weer. Verder een redelijk weekend gehad. Zaterdag een *** dag gehad, schoonouders waren hier en daar kan ik het momenteel niet zo heel erg goed mee vinden en bouw dan dus heel veel stress op, das dus een beetje fout gelopen afgelopen zaterdag. Komt ook wel weer allemaal goed. Gister naar een verjaardag geweest en vanmiddag komen pap en mam als het goed is. Morgen alweer 18 weken, wat vliegt de tijd toch voorbij. Nog maar 2 weken en dan weten wij ook wat het wordt. Vanmorgen al vroeg wakker, het was half 7 ofzo, dat ben ik niet meer gewend. Vandaag het geboortebord afmaken. Hebben besloten dat die eerst bij de zus van manlief in de tuin komt te staan, die is 8 weken eerder uitgerekend, daarna kan ie bij ons in de tuin. Misschien dat ik straks nog even online kom en anders morgen weer. Alvast een fijne dag voor iedereen! Groetjes Nicky
hallo allemaal! 3 dagen niet gelezen en jullie hebben zooooveel gekletst! heb alles gelezen, niet met volle 100% aandacht, maar heb mijn best gedaan. chivay, leuk zijn die winkels he? ik was bij babydump geweest laatst en toen we terugreden zei ik 'de bonnen zitten nog in mijn tas..' dus ga misschien van de week ff kijken! bh's: ik heb van mezelf al E of F. heb nu wel zwangerschapsbh gekocht. deze zijn alleen zonder beugel, daar moet ik aanwennen. heb er nog 2 besteld. die kan ik van de week ophalen laartje: dat is schrikken. als ze in de war is, moet ze hulp krijgen inderdaad. hopelijk is dat er snel. ze heeft toch kindje van 7! 20 weken echo: nog 2 weekjes... we zijn zo benieuwd!!! mijn neefjes (en vele anderen) denken dat het een meisje wordt.. ik heb geen idee!!! ik ga mijn wasjes draaien, na weekendje bij mijn broer italie vind ik dat ik vandaag wel rustig aan mag doen!!! fijne dag liefs elisa
nicky, wat betreft schoonouders... ik heb ook moeite met ze normaal gesproken en nu nog meer. dat komt omdat ze niet geïnteresseerd doen en mijn ouders wel. ik zag dat mijn schoonzusje op hyves was geweest (en dat is ze nooit) dus ging eens kijken (ja dames, ben een bitchie wat dat betreft) of ze krabbel had. en 2 vriendinnen krabbelde wat geweldig nieuws dat je tante wordt! die muts heeft sinds kerst niets meer aan ons laten horen. als mijn man haar belt, horen we niets terug.. ik vind het maar apart! maar ja! ik praat er hier maar niet te veel over. het is en blijft zijn familie..!
Hallo meiden, bedankt voor alle reacties! Koetje veel plezier met je echo vandaag. hoop dat Fritsie lief naar je gaat zwaaien! Wel zielig van je oma. Hoop dat ze toch nog snel opknapt. Chivay, grappig dat jouw man dus ook graag die babybjorn wilde. Ik moet daar wel om lachen dat die mannen dus toch ook fantasien hebben over hoe ze trots gaan rondlopen met hun kind. Niet elke man uit dat zo op die manier. Mijn vriend gaat ook voornamelijk halen en brengen. Wat snel al je 20 weken echo! Ja jij bent de eerste. Hoewel ik ietsje verder ben heb ik hem volgende week dinsdag de 16e. En volgens mij is er nog iemand die hem maandag de 15e heeft. Dus we bijten de spits af! Ben er behoorlijk nerveus over, alsof ik zelf hier een test onderga. Nicky1983 even mijn complimenten over hoe jij keurig op iedereen reageert en niemand overslaat echt lief. Elisa, heerlijk gewoon even weekendje Italie, heb je het leuk gehad? Ik heb me vandaag ziek gemeld. Heb vorige week ondanks dat ik niet lekker was toch doorgewerkt met als resultaat dat ik dit weekend nog meer verkouden was en ziek was. Heb de halve nacht weer liggen hoesten en omdat ik nogal gevoelig ben voor bijholteonstekingen, besloot ik wijs (of eigenijk aangemoedigd door mijn vriend) om thuis te blijven en toch mijn rust te pakken. Lig nu al echt een aantal nachten zo te hoesten, heb gewoon spierpijn in mijn buik en longen ervan. Zal mijn kindje daar nu last van hebben? Die krijgt toch ook geen rust zo? Nog iets stoms. Nog niet zo lang geleden was ik ook verkouden en ben toen naar de apotheek geweest voor een neusspray. Ik vermelde dat ik er 1 wilde die je kon gebruiken tijdens je zwangerschap. Heb er 1 meegekregen die ik volgens haar kon gebruiken. Nu ging mijn vriend dit weekend een nieuwe halen omdat ik weer verkouden ben en toen zeiden ze bij de Etos dat ik alleen een neusspray van zoutoplossing mag (die eigenlijk nooit echt werken vind ik) en niet met xylometazoline. Dus ik kijk naar mijn oude spray en ja hoor dat is er 1 met xylometazoline!!! Ik totaal in de stress. Heb het gegoogled en lees wisselende berichten. Bij de apotheeksite staat echter dat je het zonder schade kan gebruiken. Ben er toch niet geheel gerust op....
hier net de kleine zien schoppen zit lekker hier op de stoel benen op de bank en voel de kleine dacht even kijken of we al wat zien en ja hoor steeds van die kleine bultjes zie je naar boven komen .. Ook iris even laten voelen en zegt ze ow mama mijn zusje schopt mij
Goedemorgen allemaal! Het sneeuwt..... dat was niet de planning, was zo gelukkig met het zonnetje van het weekend, dat ik hier flink sjacherijnig van wordt! Jullie hebben allemaal flink geklept dit weekend! Kostte me behoorlijk wat tijd om bij te lezen... @ marije - Wat een schattige foto's! @ leonizzie - hmm.. snap dat je even geschrokken bent van de neusspray. Zou misschien even de dokter bellen, gewoon voor de zekerheid. En beterschap natuurlijk! @ nicky - Lastig met schoonouders en schoonzussen dat het toch de familie van je man blijft... En echt ruzie wil je natuurlijk ook niet, jammer... Succes met het knutselen aan het bord! @ iedereen - Ik ben benieuwd naar de buik-ontwikkelingen!!! Foto's! @ mezelf - Krampen zijn weer minder, heb dit weekend helemaal niks gedaan, denk dat dat geholpen heeft. Vorige week te druk op de zaak, teveel gedaan en baby was het daar denk ik niet mee eens. Daarnaast denk ik dat ik gisterenavond de baby heb voelen borrelen, ben nog net helemaal zeker, maar het was iets 'anders' dan anders.. Jeej!
@leonizzie: bedankt voor de complimenten maar ik ben niet de enige, het valt bij mij wel vaak op omdat ik soms een aantal dagen niet online ben. Als de apotheker heeft gezegd dat je die neusspray mag gebruiken dan zal het wel goed zijn. Als je erg ongerust bent kun je natuurlijk even contact opnemen met de HA of de VK. @irisnaomi: Wat fijn dat je de kleine hebt zien schoppen en dat Iris haar zusje ook heeft gevoeld. @hier: lig je bijna te slapen.....belt je man je wakker :x bedankt..... vraagtie ook nog zo mooi: lag je te slapen? Ach, ooit zal het wel goed komen.
leonizzie: bekend verhaal. ik kreeg van vervangend huisarts een neusspray. 2 weken later weer verkouden, toen had ik mijn eigen huisarts aan de telefoon en die zei direct stoppen en haal een neusspray met zoutoplossing. ik was erg geschrokken, dat hoorde de huisarts en die zei dat het in principe geen kwaad kan. je hartslag en die van het kindje worden met dat stofje verhoogd zei hij. ik heb daarna de verloskundige gebeld en die stelde me ook gerust. ik was pas gerust toen ik het hartje hoorde. wellicht kun je je verloskundige bellen en het verhaal voorleggen. geeft jezelf ook meer zekerheid!! beterschap!