Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    De meeste homeopatische producten zijn natuurlijk dus dan kan het wel, maar vast idd niet alles;) altijd ff checken
    Deze neusspray wel staat ook in de bijsluiter en is met menthol! werkt echt goed! tip voor alle snotterende dames:D

lekker rustig avondje iltje!

2. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Val idd lekker rustig avondje.
    net lekker gedoucht en nu is vriendlief thuis dus ik ga lekker me bedje opzoeken.

Mensen truste allemaal en tot morgen.

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

May 17, 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ja klopt, altijd de bijsluiter checken :D

Maar was toevallig laatst ergens op tv. Mensen denken soms te makkelijk over homeopatie. Het is natuurlijk dus dan zal het wel goed zijn.. Dit blijkt toch vaak een foute opvatting te zijn :)

Niet dat ik je wilde verbeteren hoor, maar moest het even kwijt :D

Ik ga op bed liggen, lekker tv kijken of boekje lezen...
    Eerst nachtje in onze vernieuwde slaapkamer.. Joehoe!!
    Maar voor ik ga liggen nog wat druppeltjes van Dr. vogel innemen tegen slapeloosheid.
    Een van de weinige middelen die je tijdens de zwschap wel mag nemen, thank god!

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    @ Val... Idd heel spannend :) Ben echt de dagen aan het aftellen tot vrijdag voor de echo! Wij zijn om half 5 aan de beurt.. dus kom in de avond hier even vertellen hoe en wat ;)

:) Volgens mij gaan we nog steeds gelijk op qua buik.. Sommige broeken doe ik niet meer aan, t past wel, maar zit niet meer lekker.. en de rest hangt gewoon onder mijn buik met riem haha

@ Nicky.. balen van die stress zo met je schoonouders!! Lastig is dat zeg!

@ Leonizzie.. ik vind het ook heel erg spannend de 20wk echo.. eerst keek ik er alleen naar uit.. Nu voel ik ook wel spanning van Wat als dit.. en wat als dat! Gelukkig is mijn vriend heel nuchter ;)

@ Irisnaomi... Wat leuk dat je dochter ook al jullie ukkie kan voelen!

@ Annette... Joehoeee leuk dat was vast jullie kleine die aan het borrelen was!!!

@ Marijee.. Ohhh lekker aftellen tot jullie naar de zon gaan! Heerlijk zeg..

@ Dingetje... Ik ga flink voor je duimen dat je bloeddruk alsnog naar beneden mag gaan!! Dat zou wel fijn zijn..
    Enne.. ben benieuwd of je nog eerder een afpsraak maakt ;)

@ Koetje... Wat fijn weer een goede echo!!

@ FemR... Zo hee wat een grote schoonmaak zeg! Lekker hoor!!
    En super dat je al die spullen hebt kunnen vinden..Ik moet ook weer eens marktplaats op ;)

@ Laartje.. Lekker gebadderd? :)

@ Iltje.. Fijn dat de huisarts wat voor je kon betekenen.. Hopelijk gaan de middeltjes snel werken!!
    Enne.. Nog maar 2 nachtjes ;)

@ Susan.. Wat super die betrokkenheid van je klas!!!
    ;) Dat had ik toch ook wel leuk gevonden.. eerst mijn pubers van groep 8... maarja :p nu moet ik even wachten tot mijn peutertjes op t werk het gaan zien haha

@ Lauw... Fijn dat je bekkenband zo goed helpt.. Wat is het er voor eentje? Zo een die gewoon vrij verkrijgbaar is??

@ Elisa.. balen dat je je nog steeds zo beroerd en misselijk voelt... Kan de vlos of huisarts niets voor je betekenen? duurt wel lang zo heftig hoor!!

Zo ;) Iedereen weer gehad..
    Hier gaat t z'n gangetje..
    Net weer een tijdje voor mijn EHBO cursus geblokt.. en zo lekker onder de wol!

Nog even een vraagje trouwens..
    Hoe verzorgen jullie nu je huid??
    Mijne is erg droog geworden... mijn knokkels zijn vlug stuk...
    En ook op mijn buik en gezicht heb ik verschillende plekjes die stuk dreigen te gaan doordat het zo droog is.. Terwijl ik me het rotje smeer...

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    hoi meiden even snel berichtje voordat ik naar mijn werk ga.
    goed geslapen, ben nu mega moe! heb alleen maar geslapen maar goed.. chivay, de vlos zegt dat het erbij kan horen.. maar als het maandag nog is (morgen vrij, 1,5 dag werken en dan weekend) ga ik vlos bellen en met haar overleggen.
    vrijdag zal ik met mijn leidinggevende overleggen en verder moet ik mijn rust nemen en mezelf lichtelijk veranderen... maar goed!

nu naar mijn werk. hopelijk gezellig daggie, morgen is mijn standaard vrije dag dus kan ik weer relexen!
    xxx

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @irisnaomi: Mooi buikje al!

@Marijeee: Stuur die zon als jij terug komt ook naar NL dan wordt het hier ook eindelijk wat warmer J

@dingetje: Ik zou nu echt geen 5 weken meer kunnen wachten voordat we onze kleine weer kunnen zien. Ik ben dan ook blij dat het nog maar 2 weken is. Lijkt ook nog wel lang te duren maar die zijn zo voorbij. Goed te lezen dat het afsluitende gesprek bij de VK goed is verlopen. Ook mooi dat je bloeddruk gelijk blijft. Nu maar hopen dat ie nog wat gaat zakken.

@elisa: je hebt jezelf zo te lezen heerlijk verwend! Groot gelijk heb je. Succes met de misselijkheid e.d.

@annette: ook al zo’n baaldag gehad. Hihi, een kip zonder kontje J

@Koetje: hier inderdaad ook nog zo moe. Verschilt wel per dag, de ene dag mee last van dan de andere. Meestal komt het er ook ’s morgens uit en doe ik rond een uur of 10 nog even een dutje en dan kan ik er de rest van de dag tegenaan. Fijn dat je gister Frits weer hebt gezien en dat de bloeddruk verlaagd is. Hihi gekke meid dat ze niet wil slapen. Is ze dan ’s avonds niet extra moe?

@femr: lekker bezig geweest thuis zo te lezen en goed geslaagd op MP. Misschien hier ook maar even een pauze inlassen met de schoonouders. Wel jammer maar is wel beter op het moment. Stress is en blijft niet goed. Ik moet wel zeggen dat ik me sinds gister een stuk beter voel.

@iltje: gelukkig heb je een antibioticazalf meegekregen. Nu maar hopen dat de ontsteking snel weg is. Ik hoop ook dat je snel weer goed naar het toilet kunt.

@susan: interessante site, heb eens zitten kijken en er staat veel info op. Leuk dat je de kids uit de klas zo bij de zwangerschap kunt betrekken. En hoe was de yoga?

@lauw: fijn om te horen dat je jezelf wat lekkerder voelde na het werk. Naja werk ;) haha vergaderen is ook wel werk hè. Ik heb hier ook een bekkenband en moet zeggen dat ik wel goed merk als ik deze om heb gehad. Dan heb ik meteen een heel stuk minder last ervan.

@elisa: hoe voel je je vandaag meid? Ik hoop voor jou een heel stuk beter. Is niet leuk als je jezelf de hele tijd zo beroerd voelt.

@val: beterschap meid. Ik hoop dat je verkoudheid nu een keer snel over is en niet meer terug komt.

@leonizzie: jij ook al zo beroerd. Ook jij beterschap.

@iltje: fijn dat de medicijnen allemaal helpen!

@snotterende neusjes: ik heb hier laatst vicks vapo gekocht. Zo’n inhaler, die mocht ook gewoon hebben ze mij gezegd.

@chivay: ik heb van die body butter van dove voor mijn lichaam, ik moet zeggen dat die bij mij goed helpt maar iedere huid is anders. Die van mij is een stuk droger sinds de zw.schap. Ik hoop dat je iets voor jou kunt vinden.

@elisa: fijn te lezen dat je een goede nachtrust hebt gehad.

@hier: goed geslapen gelukkig. Wel weer vroeg wakker maar dat is misschien ook maar beter ipv lang uitslapen. Vandaag zal een goed dagje worden, de zon schijnt al heerlijk de kamer in J Straks nog naar het CWI. Heb een bijeenkomst over rechten en plichten. Vanmiddag als ik daarvan terug kom weer lekker aan de geb.kaartjes werken.
    Verder voel ik me een heel stuk beter. Gister lekker mijn hartje gelucht bij manlief over wat me allemaal dwars zit. Lekker dat ik het eindelijk heb kunnen vertellen (ben niet zo’n prater).
    Ik zal eens kijken of ik vandaag nog even online kom. Waarschijnlijk wel want er was gevraagd om een foto van het geb.bord.

Groetjes en iedereen een fijne en zonnige dag!
    Nicky

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ Iltje, ohh zo lekker irritand in die babywinkel, ik kan de laatste tijd ook heel slecht tegen zulke dingen.
    Iltje, zit er iets in je borst dan wat de jeuk veroorzaakt?

@ Koetje, wat gaaf dat je dochter loopt!
    Hoe gaat het nou met oma?
    Fijn dat de echo goed was!

@ Femr, wat klinkt dat toch lekker, op de duinen! Helaas is het voor ons veelste ver om ff naar toe te gaan.. snik!
    zozo, jij bent druk geweest gisteren!

@ Laartje, onze zoon ging voor het eerst bij oma logeren toen hij 3 maand was!
    En sinds hij 1 jaar is logeert hij elke zondag avond bij de oma's omste beurten. En moet zeggen, voor ons is dat echt heerlijk, even geen stress op maandag ochtend..
    Maar lekker rustig bakje koffie kunnen drinken voor ik naar mn werk ga. En zoonlief vind het helemaal geweldig om te logeren!

@ Marijee, wat een leuke foto, jullie 3tjes!
    Wat een geweldig behangetje!

@ Laartje, ohh ja ik vind de tijd ook zo snel gaan!
    Maar misschien komt het ook wel dat ik al een kindje heb.. Geniet toch een stukje minder van de zwangerschap door de drukte!

@ Leonizzie, wij hebben beide de 16e de echo! spannend he?

@ chivay, herkenbaar hoor, die droge plekken.. denk dat het ook wel met het weer te maken heeft, steeds in de kou.
    En tsja, blijven smeren met vette creme.

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Hier gaat alles wel goed.
    Alleen ook weer snel moe, was blij dat dat over was, en nu is dat weer terug!

@ huizenjacht, we zijn nog steeds 'ons' huis aan het zoeken, haha! morgenavond nog een bezichtiging, nieuwbouw huis denk dat dat toch meer bij ons past. We wonen nu ook in een nieuwbouw huis, helaas huur en we willen toch graag kopen.
    En voor de kids vind ik het ook wel prettig als we in een kinderrijke buurt wonen.. Maar ja, dat huis is wel iets duurder, alleen wel helemaal af!
    Pfff moeilijk hoor, en vooral omdat er toch tijdsdruk achter zit. Ach, naja het heeft ook wel weer wat, haha.

Begin ook last te krijgen van mn bekken.. niet extreem, maar voel het wel! vond het wel gek, want bij mn 1e zwangerschap had ik het pas rond 36 weken!

straks naar vriendin toe, heeft ook een zoon van 2 jaar. We gaan lekker naar een indoorspeeltuin.. heerlijk, kunnen ze lekker uitrazen!

Liefs kiss

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Chivay, ik heb ook zo'n droge huid! Ik gebruik voor mijn buik een olie van Clarins (normaal vind ik dat te duur hoor, maar heb het voor kerst van mijn vriendje gehad en is wel heerlijk spul, maar bijna op). Voor mijn billen en borsten gebruik ik de striae creme van Palmers. Staat goed aangeschreven begreep ik om zwangerschapsstrepen te helpen voorkomen. En voor benen, armen enz gebruik ik nu van vaseline de bodybutter. Zit in een bruine pot. Een Body butter is net even wat rijker en voller dan een gewone creme en dat heeft mijn huid momenteel wel even nodig. Ik sloeg de hele tijd wit uit.
    Dus als je echt een droge huis hebt aviseer ik een bodybutter.

Kiss87, ja echt enorm spannend! kan niet wachten maar voel er ook spanning voor.

Nicky, wat goed dat je je hart hebt kunnen luchten! Ook goed voor je relatie. Veel plezier met het werken aan de geboortekaartjes.

10. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Joga les was leuk, lekker ontspannen.
    Nu mega buikspierpijn en ziek. Moest vanmorgen echt naar de wc. rennen en daar ging mijn ontbijt.
    Werk afgebeld en terug naar bed.
    Nu net ontbijtje nr. 2 op en die zit nog steeds maar nog wel gammel.

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He bah Susan, zijn wel aan het kwakelen met zijn allen. Lekker rustig aan doen vandaag!

12. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe! Even een ego berichtje...
    Net bij de VK geweest, hartje luid en duidelijk gehoord! Hoera! Buik was mooi gegroeid, twee vingers onder de navel, ze vond hem al mooi bollen! Jeej!!!!
    Ben helemaal blij en gelukkig, was mezelf stiekem helemaal aan het opvreten, waarschijnlijk daarom die baaldag gisteren!

@ paaskip - Manlief zag mij vanochtend stiekem een stukje van de achterkant afbreken.... Hij wilde me net gaan vertellen hoe trots hij op me was dat ik pas zo'n klein stukje van z'n hoofd op had... Toen zag hij de achterkant.., nou ja... achterkant? Hahahahaha... hij moest er ook wel erg om lachen!:D

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @annette: Mooi dat het weer goed was bij de VK. haha, ja krijg je een compliment kan dat weer niet doorgaan :) haha naja, moet kunnen.

@susan: balen dat je je weer niet lekker voelt. Doe maar lekker rustig aan.

@hier: ik ga eens even lekker lang onder de douche staan :D en straks naar CWI. Ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.

Groetjes Nicole

14. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Wij krijgen ieder jaar van mijn oma een paasmandje gevuld met paaseitjes en een groot paasei.
    Mijn vriend en ik zeiden zaterdag tegen elkaar dat zouden we dit jaar wel niet meer krijgen toch nu we zelf een kleintje krijgen.
    Komen we zondag bij opa en oma en ja hoor daar staat ons mandje! Dit jaar met voor ons beide een mega paashaas een mannetje en een vrouwtje.
    Volgend jaar komt er een klein paashaasje bij zei oma meteen voor de kleine (trotste overgrootoma)

15. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Dit is de eerste keer dat ik ziek ben na weken van verkoudheid.
    Baal nu al als een stekker we gingen vanmiddag naar de veldschuur snoeien en opruimen erg leuk altijd maar nu kan juf niet mee.

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant

Dat is mooi klote als ik het even zo mag verwoorden. Ik ga nu echt even douchen.....

17. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ susan - Leuk hor, zo'n trotse overgrootoma! En lekker smullen voor jullie nu! Wel vervelend dat je ziek bent, het is ook zo'n ontzettend raar weer, als je nu naar buiten kijkt zou je het liefst je jas uitgooien, maar stiekem is het steenkoud..!
    Veel beterschap in ieder geval!

@ nicky - Fijn gedoucht? Succes bij het CWI, wie weet hebben ze wel wat leuks voor je!

@ kiss - jammer dat de vermoeidheid weer terug is.. wel genoeg energie voor de huizenjacht?

18. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Anette, ja erg trots is ze kwam meteen ook met een pakje aanzetten: 3 spuugdoekjes en een slabberjte met mouwtjes eraan.
    Nog nooit gezien maar lijkt me erg handig gewoon van katoen.

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ha meiden,
    Gisteren punctie gehad. Viel gelukkig 100% mee. Ook heb ik een zeer uitgebreide echo gehad en dat was weer genieten. Ook voor oma die toevallig deze week op bezoek is. Donderdag mag ik weer even een kijkje nemen naar Knut want dan willen ze controleren ofdat alles goed gaat zo'n paar dagen naar de punctie.

Ga nu effe teruglezen!!

20. @ Nicky, succes bij het cwi! Ben benieuwd wat ze zeggen.

@ Susan, leuk een paasmandje en lief dat jullie er toch eentje krijgen. En indd volgende jaar met een klein haasje erin. Beterschap, goed dat je je hebt ziekgemeld. Rustig aan doen vandaag.

@ Annette, fijn dat alles goed was bij de vk.
    Hahaha hij had je nog niet door met je paashaas? Nu kun je hem net zo goed helemaal opeten ;)

@ Chivay, ik smeer me ook heel goed in en moet zeggen dat het wel redelijk helpt tegen de kou. Ben wel blij als het iets warmer wordt, die droge handen etc ben ik ook wel mee.

@ Kiss87, ik heb ook dat ik er minder van geniet, helaas! Vind het wel jammer maar ik ben zoveel met Aiden bezig dat ik soms "vergeet" dat ik zwanger ben. Misschien is het wel mijn laatste zwangerschap (hoop het niet ;) ) Dus wil er wel echt van genieten....
    Spannend de huizenjacht! Ben benieuwd of het nieuwbouwhuis wat is.
    Ik heb ook last van mijn bekken, hoop dat het niet te erg gaat doorzetten.

@ Val, lekker he die verkoudheid. Hier hebben we er ook allemaal last van, ben blij als het wat lekkerder weer wordt (ooit..)

Ik ben vanmorgen lekker gaan shoppen. Een aantal nieuwe truitjes gekocht en een hele leuke buikband.
    Nu nog zomerbroeken maar ze hadden nog niet zoveel.
    Vanavond weer werken, dus nu even lekker relaxen (uhm zoeken naar een kamertje:) )

Share This Page