Hai hai, Heb weer lekker gewerkt vandaag. Merkte wel dat ik gisteren druk ben geweest, want was best moe vandaag haha. Voor morgen heb ik het plan om de ramen binnen en buiten te lappen. Het zonnetje schijnt heerlijk, maar de ramen zijn heel vies hahaha. Aangezien me dat enorm irriteerd moet dat schoon, autistisch?? Nee hoor, gewoon dwangmatig hahhaa. @Rania: welkom en veel plezier hier. Je bent al een heel eindje op weg met je zwschap! Lekker hoor! De eerste weken goed verlopen? @Kiss: een nieuwbouwhuis is ook leuk om in te wonen toch?! Is in ieder geval sneller klaar hihi. @Kris: wat fijn dat de vwp goed gegaan is!! Is toch spannend om te laten doen! Vond je het pijnlijk? Erg mooi plaatje van je echo!!!!!!!!!!!!! @Nicky: jammer dat het bij het cwi tegenviel. Had leuker geweest al had je er meer van opgestoken. Is het nog gelukt met je kaartjes?? Hoe ga je de binnenkant doen trouwens? Er een velletje inplakken met alle "gegevens" erop? @Lauw: het kan kloppen dat die spierpijn hoog zit want daar zit de aanhechting van je spieren. Dus heel gek vind ik het niet hihi. Je buik moet er enorm aan wennen en als je in een paar dagen wat harder bent gegroeid is dat best belastend voor je spieren. Slim dat je je mannetje de zware boodschappen uit de auto laat tillen!! Met zo'n stuitje moet je dat even laten. @Susan: beterschap! Fijn dat je van de directeur nog een dagje thuis kunt blijven, is wel prettig dat ie het zelf voorsteld. Jammer dat je vandaag niet mee kon, maar voor jezelf kiezen is soms even nodig. @20wk echo: ik heb er hier nog nooit van gehoord dat je hem meekrijgt op dvd. Alleen bij de betaalde echo's is dat mogelijk, maar in het zkh doen ze die moeite niet helaas. @Annette: die paaskip zou bij mij allang op zijn hahaha. Lekker dat alles goed was bij de vk. Heerlijk om weer het hartje te horen!! @Chivay: heb niet zo'n last van droge huid, maar... wat niet is kan nog komen Zag al een aantal tips voorbij komen! Hopelijk heb je er wat aan! @Marijee: je schiet lekker op met het kamertje, lekker hoor Lief koosnaampje hoor zusje!! @Laartje: ik heb 27,50 geboden en ze ging ermee akkoord. Heb een elastische van bykay, die dingen zijn ideaal! Op de site van bykay betaal je minimaal 45 euro, dus vond 27,50 wel een schappelijk bedrag. Hij is als nieuw (zegt de eigenaresse hahaha) dus daar ga ik ook maar vanuit @Emmy: dit weer knap ik ook echt van op! Nu idd nog een paar graden warmer. Lijkt me heerlijk om weer lekker met een boekje in het zonnetje in de tuin te zitten. Kan niet wachten! Als ik nog iemand vergeten ben.... sorry.... Vanavond ga ik lekker bankhangen, lekker ncis kijken, vind ik altijd erg leuk! Nou meiden, fijne avond! Grtz FemR
@Iltje: veel plezier morgen!!!!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je schoonmoeder er stress van heeft, ze heeft behoorlijk wat meegemaakt! Fijn dat je een zalfje hebt gekregen! Hopelijk helpt het goed!!
@lauw: of ik een reële kans heb nee denk het niet door inderdaad de zwangerschap, dan zullen ze wel zeggen dat ze iemand anders hebben gevonden met meer ervaring o.i.d. Maar ik kan ook mijn wil wel tonen en zeggen dat ik na mijn zw.verlof in ieder geval weer aan het werk wil (wil ik ook gaan doen) en dat kan dan toch weer een positief punt voor een werkgever zijn. Ach ik zie wel. Fijn dat je vervangend werk hebt gedaan. En lekker gezwommen zo te lezen. Ga je donderdag ook? Heel goed dat je de zware boodschappen laat staan tot je mannetje thuis is. @iltje: heel veel plezier morgen!!! Ik kan me wel voorstellen dat je schoonmoeder er na zoveel nare ervaringen zenuwachtig voor is. Balen trouwens dat je zon lange werkdag hebt gehad vandaag. Groot gelijk dat je, je baas hebt gebeld en fijn dat jullie morgen een gesprek hebben. Ik ben wel benieuwd hoor wat het bij jullie wordt . @FemR: Met de kaartjes is het nog gelukt, krijg er steeds meer zin in om er mee bezig te zijn. Met de gegevens . Heb het zo bedacht dat ik alles in de computer ga zetten wat we erin willen hebben. De dag van of na de bevalling hoeven we alleen nog lengte, gewicht, geboortedatum erin te zetten en dan kunnen we het via de laptop uitprinten, even onder het snijmachine en dan opplakken en versturen. Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen. Heel veel plezier met bankhangen en NCIS. @hier: ik ga morgen eens kijken of ik de datakabel kan vinden van de gsm, heb al een foto gemaakt van het geboortebord nu alleen nog op de pc zetten. Ik ga even lekker tv kijken en dan naar bedje toe. Iedereen nog een hele fijne avond en tot morgen!
Zo, er is hier weer lekker gekletst! @FemR: jij bent druk geweest gister! Goed joh, ik zou willen dat ik ook eens energie had om het huis onder handen te nemen. Alleen jammer dat je dat dan wel weer voelt vandaag. Toch wat minder willen denk ik. En je moet die ramen hier eens zien, ik kijk er gewoon niet naar ! En wat heb je leuke dingen gescoord op MP, je bent er goed in! @Laartje: lekker in bad gelegen gister? Leuk joh, weer lekker geshopt! Heb je nog een kamertje gevonden? Werkse vanavond! @Nicky: leuk, een Nijntje geboortebord. Bij ons in de straat staat ook een Nijntje met een ballonnetje. Er is daar een tweeling geboren. Als Tes 's middags niet heeft geslapen, slaapt ze 's avonds wel wat eerder. Ze wordt trouwens nooit vervelend als ze moe is, blijft altijd vrolijk, dat is wel fijn. Balen dat je 'voor' niks naar het CWI bent geweest... En heb je nog lekker aan de kaartjes gewerkt? @Iltje: dus toch ontstoken, hopen dat het nu snel over is. Fijn dat je weer naar de wc kan. Veel succes en plezier morgen! Ik ben benieuwd! @Susan: wat leuk dat 'jouw' kinderen zo meeleven! Fijn dat yoga leuk was. Balen dat je vandaag niet lekker was, hoe gaat het nu? Beterschap! @elisa: wat lief dat je mannetje je zo helpt. Is ook niet fijn als je je zo voelt... @Leonizzie: dat heb ik nou ook... Wil ik van alles gaan doen, is de dag alweer voorbij zonder iets gedaan te hebben... @Marije: heb je lekker geslapen in je nieuwe slaapkamer? Wat wordt die babykamer van zusje gaaf!!! Zou idd wat zijn als het toch een jongetje is! Waren de peertjes lekker? @Chivay: succes met EHBO morgen! Ik heb geen last van een droge huid. Alleen mijn handen een beetje maar heb er geen last van. @kiss: ik zou ook echt voor een nieuwbouwhuis gaan, zeker nu! Helaas worden hier alleen maar apartementen gebouwd of onbetaalbare grote keten:x. Wij wonen nu in een huis uit 1993, ook niet superoud dus en een kinderrijke buurt, dat is echt wel leuk! Hoe was het in de speeltuin? @annette: fijn dat je het hartje weer hebt gehoord en dat je buikkie goed gegroeid is. Haha, ik had die kip al meteen helemaal opgegeten! @Kris: fijn dat de punctie meeviel en dat je weer lekker van Knut hebt kunnen genieten. Mooi plaatje hoor, lief neusje! @rania: welkom hier! @Lauw: lekker, even zwemmen... Heb jij ook al zo'n last van je stuitje? Ik ook, heb het nu al veel eerder dan bij de eerste. Maar ik heb ooit mijn staartbeentje gebroken dus het blijft gevoelig. Ik heb nu vooral last van mijn bilspieren, niet fijn... @hier: vandaag lekker dagje gewerkt, druk maar wel leuk. Morgen en donderdag lekker vrij, heerlijk! Met oma gaat het wisselend, het is afwachten hoe het allemaal gaat... Nou, nu ga ik snel tvmakelaar kijken (jij ook kiss?), vind ik altijd leuk! Daarna lekker naar mijn bedje. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Wauw Marijee, wat een mooi kamertje al!!! Zijn hier ook meiden die net als mij al minder werken vanwege zwangerschapskwaaltjes??? Ik werk nu halve dagen omdat ik erg duizelig en licht in het hoofd ben. Ook kort ademig en druk op mijn borst. Ben ook al flauwgevallen. Volgens de verloskundige en huisarts normale kwaaltjes en moest mij maar ziekmelden. Daar voelde ik niet zo veel voor dus heb gregeld op mijn werk dat ik het halve dagen kan proberen. Heb een staand beroep waar ik veel moet bukken en traplopen, dat gaat niet lekker als je duizelig bent. Niet iedereen snapt mij goed op het werk en omgeving omdat ik nog maar 16 weken zwanger ben. Nu voel ik me dus ook nog heel erg schuldig. Zijn er meer hier? Zzzooooo gespannen voor morgen... controle echo, vanwege een cyste in mijn baarmoeder. Hoop zo dat hij gekrompen is. En we krijgen te zien of het een jongen of meisje is! Fijne avond allemaal.
@ kris, mooie echo! @ marije, ziet er goed uit, dat kamertje! 'zusje' klinkt inderdaad heel lief! ff geen puf om verder te reageren, sorry meiden, maar jullie begrijpen het vast! Ben heel erg moe, best een druk dagje gehad. Zoonlief heeft geen middagdutje gedaan, dus kon zelf ook niet even liggen. Zijn nog naar een indoorspeeltuin geweest, was heel leuk voor de kids! Morgenvroeg met zoonlief weer naar het consultatiebureau, is al bijna een jaar geleden voor het laatst geweest.. Dus ben wel heel erg benieuwd. pff doe denk ik toch mn oogjes lekker dicht op de bank. Man zit een film te kijken, als die is afgelopen moet hij me maar wakker maken.. vind het nooit prettig om alleen savonds naar bed te gaan, in zo'n koud bedje... hihi.. Liefs
Hey Allemaal.. Ik ga ook even voor de snelle reageerronde... Tnxs allemaal voor de reacties op de huidverzorging.. ik blijf maar lekker veel smeren.. en hopen dat het weer snel beter wordt! Hoop dat de kapotte plekjes mee blijven vallen en snel genezen Vanavond ben ik voor het online gedeelte van mijn EBHO cursus geslaagd Morgen nog even in de praktijk oefenen.. Veel heb ik echter al met BHV gehad.. dus dat wordt ws een avondje van veel herhaling.. maar dat is nooit verkeerd! Na het afronden van t examen ging er eentje feest vieren.. Voelde veeeeeel beweging in mijn buik... echt lachen.. kriebel, duw, zwem, trek, duw...
Kris: fijn dat de punctie goed is gegaan! deden ze dat nou standaard daar? @nicky: hoe was het bij het cwi? @rania: welkom! @wij krijgen 20 weken echo ook niet op dvd! was het maar waar! leuk hoor! @iltje gelukkig helpt je creme! en succes morgen!! ben benieuwd @Chivay: goed gedaan hoor je ehbo! pfff verder ben ik het kwijt.....sorryyy
Mensjess heel erg bedankt voor de succes en plezier wensen voor morgen we hebben er ook echt zin in. creme ben idd blij dat het helpt. Voor de rest reageer ik morgen weer op haha. Ga nu lekker me bedje opzoeken was toen straks al in slaap gevallen niet zo gek na zo werkdag. mensen die morgen voor echo moeten of naar vk of gyn moeten veel plezier en succes. Weltrusten allemaal.
@koetje: hier nog lekker aan de kaartjes gewerkt. Fijn dat Tes niet vervelend wordt als ze moe is. Geniet maar lekker van je vrije dagen! Ik hoop trouwens dat het snel beter gaat met je oma. @chivay: heel veel succes met EHBO vandaag! @yvie: je moet je zeker niet schuldig voelen. Iedere zwangerschap is anders. De ene heeft met 16 weken al zoveel last van de kwaaltjes dat ze minder moet gaan werken en de andere pas met 30 weken. Heel veel succes en plezier met de echo! @kiss: begrijpelijk dat je niet overal op reageert als je zo moe bent. Ik hoop dat je vandaag wel kunt rusten tussendoor. Hoe is het op het consultatiebureau gegaan? @chivay: proficiat met het behalen van het eerste deel van de EHBO cursus. Die praktijk komt dan ook wel goed J @val: niet echt interessant bij het CWI, veel had ik al gehoord van mijn contactpersoon via de telefoon. Dus eigenlijk voor niks geweest. @vk/echo: hoe is het bij de dames gegaan die vandaag een echo hadden of controle bij de VK? Ik hoop dat alles goed is. @hier: weer lekker geslapen. Vanmorgen al wat administratie weg gewerkt. Straks wat opruimen en nog even aan de kaartjes werken Oja, als ik dit bericht heb geplaatst zal ik even de foto van Nijntje hier neerzetten, heb namelijk de datakabel van de gsm gevonden J Ik ben benieuwd hoe jullie Nijntje vinden Groetjes Nicole
Nijntje klaar!!!!!! (alleen nog blankelak) Verder willen we ipv de ballon die er eigenlijk bij hoort echt ballonnen eraan vast maken als het bord in de tuin komt te staan. Op het shirtje komen nog 2 haakjes te zitten waar we het bordje met de naam aan kunnen hangen.
@ Nicky, wow super gedaan, echt leuk!!! @ Iltje, veel plezier met de 3D echo vandaag. Hopelijk laat jullie uk zich goed zien!! @ FemR, Oke dan weet ik ook wat ik ongeveer kan gaan bieden. Ik wil er ook maar max 30 euro voor uitgeven. Weet namelijk niet of ik het wel fijn vind. En dan is dat wel leuk een leuk bedrag. @ chivay, succes met je ehbo vandaag!!! @ Koetje, neeeee nog steeds geen kamertje haha ik word gek van mezelf. Denk toch dat we zaterdag voor een nieuw kamertje gaan kijken. Wordt er zo ongeduldig van. @ Marijeee, zooo gaaf! Wat ben jij handig zeg! (ik zou echt niet weten hoe ik moet behangen hihi) Haha leuke droom heb je gehad! Het zou toch wat zijn he als ze zeggen dat het een jongetje is.... Lekker over 2 weken naar Suriname, even heerlijk naar de zon! Lekker hoor. Leuk die site met Mamalicious ga straks iets bestellen @ Rania, welkom hier! We gaan zo even een paspoort voor Aiden aanvragen en daarna voor een nieuwe vaatwasser kijken (die is al een aantal weken kapot!) en ik wil niet meer afwassen haha!!!!
Oh Nicky, wat is je Nijntje leuk geworden!!! Super! Is idd erg leuk om er echte ballonnen aan te maken. Onze 'buren' hebben op de ballon de namen staan, maar ik denk dat ik echte ballonnen leuker vind! Heel gaaf! Ons geboortebord is ook al klaar. We gebruiken dezelfde als bij Tes... View attachment 57412 Ik heb de afbeelding even van de site waar we hem hebben besteld gekopieerd. Fijne dag allemaal!
@Laartje: ik kan ook echt niet meer zonder vaatwasser. Dat je het al zo lang zonder hebt uitgehouden! En succes bij het zoeken van een leuk kamertje!
Wow nicky wat is ie gaaf geworden!! leuk gedaan hoor!! is inderdaad leuk met echte ballonnen ! super! @ laartje lang volgehouden ja haha ik kan ook niet zonder vaatwasser hoor...blegh heb echt een hekel aan afwassen! @Koetje die is ook leuk zeg! ik heb nog geen idee wat voor bord ik wil..... Net zoontje weg gebracht naar de peuterspeelzaal! ging super! eerst wou hij niet, maar toen hij zag dat alle kindjes gingen spelen en wat voor auto's er allemaal stonden was mama verleden tijd gelukkig maar! dus ik ga ff aan de slag hierzo!! vanmiddag lekker zwemmen! xx
kiss: hoe was het huis? susan: balen dat je je niet lekker voelt!!! kris: mooie echo!!! nicky: goed dat je je hebt ingehouden bij mac.. die cornetto's zijn goed idee! ze waren bij de ah in aanbieding en toen heb ik mezelf tegen gehouden om ze niet te kopen.. chivay: gefeliciteerd, wat goed dat je het gehaald hebt! nu de praktijk..!! is dat van die reclame die je op tv ziet? iltje: veel plezier met de echo!!! snap de stress van je schoonmoeder wel hoor..! 20 weken echo: bij ons mag je maar met 2 personen komen en krijg je foto afdruk mee en mag je neit filmen e.d. en je krijgt ook geen dvd. hier gaat het nog niet super. vanmorgen velroskundige gesproken en ga zo werk bellen (is mijn vrije dag, maar anders spreek ik leidinggevende deze week niet meer) dat ik minder moet gaan werken. al is het maar om 3 uur naar huis, 1,5 uur slapen en dan eten en weer naar bed, maar mijn lijf heeft het blijkbaar nodig! ik vind het zelf lastig, maar ben mezelf niet meer. ik huil thuis steeds, ben verschrikkelijk moe en kan amper de energie opbrengen om iets te doen... dus moet er iets aan doen! maar er is ook positief nieuws: de zon schijnt!!!! zoo heerlijk!! ga zwangerschaps bh's kopen en zo nog een broek.. fijne dag
Heey meiden, ik ben helemaal happy want sinds 2 dagen voel ik het kindje echt! Had hiervoor al een week van dat heeeel zachte gefladder, maar toen twijfelde ik nog. Maar nu heb ik een paar echte schopje gehad! *maakt een vreugdedansje*
Hey Cossy! Lang niet 'gezien' of lijkt dat zo? Leuk he, dat 'getrappel' in je buik? Ik voel het nu ook écht een paar dagen. Ben er ook superhappy mee. *danst samen met Cossy een vreugdedansje*
Haha nee klopt, ben de afgelopen tijd echt zooooo moe, en mijn vriend is wekenlang weg voor zijn werk, (alleen weekend thuis) dus ik moet hier ook nog alles in mijn eentje doen. En met een druk peutertje valt dat niet mee... Dus ben er niet meer echt aan toe gekomen. Maar volgens mij is de moeheid alweer wat minder aan het worden. En superleuk dat jij het beebje nu ook voelt! maakt het toch een stuk 'echter' he? Heb trouwens echt voorjaar in de bol! denk dat vanmiddag eens wat bloemetjes ga kopen voor op het balkon.