Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Leuk bloemetjes kopen, goed idee! Snap best dat het allemaal vermoeiend is in je eentje met zo'n druk mannetje. Ik ben ook blij als paps weer thuis is 's avonds. We zijn er maar druk mee, superleuk, maar wel druk:)!

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Meiden wat hebben jullie lekker veel gekletst!

Nicky super leuk/mooi bord. Wat crea. Ik wou dat ik dat kon, maar zou niet eens weten waar ik moet beginnen. Lijkt me echt heerlijk als je dingen zelf kan maken.

Elisa, Snap dat je het moeilijk vindt, maar schijnbaar heb je dit gewoon nodig. Succes met het gesprek.

Val ging je zoontje voor het eerst naar de peuterspeelzaal? Iig fijn, dat hij het naar zijn zin had.

Cossy gezellig dat je er weer bent.

Hier werd ik vannacht wakker om te plassen en toen ik weer ging liggen voelde ik echt overduidelijk ons monstertje. Hehe...
    Toen ik dat zo voelde, wist ik dat ik dit al enige tijd voelde, alleen was het nu zoveel duidelijker dat ik het nu zeker wist.
    Erg geruststellend gevoel.
    Beloofd wel wat als dit het ritme wordt, zo rond 4 uur 's nachts, als het getrap straks een stuk harder is. Wordt dan weinig slaap....

Voel me vandaag trouwens een stuk beter, verkoudheid komt nu echt los, in de zin van dat het niet meer vast zit in mijn hoofd. Blijf lekker nog 1 dagje thuis om wat te rommelen.

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ Chivay, heerlijk gevoel he, zo'n druktemakertje in je buik!

@ nicky 1983, ik vind jou nijntje echt super!!!

@ laartje88, vreselijk he, afwassen... Heb helaas geen vaatwasser...
    Dus dat is 1 eis die ik heb voor het nieuwe huis, haha.

@ Elisa, het huis gaan we om 17.00 uur pas bezichtigen, ben benieuwd!
    Hoe reageerde je leidinggevende?

@ cossy, fijn he je beeb voelen!!

Hier vanmorgen naar het consultatiebureau geweest, met zoon.. Hij groeit volgens het boekje, praat goed voor zijn leeftijd.. kortom, alles was okej!!
    Nu weer thuis en ben alweer moe, blegh.. Heb gisteren andere vitaminen gekocht voor zwangeren, kijken of dat wat helpt.
    Vanmiddag tegen 17.00 uur huis bekijken (het 6e huis inmiddels al, haha) en dan snel pizza in de oven.. want om 19.00 uur moet ik bij werk zijn, gaan we met het team naar lady's night bij de bioscoop.. Hoop dat ik het volhou.

Liefs kiss

4. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja precies! :D

Hier is die gast van mvm nog steeds niet geweest...?! Zou vandaag de laatste flessen krijgen... Laatst was er blijkbaar ook al 2 weken een vervanging van die man geweest, beide keren niet bij mij geweest. Stonden de flessen beneden in de hal van de flat. (zucht) Terwijl ik de hele dag thuis was... Erg vreemd dus. Normaal komt die man tussen half 9 en half 10.

5. 4days

4days Niet meer actief

Kiss -> Fijn dat je zoontje weer is goed gekeurd! ;) En veel plezier straks!

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @koetje: Het bord dat jullie voor Tes hadden was ook leuk!

@laartje: wat vervelend dat de vaatwasser al een paar weken kapot is. Hopen dat jullie er snel weer en hebben.

@val: haha, speelgoed doet wonderen bij kindjes. Wel een teken dat ie het naar zijn zin zal hebben.

@elisa: succes met het gesprek met je leidinggevende, ik ben benieuwd wat er uit komt. Veel plezier met shoppen!

@cossy & koetje: fijn dat jullie de kleine nu echt voelen!

@cossy: fijn dat de moeheid aan het wegtrekken is. Veel plezier met bloemetjes kopen!

@leonizzie: ook goed om te lezen bij jou dat je de kleine overduidelijk hebt gevoeld. Fijn trouwens dat de verkoudheid los begint te komen.
    Het is inderdaad heerlijk om zelf dingen te kunnen maken. Is meteen wat tijdsbesteding J

@kiss: wat een leuk vooruitzicht voor vandaag! Veel plezier met het huis bekijken en natuurlijk ook veel plezier met de bios vanavond. Goed dat je zoon volgens het boekje groeit en goed praat voor zijn leeftijd.

@cossy: heb je niet een contactpersoon bij MvM? Ik moet mijn bussen deze week ook maar eens weg brengen, zit toch niks in dus…. Maar hoef niet meer in het potje te plassen gelukkig.

@hier: geen zin om iets te doen L dadelijk toch maar eens van de bank komen en mezelf ertoe zetten wel iets te doen. Ik MOET gewoon opruimen vandaag, morgen komt mams weer. Misschien dat ik straks ineens zin krijg om al wat te gaan poetsen. Laatst trouwens de ramen boven gedaan (achterkant huis via het dak) doe ik vanmorgen de gordijn open en wat denk je….. zit er weer van die vieze vogelpoep op het raam LL voor niks het dak op geweest… Van de week nog maar een keer het dak op dus. Ik ben allang blij dat we via het raam het dak op kunnen zodat ik niet de ladder op hoef te gaan.

Groetjes Nicole

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Nicky van wat voor materiaal heb jij dat bord dan gemaakt? Van hout of van dat board? En teken je dat dan uit je hoofd?

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Ik ben trouwens ook niet vooruit te branden hoor vandaag. Ga nu maar even douchen en dan ook even wat opruimen/schoonmaken. Dat scheel t dan weer voor het weekend.

9. 4days

4days Niet meer actief

Ah, man van mvm is geweest. Was inderdaad weer een vervanger, dus vandaar dat hij ook wat later was. Nou, de laatste week in! Dan mag ik met een zuiver geweten weer lekker in de wc plassen, hahaha! (waar een mens al niet blij mee kan zijn)

Nicky -> Ruzie met de L? :D Ik moet mezelf nu ook echt dwingen om op te ruimen, pfff... Wel echt balen van die vogelpoep! :(

10. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Hier nog steeds thuis, knap gelukkig weer wat op.

Nickey mooi geboortebord, wij gaan voor Woezel en Pip word door een vriendin van mij gemaakt. Kan ikzelf echt niet zo mooi.

Verder zag ik een aantal moeders langskomen met een trappelende baby ben benieuwd wanneer je je kindje voelt bij de eerste zwangerschap.

Vanmiddag toch maar naar de vk. Anders moet ik dat weer verzetten en een afspraak maken gaat al zo lastig als je pas om half 5 thuis bent. Op woe.middag werken ze maar tot 3uur. BEn meestal pas om 4uur thuis op woe.

11. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    @cossy fijn dat je er weer bent!! en leuk dat je de baby zo goed voelt nu! is al snel zeg!

@leonizzie: ja eerste keer peuterspeelzaal, hij gaat wel al 1 dag in de week naar het kinderdagvverblijf hoor, dus is wel al wat gewend. Het ging ook super goed! ze zei dat het net was of hij al lange tijd mee draait! leuk!

@ kiss: mooi dat alles goed was bij het consultatiebureau, ik ben 2 weken terug ook weer geweest, stelt ook niet veel voor.
    Veel plezier vanavond!

@Hier Lekker opgeruimd en gepoetst terwijl de kleine weg was nu ligt ie lekker in bed! en vanmiddag gaan wij zwemmen, zoon van mijn zus is jarig vandaag

12. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    ik voel het trouwens nog steeds niet echt duidelijk:( of ik heb een rustig kindje of hij/zij heeft teveel plek!! haha

13. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Verschild dus erg per kindje wanneer je het voelt.
    Ligt misschien ook aan de stand van de baarmoeder en de hoeveelheid vruchtwater.

14. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    ja waarschijnlijk wel susan, bij mijn zoon voelde ik het ook rond deze tijd pas voor het eerst, dus het scheelt bij mij niet zo heel veel

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @leonizzie: De buurman heeft die plaat voor ons meegenomen, volgens mij is het wel gewoon hout maar dan beter dan bij de bouwmarkten. Dit is zo geperst dat er in iedere laag behoorlijk wat lijm zit. Ook zat er al standaard een laag grondlak op J
    Ik heb Nijntje op een A-4tje geprint en in 4 vakken gedeeld, op de plaat ook 4 vakken getekend en dan maar een beetje uit de hand natekenen, soms wel wat dingetjes opmeten.

@cossy: fijn dat de bussen opgehaald zijn.

@susan: ik heb voor de geboortekaartjes en het bord ook aan woezel en pip zitten denken maar ik kon het de buurman ook niet aandoen om zoveel werk te verzetten. En Nijntje vinden wij ook alle twee leuk J Veel plezier bij de VK vanmiddag!

@val: goed bezig met het huishouden. Ik ga hier ook maar eens beginnen, net gegeten dus kan ik er weer tegenaan J Ik voel de kleine kruimel hier ook nog niet duidelijk. Nu 1x een plopje gevoeld en daarna niks meer. Verschilt echt per persoon en per zwangerschap, de ene voelt met 16-17 weken al iets terwijl een ander pas met 22 weken duidelijke bewegingen voelt.

@hier: ik ga nu echt wat doen anders ligt het er morgenvroeg nog allemaal….
    Ik kom straks nog wel even online.

16. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Nicky: geboortekaartje word geen W&P in elk geval. Verder zijn we daar nog niet mee bezig geweest.
    8 april hebben we 20wkn echo daarna na gemeentehuis om te erkennen en dan naar de drukker voor boeken. Lekker babydagje.

17. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Hallowieee

@Nicky: Slim om hem kant en klaar in je pc te zetten. Doe ik ook, hoef ik alleen nog gegevens aan te vullen, ideaal ;) Ik heb mijn schoonouders al gesjarterd om te helpen met vouwen en snijden hihi, ze hebben bij mijn dochter toen ook geholpen ;)
    Enneehhh het bord ziet er geweldig uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben jaloers hihihi.

@Laartje: succes met bieden op een doek! Ik hoop dat ie gaat bevallen!! Bij mij zou er direct een nieuwe vaatwasser zijn gekomen hahah, heb zo'n hekel aan afwassen ;) Is het nog gelukt en nieuwe te vinden?

@Koetje: ja... misschien heb je wel gelijk en moet ik ook wat minder doen, maar daar ben ik zoooooooooo slecht in hahaha. Als ik voel dat ik energie heb maak ik er ook ff flink misbruik van. Zo ook vandaag, binnen en buitenboel gelapt, voortuin aan kan, gestoft en stofgezogen.... Had ook nog het plan om nog een muurtje te verven maar ik doe er verstandig aan om dat even niet te doen haha, die doe ik morgen ;)
    En ja... scoren op mp gaat best lekker ;)

@Yvie: ik werk nog niet minder. Werk ook "maar" 2 dagen, dus het lukt me prima zo. Hoe was de controle?

@Chivay: lekker dat je al gedeeltelijk geslaagd bent! En heerlijk zo'n feestje in je buik!!

@Kiss: lekker dat alles volgens het lijntje was bij het consultatiebureau? En drukke dag voor je vandaag, maar wel allemaal leuke dingen doen! Veel plezier!

@Cossy: lekker hoor dat je het voelt!! jippie!!!!!!!!!

@Elisa: je lijf heeft het idd nodig om rustig aan te doen. Heb je je leidinggevende al gesproken?

@Leonizzie: ik hoop ook niet dat je standaard om 4 uur wakker word getrappeld hihi. Wel heerlijk dat je het nu ook duidelijk voelt!!!!!!!!!! Goed dat je verkoudheid loskomt, hopelijk ben je er nu snel vanaf!

@Val: jij ook lekker aan de poets geweest, knapt het weer van op hé :) Veel plezier met zwemmen en op de verjaardag!

Ik ga ff boterhammetje eten met zoonlief.

Laterrrrrrrrrrr!
    Grtz FemR

18. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    En niet te vergeten Iltje: hoe was het vandaag??????????

19. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
  20. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend bij de VK geweest en alles goed. Ik heb nu een meloentje in mijn buik zei ze.

Ze vroeg nog of ik de baby al kon voelen. Dus ik heel nuchter: als je niet weet hoe het voelt, weet je ook niet of je het voelt. Ik voel wel wat maarja, ik ben ook bekend met spastische darm.

Nou, volgens mij was dat de wake-up call voor Spruit, want ik voel hem nu wel erg goed schoppen en doen!

@ geboorteborden: gisteren belde mijn man me op mijn werk. Hij moest even kwijt dat ie onderweg een leuk bord heeft gezien en was bang dat ie het thuis al weer vergeten zou zijn. Plaatje er bij gegoogled, doorgestuurd naar mam en die gaat lekker prullen. Heeft ze bij mijn zus ook gedaan. En daarbij: ze moet nog erg wennen aan alle "vrije tijd" die ze heeft omdat ze niet meer voor mijn pa hoeft te zorgen nu hij er niet meer is.

De geboorteborden die ik voorbij zag komen zagen er mooi uit. Degene met het hondenbord: hebben jullie ook zo'n hond?

En dan degene die ging huis ging bekijken: succes.

Sorry dat ik de namen niet weet, ben hopeloos met die dingen! En flinke zwangerschapsdementie hier! Ik vergeet alles!

Share This Page