Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even een ego berichtje...

Zat net met manlief aan de telefoon krijg ik tussendoor een piepje van een bericht. Ben ik gebeld door een wervingsbedrijf :D Ze hadden mijn voicemail ingesproken dus heb meteen terug gebeld. Ze zoeken een montageplanner (doodgewoon monteurs inplannen) en hier heb ik hele goede ervaring mee :D :D Ze gaat nu met de klant bellen of deze functie vervuld kan worden in combinatie met mijn opleiding. Ik hoop het zo!!!!!!!!!!! heb meteen een beter gevoel :D

2. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - Klinkt goed! Spannend, je laat het wel weten he?

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    kiss: geeft toch niet dat het t 6e huis al is... je moet er doorheen lopen en denken DIT IS HET! dat hadden wij ook met dit huis. de huizen die we daarna zagen vonden we gewoon niets! veel plezier om 17.00 uur

cossy: wat leuk dat je het kindje gevoeld hebt! ik wil dat ook voelen haha!!!

ik heb briefje van de verloskundige gehaald. leidinggevende reageerde eigenlijk heel relexed. ik gaf aan dat ik het moeilijk vind, ook voor mijn werk. maar je was eigenlijk heel makkelijk en ze zou er overnadenken en mij een mail sturen als alles geregeld was, dat kon vandaag al zijn en dat ik dus vanaf morgen al tot 15.00 uur werk.

heb lekker geshopt! voor mij en voor de kleine!

nicky: ik hoop het ook voor je!!! ik duim voor je!

ik ga even uurtje slapen.. daarna ga ik stofzuigen en wat opruimen. mijn schoonouders komen eten.. geen zin in, maar je moet ook wat voor je man over hebben!!!

liefssss

4. @ Koetje, gaaf geboortebord, mooi gemaakt!

@ Val, hoe was het zwemmen?
    Ik voel de baby ook niet echt duidelijk. Had ik bij Aiden ook, was ook al zo'n rustig kindje.

@ Elisa, he bah shit dat je je zo voelt! Hopelijk voel je je snel beter he! Succes met shoppen

@ Cossy, leuk dat je de beeb nu ook voelt, spannend maandag he:D

@ Kiss87, fijn dat alles goed was bij het cb. Veel suc6 met het huisje vanavond en veel plezier in de bios (wel wakker blijven he;) )

@ FemR, heb geboden hoor, nu ff afwachten. Ga straks trouwens een schommelstoel halen (ook via mp) Leuk hoor kopen via marktplaats.

@ Nicky, wat gaaf! Echt super goed nieuws. Hoop dat het iets wordt.

Yeah we hebben een nieuwe vaatwasser (ofja hij komt maandag!) Ik ben echt heel blij!!!!
    Ook een nieuw paspoort voor Aiden (met een geweldige foto, zal hem straks even plaatsen!)
    En we zijn even langs een babywinkel geweest en volgende week krijgen ze een nieuw kamertje binnen (ze krijgen van ieder kamertje maar 1 stuk binnen). Het klonk heel leuk dus volgende week ff kijken en hebben we misschien een kamer:)

En het allerleukste nieuws: De 20 weken echo is 2 dagen naar voren geschoven yoehoeeeee. Ze vroeg of ik het niet erg vond. Ik zo nee hoor helemaal niet :)

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ laartje, oh inderdaad, moet wel wakker blijven vanavond.. pff ben nu al bekaf, heb net gedouched... ben helemaal lui.. terwijl ik vanmiddag nog een uurtje heb geslapen. hihi.
    Oh leuk leuk dat je eerder de 20 weken echo hebt! en een nieuwe vaatwasser, joepie!

Liefs

6. 4days

4days Niet meer actief

Nou dames, wat een heeeeerlijk weer! :D Ben zojuist bloemetjes gaan kopen en heb ons hele balkon gepimpt, ZONDER JAS! En ik heb het nog WARM gekregen ook! Naaaa, nu heb ik ECHT voorjaar in de bol! Heerlijk! Heb meteen alles eens geveegd, zo meteen ga ik het hele balkon en alle tuinmeubels een grondig poetsen, dan is alles weer klaar voor het voorjaar! :D

7. 4days

4days Niet meer actief

Val -> Misschien ligt je placenta aan de voorkant? dan kan het soms wel tot 22 weken ofzo duren voordat je de beeb voelt...

Spruitnoorderloo -> Fijn dat alles goed was bij de vk!

Geboorteborden -> Ik heb een grote opblaasbare ooievaar. (van de kruidvat, 1,80 hoog) Ik moet echt iets groots en opvallends hebben, want we wonen op de 6e verdieping van een flat, dus een lullig klein bordje valt echt niemand op vanaf beneden.

Laartje88 -> twee dagen eerder echo, nee dat zou ik ook niet erg vinden! :D :D

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Kwam gluren naar Iltje.. Maar zie dat er nog geen nieuws is! Ben benieuwd!!!!

@ Nicky... Zo hee het bord is mooi geworden!!
    Owwwwwwwwww en spannend van die baan.. Laat je wat weten?

@ Cossy & Nicky... voor mij helaas geen bord..
    Wij gaan wel het kaartje op het raam hangen van de keuken.. deze is aan de gallerij dus zo kunnen de mensen uit het gebouw wel zien dat er een bewoner bij is :D
    Had van de week een leuk klein ooievaarknuffettje gevonden dat je op kan hangen.. dus die komt ook in het raam!
    Cossy wat leuk zeg die grote ooievaar voor op het balkon!

@ Cossy... Joehoeeeee wat leuk dat je jullie kleine gevoelt hebt!

@ Koetje.. Jullie bord is ook leuk zeg! Mooie honden zijn dat :)

@ Val.. Lekker gezwommen??
    Ik heb afgelopen maandag een Tanktini gescoord die ik ook van de zomer nog zal passen ;) En daarna ook nog mooi is!
    Ik ga eind deze maand ook zwemmen.. Werk nu nog op de woensdag, maar straks vanaf april niet meer!

@ Elisa... Het is niet die van de tv.. de cursus.. maar ws wel ongeveer zoiets... Helaas niet helemaal mijn ding zo.. maarja.. het is wel weer mooi voor op mijn cv!
    Heb al 8 jaar mijn BHV.. en vond voor compleet ehbo dit een beetje te summier.... Ben iig wel benieuwd naar vanavond.. hoop op wat meer info nog..
    Hoe is het met het bellen van je werk gegaan??? Het is jammer dat het nodig is maar ik hoop dat het je heel snel gaat helpen! Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!!!

@ Leonizzie.. wat fijn dat je je wat beter voelt! En helemaal top dat duidelijke getrappel! ;) enne.. ik hoop maar voor je mee dat het geen ritme wordt haha! Ik ben ook al eens wakkergetrappelt.. ben flink aan het duimen dat het bij die ene keer blijft haha

@ Kiss... Fijn dat het goed ging bij het cb!
    Succes met het huis bekijken! Hopelijk is dit hem! En veeel plezier met Ladysnight... Hopelijk vooral heel leuk en niet al te zwaar!

@ Susan.. Hoe was het bij de VK??

@ Fem... Tnxs voor de adaptertip! Ga straks eens ff goed kijken!

@ Spruit... Haha, fijn dat je spruit een wakeup call heeft gehad.. lekker genieten van dat trappen en doen ;)

@ Laartje... Ghehe wat fijn dat je weer een vaatwasser hebt! Scheelt toch weer.. En top! 2 dagen eerder de echo!
    ;) Wil ik ook wel.. dan mag ik vandaag nog haha

Hier...
    ;) Zo... zit ff in zwangerschapsbroek....
    ff uitbuiken haha...
    Pas nog in mijn eigen broeken, maar vandaag zat hij niet zo lekker... zit dus op de grens denk ik......

9. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pfff geen puf.... - Sorrysorrysorry... Heb vandaag wel steeds alles gelezen, maar kan het niet bijbenen :(

@ kindje voelen - Heb wel opgemerkt dat er al een aantal dames zijn waar de baby van zichzelf laat voelen! Hoera! Superfijn voor jullie allemaal! (Behalve als je dan om 4.00 uur wakker wordt, maar he, dat is dus wel een babytje :))

@ Geboorteborden - Heb zelf niet echt een stoepje, voortuintje waar een brod in kan, denk dat we op de zaak een mooie raamsticker maken... De broden die ik voorbij zag komen zagen er goed uit!

@ zwemmen - Dat klinkt goed, vooral als ik even wegdroom met dat prachtige zonnetje vandaag en net doe alsof het 25 graden is :)

@ VK en echo's, alles goed bij iedereen?

@ voor nu - nog drie kwartier werken en dan schakel ik mijn hersens voor de komende paar uur uit. Zusje komt op de koffie en woensdagavond komt er altijd wel ergens een vrouwenfilm, hoera!

10. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    p.s. Ik ben 18 weken zwanger!!! Woehoe!!!

11. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Vk was goed kleine was goed gegroeid.
    Weet nu zeker dat ik Resus negatief ben wat dus inhoud dat ik in week 30 en na de bevalling een antistoffen prik moet.
    Verder alles oke.

Gelukkig ook weer fit morgen ochtend weer aan het werk.

Was even aan het kijken voor een zwcurcus iemand ervaring met Samen bevallen??

12. Ff mijn mannetje showen

13. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Wat een heeeerlijk weertje, he meiden? Ik ben vandaag lekker met m'n mams en m'n meissie naar de stad geweest. Gezellig even gezeten bij de Hema en daarna boodschappen gedaan.
    Nu ligt Tes op bed (al een tijdje) maar slapen, ho maar! Ze ligt alleen maar te kletsen en te zingen:(... Nou ja, ze rust tenminste eventjes uit;)...
    Mijn oma mag trouwens vrijdag naar huis:$... Klinkt positief maar eigenlijk is dat het niet want 'ze' kunnen in het ziekenhuis niets meer voor haar doen. Nu krijgt ze 4x per dag thuiszorg en eten van tafeltje-dekje. Ik hoop dat ze het toch nog een tijdje 'uithoudt'... Kan haar niet missen:(...

@leonizzie: wat leuk dat je jullie monstertje:D nu zo goed voelt! Jammer dat het vooral 's nachts is;)...

@kiss: fijn dat alles goed was met je zoon op het cb. Veel plezier met het huisje bekijken!

@Cossy: bij mij worden morgen de laatste keer de flessen van mvm opgehaald:D! Jippie, eindelijk weer gewoon op de wc plassen!!!
    Jij hebt idd het voorjaar in je bol! Lekker zonder jas naar buiten. Ik
    vond het daar nog iets te koud voor. Hoop dat dat niet lang meer duurt, zo lekker!
    Ook leuk zo'n grote ooievaar trouwens, valt tenminste wel op:D!

@Nicky: doe je wel voorzichtig op het dak? Ik hoop echt dat je die baan krijgt!!!! duim duim duim!

@Susan: ik voelde Tes voor het eerst toen ik 18 weken zwanger was. De tweede voel ik dus al veel eerder. Hoe was het bij de vk?

@val: lekker gezwommen?

@FemR: jij bent echt een bezig bijtje! Ik wou dat ik dat ook van mezelf zou kunnen zeggen. Mijn huis is een zooitje...

@SpruitNoorderloo: fijn dat alles goed was bij de vk! Ik ben degene met het hondengeboortebord. Het bord is nagemaakt van een foto van onze Boxer Bob. Ik wilde het eerst zelf proberen, maar dat was veeel te moeilijk! Ik ben er heel blij mee, vind het zelf heel origineel;)!

@elisa: zal fijn zijn als je vanaf morgen al minder kan werken. Hoop het voor je. Veel plezier met je schoonouders!

@laartje: wat fijn dat je weer een vaatwasser hebt! En waarschijnlijk een babykamer, zou ook fijn zijn! En wat fijn dat je eerder de 20 weken echo krijgt (wanneer heb je hem nu?)! Het is allemaal fijn bij jou:D!
    Het geboortebord is idd supermooi gemaakt. Het is net echt (hij is nagemaakt van een foto van onze hond)!

@Chivay: sjonge 19 weken zwanger en nog steeds je eigen broeken aan kunnen. Zal nu echt niet lang meer duren, denk ik!

@annette: veel plezier met je zusje en de film;)!

Nou meiden, ik heb net toch maar even die griet uit bed gehaald. Ze had het hele bed overhoop gehaald! En maar lachen! Wat is het toch een vrolijk meisje. Als de volgende ook zo is, is het een en al vrolijkheid in ons huis!
    Ik ga nu even koken, lekker pasta met zalm en spinazie, mmm!

Eet smakelijk allemaal!

14. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Wat een superlieve foto, Laartje! Tes was 3 maanden toen ze op de foto ging voor haar paspoort. Ze was toen net wakker en de speenafdruk zat om haar mond. Dan is zo'n lachend bekkie een stuk leuker!

Fijn dat alles goed was bij de vk, Susan!

15. 4days

4days Niet meer actief

Chivay -> Ja wij gaan de ooievaar ook aan de galerijkant zetten. ;) Ik kan hem wel op het balkon zetten, maar dan zien alleen de kindjes in de speeltuin hem. (die ligt namelijk direct onder ons balkon)

Anette -> Hoeraaa, 18 weken! het schiet al op he!

Susan -> Oh lastig, resus negatief... Maar hoef je die prik na de bevalling niet alleen als het kindje positief blijkt te zijn? Of testen ze dat niet eens?

Laartje88 -> Wat een heerlijk ventje!!!

Koetje -> Ja moet ik er wel bij zeggen dat op ons balkon geen vlaagje wind komt, en de zon er vol op knalt. Dus gevoelsmatig is het daar nu 25 graden ofzo... En geen mvm meer, toch wel een opluchting he! :D Hoop dat het meevalt met je oma...

16. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Iljte: ik lees dat je gisteren een heftige dag hebt gehad op het werk.. pfff.. 10,5 uur.. dat is echt te veel voor een zwangere vrouw.. ik hoop dat je baas er iets op vind.. goed voor jezelf opkomen.. iemand anders doet het vaak ook niet voor jou..

@ Nicky: Nee, je zult niet de eerste zijn die in haar zwangerschap toch aangenomen wordt.. als je positief bent en er echt voor gaat doet ook heel veel voor de baas om een keus te maken.. en jazekerzzz morgen weer lekker zwemmen.. Jij ook??

@ Koetje: let goed op dat je niet te veel doet met al pijn aan je stuitje.. en elke zwangerschap kan anders zijn.. Ik merk wel dat nu ik een bekkenband draag tijdens werk en zwaardere dingen of lang lopen dat ik minder pijn in mijn stuitje heb... misschien helpt dat ook voor jou??

@ Yvie: dat zijn inderdaad kwaaltjes die erbij kunne horen.. en als de huisarts en VK adviseren om het rustiger aan te doen.. dan ook maar doen hoor... Misschien is het wel verstandig om contact op te nemen met de bedrijfsarts.. dan heb je het ook nog voor het werk op papier staan... tja.. en idd 16 weken is vroeg.. maar wat niet gaat gaat niet.. Ik ben nu 18 weken en heb me nu 12 uur ziek gemeld... en doe wat meer werk wat ik wel kan doen.. het bedrijf krijgt dan die uren vergoed via het UWV

Ik was aan het bijlezen.. maar ik moet nu gaan... lekker eten bij schooonouders :) ... dus lees straks weer verder...

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Cossy, moet bij jou nu aan het liedje denken: Ik heb de zomer in mijn bol!!! Lekker he weer met plantjes in de weer zijn in het zonnetje.

Chivay, keurig hoor nog in je eigen broeken. Ik draag al enige tijd mijn zwangerschapsbroeks. Kon de gewone broeken nog wel aan, maar zat aan mijn buik toch niet voor heel lang lekker.

Annette08:(:(:( jij bent heerlijk blanco deze uurtjes haha

Susan, fijn dat alles goed was. Dus je hoeft maar 2 keer een prik?

Koetje, wat lijkt me dat genieten zo'n vrolijk meisje in huis!

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nicky: echt leuk dat geboortebord...
    ene spannend hoor. gebeld worden door een wervingsbureau, toe maar.. ik hoop dat dit iets wordt.

@ Geboorteborden: ik lees dat verschillende mensen zelf een geboortebord gaan regelen.. Maar het is toch normaal dat familie of vrienden dat voor je doen.. of heb ik het mis???

@ Elisa: pfff.. het wordt idd tijd dat jij wat minder gaat werken zo te lezen.. denk goed aan jezelf en je gupje in buik...

@ Cossy: helemaal super dat je je kindje nu echt goed voelt.. lekker hoor.. dans maar fijn door..
    ene.. nog 1 week in het kannetje plassen.. dan ben je er vanaf.. :)

@ Leonizzie: jij ook een teken van leven in je buikje.. jujhhhh

@ Laartje: Joepie.. niet meer afwassen.. hihi ... ene wat een mopje van een knul.. hihi.. echt grappig die foto.

@ Annette: Joepie.. 18 weken... je gaat hard naar de helft toe...

Zow.. grotendeels bij gelezen...
    sorry als ik iemand vergeten ben..

We komen net van schoonfamilie af... lekker gegeten... ene.. Oma was erg goed bezig geweest...
    zij is namelijk een supermooi Patchwork speelkleed aan het maken... zij is zo creatief.. haha.. hebben wij geluk... misschien dat ze straks ook nog een paar boxkleedjes kan maken... haha

19. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo mensjes

Even een ego berichtje van mij.

Wij grijgen een LITTLE PRINCES

We zijn helemaal heppie.

Foto's volgen morgen.

Ik ga morgen bijlezen en reageren nu nog even visite en dan ga ik me bedje opzoeken heeeeel erg moe.

Tot morgen en trusten

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @nicky wat een goed nieuws!! ga duimen voor je!

@laartje: fijn een andere vaatwasser!! heerlijk he hihi

@Cossy: ja dat zou kunnen, ik voel wel wat hoor af en toe dan denk ik oh das misschien de beeb...maar echt duidelijk...ach ja komt vanzelf, mijn zoon was zo'n mega schopper dat ik het op het laatst helemaal beu was dat schoppen! deed toen zoveel pijn! haha nooit goed he;)

@Chivay dat heb ik ook, mijn eigen broeken gaan ook nog steeds, maar zet ook steeds vaker mijn knoopje open haha hier ook een grensgevalletje

@laartje: lieve foto van je zoontje!

@koetje: dat is niet zulk leuk nieuws van je oma, hoop ook voor je dat ze nog ff lekker bij jullie blijft! sterkte

@Iltje: gefeliciteerd een meisje!! leuk!!

Zwemmen was leuk! leuk met heel de familie, mijn zoon heeft geen 2 seconde op zijn stoel gezeten (ja voor chips;)) zo leuk om te zien hij heeft totaal geen angst, koppie onder, springen, van de glijbaan echt leuk! daarna bij de mac gegeten met de kids en ik heb veel te veel op beetje last van haha was gezellig

Deel Deze Pagina