Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @annette:
    een cd van de serie "opwekking", we hebben bijna de helft, en het begint traditie te worden dat we bij dit soort gelegenheden de verzameling uitbreiden. Zijn er nu 32 van, dus ik moet nog even kijken welke ik wil ;)

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    En we hebben toch maar de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt voor een 20 wekenecho. We zitten nog steeds met gemengde gevoelens, maar we doen het toch maar wel... Geen zin om het hier helemaal neer te zetten, maar voor de afsprakenlijst: 31 maart is D-day, om 13.00 uur

3. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Yvie: gefeliciteerd!! een jongen! super!

Cossy: goed opgevoed in ieder geval haha hier begon ie met aatie...ondertussen is het ajetiet haha leuk he

kris wat krijg je veel echo's! leuk zeg!

ckialita: gefeliciteerd met je trouwdag! en de serie opwekking? Lekker uit eten alvast veel plezier!

Femr: je mag bij mij ook wel een keer komen;) maar hier gaat het steeds beter ook met de energie

geld uitgeven kan me ook nog redelijk inhouden haha maar ben bang voor over 2 weken als we het geslacht weten! haha de zaterdag na de echo is er een kinderkledingbeurs, daar ga ik beginnen denk ik hihi

laartje: jeetje schrikken van je vriendin!

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Voor geinteresseerden een voorbeeldje
    YouTube - opwekking 595

Edit: en nou zeur ik dat iedereen zo doorkletst, ben ik een dagje vrij, en er kletst bijna niemand behalve ikzelf....shame...:)

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Ckailita: ja je maakt het te bont hoor hahaha. Lekker dat de echo vast staat! maar waarom gemengde gevoelens? Heb wat gemist geloof ik. Veel plezier morgen met eten!!! Dat het maar verrukkelijk mag smaken ;)

@Annette: tuurlijk wil ik jou helpen ;) Ben alleen bang dat je niet in de buurt woont.

@Val: ja hoor, jou kom ik ook helpen als je in de buurt woont hahaha.

@muurtje: heb anderhalve muur af, moet dus nog de ander helft en nog de muur waar het raam in zit en de verwarming aan hangt, dus die telt niet al hele muur, dussee.... bijna klaar jippie ;) Denk dat ik daar van het weekend ff tijd voor maak. Dan nog de kozijnen en de verwarming en 2 plankjes en dan is het bijna af, jahooeee!!

@zuinig: ja wij moeten ook even een pas op de plaats maken hoor!! Het geld vliegt er gewoon uit, hier 2 nieuwe banden, daar een apkaatje, mannetje een nieuwe bril, effe een combitest.... pfff.... het is al meer dan op haha.

@vakantie: manlief wil toch in mei nog even weg, jippie:) Kwam door zoonlief die vroeg wanneer we weer naar plopsaland gingen, goede zet van hem hahaha. Dus manlief stelde mei voor. We zitten begin mei al in prston palace met mijn ouders, maar ja... ik wil tuurlijk nog wel even wg voordat alle drukte begint.
    Dus meteen even gekeken, maar allemaal erg duur. Op 30 april gaat een indoor plopsa open in coevorden, dus ik denk dat we even last minute afwachten en ons gaan richten op een park in drenthe ipv belgie. Nog even oppas inschakelen voor de hondjes, meestal gaan ze mee, maar de oppas vind het geweldig als ze komen en zijn wij wat minder gebonden, iedereen blij ;)

6. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ FemR - Helaas, moet ik mijn luie zelf (en echtgenoot) toch aan het werk zetten :) Heb er ook wel zin in, maar dat leegruimen eerst..:(

@ Even weg - heerlijk, wij zijn van het weekend aan de beurt... Jeej!

@ ckialita - Er wordt hier 's avonds een hoop gekletst!!! Is altijd een verrassing 's ochtends hoeveel je bij moet lezen!

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Annette: lekker van het weekend weg!! Waar ga je heen?

8. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ FemR - nachtje in hotel Wolfheze, vlakbij Arnhem en Nijmegen. Verrassing van mijn schoonouders, die nemen ons mee!
    Lekker wandelen, winkelen en lekker eten denk ik...:)

9. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden, ben ik weer!
    Vanochtend weer lekker met Tes gezwommen, het was weer super! Toen ik thuis kwam waren de flessen van Mvm voor de laatste keer opgehaald en lag er een leuk echofotolijstje op de mat. Joepie, ik mag weer gewoon op de pot plassen!
    Daarna moest ik naar de tandarts, opa kwam even oppassen. Gelukkig was de tandarts tevreden, had geen gaatjes o.i.d.
    Nu slaapt mijn meissie lekker en kan ik weer even relaxen. Leuk hoor zwemmen, maar je wordt er toch echt wel moe van!
    Hoe is het hier? Eens even lezen...

@Lauw: een bekkenband... Ik zal er eens naar kijken, misschien helpt het idd ook wel bij mij. Ik ben niet zo iemand die snel aan de bel trekt als ik iets voel. Ik ben bij m'n eerste zwangerschap ook niet naar de fysio geweest terwijl ik best wel last had van mijn onderrug/stuitje/bilspieren. Ik ben meer zo van, 'tja, het doet pijn, nou ja dan maar wat rustiger aan doen...' Eigenlijk heel stom, heb je alleen jezelf maar mee. Ik weet ook niet echt wat je voelt als je bekkenklachten hebt. Heb je dan ook last van je bilspieren en stuitje, weet jij dat?
    W.b. een geboortebord; ik wilde zelf heel graag een bord nagemaakt van onze hond in de tuin. En ik ben nog al kieskeurig, daarom heb ik dat zelf geregeld. Toen Tes geboren was hebben haar beide opa's het bord in de tuin gezet en het huis versierd. Ze hadden ook nog een ooievaar geregeld. Dan dan weer wel.
    Bij mijn zus daarentegen hebben hun vrienden een landingsplaats voor de ooievaar in de tuin gezet. Toen hun zoontje was geboren hebben zij ook het huis versierd en een ooievaar met baby op de landingsplaats gezet. Ook erg leuk, mijn zus wist van niks!
    Leuk dat je schoonmoeder zo lekker creatief is, wordt vast mooi dat speelkleed!

@Iltje: SUPER, EEN MEISJE! Zo leuk!!! Gefeliciteerd!

@Yvie: SUPER, EEN JONGEN! Gefeliciteerd! Fijn dat de echo goed was en de cyste niet meer te zien was.

@brendat: ik miste je al een tijdje. Leuk dat je er 'weer' bent! Ook leuk he dat kletsen, doet Tes ook heel veel. Ik vind dit zo'n leuke leeftijd, wat snappen ze ineens veel he? Tja dat lopen, het is nog niet zo dan ze het vaak doet hoor! Alleen als je haar zelf op haar voetjes zet, gaat ze lopen. Zelf vindt ze kruipen nog veel makkelijker en het gaat veel sneller! Het begon met nog maar een hand vasthouden en toen van papa naar mama stappen. Ging ineens heel snel! Voor je het weet loopt Elin ook!
    Dus jij hebt ook een Lodger Shelter... Wat raadt jij mij aan, een Shelter of een draagdoek? Ik wil hem vooral gaan gebruiken als ik alleen met de kids met de hond ga wandelen. Wat is dan handig?

@Laartje: leuk CSI! Sjonge, das wel wat minder van je vriendin. Gelukkig is ze in goede handen en wordt ze goed in de gaten gehouden.

@Cossy: hihi, wat een net kind heb jij zeg! Leuk dat je weer samen zwanger bent, alleen jammer dat je haar nooit ziet...

@Kris: fijn dat alles goed was!

@Ckialita: Gefeliciteerd met je trouwdag! Ik ben volgende maand precies 2 jaar getrouwd, leuk jaar 2008!

@FemR: haha, gestoken door een werkbij!!! Het lijkt er wel op! Hij mag mij ook wel eens prikken hoor! Lekker dat je bijna klaar bent met verven. En toch wel op vakantie, fijn! Ik zou ook echt geen jaar zonder kunnen hoor! Ik móet minstens 2 keer per jaar er even tussenuit! Wel lekker dat je een leuke oppas hebt voor de honden. Onze Bob gaat eigenlijk altijd mee. Je bent idd meer gebonden maar ik vind het toch wel gezellig en hij hoort ook bij ons gezinnetje. Hij denkt zelf dat ie de leider is van ons gezin volgens mij. Hij is enorm verwend!

@annette: veel plezier alvast van het weekend!

Nou, dat waren weer een paar 100? tikken. Fijne middag nog en tot snel!

10. @ Val, ik denk als ik het geslacht weet dat ik dan ook echt ga shoppen :) Heb nog niks voor de baby gekocht,erg he? Kan me nog ff 2 weken beheersen.

@ Ckailita, fijn dat de echo vaststaat.

@ Femr, lekker dat jullie in mei nog ff 2x weggaan, heerlijk vooruitzicht.

@ Annette, ik ben ook echt niet vooruit te branden. Heb nergens zin in en kruipt hier ook nog eens een klein mannetje me overal achterna, schiet ook niet op.

Mijn vriendin wordt morgen ingeleid, spannend! Kan ik volgende week op kraamvisitie, yeah!!

11. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @ FemR: klopt dat je t hier niet hebt gelezen, dat was vooral iets wat hier in onze hoofden speelde. De twijfel was basically dat we (ik) de zwangerschap toch uit wil dragen, omdat ik uit principe tegen zwangerschapsafbreking ben, en waarom wil je het dan weten? tegenover het feit dat er ook hele simpele dingen te zien zijn als bijvoorbeeld een te korte navelstreng, terwijl dat juist dan levensbedreigend zou kunnen zijn. En dat laatste heeft gewonnen...

12. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @annette: dan kom je mijn kant op! Heet het hotel Wolfheze of de plaats? Ik woon namelijk dichtbij de plaats Wolfheze.

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @Weekendje weg: wij gaan met Pasen in een Roompot huisje in Brabant. Van vr. t/m di.
    @ Geld uitgeven: gaat hier ook met vlagen deze week gaat het aardig goed. Maar volgende week toch maar even naar de Wibra voor de babyfolder.
    @ Geboortebord: wij zorgen hier zelf voor weet iedereen ook dus verwacht geen tweede bord ernaast.

Verder is de gemeente achter huis aan het snoeien, vorige week bijna alle bomen gekapt hier gaan ze nu ook nog alle bosjes die daarachter lagen weghalen. Weg privacy lekker dan, kijken we we zo op het militaire depot wat achter ons huis ligt.
    Niks niet vrij uitzicht en lekker in de tuin zitten. Want iets terug planten ho maar.
    (sorry moest het even kwijt)

14. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ susan - Da's jammer van de gemeente! Hier in Oosterhout hebben ze ook besloten om allemaal mooie grote bomen te kappen, net een oorlogsgebied nu!
    En waar in Brabant zijn jullie te vinden?

@ Koetje - Volgens mij heet het hotel Wolfheze (Bilderberg) en is het ook in Wolfheze... Dus als je zaterdag of zondag een jonge vrouw voorbij ziet lopen waarvan de jas nog net dicht kan.. haha!

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Annette wij zitten in Vlieren bospark de Bikkels.

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hallo meiden,

Heel in het begin heb ik mezelf hier bij jullie aangesloten alleen niet echt gereageerd, wou iig de gevarenzone voorbij dat ben ik nu inmiddels wel:D
    Hoop dat ik vanaf nu weer met jullie mee mag kletsen:), er word wel veel gekletst zal proberen de boel een beetje bij te houden maar dat gaat niet altijd lukken ben ik bang.

Verder voel ik me best goed eigenlijk weinig last ergens van:) hoop ook niet dat dat komt maar dat zal vast wel:)

Lees van iedereen al dat er lekker weekendjes weg geboekt worden, wij gaan met de hemelvaart pas dus moeten nog even geduld hebben;) met de pasen blijven we denk ik lekker thuis beetje rommelen is ook wel eens lekker:)

Moet nu eerst even boodschappen doen geen zin aan maar moet echt gebeuren dus tot zo!

17. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ susan - Aha, da's aan de andere kant van Brabant... Maar wel lekker natuurlijk! Even eruit!

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Annette ja idd. Heb net al even gekeken wat er allemaal in de buurt te doen is.
    Een dagje shoppen in Eindhoven staat zeker voor de zaterdag gepland incl H&M mama en Miss etam. Hier heb je zoweinig leuke positiekleding.
    Verder mag vriendlief de uitjes kiezen.
    De fietsen gaan in elk geval mee dus hopen op mooi weer.

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @laartje ik heb ook nog niks gekocht!! haha

Leuk allemaal weekendjes weg! ik wil in april ook graag, nog ff afwachten of mijn vriend vrij kan krijgen

20. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ susan - In Eindhoven is prima te shoppen ja! Mooie dingen voor jezelf en de baby scoren!

@ val - Goed bezig! Ik heb ook nog niet echt geshopt, manlief houdt me een beetje tegen, daarbij zijn de aanstaande tantes en oma's erg vrijgevig..haha!

Deel Deze Pagina