@laartje: wat een mooi manneke J @koetje: hoe is het vandaag met je oma? Ik hoop dat ze snel weer op de been is. Fijn dat je meisje zo lekker vrolijk is! @lauw: ik ga vanavond ook zwemmen. Ik hoop dat ik het volhoud. Ben super moe en nog geen kans gehad om te slapen L Mam vanmiddag meegeholpen met opruimen en poetsen J @iltje: proficiat met het bericht dat jullie een prinsesje krijgen! @val: fijn dat je het zo leuk hebt gehad met het zwemmen. Heerlijk trouwens dat je zoontje zo lekker heeft gezwommen en bijna niet heeft gezeten. Voor chipjes blijven ze natuurlijk wel heel rustig zitten J zou ik ook doen! Haha. @Yvie: Gefeliciteerd met het bericht dat je jullie een prinsje krijgen! Volgens mij staat het nu 4-4 of niet? @brendat: ook al klaar met het blauwepotjes piesen @laartje: en? Lekker CSI gekeken?? @cossy: ow wat lief!!!!!!!!!!! Die kleine van jullie is goed bezig met het alsjeblieft overal achter zetten als ie iets geeft of wil hebben. @annette: leuk he, zwanger zijn J hier vooral op de borst wat last van pukkels, die trekken nu wel langzamerhand weg. @lauw & annette: ik ben benieuwd wat jullie straks nog allemaal krijgen als de kleine er eenmaal is haha. Jullie worden nu al bedolven met cadeautjes. Wij hebben van mijn ouders ook al wat dingetjes gekregen, knuffel, lamp. Maar allemaal kleine dingetjes, ben er wel super blij mee. @kris: balen dat het bij jullie weer sneeuwt L hier gelukkig niet maar echt warm is het ook niet, gister was het beter weer, lekker zonnetje waar je vrolijk van werd en vandaag? De hele dag al bewolkt L Fijn dat alles goed was bij de controle. Is het trouwens standaard dat jullie zoveel echos krijgen? Of meen ik dat nu maar dat er in Duitsland meer echos worden gemaakt?! @ckialita: proficiat met jullie trouwdag! Leuk dat je de kleine duidelijk hebt gevoeld ! @cossy: wat leuk dat jullie met 2 in de familie zijn die zwanger zijn, en dan ook nog maar een maand verschil! Wel jammer dat jullie elkaar eigenlijk niet tot nooit spreken/zien. @FemR: wat fijn dat je zoveel energie hebt en dat het al opschiet met het kamertje. Kun je trouwens niet wat energie deze kant op sturen?? @laartje: oei, das niet zo mooi een zwangerschapsvergiftiging. Hopen dat het niet erger wordt en de kleine toch nog even kan blijven zitten. @FemR: slimme zoon heb je om een vakantietje af te dwingen haha @koetje: ik meende dat je dat fotolijstje opgestuurd kreeg. Toch maar eens gaan bellen dan ik zou er ook een krijgen. @geboortebord: hier hoeven we van manlief zijn familie niks te verwachten. Ik zei aan het begin van de zwangerschap voor de gein tegen schoonvader (waar schoonmoeder bij zat): zo, dan weet je wat je binnenkort kunt gaan doen een mooi bord maken voor bij jullie dochter en ons in de tuin. Zegt schoonmoeder meteen: nee hoor, dat is iets voor de buurt om dat te verzorgen Ik verwacht van die kant dus niets. De vriendengroep heeft wel een bord van een ooievaar maar het lijkt niet echt op een ooievaar, je schaamt je dood als dat ding in de tuin staat haha. @smokey: welkom terug en klets maar lekker mee hoor! Wanneer heb je de 20 weken echo en willen jullie weten wat het wordt?? @hier: vannacht een zeer beroerde nacht achter de rug werd om half 4 ofzo wakker en kon niet meer slapen, lag blijkbaar op mijn buik toen ik wakker werd en kreeg ineens een duw van binnenuit . Haha zal die kleine wel niet leuk hebben gevonden dat ik op mijn buik lag. Wel leuk om het nu bewuster mee te gaan maken Rond 5 uur weer in slaap gevallen en om half 7 weer eruit, douchen en naar school. Tot 11 uur op school geweest en toen weer naar huis. Samen met mam een broodje gegeten (ik een halve, geen honger) en daarna boodschapjes gedaan. Bij thuiskomst de boodschappen opgeruimd en daarna binnen verder opgeruimd en samen met mam gepoetst. Vandaag ook nog telefoon gehad van een personeelsbemiddelingsbureau die specifiek in de administratie vacatures hebben Ik hoop dus dat er op zeer korte termijn toch iets op mijn padje komt en ik weer aan het werk kan. Zit nu al een uur op de bank tegen een glas ranja aan te hikken, krijg het bijna niet weg Weet niet wat ik vandaag heb. Ik hoop dat de lasagne vanavond wel goed naar binnen gaat. Vanmorgen op de weegschaal gestaan en nog maar 1,5 kilo aangekomen. Zijn er meer dames die nog maar zo weinig zijn aangekomen? Ik weet trouwens niet of ik het al gemeld had hier (zw.schaps dementie!!) maar we zijn eindelijk uit een jongensnaam sinds een paar dagen! Vanavond weer lekker zwemmen Dat was het volgens mij wel zon beetje kwa reageren en mijn eigen verhaaltje voor vandaag! Groetjes Nicole
@ nicky - Jammer van de vroege wake-up call, wel leuk dat die van de baby kwam! Goed bezig met opruimen en schoonmaken! Mijn moeder was teleurgesteld dat ik vandaag geen vrij had.. ze wilde me graag komen helpen...haha! Leuk dat je uit de jongensnaam bent. Ik ben stiekem zo nieuwsgierig naar wat iedereen in gedachten heeft.... En maar 1,5 kilo lijkt me heerlijk. Ik ben nu 4 soms 4,5 kilo aangekomen. Schommelt een beetje, VK zei dat dat prima was, nou, dan vind ik het ook prima! Wel al een buik in zicht??? Groeten Annette
Zo weer terug van de boodschappen wat een gesjauw pff haha @Nicky wauw jij houdt het goed bij hier ook makkelijk voor mij kan ik bij terug lezen wat er gebeurt is 31 maart hebben wij de 20 wk echo en wij willen graag weten wat het gaat worden en daarna ga ik los met leuke dingen kopen haha Nou aankomen ik ben de 1e 3 maanden zelfs afgevallen, was dan ook behoorlijk misselijk, nu de laatste weken blijft mijn gewicht stabiel, ik ben denk ik net een kilootje aan gekomen, en dat terwijl ik al wel echt een buik heb. @Zwemmen ik lees dat er hier al wat meiden aan zwangerschapszwemmen zijn begonnen, ik wil me misschien ook opgeven lijkt me wel lekker om te doen @geboortebord jeetje echt nog geen tel over nagedacht, zie ik vanzelf wel, volgens mijn hoort het eigenlijk zo dat je buren ofzo dat bord plaatst toch?? Heb ik volgens mijn wel eens gelezen, moet je net ruzie met je buren hebben whahahah Maar denk dat in de meeste gevallen de fam dat regelt of vrienden @iltje en Yvie jullie weten het al wat geweldig!!! gefeliciteerd met de meid en de jongen.
@smokey: ik ben niet de enige die zo reageert. Ik vind het persoonlijk ook niet meer dan normaal dat als je de tijd hebt dat je dan even reageert op de meeste, ik vergeet ook wel eens iemand en soms vindt ik het niet zo heel belangrijk om ergens op te reageren. Nu moet de rest dat natuulijk niet verkeerd opvatten maar sommige algemene berichtjes reageer ik niet of nauwelijks op omdat ze voor mij niet belangrijk zijn, dit kan voor iemand anders natuurlijk wel belangrijk zijn dat bericht. @annette: buik is al goed in zicht. Er staat een foto in mijn profiel (even vriendje worden) en ook op de site Webklik.nl - Augustus 2010 mama's staan van sommige dames wat buikfoto's (en nog meer info en foto's). @hier: de lasagne staat in de oven.... krijg alleen sinds een half uur weer opzettend maagzuur ik hoop dat ik wel goed kan eten. Ik ben trouwens aan het begin van de zwangerschap ook wat afgevallen en nu schommelt het een beetje, de ene keer kom ik iets aan en de andere keer val ik wat af maar in totaal toch echt nog maar 1,5 kilo (maximaal) aangekomen . Vandaag stond er een vrouwtje bij ons aan de deur en die vroeg me of ik al op het eind liep! haha, even met haar staan kletsen (dorpgenoot) en uitgelegd dat het bij iedereen anders is. Ze vond het er wel goed uitzien. Misschien dat ik vanaaf nog even online kom maar ik vrees van niet. Ben nu al goed moe dus zal vanaaf na het zwemmen wel bekaf zijn. Als ik hier niet meer kom wil ik alvast iedereen een gezellige en rustige avond toewensen! Groetjes Nicole
grrr.....snotverdorie....... staat er een hele mooie vacature op de site van tempo team voor financieel administratief medewerker bij hetzelfde bedrijf als mijn pa werkt alleen dan een andere vestiging (wel in het zelfde dorp) kan ik er niet op solliciteren! De site pakt die pagina niet! Morgen maar eens even bellen met TT.
@ Ckialita: ook al zo'n crea bea die zelf gaat knutselen aan de geboortekaartjes.. succes ermee.. @ Cossy: toevallig dat je nu weer samen met je nichtje zwanger bent.. hihi.. maar ja.. als je bijna nooit contact heb.. schiet je daar ook niet veel mee op.. @ Laartje: en hoe is het nu met je vriendin.. Ik hoop dat het goed met haar en de kleine gaat.. op zich 38 weken is wel genoeg om het veilig te kunnen halen... dat is al een geruststelling.. Lees nu een stukje verder dat je vriendin morgen wordt ingeleid.. joepie... de datum staat vast.. @ femR: heerlijk een vakantie in het vooruitzicht.. hier gaan we nog wel een weekendje weg.. maar mijn mannetje wil geen hele week.. zonde van zijn vakantiedagen vind hij.. haha... hij heeft er genoeg... maar oke.. @ Koetje: bij mij is het een combinatie van rug en bekken klachten volgens mijn fysiotherapeut.. Ik weet in ieder geval zeker dat pijn aan het stuitje bij de bekkenklachten horen.. ook hoor je soms pijn aan de liezen.. maar daar heb ik zelf geen last van.. Maar misschien toch even naar een fysiotherapeut gaan? je krijgt zowiezo de eerste paar behandelingen vergoed via de basisverzekering volgens mij.. een verwijskaart is ook niet nodig van een arts... Ik ben uitgebreid verzekerd en krijg alles vergoed.. dus.. ik dacht.. loop maar vast aan.. succes ermee... Maar idd slim om het bij pijnklachten rustiger aan te doen.. @ Smokey: welkom terug.. en klep maar raak.. @ Nicky: ik zie je dadelijk bij het zwemmen.. hoop dat je dan iets beter voelt.. het water kan wel soms wonderen doen.. Mannetje is thuis.. dus kan gaan eten.. doeg dames.. fijne avond nog..
@lauw: tot zo! Ik rij binnen nu en 10 minuten aan. Ik heb wel goed kunnen eten dus ik zal me zo denk ik wel wat beter voelen.
Hoi meiden! Daar ben ik ook weer eens. Sorry, maar ik had het zo druk. Met de belastingdienst ben ik weer klaar als het goed is, de papieren liggen nu bij mijn accountant. Heel veel gewerkt de afgelopen week en lange dagen was pas om 19:00 uur thuis. Dochter was ook even moeilijk, ze durfde niet meer te poepen. Toen ik erachter was waarom ging het gelukkig weer beter en sinds gisteren gaat ze weer gewoon. Het arme kind was zich wild geschrokken toen ze te vroeg op stond en het poepje daardoor op de grond belande, ze vond dat zo vies dat ze besloot om maar helemaal niet meer te poepen. Elke keer als ze moest stond ze te gillen en te krijsen dat ze niet wilde poepen. Pfff blij dat het opgelost is. Verder ben ik moe omdat dochter weer aan het spoken is, deze keer niet `s avonds of midden in de nacht, maar om 5:30. Word er doodmoe van. Gisteravond toen ik naar bed ging was baby heel erg acief zelfs man kon hem voelen! Was wel heel erg leuk. Zo 4 meisjes en 4 jongens alweer, nog 3,5 week en dan weten wij ook meer. Kreeg net de jonge ouders en het prenatal boekje, stonden zulke leuke dingen in. Ik wil ook kunnen shoppen! @kilo`s: ben geen kilo aan gekomen, maar mijn buik groeit enorm. Mijn jas zit niet meer lekker als ik hem over m`n billen heen trek! En zo past het ook geen hele lange tijd meer. Het moet maar eens voorjaar worden! @Klachten: maagzuur komt hier ook zo nu en dan omhoog. Verder last van mijn liezen, soms heel erg met lopen en soms met draaien in bed. Groetjes! Yolanthe
Hier nu 2,5 a 3kilo aangekomen. Jas past nog wel maar niet heel veel ruimte meer. Maar ja mijn zomerjas paste vorig jaar ook perfect dus zel dit jaar ook wel niet meer lukken. Maar een goedkoop jasje scoren ergens.
Nou nicky vertel vertel die jongensnaam hihi geintje! hoop ook dat je snel aan t werk kan is wel lekker he. en wat mooi nog maar 1.5 kilo! hier ook al een kilo of 5 , ach bij mijn zoon zaten er nu al 10 aan haha Yolanthe: ach wat zielig! hoe oud is je dochter? gelukkig is het opgelost! leuk dat jou beebje ook al zo actief is!
@Susan: is het volgende week weer babyweek bij de Wibra? is goed dat ik het al weet, ik sla dan ook altijd van alles in! @annette: ik zal naar je zwaaien! Mijn paardje staat niet zover van dat hotel volgens mij. @Nicky: met mijn oma ging het vandaag wel weer goed. Het is echt afwachten en genieten van de tijd dat ze nog bij ons is. Kan nog best een tijd duren gelukkig! Morgen mag ze naar huis. Volgens mij is het zo dat je het fotolijstje bij de laatste keer inleveren/ophalen zou moeten krijgen. Heb ik dus beide keren gehad. Heb je toch lekker van de lasagne gegeten? Wat leuk, de jongensnaam! Wij zijn al uit beide namen! Best snel, maar we hadden de jongensnaam natuurlijk nog en een meisjesnaam vinden we helemaal niet moeilijk! En nog maar 1,5 kg aangekomen en je hebt al zo'n mooi buikje! Ik ben nu trouwens zo'n 3 kg aangekomen... @Smokey: welkom terug hier! Ik wil binnenkort ook gaan beginnen met zwangerschapszwemmen, lijkt me ook heerlijk! @Lauw: ik denk dat ik idd toch maar eens naar een fysiotherapeut ga. Ik heb wel geleerd van de vorige keer! Zwem jij trouwens samen met Nicky? Dat is leuk! @Yolanthe: wat vervelend dat je dochter problemen had met poepen. Kan een heel probleem zijn, mijn collega had het laatst ook met haar zoontje. En voordat je erachter bent hoe het komt, moeilijk hoor! Ik hoop dat je dochter ook snel beter slaapt. Zo vermoeiend! Leuk dat je beeb zo actief is! Nou, ik ga lekker 'wie is de mol' kijken. Morgen weer werken, gezellig met mijn zwangere collega. Wordt weer leuk over onze beebjes kletsen! Fijne avond en tot morgen!
ik heb niet teruggelezen, ga nu naar bed! werk sinds vandaag tto 3uur, hopelijk gaat dat beter! voor degene die het geslacht weten: waat leuk! gefeliciteerd!!!! was het maar 22 maart... slaap lekker allemaal!
Koetje: gelukkig ging het vandaag weer wat beter met je oma! yolanthe:Ik had dat zelf ook toen ik een jaar of 4 was dat niet willen poepen! bij mij hebben ze mijn darmen leeg moeten halen ik wilde niet op school omdat de kindjes daar over de deurtjes heen konden kijken, dat had een jongetje een keer gedaan en toen was het over bij mij.... Echt zielig is dat! gelukkig ben je erachter
He meiden moest wel een aantal pagina's teruglezen zeg na een dag. Heb er van genoten want het waren leuke berichtjes, maar ik kan gewoon niet onthouden wat bij wie hoorde! En ik heb geen pen en papier naast mij liggen om het op te schrijven en ik wil niet opstaan want de kat ligt zo lekker op schoot... en ik ben lui haha! IIg Iltje en Yvy gefeliciteerd met een meisje en een jongen! Leuk. Was dat ook jullie vermoeden, of hadden jullie die niet? Cossy, wat schattig van je zoontje. Leuke leefyijd ook dat ze daarmee beginnen. Iig goed opgevoed Kris87 fijn dat alles goed was, Was er een reden dat jij een punctie had? Misschien heb ik dat gemist hoor... Nicky wat balen van die site. is het ondertussen al gelukt? Femr, jij bent erg goed bezig zeg. Petje af, ik ben nog niet zover. Iemand ging dit weekend weg, weet even niet meer wie. iig geniet ervan voor het geval ik niet op tijd hier weer schrijf. Duimen dat de zon lekker gaat schijnen, hoewel er wat regen zou komen geloof ik... Hier verder niet zoveel bijzonders. Oh ja wel. Mijn vent is vanaf vandaag Koos werkeloos. Niet de best etijd natuurlijk, maar schijnbaar door mijn hormonen maak ik mij nergens druk om. Heel veel gedoe op zijn werk. Samen met zijn baas draaide hij zo'n beetje dat bedrijf, maar die baas laat het heel vaak af weten met dingen. Ging niet zo goed ivm de crisis en toen kwamen we erachter dat die baas mijn vriend al sinds december gewoon ziek had gemeld, terwijl mijn vriend helemaal niet ziek is. Zo kost hij de baas niet zoveel geld.... Nou ja zijn allemaal dingen gebeurd en een heel lang verhaal waar ik jullie niet mee zal verveleb=n, maar de laatste tijd zijn we vooral bezig geweest met een advocaat en het schrijven van brieven enz. Mijn vriend wilde daar al weg en voor zichzelf beginnen, maar zat vast aan een concurrentiebeding, we hebben goed kunnen onderhandelen waardoor die er nu uit is, mijn vriend 2 maanden salaris meekrijgt en een uitkering is aangevraagd. Ondertussen heeft hij al wat contacten voor klussen, wat mooi is. Vandaag gaan dan zijn vakantiedagen in. Spannende is alleen wel dat zijn baas nog niet weet dat de Arbodienst ondertussen op de hoogte is en we niet weten of we nog eens last van hem krijgen omdat hij dan heel boos wordt. Gelukkig zijn alle contracten getekend. Wordt de komende tijd dus best spannend of het bedrijfje van de grond gaat komen. Vorig jaar was ik hier misschien wat van in paniek geraakt. Maar nu heb ik de hele tijd zo'n rust over me gehad en nog steeds van: Oh dit komt allemaal wel goed. Heel gek is dat.
Zo.... Ik kom weer even bijwerken haha... al verschillende keren meegelezen vandaag maar nog niet de tijd gehad om te reageren! @ Susan & Irisnaomi Ik ben ook Resus-Negatief... Mijn moeder was dit ook... en laatst een vriendin ook al... Toch hoor je het vaak! @ Susan.... Verschrikkelijk ja al dat gesnoei!!! Hier hebben ze laatst ook weer veel bomen weggehaald... :x Nog voordat de vergunning van de nieuwe weg er is die er zal moeten komen.... Gelukkig kijken wij er niet op... maar toch! Echt zonde! @ Laartje Wat een leuke foto van je zoontje!! En oei... wat spannend van die vriendin.. Hopelijk gaat het snel goed! @ Koetje.. Hoe is het nu met je oma??? wat naar zeg, naar huis 'mogen' omdat ze niets meer voor haar kunnen betekenen! Hopelijk mag ze nog een tijd blijven en kennis maken met het broertje of zusje van Tes!!! en idd.. duurt niet heel lang meer denk ik dat ook ik niet meer in mijn broeken pas.... Moet wel zeggen dat ik altijd heupbroeken draag, en ze nu dus 'onder' mijn buik draag.. @ Iltje! Joehoeeeeeeeeeee een meisje! Wat fijn dat jullie meid wilde laten zien wat ze is .... Lekker shoppen nu!!!! @ Val... haha.. de Mac al een beetje gezakt??? Draag jij ook altijd heupbroeken?? ik 'smokkel' nu door ze nog lager te dragen Anders zou ik ze niet meer passen.. Maar de zwangerschapsbroeken die ik heb liggen zitten ook nog niet lekker... @ Yvie... 8) Een jongen! Haha op naar de stoere spijkerbroeken! Fijn de erkenning over hoe je je voelt.... hoe laag is je bloeddruk dan??? @ Cossy... Hahaha wat een beleefde jongen heb je! Super zeg! @ Annette... haha.. Zo kun je die klachten ook bekijken.... met een glimlach! Wat raar he dat elk lijf zo anders reageert!! @ Kris.... Fijn dat de controle goed was!! @ Ckailita... Wat leuk dat je ook een schop gehad hebt (hahaha dit kun je echt alleen zeggen als je zwanger bent!) @ FemR.... Hahaha.. Jeeeeeee wat ben jij bezig zeg! Echt goed... Stiekum wel een beetje jaloers hoor Wil ook los haha Lekker om nog even weg te gaan ja! Wij zijn over 2 weken een weekje vrij... willen ook last minute iets doen ws... @ Smokey.. Leuk dat je weer komt meekletsen! @ Nicky.... Balen die beroerde nacht! Hopelijk is de aankomende wat beter! Enne ik ben wel benieuwd naar die naam.. wij zijn nog aan het stoeien voor een jongensnaam! @ Yolanthe... Wat sneu zeg voor je dochter met dat poepen!! Gelukkig lijkt het opgelost!! @ Gewicht.. Ik zit nog in de min Eerste weken ongeveer 4 - 4.5 kilo eraf.. Daarvan is ondertussen weer ongeveer 2.5 kilo terug... EHBO... Pffffffff... dat was zonde van mijn tijd! (En het duurde nog lang ook! Was pas 11.15 thuis) Doordat ik al jaren mijn BHV heb voegde dit echt niets toe.. Maarja.. staat weer leuk op mijn cv denken we maar Maarja.... Wel iig erg fijn om weer eens op een baby & een kinderpop gereanimeerd te hebben... Wil het NOOIT nodig hebben, maar ben dolblij dat ik weet wat ik moet doen als onze kleine gekke dingen uit gaat halen... Ik denk trouwens dat onze uk al in de pubertijd is... Mijn vriend lag net met zijn hoofd op mijn buik.. en kreeg dus mooi een trap tegen z'n oor! Verder hier wat kriebelige zenuwen... Morgen de 20 weken echo!!! Vind het echt razend spannend... Morgen eerst tot half 1 werken... en dan duimpjes draaien tot half 5
@ Val.... Zo genoeg te lezen ff? @ Leonizzie.. Jee wat een gedoe zeg met dat werk van je vriend! Hopelijk komt het bedrijfje snel van de grond! Even spannend dus...
Dames, dames,dames, wat zijn jullie druk!!!! Maar goed, ik heb met alle plezier de tijd genomen om alles even rustig door te lezen! @Ckialita, gefeliciteerd met je trouwdag! En ik heb ook de 31e de 20 weken echo. Vind het erg spannend maar ook weer erg leuk om het ukkie weer te zien! @FemR: Jemig wat ben jij druk bezig! Ik word er al moe van als ik het lees, haha!!! @Koetje; Ja, ik kan niet wachten tot ze gaat lopen! Het ging een tijdje heel hard,idd ook aan 1 hand lopen, en ineens moest ze er niks meer van hebben. Nu wil ze ook nog zelden aan 2 handjes meer lopen. Alleen achter de kar, dat vind ze helemaal top! Ik zou je zonder meer een gewone draagdoek aan willen raden (tricot of geweven). De lodger shelter is echt hooguit leuk voor een minuut of 2, maar anders gaat het echt aan 1 schouder trekken. Bovendien ligt je kindje er ook een beetje raar in. Elin sliep welmeteen, dus echt rot zal het niet hebben gelegen,maar toch! Een gewone draagdoek is voor jezelf en voor de kleine een heel stuk comfortabeler. En het knopen is echt een kwestie van oefenen @Vakantie; Ik wil ook weg!!!! Maar weet niet of dat er nog in zit voor augustus... Nou ja,we zien wel, misschien een weekendje of zo. Maar je zal maar naar SURINAME vliegen volgende week zeg!!!! Jummie!!!! @Smokey; Welkom hier hoor, klets gezellig mee! @Cossy, wat een gentleman!!! Fantastisch! @Nikky, ik ben ook nog maar 1-1,5 kilo aangekomen hoor,dus dat is niet raar.Had ik de vorige keer ook, en begon pas na de 20 weken wat aan te komen, en richting de 30 weken ging het hard! @Yolanthe; O, da's wel even lastig met je dochter ja! Zie daar maar eens achter te komen!Maar gelukkig is het weer opgelost... Hopen dat het zo blijft! @Leonizzie; dat is wel even een spannende periode zeg! Maar inderdaad, doorgaan is geen optie en de toekomst; dat lost zich allemaal vanzelf wel weer op! Groot gelijk dus dat je je niet al te druk maakt. Je verandert er toch niks aan! SUcces de komende tijd! @Chivay; Lijkt me ook wel fijn om kinder-ehbo te hebben ja! Toch een geruststelling. En heeeeeeeeeeel veel succes en plezier bij de 20 weken echo morgen! Spannend! @Hier; Vandaag door KDV gebeld dat ELin niet lekker in haar velletje zat. Gelukkig heeft mijn moeder haar op kunnen halen, want zowel ik als manlief konden echt niet weg vandaag. Ze was idd erg hangerig, en wilde alleen maar op schoot zitten. Wel vrolijk verder, dus wat ze nu weer had .
@ Chivay, heel veel succes en plezier vandaag bij de 20 weken echo, je hebt de eer om als eerste te mogen ! En fijn zo'n kinder ehbo, je weet maar nooit. @ Brendat, jammer dat je dochter niet zo lekker in haar velletje zit. Gelukkig kon je moeder haar ophalen. Hopelijk wordt ze niet ziek. @ Leonizzie, he bah wat balen voor je man zeg! Hopelijk kan hij snel zijn eigen bedrijfje beginnen en gaat het goed lopen. @ Koetje, gezellig he met een zwangere collega kletsen. Mijn collega/vriendin is nu 2 weken met zwangerschapsverlof en mis haar echt wel! Als ze terugkomt werken we nog maar een maandje samen en dan ben ik aan de beurt. @ Nicky, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Leuk dat jullie uit de jongensnaam zijn. Oeh lekker Lasagne, ga ik volgende week ook maar weer eens maken! Heb je lekker gezwommen? @ Lauw, jij ook lekker gezwommen? @ Yolanthe, wat vervelend voor je dochter. Gelukkig gaat het inmiddels beter. Lekker he als die kids 's nachts zo spoken, Aiden kan er ook echt wat van. @ Klachten, hier begint ook af en toe het maagzuur op te spelen, bleh. Vindt het zo vies. Aiden heeft vannacht super geslapen. 1x wakker rond 22.30 en daarna pas om 05.30 (ik was al wakker van 05.00, ben het zo gewend). Dus heerlijk kunnen slapen vannacht. Vandaag een meeting op mijn werk, die denk ik niet veel goeds zal brengen. Even afwachten wat ze gaan zeggen maar er gaan roddels dat er heeeel veel mensen wegmoeten. Tot vanavond.
Laartje88 -> nee mijn nichtje is een duitse huismus, en het zijn ook nog echt van die rijke kakkers om het zo maar even te zeggen. Ze hebben een compleet nieuw gebouwd huis, eventjes cadeau gekregen van hun ouders. Niet dat dat erg is ofzo. maar ik zit totaaaaaaal niet met ze op 1 lijn. Ze zijn ook nog een religieus, terwijl ik dat niet ben. Ze zou me echt ontzettend vreemd aankijken als ik voor de deur stond ofzo. We kunnen niet eens een gesprek voeren wat langer duurt dan een minuut. Wel fijn dat die vriendin van je al 38 weken zwanger is, kunnen ze tenminste de baby gewoon snel halen zonder problemen als het erger wordt. Als je pas 25 weken zwanger bent heb je een probleem meer... annette -> grappig, ik ben een paar jaar geleden een weekje in wolfheze op vakantie geweest. Tante van een vriendin woont daar, daar waren we logeren. Koetje -> lekker he, weer gewoon ontspannen op de wc zitten. Hier nog 5 dagen... Ckialita -> Ik denk (lees: weet zeker) dat geen enkele vrouw hier erop zit te wachten om een zwangerschap af te breken... Zelfs niet als het kindje iets heeft. Maarja, in sommige gevallen is het kindje er zo erg aan toe, dat het eigenlijk egoïstisch is om het te laten lijden... Gelukkig zijn die gevallen echt zeldzaam. Smokey -> Welkom terug! Nicky -> Uhhh, zou het kindje dat echt niet leuk vinden, als je op de buik slaapt? Ben namelijk een echte buikslaper... Ik ben trouwens al veel meer bijgekomen, denk wel 5 kilo... Yolanthe -> Aaaaah, hihi, zielig voor je dochtertje! (en heel stiekem ook wel een heel klein beetje grappig) Leonizzie -> Jeetje dat is ook heftig, dat je vriend ineens werkloos is... Maarja, als ik de omstandigheden zo hoor is het misschien ook maar beter dat hij daar weg is! En meestal vind je wel snel iets nieuws, als je echt wilt. Chivay -> Succes morgen!! Wauw, iedereen heeft al 20 weken echo's enzo... En ik zit nog niet eens op 16 weken. BrendaT -> Verwen je meid straks maar lekker! Is toch altijd zielig als ze niet goed in hun vel zitten... Laartje88 -> Oei, hopelijk loopt het goed af met je werk!