@susan: zo lekker geshopt zo te lezen. Wij gaan morgen shoppen naar de Ikea in Eindhoven. Is nu nog de plundra week en ik heb spiegels al een tijd op het oog die normaal 9,95 p.s. zijn en nu maar 4,95 die gaan we sowiezo halen en dan nog een aantal andere dingen. @annette: ik ben de vrije daagjes eigenlijk wel een beetje zat aan het worden. Iedere dag weer iets verzinnen om te gaan doen zodat ik me niet verveel. vandaag dan ook niet veel gedaan, vanmiddag in slaap gevallen en nu weer aan het gapen Mooi om te lezen dat je een prachtig bolletje hebt! Ik ga dinsdag maar weer eens een foto maken @baarmoederhoogte: hier bij de laatste controle ook 2N zie ik staan in mijn dossier (moeten wij mee naar huis nemen, is dat bij jullie ook?) Maar die zal ondertussen wel alweer wat hoger zitten. Als ik nu op mijn navel druk dan doet dat net zo'n pijn als dat de vk laatst op mijn buik drukte. @susan: Makkelijk hè dat google Groetjes Nicole
@ nicky - Moet die zwangerschapskaart ook meenemen. Moet je volgens mij zelfs meenemen als je op vakantie gaat ofzo, dan kunnen ze altijd en overal zien hoe het met jou en de baby is..(mocht er iets gebeuren...) Teveel vrije dagen is inderdaad ook niet prettig... Ben zelf ook zo'n rusteloos typje dat altijd in de weer wil zijn, wandelen met de hond, opruimen, op de koffie bij wie maar wil... Hoop dat je snel gebeld wordt voor een job!
Ja die kaart moet je altijd meenemen idd. Ziekenhuis, HA en vakantie ed. Heb trouwens mijn kaart van woe. niet meegekregen stagiare wat zo met die dingen aan het klooien.
Ik heb trouwens besloten dat mijn mannetje en ik ook maar een weekendje weg moeten. wanneer we gaan weet ik nog niet maar ik heb via de site hotelkamerveiling een weekendje kunnen krijgen in een hotel in dortmund, 2 nachten en uitgebreid ontbijtbuffet, welkomstdrankje erbij voor nog geen 100 euro! en dat voor 2 personen Ga manlief binnenkort dus maar eens verassen Ben benieuwd wat ie er van vindt. Nu nog een weekend uitkiezen...
@annette: manlief zal er denk ik zeker wel blij mee zijn! @susan: nee, wil even uit NL zijn. Gaan nu naar een 4 sterren hotel. Heb er wel zin in Van de week even een weekendje hier op de kalender reserveren.
Een 20 weken echo duurt toch altijd langer dan een "normale' 12 weken echo? zal denk ik nog wel even duren voordat chivay terug is.
Hehe, ik weet niet hoe lang de 20 weken duurt en eigenlijk ook niet hoe ver ze moet rijden ervoor. Kom zo weer even spieken, ben erg benieuwd naar de 'eerste'.
Hier duurt de 20 weken echo zo'n 45 minuten. dus nog 11 dagen en dan mogen wij ruim 3 kwartier naar onze kleine kijken kan gewoon echt niet wachten en kan het niet vaak genoeg zeggen.
Hey meiden... zowwww ben weer bij gelezen.... maar het is een beetje zeef vandaag haha.. dus sorry.. reageer niet uitgebreid.. 20 Weken echo: duurt bij ons 30 minuten (tenminste dat is de tijd die ervoor ingeplant is.) Maar wel spannend dat de eerste nu onderweg is.. het is toch een medische echo.. dus ze kijken echt alles na.. hopen dat bij iedereen alles goed is.. @ Nicky: het zwemmen wat idd weer heerlijk en gezellig .. volgende week weer.. Ego: wij zijn vandaag weg geweest om een babykamer uit te zoeken.. en ja hoor.. we zijn geslaagd... dit is hem geworden... : Bekijk bijlage 58068 Verder hebben we een box gekocht... en wat kleine dingetjes... Ook nog hele leuke ideeën op gedaan voor de babykamer (inrichting).. maar dan moeten we eerst weten wat het gaat worden.. dus nog 1,5 week geduld.. zucht.... dat duurt nog zo lang.. Maar ik kan schoonmoeder straks aan het werk zetten.. haha veel dingen gezien die zijn denk ik wel kan maken haha.. En morgen ga ik al weer over naar de 19 weken... Joepiee....
@lauw: wat een mooi kamertje! Het roze/rood kun je nog vervangen voor blauw mocht je een prinsje krijgen. Jij nog maar 10 dagen tot de echo! Ik hoop zo dat bij iedereen alles goed is en dat iedereen ook lekker kan genieten van het aanzien van de kleine. Wordt er trouwens bij de VK en echo gemaakt bij jou? Of moet je daarvoor naar de gyn?
@ Lauw, mooie kamer hoor! Hier is de 20 weken echo ook 30 min. @ Chivay, hoe was het ? @ Nicky, lekker nog een weekendje weg. Is wel fijn nog even er tussenuit voordat de baby komt. @ Annette, gaaf he om zo de baby te zien/voelen. Mooi gevoel geeft je dat. @ marijeee, balen he die slapeloze nachten, bleh! Wordt er soms ook echt niet goed van. Maar je doet er niks aan helaas. Gelukkig nog 1 weekje en dan mogen jullie op vakantie. Veel succes/plezier morgen met de 20 weken echo. @ Cossy, balen dat het een duitse huismus is. Kun je maar beter geen contact mee hebben dan. @ Yolanthe, jullie mogen 7 april voor de 20 weken echo, spannend he. @ Susan, lekker geshopt zo te horen. Leuk he die kleine babyspulletjes. @ Irisnaomi, balen van die bandenpijn. @ Tamar, jij pas 13 april, dat lijkt indd nog heeeel lang Vandaag gelukkig "goed" nieuws op het werk gehoord. Voorlopig vallen alleen ontslagen in de hogere lagen (Managers etc.) De salaris gaan niet omhoog en de vaste krachten moeten een aantal vrije dagen inleveren ( die hebben er gewoon 47, echt veel). Voor mij gelukkig geen slecht nieuws. Toch weer een opluchting. Ohja mijn vriendin is nog niet bevallen. Ze kreeg vanmorgen gel ingebracht maar die hielp niet echt. Vanmiddag kreeg ze het nog een keer maar heb niks meer gehoord, ben best nerveus hihi
@laartje: wat fijn dat jou baan veilig is. 47 dagen is ook wel heel erg veel, valt hier de zomervakantie ook in? (lijkt mij bijna van wel). Die kleine van je vriendin heeft blijkbaar nog niet heel erg veel zin om te komen. Hopelijk blijft alles goed gaan bij haar.
Laartje hoe is het op je werk gegaan? Wel fijn dat je goed uitgerust aankwam. Nicky, Een bedrijf in schoonmaak en glasbewassing. Mijn vriend gaat niet zelf schoonmaken maar haalt de panden binnen en besteed die uit aan onderaannemers. Bedankt voor tip trouwens (word). Pas je wel op met je bekken? Tamar, ik weet niet meer precies waar mijn baarmoder met 15 weken zat. Hij zit nu precies op mijn navel. Hele harde rand. Susan27, Jij hebt goed ingeslagen! Ga eens kijken waar wij hier een Wibra hebben. Woon hier nu 2 jaar maar ken nog niet alles kom ik soms achter . Annete08, haha bijzonder he! Ik ken die momenten van plots besef en geluk. Zwangerschapskaart heb ik nog nooit meegekregen. Zal ik maandag eens naar vragen Hoop dat Chivay een hele mooie echo heeft. Hoop dat ze zich straks snel meldt
*laat even virtuele neus zien* Las overigens in het november-mama topic dat Lynnami ook weer zwanger is