Ahh gezellig! Ja, ik zag al dat er een hoop meisjes verwacht worden! Wel geweldig wb de spulletjes/kleertjes hoor...dat is voor jongetjes toch moeilijker! Maar...ben goed geslaagd voor hem! Moet even inkomen welke naam bij welk verhaal hoort hier hoor! Hier gaat alles goed! Hij ligt met zn hoofdje naar beneden en ik voel hem inderdaad af en toe de hik hebben! Gelukkig trapt hij (nog) niet mijn ribben aan gort! Voel hem wel heel duidelijk liggen...Je ziet ook af en toe een ledemaat voorbij schuiven ... denk zijn voetje of een elleboogje oid...in elk geval....het is heel bijzonder allemaal! Heb trouwens ook echt zo'n jongensbuikje....grote bal naar voren toe! Aan de achterkant zie je amper dat ik zwanger ben! Ok dat is met kleding aan dan he...want zonder kleding zie ik zelf echt wel waar al die kilo's aan zijn gaan zitten! Verder heb ik het meeste wel klaar voor hem...al vind ik zijn kamertje nog wat kaal....Iemand leuke ideeen voor een saaie witte muur?! xxx
marije: gelukkig heb je controle gehad! rustig aan (is makkelijk gezegd, zou zelf ook gek worden!!!) weer: hier ook erg donker.. ben benieuwd! femr: te veel opletters om me heen nu.. ik voel me zoooo nutteloos! maar ja, zal ook wel weer goed komen! ik voel hikjes onderin en schoppen bovenin inderdaad! Anna: welkom!!! gewicht baby: wie schat dit bij jullie? vk kon niets zeggen en bij liggingsecho vanmorgen gingen ze niet meten dus wist ik ook niets.. ben namelijk wel benieuwd! hier: we eten soep, ga ik evne maken! te benauwd om te eten, eigenlijk is soep ook te warm maar ja.. je moet iets he?!
Hey meiden, @katje nee zoveel vakjes heeft de commode niet de bovenste la is in 3en gedeeld de 2e la 2 vakken en de onderste is 1 groot vak. @elisa fijn dat alles weer goed was en dat je de kleine even hebt gezien Wel goed met dit warme weer soep lekker zout, zweten maar is altijd wel lekker. @irisnaomi ook weer door de apk fijn hoor ja spannend he wanneer het nou zal komen, ben ik ook zo nieuwsgierig na. @chivay dat is mooi balen, heb je de volgende keer een andere gyn? Kan je anders niet gewoon bellen en zeggen dat je met nog wat vragen zit? @val hier zit het hele huis vol vliegen momenteel vind het ook niks. @kapedi hoe was je afspraak? @marijee jeetje wat spannend, nou lekker rustig aan doen, en al twijfel je maar iets gewoon bellen hoor. @Yolanthe haha moet wel lachen om je droom, ik heb ook allemaal van die hele rare dromen, stom he @Femr verzekering nou zo makkelijk is het allemaal niet, schadeformulier ingevuld, schade expert komt volgende week vrijdag pas kijken! Moet ergens een formulier in laten vullen dat de boel echt kapot is. @anna123 welkom en klets gezellig mee. Saaie witte muur, misschien een leuk versje van slaap kindje slaap ofzo... of de naam in letters. Morgen kw over 12 mag ik weer naar de vk, wel weer leuk. Het wordt hier al weer donker het slechte weer trekt precies weer bij ons over heb alles al dicht, hopen dat de nieuwe tv het nu wel houdt die hebben we nog geen 24 uur zou wat zijn, stekker gaat er zo wel uit, maar mannetje zit tour de france te kijken.
@ chivay, ben heel benieuwd hoe je gesprek is geweest.. En kan me voorstellen dat je er de zenuwen van hebt gehad afgelopen nacht. Ohh nou, lees dat je niet veel wijzer bent geworden. Hoe gaat dat nou verder dan!? @ elisa, fijn dat je kindje zo goed ligt ingedaald.. hier nog steeds niet! @ marije, indd de 18e was een voorgevoel.. maar het komt nu steeds dichterbij die datum, en denk toch niet dat ze er over 4 dagen al is, haha! @ irisnaomi, fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de vk! En dat je kindje groter aan voelt, ook fijn! @ amundsen, hellow!! Welkom hier! Gebleven bij 195, zit bij mn mams, met verf in mn haar.. dat ga ik nu eerst eens uit douuchen.. Tot straks!
Ooo haren verven...ik moet ook weer naar de kapper! Ik mag morgen ook weer voor controle! Sterker nog...ik moet 2x per week op controle...2x pw een CTG en 1x per week kijken ze of beeb genoeg voeding krijgt...Tot nu toe overigens allemaal dik in orde hoor! Hij is alleen wat aan de kleine kant. Niet te klein hoor! Maar omdat ik toch al op het ziekenhuis loop houden ze me nu extra in de gaten! Hoe dan ook...morgen gaan ze weer meten dus ben erg benieuwd of hij goed gegroeid is! Ga straks eerst al jullie verhalen een beetje doorlezen! x
@Marije; blij dat er niets érnstigs is. Hopelijk kun je een beetje tot rust komen. @ ANna; welkom ! @hier ; ik ga afsluiten, het onweer komt hier hoor ik net, dus ga de pc uit zetten
Ja dacht ook dat het niet te doen cq niet aan te raden was tijdens de zwangerschap. Daarom was ik ook zo benieuwd! Jouw vk is dus ook zo`n slimme tante.
@Elise; Bij mij heeft gister de vk het dmv voelen geschat en vanmiddag heeft de gyn metingen gedaan dmv een echo! @Smokey; Heb al een update gepost , volgens mij op pagina 2 of 3 @Yolanthe; Tja...Ze weten idd niet alles. Hier is de regen alweer voorbij, woon aan de kust en volgens mij zal het hier niet zo erg worden......
@weer hier is het ook weer voorbij en een stuk koeler. Lekker alles open en hopelijk de temp binnen ook flink naar beneden! @Marije: hier ook 7,5 pond geschat, maar het resultaat was 2890 gram dus hier flink te hoog geschat. Ben benieuwd maandag naar deze schatting!
@ Anna... Welkom hier!! hoop dat je snel een beetje alle verhalen uit elkaar kan houden! @ All.... Volgende week weer een afspraak met dezelfde gyn.. Ga morgen wel bellen of ik dinsdag al terecht kan... en mocht het dan niet bij dezelfde kunnen geen man overboord (Graag zelfs haha)... Wel besloten om niet officieel om een ander te vragen.. Geeft alleen maar een rotsfeer mocht hij toevallig dienst hebben als ik met weeen om de hoek kom Ook al zou ik nu al gekozen hebben voor een keizersnee, de datum zou volgende week gepland worden.. (Tussen 39 en 40 wk) Dient ze zich eerder aan dan kan dat alsnog... Denk nu dat we volgende week een datum plannen voor een ks... en komt ze eerder even te kijken hoe t voelt op dat moment... Gewoon beetje katergevoel bij het gesprek... Zijn voorkeur maakt me niet uit.. maar had graag het idee gehad dat er ook ruimte voor mijn gevoel en vragen was...
Goed zo dat je gelijk een nieuwe afspraak gemaakt hebt ! @Hier is de regen ook voorbij, maar het heeft flink geregend. Onweer e.d. viel wel mee. Dat is waarschijnlijk meer in oosten van het land.
@ val, dus je hebt je haartjes weer netjes. @ marije, he meid, je laat me schrikken.. je zult zelf ook wel heel erg geschrokken zijn. Hou je ons op de hoogte? Oh lees dat de controles goed waren.. Ik hoop dat je wat rust kunt vinden nu. @ kapedi, indd een flink kind! Ben benieuwd of je kindje nou ook wat eerder zal komen?! Maar je bekken zijn dus wel ruim genoeg? Oh ze hebben geen meting gedaan. Mijn zoon wilde ook niet indalen, en werd er ook gezegt dat ik moest rekenen op een keizersnee. Uiteindelijk issie gewoon tijdens de bevalling ingedaald en is hij op een normale manier geboren. Ook dit kindje wil niet indalen.. MAar ik zie het bij de bevalling wel. @ yolanthe, wat een vreemde droom! @ Femr, ik voel de hik indd onderin.. Maar schopjes voel ik niet echt meer, voel meer gedraai met iets hards bovenin, de billen denk ik. @ Anna, welkom hier! Nou, die bui viel echt mee hoor hier! Zat al weer helemaal in angst,maar nergens voor nodig. Bij jullie? Mn bekken doen zo vreselijk veel pijn, weet ff niet meer hoe ik moet zitten/liggen/staan..grrr. Zoon heeft nog steeds hoge koorts maar verder niet ziek ofzo. Fijne avond meiden!
Nou Marije gelukkig denkt ze dat het niet veel is! is het al afgenomen?? rustig aan he Femr: schopjes voel ik aan de zijkant!! bovenin duwen er steeds billen Anna welkom! Waarom krijg je zoveel controle? kapedi: 3500 gram valt best mee toch met 40 weken! komt allemaal goed! Kiss : ja haartjes weer mooi Beterschap nog met je zoontje! Chivay: fijn dat je gelijk andere afspraak hebt, begrijp dat je toch voor een ks gaat dan? wel vervelend van dat gesprek
@chivay balen dat je gesprek zo gegaan is...hopelijk heb je volgende week meer duidelijkheid.. @anna welkom!! misschien een leuke muurschildering d.m.v een projector... @marije jeetje dat is wel ff schrikken...hopelijk voor je is het de begin van de bevalling....hoe is het nu met je>??? bloed je nog??
@Anna; welkom! @Chivay; Ik hoop dat je volgende afspraak beter verloopt! @Marije; hoe is het nu met je? @Onweer; hier viel het reuze mee, flinke regen maar that's it.. Net terug van de VK, kindje groeit prima, bloeddruk is ook goed.. Volgende week een liggingsecho laten maken Ben beniewd of er nog wat te zien is!
hier ook bij de vlos geweest vanmiddag bloeddruk was goed en de baby groeit goed, is al een beetje ingedaald...
Kijken jullie ook dat programma op sbs6, 60 baby's in een uur?! IS net afgelopen.. Is hier terug te zien: SBS 6 - 60 Baby's per Uur - S01 - Programma gemist