thnx voor de link kiss ga het morgen ofzo ff kijken want vriend wilde het niet zien....tsja een man he
Heeey, Linda wat lekker dat de controles weer goed waren!! Nou ik bloed nog steeds lichtelijk... Bij het afvegen steeds bloed met sliertjes.. Dus toch vermoedelijk de slijmprop... Lagen vanavond al om 23.00 uur op bed, even geslapen en nu klaarwakker. Last van obstipatie en dus buikpijn, kan er ook nog wel bij. Net maar duphalac genomen, hopelijk doet dat snel wat!! Beetje rond snuffelen op internet nog maar en dan straks weer proberen te slapen! Gelukkig brengt mn vriend ons zoontje morgenvroeg naar mijn zusje toe. Die gaat daar een dagje heen zodat ik even complete rust heb, zooooo'n heerlijk vooruitzicht!!!!
Tralalalala.... Zit ik weer hoor.. Sjonge jonge, elk uur ben ik mn bed wel uitgeweest.. Het gaat inmddels alweer bijna licht worden buiten! Ligt iedereen lekker te slapen? Hoop het voor jullie! Hier dus nog steeds bloedverlies, grrr... De reden dat ik niet goed kan slapen ben ik bang.. Nou ja, heb de hele dag om bij te komen straks! Rommel de rommel, die duphalac is al lekker aan het werken op mn darmen voel ik. Werd wel es tijd ook! Okay ik stop weer met tegen mezelf te kletsen... Saai als er niemand terugpraat haha
Balen Marije. Hoop dat het bloeden snel stopt. Kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt. Voor de rest even heel ego. Hier zijn gisteravond de weeën begonnen. Al vrij snel om de 3 min en zo'n 30 sec. Om 2 uur vannacht is het gestopt en heb ik nauwelijks nog last. Wel veel harde buiken maar geen weeen meer. Ga gewoon werken straks. Kom vanmiddag weer reageren sorry.
Was dan een uur eerder online gekomen toen was ik wakker. Heeft de vk nog iets gezegd over wat te doen als bloeden aanhield? Ik zou me echt mega zorgen maken!
Oh Laartje, stoppen hoor, jij moet ukkie ook nog even binnenhouden!! Hopelijk was het even eenmalig wat voorwerk! Succes met werken! Laatste paar uurtjes toch?? Spruit, haha als ik dat geweten had VK heeft gezegd dat ik maar moet bellen vandaag als ik nog steeds bloed. Ik kijk het even aan tot een uur of 10/11 en anders dan bel ik. Ik maak me gek genoeg geen zorgen meer, denk echt dat het te maken heeft met een slijmprop cq. flink doorbloedde baarmoedermond bijv. Zou er niets anders van kunnen maken en de kleine is nog goed aanwezig. Misschien wil ze me even doorsturen naar de gyn voor controle dus ach, kwaad kan het nooit! Ik moet trouwens sowieso volgende week woensdag naar gyn ivm mijn medicatiegebruik. Kinderarts hoeft me niet te zien maar de gyn vond het wel een fijn idee om te weten wie hij straks in zn bed krijgt Er zijn tenslotte ook een hoop 'gekke' mensen aan de AD hé en ik merk dat je al snel een stempel opgeplakt krijgt zonder dat mensen je gezien hebben. Nou, mijn vriend brengt nu zoonlief naar mn zusje voor een dag en ik duik nog even mn bedje in. Wie weet kan ik de verloren uurtjes van vannacht inhalen!!
@Marije; hoop dat je na je nachtelijk forumbezoek nog heb kunnen slapen. Goed dat je er op tijd (is 23 uur op tijd voor jullie?) ingegaan ben, heb je toch wat rust genomen. Lekker dat je vandaag het rijk alleen heb! Kan je toch goed je rust pakken enz. Gelukkig is het bloeden minder geworden bij je! Ow ik lees net dat je elk uur wakker was, da's minder En nu je bed in gegaan bent, slaap ze! @Laartje; dat jij naar je werk durf te gaan als je weeën gehad hebt! Het is voor jouw kleintje nog ff te vroeg. Hoe lang moet je nog werken? Kan nooit heel lang meer zijn als ik de duur van je zwangerschap zie. @hier; Jayden was erg vroeg wakker, even na 6 uur. Daar baalde ik van, want ik was er zelf om half 2 en half 4 al uitgeweest voor wc bezoek en ramen iets dichter doen omdat het zo hard waaide en de luxaflex zoveel herrie maakte. Ik denk dat ik straks een vriendin (ook met kleintje dan durf ik wel rond 9 uur te bellen) ga bellen om een kopje thee te kunnen doen en anders ga ik even langs mn moeder is het plan. Een hele dag thuiszitten zie ik niet zitten en ik kan nu nog autorijden Die vriendin woont in dezelfde plaats als mijn ouders, dus als ik instort na het bezoek kan ik altijd Jayden daar nog in bed leggen als ik wil (en dan zelf ook een bed in duiken).
Wat een rare! Enne: lopen daar niet meerdere gyns rond? Dan maakt het toch niet uit of hij je ziet of niet? Stempeltjes zijn makkelijk uitgedeeld ja! Net als de recepten voor AD!!! Bij sommige mensen twijfel ik ook of AD het juiste medicijn is. Die zouden beter gebaat zijn met iets anders. Maar wij, onderhoudsdoseringnemers wegens biochemisch tekort worden meteen over dezelfde kam geschoren. Succes met bellen vk straks! Zo, het is een stuk minder warm dan gisteren en de katten krijgen het meteen weer in hun bol. De stand "actief" doet het weer......
Morning, Zo weer een nieuwe dag, vandaag niet zo warm heb ik gemerkt, ook eindelijk wat meer geslapen vannacht. Heb geen schokkende nieuwtjes. Kom vanmiddag nog wel even kijken. Rustig aan vandaag allemaal. knuffel @Kiss; Nee ze doen op voorhand geen meting meer....Moet ook tijdens de bevalling afwachten en rekenoing houden met een keizersnee. Hij is idd wel een flinke jongen haha, ik hoop ook zo dat hij eerder komt. Vervelend dat je zo`n last hebt van je bekken, gelukkig ben je al bijna 38 weken en zal het niet meer zo lang duren. @Val; ja hij is niet super groot, wel boven gemiddeld maar niet boven de lijn grote baby`s, hij schommelt tussen boven gemiddeld en groot. Zelf was ik nog geen 6 pond, dus voor mijn buikje wel groot haha @Marije; Kan me voorstellen dat je slecht heb geslapen, ik gelukkig wel goed vannacht, ben er wel 3 keer uit geweest daar niet van. Hopelijk lig je nog lekker in bed. Rustig aan vandaag @Laartje; Jeetje , gelukkig is het weer gestopt en heb je nog even kunnen slapen, zal wel een zware dag voor je worden op werk...Succes en sterkte.
oooh een hoop gerommel hier al bij sommige meiden lees ik.. ben benieuwd wie de 2e augustus mama wordt Hier wel goed..alleen moeeeee... pfff tis plannen.. plannen.. plannen en racen tegen de klok hier momenteel.. manlief is deze week halve dagen aan het werk en volgende week hele dagen.. Hopelijk nog maximaal een weekje of 2.. Ivar is inmiddels uit de couveuse en ligt nu in een wiegje. Hij ligt niet meer aan de monitor. Nu is het een kwestie van leren alle voedingen zelfstandig te drinken ipv met sonde. Mika heeft krentenbaard, dus mocht niet meer mee naar het ziekenhuis... arme ziel.. oh enne.. ik weeg inmiddels 6 kilo lichter dan voordat ik zwanger werd
@Dingetje; Wat fijn dat Ivar het zo goed doen en heerlijk zo al die kilo`s al kwijt en meer...Ben jaloers! Als het goed is heb ik nu mijn laatste buikfoto van vanmorgen bijgevoegd.
@dingetje: ik heb weer op Ivar gestemt! Wat fijn dat het zo goed gaat met het kleine manneke! @Kapedi: mooie buik! @weer vannacht: bij jullie ook nog zo hard geregend? Ik werd wakker van de regen in mijn gezicht. Bed en raamkozijn waren kletsnat, heb maar snel het raam dicht gedaan ! @Marije: hoe is het nu met jou? @Laartje: voorweeën, heb ik ook gehad bij dochter, maar na een paar uur stopte het dan weer. Best irritant, elke keer hoopte ik dat het zou doorzetten, maar elke keer stopte het na 1 a 2 uur weer. En ik had met 42 weken 0,0 ontsluiting dus ze deden ook niets. Of is er bij al meer nieuws?
Goeiemorgen allemaal!.... Half 11 alweer... wat vliegen de dagen toch voorbij de laatste tijd.. ondanks dat ik bijna niets uitvoer en owowowow wat een zalig temperatuurtje vandaag.. gewoon af en toe een koude rilling van de frisse wind.. Heerlijk @ Marijee... Was al heel benieuwd hoe het met je was... Fijn dat je je iig weinig zorgen maakt! Doe lekker rustig aan.. en gewoon lekker de vk bellen... Liever 10 keer te veel.............. @ Laartje... Ohh hee... aan het oefenen geslagen??? Kalm aan hè.... jij bent pas halverwege de lijst aan de beurt... Nee zonder gekheid... Hoe is het nu?? dat je toch gaat werken zeg.... Hoelang moet je nog? @ Kapedi... Moooi zeg!! @ Dingetje... Fijn dat het zo goed gaat met Ivar! Wel sneu voor Mika zeg... Hopelijk mag hij snel weer mee naar zijn kleine broer... Enne top zeg dat gewicht Dat wil ik straks ook wel! Hier gisterenavond een enorm druk meisje in mijn buik... (auw auw af en toe) Zelfs even gedacht dat ze aan het draaien was! Dacht schopjes rond mijn maag te voelen.. maar denk achteraf dat het haar handjes waren, want haar bolletje ligt nog steeds bovenin.. Na mijn baaldag van gisteren me iig voorgenomen om weer lekker te gaan genieten nu... We zijn gelukkig allebei type-relax, dus zeiden al, als ze zich deze week aandient... Tassie mee en we zien het wel.. Heb wel mijn vriend even laten schrikken vanacht Werd slaapdronken wakker met kramp in mijn kuit.. Maar werd er dus niet goed wakker van en bleef in mijn slaap auw auw auw auw auw roepen.. en had 1 hand op mijn buik... Het duurde even tot ie snapte wat er was haha.. @ Fem.... Ik voel de hik trouwens overal! Soms zelfs alleen onderin mijn buik... dus volgens mij zegt het voelen van de hik niet veel over de ligging... Jij moest vandaag naar de vk toch? Veel succes... ben erg benieuwd!
hier alleen even ego berichtje: had al keel en oorpijn van de week, vannacht was ik zo beroerd. vanmorgen maar naar huisarts gegaan en heb keelontsteking! omdat ik al zo moe ben en nu dus sinds paar dagen nog minder slaap.. krijg ik een kuur. direct vk gebeld om op hoogte te brengen en die heeft slaappil via ziekenhuis geregeld die manlief straks ophaalt. als het goed is, ga ik dus aankomende nacht gewoon slapen! ik hoop het zo, ben er zooooo aan toe! ga mijn bedje weer in.. lig beetje tijdschriftjes te lezen...!
@Elisa; beterschap! Hopelijk ben je er weer snel vanaf en kun je weer lekker slapen! Weer: wat een verschil in temperatuur: het is hier nauwelijks 19 graden en het waait heel erg hard. Zo ben er weer vandoor, misschien kom ik vanmiddag nog online anders vanavond weer.
Wat een nachtbrakers weer en een vroege vogels!! Hier ook op tijd eruit hoor, stond om 8.00 onder de douche. Kinderen waren wakker en nichtje logeert hier, dus geen zin om lang in bed te hangen. Heb het geloof ik wel een beetje gehad, kinderen zijn erg aan het ruzien en daar kan ik nu echt ff niet meer tegen. Dus... de een zit boven en de ander zit met nichtje lekker beneden aan te tafel met kleurboeken. Dan maar zo.... dsen hebben ze ook al in moeten leveren hahaha. Gaat lekker! @Chivay: nee die hik had ik gisteravond in mijn ondebuik hahaha, toen dacht ik huh? Maar hier ook nog steeds bolletje bovenin. Vanmorgen had ik ook au au, volgens mij lagen beebs voeten onder zijn of haar billen, telkens een schop richting mijn blaas auwie hahah. Ben benieuwd wat de vk zegt en of ik voor het weekend nog een liggingsecho krijg. Morgen mijn laatste dag werken. Die wil ik eigenlijk wel afmaken. Kan tussendoor nog wel ff weg hoor, of eerder naar huis, heb nog wat uurtjes staan, maar ben nou zo ver gekomen dat ik het tot 36 weken vol wil maken Lekker relaxen jij!! @Elisa: lekker dat je vannacht ws beter zult gaan slapen op zo'n pil! Lekker je bed in met een paar boekkies!!! Rust lekker uit! En je niet nutteloos voelen hoor! Jouw tijd komt wel weer! @Yolanthe: heerlijk he die temperatuurdaling!! Ik vind hem heerlijk!! Heb lekker de deur open, boven de raampies open, ff de wind erdoor Wat had jij gisteren trouwens een nare droom zeg... brrr.... @SpruitNL: lekker dat je mannetje veel thuis gaat werken en als de baby zich eerder aandient is daar vast wel weer een oplossing voor! En het lijkt mij ook gek om een datum te weten hoor. Ook wel weer heel bijzonder @Dingentje: ik heb gestemd hoor! Hopelijk mag Ivar lekker snel naar huis en is het heen en weer gerace ff over! En hopelijk is Mika's krentenbaard ook snel genezen! En 6 kilo lichter dan voor de zwschap..... dat wil ik ook hahahaha. Jij was ook niet zoveel aangekomen toch? Duurt wel ff voor ik mijn 16 kilo eraf heb hahaha, ach..... so be it @Kapedi: mooie foto!! En wat een leuk blousje!! @Linda: heb me rotgelachen om dat programma op sbs6, de een lag alleen maar te gillen en de ander kon niks anders doen dan mopperen hahaha. Lekker dat alles weer ok was bij de vk! @Marijeee: gelukkig maak je je geen zorgen! Heb je de vk al gebelt? @Laartje: fijn die voorweeen! NOT! Vandaag je laatste dagje werken toch? @Katje: ik moet ook 2 tot 3x per nacht eruit om te plassen, maar wonderlijk slaap ik toch vrij snel weer in, gelukkig! Je hebt een gezellig ochtendje in het vooruitzicht! Als je plannen gelukt? @Luannie: fijn dat alles weer goed was bij de vk! @hik: thanks voor jullie reacties!! Ik had de hik vannacht dus ook onderin... hahaha, dus het zegt idd niet. Heb manlief ook ff laten voelen en die voelde ook billen onderin... we zullen zien vanmiddag! @Anna: welkom hier! Hoop dat je iedereen een beetje uit elkaar kunt houden! Leuk dat je een jongentje krijgt! Die zijn hier idd in de minderheid En een saaie witte muur.... een leuke muurschildering maken? Heb ik ook gedaan. @Smokey: succes bij de vk!! En wat jammer dat er nog niemand geweest is om de schade op te nemen, ze hebben het ws heel erg druk. Hoe moet je aantonen dat het het niet meer doet dan? De controleur ziet toch zelf ook wel dat de apparatuur stuk is? @Kiss: de 18 is een hele mooie datum Is Isa geboren hahaha. Zo.... ga nog ff wat doen in huis. Ff boven stofzuigen en daarna ff beneden. Dan broodje eten en dan komt mijn zus dr dochter weer halen. En dan is het ff uit met al dat gelogeer hahaha. Lekker mijn eigen ding doen, gewoon mijn ogen dicht doen als ik daar zin in heb Merk dat ik dat toch niet doe als er iemand anders bij is. Ik laat vanmiddag wel ff weten hoe het bij de vk was! Mazzel meiden, succes vandaag! Grtz FemR
@Marije ; lekker nachtje gehad Ik hoop dat je nog even lekker kan bijslapen! @Laartje; dat lijkt me wel schrikken hoor! En gewoon werken haha! Maar die van jou moet ook nog 1,5 week blijven zitten hoor! @Katje; veel plezier @Dingetje; wat goed dat Ivar in een wiegje ligt!! Ik heb ook weer gestemd! en wat lekker van die 6 kilo al @Kapedi; mooie buik!! @Chivay; hahaha ik zie de reactie van mijn vriend al als dat gebeurt! Arme ziel hhahh Met je kuit weer alles goed? @Elisa; beterschap! @Fem: lekkere ochtend al