Wauw 4780 gram! Is hij ook super lang of is het een dikkie dik? In mijn omgeving ook een paar van die reuze baby`s gezien. Zitten al meteen in maat 62 terwijl dochterpas 62 had na een half jaar
Hey meiden, Kom mezelf ff melden.. weinig puf om terug te lezen of te reageren.. sorry.. Maar hier nog alles rustig...
Zo... weer rust in de tent hier. Dochterlief zit voor straf op haar kamer, had haar broer een oplawaai gegeven om niks, en zoonlief zit lekker te computeren. Dus... ik denk dat ik zo ff op de bank ga met de tv aan, kijken of er nog wat leuks op tv is. Ik kijk overdag nooit tv, dus ben benieuwd of er wat te zien is Maar mijn bezoekje aan de vk.... bloeddruk was weer keurig, bij p en i was hij deze weken al behoorlijk hoog, dus daar ben ik wel blij om. Ze vroeg zich af hoe de beeb lag, dus ik vertelde hoe ik dacht dat het lag. Nadat ze de boel had opgemeten ging ze voelen hoe beeb lag. Nou... zegt ze.... hier ligt het hoofd, schuin op mijn heup en dan het ruggetje zo krullent naar boven, dus hal dwars. Ik had mijn twijfels maar goed hahaha. Toen ze hartje ging luisteren op de plek waar zij dacht hem te vinden zat ie dus niet haha, ik had dus gelijk, wat zij voelde was het kontje. Ik vond het wel grappig dat ik gelijk had, maar zij had beter gelijk kunnen hebben, dan lag beeb echt bijna richting uitgang. Ik krijg as maandag om 13.45 een liggingsecho. Bij welke uitkomst dan ook moet ik de vk bellen. Die ik vandaag had (gelukkig geen vervanger) heeft maandag ook dienst, dus ze wilde het wel graag weten. Als het dan nog in stuit ligt gaat zij maandag direct bellen voor een afspraak bij de gyn. Dus... aldus... nog ff het weekend afwachten. Heb niet het idee dat het gaat draaien, volgens mij zit beeb wel lekker zo Heb wel info meegekregen van dr en een noodenvelop voor als ik naar het zkh moet voor mijn volgende vk bezoekje. Ga het zo ff doorlezen. @Lauw: fijn dat alles rustig is bij je! Is een goed teken toch?! @Nicky: lastig dat je niet bijgeslapen raakt... merk dat ik de ene dag ook vermoeider ben dan de andere, of al bekaf mijn bed uit stap. Rustig aan hé!! @Emmy: leuk je weer even te horen/lezen! Fijn dat alles goed gaat! @Dingentje: wij waren al uit de naam voordat ik zwanger was hihihi. @Kiss: ik geniet ook erg van de temperatuur van buiten!! Ik hoop dat het morgen en zaterdag ook zo is en dan zondag, op ies dr verjaardag een graadje of 25 Kan me voorstellen dat je die bekken wel zat wordt nu, pfff.... ik hoop dat je moppie zich over een weekje aandient!! @Val: ja goed he tot 36 weken hahaha. Ik heb een kantoorbaan, dus dan is het een eitje hé Had ik nog op de groep gestaan dan was het wat lastiger geworden hoor, dan had ik ws de 34 niet eens gered! Wat lief dat Romano VERRASSING roept hahahaha, wel erg leuk om iedereen zo voor de gek te houden. En dat is een flinke Bart zeg... pfieeeeuuwww.... was hij van te voren al zo groot geschat of was het een verrassing? Fijn dat beebje goed ligt en verder alles goed was! @Katje: das ook super gezellig je mams op bezoek!! Heb je ff lekker geslapen? @Ckialita: gisteren dus een lekker dagje gehad!! En rustig aan met je lijf he! Het wil niet meer als ervoor, ff aanpassen hoe lastig ook hihihi. Ik stoot overal met die buik tegenaan, denk dat ik denk dunner te zijn hahaha. Mazzel!
@ namen: net als FemR wisten wij de naam ook al voordat ik zwanger was. Was dus fijn om bij de 20 weken echo te horen dat de naam ook kon en dat het geen meisje bleek te zijn. Zelfs voor nummer 2 is de naam al bekend, mocht het een jongetje worden. @ Val: leuke oplossing door Romano VERRASSING te laten roepen. Ben vandaag zo niet actief. Voel me ook niet lekker. Buik/darmen rommelen. Heb net ook geslapen. En volgens mij heb ik ook een keelontsteking. Ik weet niet wat de buren of de buren daarnaast aan het doen zijn, maar er wordt hier flink afgeboord! Als het twee deuren verder is zou het hun babykamer nog kunnen zijn. Daar wordt een kerstkindje verwacht.
Hi hi, Zo weer even drie pagina`s gelezen, maar moet zo weg dus geen tijd om te reageren...Dat doen we morgenochtend wel weer . Zag nog een vraag voorbij komen over namen, ja we zijn eruit...Hij heeft wel al 4 of 5 namen gehad maar zijn er nu wel echt uit. Iedereen een hele fijne avond en alvast weltrusten ( haha het is 1600 ) Liefs
Hey meiden, Jullie hebben te veel gekletst om te reageren probeer globaal even. @naam daar zijn wij ook al wel even uit, zeker ook benieuwd wat de rest allemaal heeft @dingetje kan me voorstellen dat het vermoeiend is hoop dat hij snel mee naar huis mag. Pff de rest ben ik al vergeten, oh ja degene met weeen weet niet meer wie Laartje?? Nog echt te vroeg hoor en even rustig aan doen misschien Net terug van vk alles was goed lag aal mooi naar beneden nog niet helemaal vast maar dat hoeft ook nog niet. Ben net wakker van een dutje maar denk dat ik nog even ga liggen pff ben zo moe nog. Tot later
@ Ckialita... Jammer dat het slapen niet meer zo goed gaat... Kun je smiddags nog even slapen?? @ Luannie.. Jammer dat je geen contact meer hebt je buddy.. misschien kijken of er nog iemand anders wil?? Straks wel leuk als we weten hoe het met je gaat??? @ Kris... Over 2 weken?? in Duitsland op het laatst niet elke week controle?? @ Nicky... Fijn dat je even je neus laat zien Doe rustig aan! @ Emmy..... Niet iedereen is zo'n kletser Al leuk dat je even komt laten weten hoe het met je gaat!! @ Dingetje.. haha ja dat heb ik ook... als ik een naam hoor kijk ik of hij bij iemand past... @ Kiss... Hopelijk gaat het snel weer wat beter met Xavier! @ Val... Ahhh geweldig zie het helemaal voor me die 'verrassing!'... Echt leuk! Oh pittige bevalling dus.. Fijn dat je na aanleiding daarvan wel een prettig gesprek hebt gehad met je vk! @ Katje... Lekker geslapen? @ Lauw.. Doe lekker kalm aan! @ Fem... Ahh lekker met de kids zeg Vakantie is harstikke lekker, maar ook lastig soms voor ze geloof ik! Herkenbaar hoe de vk dacht dat jullie uk lag.. Hier ook steeds, dachten dat het hoofdje de billen waren steeds... Voelde het zelf beter... Ben benieuwd naar maandag! Hopelijk ook een duidelijke noodenvelop waar je wat mee kan zo nodig! Fijn ook dat de vk zo betrokken is! Hier was dat ook... ze belde mij zelf al na de draaipoging, en de dag erna ook... Super zo'n overdracht.. @ Spruit... hopelijk voel je je snel wat beter! Leuk dat de buren ook een kleine verwachten.. zelfde leeftijd in de straat @ Smokey.. Fijn dat het goed was bij de vk... Hier een heel kalm dagje.. Beetje tv.. beetje pc Net gebelt naar het zh... of ik de afspraak voor de gyn kon verzetten... Leugentje om eigen bestwil haha... Maaaarrr Dagje eerder bij een andere gyn!! Erg fijn! En nu ga ik even in gevecht met een wesp die het verboden te betreden bordje bij de deur niet gezien heeft... Arg... (Allergisch voor bijen, dus ik let ook goed op bij wespen e.d)
Pff ben helemaal bekaf!! Hoop dat mn zoon optijd naar bed kan, vanmiddag wou hij niet slapen. En dan duik ik lekker op de bank. Heb dr gewoon hoofdpijn van. En vind het zo sneu voor mn zoon, die zit zo lief op de grond te spelen.. En hij vraagt me er steeds bij. Maar dan kom ik niet meer omhoog dankzij mn bekken, grr.... Pff mis het echt hoor, dat lekker spelen met mn zoon.
Femr: nou met 33 weken was het geloof ik 2600 gram geschat, dus de laatste 7 weken is ie dan flink gegroeid! dus niet verwacht dat ie ZO groot zou zijn nee...Maar gelukkig gaat het nu redelijk, het ging met haar niet zo goed... ja ik had ook kantoorbaan, maar vond het de laatste week vorige week toch behoorlijk zwaar al! succes morgen je laatste dag! Kiss lekker op tijd naar bed! Ben ook benieuwd hoe het met laartje is ! en marije!
hoi meiden wat kletsen jullie toch veel. kan het soms niet bijhouden! Ik moet nog 3 weekjes voor de uitgerekende datum, alles is klaar. Afgelopen dinsdag een bellypaint laten maken op me buik, was leuk en gezellig. De kleine ligt er klaar voor, ingedaald en wel. Mag nu ook thuis bevallen..... Nu dus alleen maar afwachten! Ik ben blij dat het wat koeler is, kan ik mooi ff bijkomen. Die warmte hakte de mij ook wel erg in!
Val lief dat je het vraagt! Maar is allemaal weer rustig hier... Bloeden is gestopt, harde buiken niet meer dan ik normaal had en meisje is lekker actief... Grr.. Jammer, had van mij best door mogen zetten!! Haha.. En nu ga ik weer, nog even met de beentjes omhoog voor zoonlief de boel weer komt terroriseren!!
Geen idee hoe lang hij is....en idd ze belde om te vragen of ik nog kleertjes had maat 62 want maat 56 paste hij niet Oh Marije hihi vals alarm dus! maar misschien een voorteken! zo wij kijken nog ff tv, voordat romano onder de douche gaat, ff relaxen
@Kiss: ben ook bang dat ik niet meer overeind kom als ik op de grond ga zitten. Durf het alleen boven, omdat ik me dan omhoog kan hijsen door over de bovenste tree van de trap te gaan zitten. @Marije; fijn dat het bloeden gestopt is! De kleine moet toch nog maar even blijven zitten! @Val: ik vind het enige jammere aan zo`n grote baby dat het geen echte baby is. Neefje was ook zo`n reus en had ook meteen maat 62, was wel een baby, maar er was niets pas geborens aan!
ja idd Yolanthe! Romano was al 4 maanden geloof ik toen hij in 62 paste, heb ook niet echt babypakjes ofzo, waren al echte jongenskleertjes! heb nog maar wat gehaald voor ze in de winkel
@Yolanthe; Dan is jouw meissie echt een ukkie, haha! Elin is ook aan de kleine kant hoor, dit is voor het eerst dat ze qua gewicht tegen het gemiddelde aan zit, even een spurtje gehad! En 80 cm lengte was naar boven afgerond, ze maten 79,5. Ach, niks mis met klein en fijn toch? Doen ze lekker lang met de kleren! En het is nog schetiger om zo'n ieniemienie te zien stappen en doen! Lekkere droom heb je gehad zeg! @Marije; Gelukkig hoof je je geen zorgen te maken!!! Fijn dat het gestopt is inmiddels! Grappig he, dat er zo'n groot verschil zit tussen kindjes van dezelfde leeftijd! Elins achterneefje is 2 maanden na haar geboren, en woog op dat moment evenveel! En loopt nu uiteraard ruimschoots voor, zo leuk om te zien! @Anna; Welkom hier hoor! En zeker met een jongen ! We gaan je over een week wel overhoren of je de verhalen bij de naam kent he?! @Voelen; Ik voel de hik inderdaad redelijk onderin, schoppen in mijn zij. Kontje komt regelmatig pal van voren uitsteken. @Smokey; En, doet je TV het nog? Onweer overleefd? @Chivay; Denk wel een goede beslissing om in principe bij dezelfde gyn te blijven. Maar geef je gevoel van dit moment wel aan dan he! @Laartje; Oei, da's wel een beetje vroeg om nu al aan de weeen te zitten! Hopelijk blijft het een beetje rustig de komende tijd hoor! @Dingetje; Wat helemaal super dat Ivar het zo goed doet! Nu echt alleen maar een kwestie van zelf zijn voedingen binnen krijgen? WAUW! Hopelijk kan hij inderdaad deze maand nog naar huis! Kan me voorstellen dat het een heel stuk zwaarder is, als je nog een mannetje thuis hebt rondlopen. Hoe vind Mika het allemaal? Snapt hij er iets van? @Elisa; Wat moet jij je belabberd voelen zeg! Hopelijk slaap je inderdaad een keer goed vannacht! En nutteloos? Volgens mij ben je toch vrij nuttig bezig een mooi kindje in elkaar te flanzen! Laat manlief dat maar eens nadoen! @EmmyX; Jippie! Niet van de aardbol verdwenen! Zo af en toe eens een berichtje is goed genoeg hoor! Anders is het ook niet bij te lezen als iedereen zo'n kletskous is. Eigenlijk is het dus heel solidair van je! Maar wel extra leuk om nu regelmatig even iets te vernemen van iedereen nu augustus nadert! @Naam; Ja, daar zijn we gelukkig wel uit ja! Wel lullig als je daar nog over na moet denken als ie geboren is... @FemR; Lekker dagje heb jij met de kids! En dan de kleinste telg nog steeds eigenwijs met de kont naar beneden... Ben benieuwd naar de echo maandag! Maar dat zal dan wel weinig nieuws opleveren. In elk geval fijn om te weten dan waar je aan toe bent en plannen te maken voor het vervolg. @Hier; Weer lekker gewerkt vandaag. Heerlijk maar 4 uurtjes te hoeven! Nu werk ik er vaak wel zeker 5-6, maar zelfs dat zijnrelaxte dagjes. En het is vooral lekker opruimen, mailbox leegmaken enzovoort. Nog 3 halve dagen! Joehoe!
Hihi yep kleding doet ze lang mee, ze draagt nu dit jaar heel veel zomerkleding voor de 2de keer! Ze groeit wel, maar heel langzaam. Ze zal wel net zo`n dwerg blijven als haar mamma! @hik: voel de hik ook meestal onderin of aan de linker zijkant. @ maat 62: nee ik had daar ook geen echte babykleertjes meer in, vond ik ook niet leuk meer aangezien ze al bijna 6 mnd was. Ben erg benieuwd of deze harder groeit dan grote zus. @steken onderin: hebben jullie dat ook? kan er af en toe haast niet meer door lopen, kon van de week mijn been niet meer optillen zo zeer deed het. ben de rest weer kwijt !
kan het niet laten zo nu en dan te spieken hiero.. ben benieuwd wanneer de babyboom hier op gang gaat komen. Ik ben zaterdag jarig, zou wel leuk "cadeautje" zijn dus.. wie wil?
IK!!!!!! nee nog een beetje te vroeg voor ons, hoewel ik vind dat ik nu recht heb om met 37.5 te bevallen. Het gemiddelde is niet voor niets 40 weken, dochter was 15 dagen te laat, ik vind nu dat deze 15dagen te vroeg moet komen !