Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Lauw; Even gekeken op hyves....Leuk gedaan! Maakt het helemaal af :)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden,

Ik heb in het begin nog redelijk actief meegeschreven in dit topic maar het werd teveel om alles bij te houden. Af en toe lees ik in het topic om te zien hoe het met iedereen gaat.

Klopt het dat Dingetje nog als enige trotse mama is geworden of zijn er al meer?

Allemaal heel veel succes met de laatste loodjes en hoop dat we snel trotse mama's mogen worden!

Liefs LT20

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn buddy heb ik ook al in geen tijden hier gezien, ik heb haar een berichtje gestuurd via hyves. Maar daarop ook (nog) geen reactie.
    Enige nadeel is dat we niet zoveel heel veel schelen, maar je weet toch niet wanneer we bevallen.

Wie was jouw buddy? Cossy heeft computeproblemen, verder weet ik het niet.

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @laartje: verlof!!! En leuk een nieuwe auto, en stofjes uitzoeken :)

@marije: gezellig die visite! Ik wil ook weer eens mensen hier over de vloer, gaan we van het weekend maar weer eens regelen

@kapedi: idd nog maar een paar weken, hou je vast wel vol :)

@spruit: jippie, 37 weken! En grote kans dat het vocht is hoor, dat is er zo weer af...

@elisa: jammer dat de slaappil niet werkte zoals verwacht. Ik hoop dat je toch nog een beetje slaapt zo.

@brendat: spannende dag vandaag dan. Veel sterkte en rustig aan! Ik ben het ook nog niet zat hoor, laat mij maar lopen tot 39-40 weken. Maar ik kan ook nog bijna alles, dat scheelt wel een hoop.

@susan: ja het is wel fijn dat de auto dan weer veilig is, maar goed, het kost toch weer geld...

@lauw: leuk boxkleed! doe mij ook zo'n oma ;)

@chivay: goed dat je het hebt laten zitten, hoor. Niet te veel doen.

@lt20: klopt, dingetje is nog de enige van hier. Hoe is het verder met jou?

@yolanthe: de buddy van luannie was meicke.

Vannacht om 1 uur naar bed, half 4 klaarwakker, man kwam naar bed, half 5 weer gaan slapen, 7 uur wakker, uur lezen op bank, tot elf uur geslapen... Lekker gebroken nacht :D Maar ben niet moe, dat scheelt. Vandaag ga ik ook maar eens enveloppen schrijven. Kaartjes beginnen ver te komen, moet er nog 12 voor het lijstje wat we nu hebben, dus nog 20 en ik ben zeker klaar. Ga ik ook maar weer mee bezig. Vandaag hoeven er geen boodschappen te komen dus tijd zat :D

Trouwens, als je nog eenleuk boek wilt lezen: "in bed" van sarah bilston. Gaat over iemand die vanaf 26 wk zwangerschap plat moet liggen...

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Lauw... ziet er echt heel goed uit het kamertje! Hoop werk geweest denk ik! Wat een heerlijk grote kamer trouwens ook!

@ LT :) Wist niet dat je ook nog hier wel eens meelas! Klopt helemaal... Ivar is de eerste augustusbaby van 2010... en er zijn een hoop gegaardigden voor de 2de plek haha
    Hoe gaat het met jou??

@ Yolanthe... oh ja jij hebt Iltje als Buddy... die is er idd nog maar heel weinig...

Misschien een aantal mensen dubbel zetten? Reservebuddy's :)

@ Ckialita.... Zo hee lekker gebroken nachtje.. Gelukkig maar dat je nu niet kapot bent :)... Hoeveel kaartjes heb je straks in het totaal gemaakt?? Wat een werk zeg!
    Ben erg benieuwd naar het resultaat straks!

;) Voel me vandaag echt een huiskamerolifantje... Ondanks een heel goede nachtrust nog harstikke moe... Hou het vandaag dus maar bij wat tv, beetje administratie bijwerken en etiketjes schrijven...

6. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik heb Meicke! Maar ik ben natuurlijk ook 'even' weggeweest ....
    Inderdaad misschien dubbele buddy's? hmmm

7. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Resultaat zal ik zeker wel een keer posten :)
    Ik heb er nu 41 gemaakt, en het kost ongeveer een half uur per keer, dus per dag heb ik hooguit zin om er 4 te maken ofzo... Dus als ik nu aan e slag ga ben ik over 3 dagen klaar ;)

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Heb net een berichtje gehad van Iltje, het gaat gelukkig wel goed met haar en de kleine. Ze is hier alleen heel erg weinig.

Als ik wat hooor van haar,dan zal ik het zeker hier vermelden, maar voor mij is het misschien handig om er een andere buddy bij te krijgen!

Reservebuddy`s is wel een goed plan Chivay: voor hetzelfde geld liggen er een paar tegelijk te bevallen;)

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Ckialitia: Met mij/ ons gaat alles goed. Heb de hele zwangerschap nog niets te klagen gehad. Succes met het maken van de kaartjes! Mijn nicht heeft sinds 20 weken platgelegen, uiteindelijk met 30 weken bevallen, zo'n zwangerschap wens je echt niemand toe.

@ Chivay: ja ik probeer iedere dag even te lezen maar het lukt me niet om op alles en iedereen te reageren. Ik geloof inderdaad dat er meer van ons wel zouden willen, ik zag op hyves (aan je foto) dat je ook bij uitgerekend augustus 2010 bent aangemeld, daar zijn er al een paar meer bevallen. Volgens mij heeft die uk van mij/ ons het veel te goed dus heb zo'n idee dat ze nog wel eens een paar weekjes weg blijft. Hou jij het allemaal nog vol? Aanstaande dinsdag weet je meer toch?

Liefs lt20

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jullie kletsen ech te veel:$ haha spit alleen even door de laatste pagina heen en probeer dan bij te houden, vrij vanmiddag:)

@Chivay klopt ik heb geen buddy, wil best buddy zijn hoor! Laat maar weten. Huiskamerolifant haha snap wel wat je bedoeld;)

@Ckialita ik heb ook niet zon beste nacht gehad maar wel behoorlijk brak eigenlijk. Veel succes met de kaartjes:) ik heb ze bijna klaar.
    Wat leuk zelf kaartjes maken knap hoor, ik ben niet zo handig met zulke dingen maar vind altijd erg knap/mooi

Straks nog wel even de stad in maar nu eerst nog even niks doen heerlijk:)

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Lauw wat een super mooi boxkleed zeg!!

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Luanie had jij nog geen buddy anders kunnen wij misschien wel buddy's worden???

13. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    lauw: afgelopen nacht dus niet echt geslapen met slaappil, maar vanmorgen wel.. werkt bij mij zeker langer.. haha!! vanavond op tijd er weer in! je voelt je wel iets beter, ondanks dat dat kan met keelontsteking erbij!
    wat een leuk boxkleed!!!!

bevallen: van mij mag de kleine ook nog eventjes wachten hoor.. moet nog 4 weekjes en vind dat prima zo!!

luannie: ik hoop voor je dat het slecht slapen 1 nacht was, weet er alles van!

chivay: huisarts en vk vonden het ook niet verstandig om de ontsteking mijn lichaam zonder AB uit te krijgen, ben er wel blij mee! en wat goed dat je het beddengoed hebt laten liggen!!!!

ckialita: lekker bezig met de envelopjes, hier ook bijna klaar! moet nog paar adressen hebben!

ga broodje eten en medicijntjes weer innemen en dan maar eens de babykleertjes in de kast leggen! manlief heeft gestreken!!!

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    *meld met beeb in buik*

Hallo allemaal,
    Vanmorgen samen met mn vriend zoon naar kdv gebracht, hij is weer beter!!
    Daarna zijn we met zn 2en ff naar winkelcentrum gegaan, boodschapjes gedaan.
    En toen kreeg ik weeën!! Al best pijnlijk, trok mn vriend bij de arm "we MOETEN NAAR HUIS".
    Snel de winkel uitgegaan.. Maar toen bedacht ik me, eigenlijk moet ik door blijven lopen, want bewegen kan helpen om het door te zetten!
    Toen nog ff naar de etos gegaan, maar werd heel erg misselijk van de pijn.
    Dus toen dus snel naar huis geweest, moest overgeven, en daarna flink veel poepen, fijn dacht ik! Mn lichaam maakt zich leeg voor de bevalling!
    Daarna nog een paar weeën gehad, maar ze werden steeds minder heftig.
    Toen zijn we nog ff een kwartier wezen wandelen, om toch te blijven bewegen.
    Maar helaas, de weeën zijn weg!!

Daarna werd ik vreselijk moe, en heb 2 uur geslapen.
    Vriend is ondertussen op zijn werk. En mijn buik doet zeer,
    Alsof ik een klap gehad heb in mn buik.. brr.
    Kindje voel ik wel goed bewegen.

Vind het wel heel spannend hoor, zo zie je maar weer, het kan zo uit het niets beginnen.
    Al wil dit niet zeggen dat ik ook snel zal bevallen, kan natuurlijk nog weken duren.
    Spannend he meiden?!

Ga nu even bijlezen..

Liefs

15. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Tja, ik vond het wel 'typisch SBS 6' maar ik vond het ook wel weer inkomen in het bevallingsproces, even weer bewust stil bij staan zegmaar. Opvallend de pijnbestrijding, hoe makkelijk daarmee omgegaan werd enz. Ben benieuwd hoe het met het kindje verder gaat dat via keizersnede ter wereld kwam, misschien in aflevering 2...

Succes met je kaartjes herschrijven...

Wat is de hyves van jullie/augustus 2010 mama's?

@Kiss: spannend hoor en helemaal 'uit het niets' ook... Ik denk er 's nachts veel aan als ik er uit moet voor de wc, omdat ik dacht gelezen te hebben dat het meestal 's nachts begint...maar overdag overvalt je wel?? of niet?

@Hier vanmorgen bij een vriendin geweest. Eerst heb ik mogen uitslapen van Jayden. Hij was eigenlijk om kwart voor 7 al wakker, maar hij begon te spelen en ik dacht ik blijf nog heel even liggen. Blijkbaar zijn we allebei weer in slaap gevallen (gebeurt anders nooit dat Jay in slaap valt als hij wakker geworden is 's ochtends) dus kwart voor 8 wakker. Toen werd het ineens haasten, want ik zou langs een vriendin gaan als ik Jayden bij z'n oma had gebracht.
    Dus daar kwam ik iets later aan, ach was ook niet erg.

Zometeen even filmpje op bed kijken denk ik, of op de bank hangen. Heb het 's middags echt nodig om even te liggen, ongeacht of ik veel of weinig doe. Ook nog maar even een wasje aanzetten met babykleertjes. De basis is wel al schoon, maar we hadden nog veel meer van Jayden nog. Toch maar wat meer wassen nog. Heb alleen geen zin in vouwen :(

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kiss: zo zie je idd, dat het zomaar kan gebeuren. Gelukkig waren jullie samen voor het geval het wel doorzette.

Hier lekker sloom vandaag. Echt helemaal nergens zin in. Straks maar even lekker liggen val ikvast nog wel even in slaap.
    Toen mijn vriend er om half 5 uitging kwam de buurjongen net thuis met een stel vrienden en die gingen nog lekker even buiten zitten napraten over hun stap avond.
    Erg gezellig maar niet als je ook aan de achterkant slaapt en graag verder wilt slapen.
    Gelukkig nog wel weer in slaap gevallen maar toch om half 8 al weer wakker.

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hebben jullie trouwens ook een kraam of baby boek of zijn jullie bezig met een foto boek?

Hier hou ik het 9 maanden boek bij en ben ik begonnen met een fotoboek vol dikke buiken, echo's en kamer foto's en straks de babyfoto's erbij.
    Ga morgen een kraamboek halen zodat de kraamvisite een verhaaltje aan de kleine kan schrijven straks als ze op bezoek komen.

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ ckialita, behoorlijk drukke dag gehad dus gisteren.
    En hoe was het vandaag?! lekker nix gedaan?

@ luannie, ik wil je buddy ook wel zijn hoor.. dan heb ik er gewoon 2.

@ laartje, super zeg een nieuwe auto!!
    Wij willen ook een nieuwe auto, een Renault laguna station waarschijnlijk, we zijn dr voor aan het sparen.
    Paar maandjes sparen nog...

@ marije, poehh dat was wel vroeg voor je vanmorgen!

@ spruitnl, denk wel dat het vocht is, had ik laatst ook ineens 2 kilo erbij!

@ elisa, wel balen dat je alsnog niet veel hebt kunnen slapen ondanks de slaappil.

@ brendat, wat fijn dat je de 34+6 gehaald hebt!

@ lauw, wat leuk dat jullie de box al hebben neergezet. hier staat ie nog op zolder.
    Leuk boxkleed trouwens!

@ lt20, hey wat leuk je even weer te zien!

@ buddy's, indd misschien wel handig om dubbele buddy's te hebben!

@ katje, het overviel me inderdaad!! Bij mn zoon is de bevalling snachts begonnen toen ik siep, dus dit was echt een verassing.
    Nu is het nog spannender, zal het vanacht nog komen?! of was het loosalarm en komt het over 4 weken pas.. ben benieuwd!
    Ben al wel blij dat mn lichaam in ieder geval ergens mee bezig is, dat het einde in zicht is!

@ susan, balen dat je zo slecht hebt geslapen.

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dames ga even lekker op de bank hoop dat ik nog wat slaap kan inhalen van vannacht

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @kiss jeetje wat spannend joh, wie weet vannacht wel, doe maar lekker rustig aan.

@elisa wauw knap van je mannetje dat die de strijk doet:)

@susan heb ik nog niet maar een kraamboek lijkt me wel erg leuk. Slaapse:)

Het valt me op dat iedereen vandaag moe is zal dat door het weer komen ofzo? Net even uurtje op bed gelegen nou weet niet of dat goed heeft gedaan ben nog zo duf als wat pff
    Ik moet nog boodschappen doen zo geen zin aan maar moet echt gebeuren.

Deel Deze Pagina