He meiden, gelukkig ben ik niet de enige die het allemaal niet zo bij kanhouden. Merk echt dat mijn hersenen anders werken momenteel... Vaak in de ochtend energie en doe ik mijn dingetje, maar in de middag ben ik toch wel duf-moe. Ik probeer alles bij te houden, maar na het lezen geen puf om te reageren, Zag een leuk boxkleed voorbij komen. Leuk dat hij zelf is gemaakt. Ik kan namelijk nog niet echt een leuke vinden waar ik enthousiast van word. Kiss wat spannend!!! Ja het kan nog evenb duren, maar het is ook heel goed mogelijk dat het vannacht zomaar begint. Oehoe kriebels. Hier vanmorgen naar de gyn. Ze zei; Deze kan en mag komen. Ligt er helemaal mooi bij! Ze hoopte mij zaterdag te zien, want ze heeft weekenddienst en zou het leuk vinden de bevalling te doen voor ze met vakantie gaat. Van mij mag het ook wel komen. Heb echt een voorbeeldige zwangerschap gehad en nog steeds, maar het verlangen naar mijn kindje is ineens erg groot. Ook wordt alles nu toch wel zwaarder enzo. Moet er niet aandenken dat het nog 4 weken duurt, aan de andere kant heb ik het gevoel dat ons meisje daar nog heel prettig ligt van binnen.... Susan, lekker tukuurtje. Ik ga jouw voorbeeld even volgen.
Leonizzie, denk dat we er zo allemaal over denken.. Ontzettend nieuwsgierig naar ons kindje. En denk dat we allemaal niet hopen de 42 weken te behalen. Hier net boven was opgevouwen en ff zoons beddegoed in de was gedaan. Meteen weer onrustige buik!! Weet niet wat er aan de hand is, maar mn buik is echt gevoelig. Het voelt nu ook beurs aan, echt vreemd. Nu nog ff klein afwasje doen, en dan vind ik het goed geweest voor vandaag!
Heb hier nog wat handigs: Contraction Master: Your FREE, online contraction timing assistant! Misschien voor sommigen nog een "ver van mn bed show" maar dan kan je het vast bij de favorieten zetten...
@ Katja81: hierbij de hyves: Uitgerekend in AUGUSTUS 2010 - Hyves.nl @ Kiss87: ja dat is inderdaad een tijdje geleden! Hoe voel je je nu? Las je stukje over de weeën tijdens de booschappen. @ Leonizzie: fijn dat jullie kleine het zo goed doet. Wie weet is het morgen wel zover.. @ Smokey: het is hier echt klam weer, weet van gekkigheid niet wat ik moet doen.
kiss: spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe gaat het nu?! katje: ik heb dat programma nu 2x opgenomen, ga ze het weekend kijken!! ben benieuwd! smokey: ja heerlijk dat ie strijkt, maar vouwen haat ie, dus dan strijkt ie en vouw ik het op! heb niets meer gedaan sinds bericht van vanmorgen.. ja geslapen! pilletje heeft overdag meer uitwerking. wil nu wakkeer blijven en vanavond op tijd naar bed. lt20: hier ook klam, benauwd weer!! gaat nu beetje waaien.. moet binnen blijven en daar ishet ook warm.. leonizzie: nou ben benieuwd of je gyn zaterdag ziet!! hier nog 4 weken tot uitgerekende datum!
@ Ckialita... Lekker klusje nog dus Succes @ Lt20... Ik ben wel aangemeld voor die hyves ook maar kijk er maar erg weinig... Jij wel? Hier gaat het prima... wordt wel zwaar, maar heb nog niet al te veel klagen .... Dinsdag wordt er idd een knoop doorgehakt.. erg spannend... @ Luannie en Smokey.... Jullie samen?? Roep maar dan zet ik t op de site erbij... @ Elisa... Fijn zeg dat je vriend zoveel op zich wil nemen nu! @ Kiss.... Jeee wat een verhaal weer... gelukkig maar dat je er iig al zo klaar voor bent! Hopelijk blijf je niet te lang aan het oefenen en zet het de volgende keer wel door! Hoe begon het bij Xavier? Ga zo eens naar dat linkkie gluren Denk alleen niet dat ik hoef te gaan timen maar meteen mijn spullen richting zh mag pakken.. @ Katje.... Vanuit dit topic is er ook nog een andere hyves en een aparte site: Augustus 2010 mama's - Hyves.nl Augustus 2010 mama's Ik vind het idd ook wel fijn om zo even bewust naar zo'n programma te kijken en bezig te zijn met komen gaat... @ Susan.. ai gebroken nachtje... hopelijk slaap je vanacht beter.. Ik hou een agenda bij waar ik van elke dag kort iets schrijf.. (vaak met terugwerkende kracht haha) heb nog geen speciale plannen voor een kraamboek.. Denk dat ik dat in een fotoboek ga verwerken. @ Leonizzie... Dubbel is dat hè.... Zoo nieuwschierig naar wie er in je buik zit... maar ergens ook nog niet klaar met je buik Hier komt er erg weinig uit mijn handen vandaag.. Eigelijk alleen nog maar wat etiketjes geschreven en tv gekeken... Weer wat afleveringen van sex & the city... heerlijk kijkvoer This vies benauwd vandaag zeg!! Ik schrijf nog even verder en dan toch echt maar wat doen Die vaatwasser gaat niet vanzelf leeg!
chivay: moet het mijn man wel vragen hoor, maar ben er wel blij mee, want anders kan ik niet rustiger aandoen en dat wil vk graag! mijn moeder gaat ons vanaf volgende week helpen!
@ chivay, bij mn zoon werd ik om 6 uur sochtends wakker van vreselijke buikkrampen. 6.30 uur vliezen gebroken, en de vk gebeld. 8.30 uur vk kwam ff kijken hoe het was met me --->> 8 cm ontsluiting! Snel naar het ziekenhuis, 10.15 uur is Xavier geboren! Ik voel me nog steeds raar. Buikpijn, maar geen krampen, meer alsof iemand heel hard in mijn buik heeft gestompt.. ken dit niet. Ook ben ik weer heel erg misselijk. Manlief had het rustig op werk, en komt nu al naar huis.. dan samen Xavier ophalen bij het kdv.. Denk toch dat het nix is, maar beetje voorwerk ofzo. Naja we zien het wel. Ik hou jullie in ieder geval wel op de hoogte!
@laartje: ja we hebben de naam expres ook nog niet tegen hem gezegd! hij zou het zo vertellen, weet hij veel toch wel fijn dat de weeen nog ff gestopt zijn he! en gelukkig hebben jullie een nieuwe auto! weer wat rustEn ook nog verlof!! geniet ervan @enveloppen: heb vandaag mooie zwarte vulpen gekocht! ga ze ook schrijven, vind ik wel zo leuk @Lauw: leuk de box!! leuk kleed zeg! @Luannie: balen dat je zo slecht heb geslapen! en je mag het evt mij ook laten weten hoor, kom hier toch wel dagelijks! hoor het wel @Ckialita: jij ook al zo slecht geslapen! @Chivay: lekker zo'n relax dagje toch!! @Kiss: ooooh meid wat spannend!!!!! wel jammer dat het niet doorzette! En wat een snelle bevalling heb jij gehad zeg met je zoon! hopelijk deze keer weer zo voor jou! ben benieuwd! @lt20 leuk dat je terug bent en het goed gaat! Nou hier vandaag een goeie dag!! mega veel gedaan samen met mijn vriend, die was onverwacht een dagje vrij en romano gaat altijd naar het kinderdagverblijf op vrijdag dus we hadden alle tijd! Ik heb de ramen gezeemd binnen en buiten, vriend heeft alles schoongemaakt, banken en kasten van hun plek enzo wat ik niet meer kan en de badkamer, ik heb de kasten opgeruimd, we zijn naar de gamma geweest om kleine dingetjes die nog nodig waren, broodjes gehaald naar de logopedist geweest, naar de baby van nicht weze kijken, hema geweest, nog wat was gedaan tussendoor! Oh wat een heerlijk gevoel!!! hihi heb een topdag vandaag. Oh ja en ook nog de klossen gehaald voor onder het bed en de baby erkent! oh ja de logopedist, Nou zij denkt dat het zeker een vorm van stotteren is, omdat hij bijvoorbeeld wegkijkt als hij niet uit zijn woorden komt en er factoren meespelen als gezondheid(hij heeft buisjes en vaak verkouden), een te snelle spraakontwikkeling en temperament! dus nu moeten we volgende week dinsdag terug om te kijken waar we op moeten letten zodat we hem zo goed mogelijk kunnen begeleiden. Er is nog een grote kans dat hij erover heen groeit met de juiste begeleiding dus daar gaan we dan voor! ben benieuwd. En oh ja ook nog naar de baby geweest, wat een schattig ventje, net zo'n klein sumoworstelaartje hahaha het hele kleine is er wel al af maar nog wel lief hoor! hij was trouwensd 53 cm dus heeft lekkere vetjes
Ja kan me voorstellen dat je blij bent dat je lichaam bezig is. Ik voel de kleine regelmatig, af en toe wat steken onderin of halverwege, maar niet echt het idee dat er snel wat zal gebeuren. Maar ja, dat had ik bij Jayden ook niet. Kwart over 4 braken m'n vliezen toen 's nachts en kwart over 11 's morgens is hij geboren. Dus het kan zomaar snel gaan.. @Smokey; hier net ook wakker en superduf, maar ja, had toch m'n slaap nodig denk ik anders was ik niet in slaap gevallen. Zo ook eruit om nog even wat boodschappen te halen voordat manlief met zoonlief thuiskomt... @chivay; heerlijk sex and the city kijken; niet nadenken, gewoon lekker kijken @hier; nou dan ga ik mezelf maar naar een supermarkt slepen
Zo boodschappen gehaald en daarna weer even half uurtje gedut op de bank, nu iets fitter hier is het ook benauwd klam nu. @lt20 zal zo eens op de site van hyves kijken wel leuk! @chivay even reactie van luanni afwachten maar wat mij betreft ok. Mijn vaatwasser zit ook nog vol maar moet zo toch ook echt leeg haha @kiss wauw zo snel wil ik ook wel bevallen zeg jeetje @val oh wat lekker zon dag dat je van alles kan doen, wil ik ook wel hier maar heb ik de laatste tijd niet wordt alleen maar duffer. @katje suc6 bij de supermarkt 1 voordeel daar de temp is altijd wel lekker Ga even vaatwasser leegruimen en voorbereidingen treffen voor het eten.
Eet smakelijk allemaal! Wilde ff melden dat wij pizza eten En heb vanmiddag 4 kaarten gemaakt, en verder zitten we de trilogie van Shrek te kijken, lekker niks En nu echt NIKS...
@Kiss; Owh spannend brr....Jammer dat het (nog)niet doorzet, ik ga nu wel een gokje op jou wagen dat jij de 2e juli mama wordt, ben benieuwd wanneer het doorzet ,maar jij denk ik vast wel ook. @Susan; Ik heb beide uhh alle 4...Een 9 maanden boek, een baby 1e jaarboek, een kraamboek en babyboek om losse foto`s en kaarten te plakken. Heb er tot nu toe alleen de in verwachting kaartjes in geplakt. @Leonizzie; Jeetje al 38 weken, gaat snel ineens...Ik kan niet wachten tot volgende week dan mag het bij mij ook gebeuren eindelijk! @Val; Lekker bezig haha Hier een rustig dagje gehad met een vriendinnetje. Zij is 35 weken, dus heerlijk de hele dag babypraat. Fijne avond allemaal en ik ben benieuwd of er vanavond een *breek in* berichtje komt. Liefs
@ Kiss, wat spannend!!!!! Hoop dat het vannacht doorzet, zal voor je duimen! Ik heb de app toegevoegd aan mijn ipod touch. @ Brendat, het is al bijna avond dus je bent de 34+6 voorbij, gelukkig! @ Lauw, ja gisternacht weeen gehad, precies hetzelfde als bij Aiden. Gelukkig heeft het nu niet doorgezet. Ze moet nog wel een weekje blijven zitten. Wat een leuk boxkleed (ga zo even op hyves spieken). @ Chivay, nee ze konden helaas niet zeggen wanneer hij binnen komt, het ligt ook nog eens niet in de buurt dus heb een vriendin gevraagd of ze wil kijken als ze in de buurt is. Heb geen zin om iedere dag te bellen of langs te gaan. Bij Aiden was ik het nu ook totaal niet zat, maar nu wel hihi. Wat ben je goed bezig geweest vanochtend. @ Katje, heerlijk he 's middags in bed een filmpje kijken, doe ik nu ook bijna iedere dag. Aiden speelt dan lekker op bed en af en toe klinkt hij er weer uit, maar heb dan echt even rust. @ Smokey, hier ook moe. Waarschijnlijk door die benauwdheid die maar blijft hangen. @ Leonizzie, mijn vk zei dat toen ook tegen mij, dat ze hoopte dat ik dat weekend ging bevallen. En ja hoor ben toen bevallen. Hoop voor jou dat ze dit weekend komt . @ Val, wat heerlijk dat je zoveel gedaan hebt vandaag. Voelt echt fijn dan he. Ik zie altijd wel op tegen alles maar achteraf is het wel heel fijn. Wat spannend van Romano. Hij ook al temperament? Hier heb ik er ook eentje rondlopen hihi. @ Programma sbs, ik heb alleen aflevering 1 gekeken, moet 2 nog kijken. Maar vond het wel opvallend met dat lachgas, heb er nog nooit van gehoord jullie wel? @ Buddys, hoe dan we dat eigenlijk als iemand 's nachts bevalt? Gewoon smsen naar elkaar? Mij maakt dat namelijk niet uit. Hier leuke stofjes gekocht op de markt. Mijn moeder gaat er lakentjes van maken, zal er fotos van maken als ze klaar zijn. Bij de hema nog allemaal rompers gekocht, waren 1 euro per stuk. Geen geld. Voor de rest lekker rustig aan gedaan, wordt nu écht gek van die warmte! En volgende week wordt het weer warmer. Ga nu lekker paella maken, jammie!
Ohh nog even een vraagje; op de zwangerschapslijst zie ik dat en kiss en leonizzie op 01 augustus staan, maar in jullie banners zie ik kiss op 37 weken en 5 dagen en leonizzie op 38 weken......Wanneer /hoe/wat/wie????
@ Val: wow, wat heb jij een actieve dag gehad zeg! Wou dat ik nog zoveel energie had. @ weer: ik hoor net op de radio dat het volgend weekend 40 graden wordt , lang leve thuisbevalling! Zijn er hier meer die thuis willen bevallen?
Hey meiden, Joepiedepoepie, ik ben weer thuis! Wel leuk gehad hoor maar ben blij dat ik weer lekker thuis ben. Ennn, hier nog wat spectaculairs gebeurd? Vanavond of morgen ga ik weer eens bijlezen...