Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    val: lekker bezig geweest in huis dus!!!

hier rustig avondje voor de boeg!

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Als ik het mij goed herriner is Leonizzie eind juli uitgerekend maar daar waren de dames al een heel eind op weg met het topic. (verbeter me als ik het verkeerd heb)

@ Luannie: leuk om te horen! Mensen reageren vaak verbaasd als ik zeg dat ik thuis wil bevallen. Was best blij toen ik 37 weken was, prettig idee dat ik officieel thuis mag bevallen (mits alles goed gaat waar ik nog steeds vanuit ga)

3. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    40 graden?????? nee toch, dat vind ik echt niet leuk:( hier zk huis bevalling

Koetje: welcome back! hoe was het?

4. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik heb nog niet bijgelezen, ga ik zo doen..
    Maar wil vast een foto van 'ons' met jullie delen, van vandaag :)

Bekijk bijlage 86137

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Luannie dat is mooi zal je zo even pb tje sturen met telf nummer.

40 graden dat overleef ik echt niet hoor, dat wil ik niet.

Ik ga in het zh bevallen, zou thuis ook wel willen maar durf dat niet stom he.

Dat programma op sbs 6 heb ik een paar x overheen gezapt wat een verschikking om te zien zeg, zou spontaan hartstikke bang worden voor de bevalling.

@Laartje paella heerlijk maak je die zelf?

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marijee wat een leuke foto en een stoer jochie:)

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Marije; Leuke foto :)

Ohh is dat de reden dat Leonizzie op 01-08 staat, weet ik dat ook weer :)

Liefs

8. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Val; HUH? Past dat allemaal in 1 dag dan :(???

@Marije; net al even je nieuwe foto's ophyves zitten kijken. Wat leuk om zo'n hobby te hebben! En het dus zo goed te kunnen...

@Koetje; Welkom terug! Hebben jullie het leuk gehad?

@Kiss; Jij houdt het weer lekker spannend he! Maar goed, het is ook al bijna de 18e natuurlijk!

@Hier; Pomtiedom, vandaag is al bijna voorbij! *Houdt vingers gekruist en knieen bij elkaar*

9. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Nou ik kan geen filmpje kijken als Jayden wakker is hoor, die gaat niet zoet spelen op bed. Aiden wel dus? Of in z'n eigen bed?

Lachgas had ik gelezen in het boek wat Aukje van Ginneken geschreven had, die had ik gelezen voor m'n zwangerschap van Jayden. Ook leuk om te lezen als je niet zwanger bent, schijnt, want ik had 'm van een niet-zwangere vriendin geleend.

@lt20; ik wil ook thuisbevallen. Maar als ik de 40 weken ga passeren, ga ik twijfelen i.v.m. de grootte van het kind... ga dit maandag even bespreken met VK.Voor volgend weekend dan maar bevallen als het dan 40 graden wordt:S
    @smokey; ik ben al eens bevallen en bij mij was het niet zo erg als ze doen voorkomen bij dat programma hoor ! Vooral dat meisje van 20 uit aflevering 2 overdreef gigantisch (in mijn ogen, maar ja, iedereen reageert anders op pijn). Vond het wel goed dat haar moeder haar zo streng toesprak even.

@brendat; vandaag bijna voorbij, morgen dus 37 weken dus een 'vrijbrief' om thuis te bevallen...wil je dat ook?

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Katje nou ik had dus alleen maar haar gezien en dacht jezus hier moet ik niet naar kijken, ik kijk er ook niet meer na ik zie het wel ben positief nu en niet bang ofzo en wil dit graag zo houden;)
    Mijn schoonzus én collega's zeiden ook al dat ze vreselijk tekeer ging, dus daar hou ik me maar aan vast:)

Oh ja nu mezelf even op de hyves melden.

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Wie is eigenlijk de beheerder van de hyves?

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Brendat: ja dat past in 1 dag! ging wel om 4 uur pas voor het eerst zitten maar goed;)

Marije: mooie foto!

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai!!

Jeetje meiden jullie hebben echt te veel tijd om hier te zijn hoor hahaha, weer heel veel pagina's erbij!!
    Vandaag mijn laatste dagje gewerkt, JAHOEEEEEEEEEEEEE. Lekker verlof!! Heb nog helemaal niet het idee hoor dat ik zo lang vrij ben.... zal het dinsdag wel merken als ik lekker kan blijven liggen ;)
    Kreeg van mijn collega's nog een lekkere doucheschuim van Rituals en een scrub van Rituals, heerlijk!! Super lief!

Hier vannacht ook beroerd geslapen. Werd om 3.30 wakker en viel pas tegen 5.30 in slaap.... en toen om 7.00 de wekker ging kom ik er natuurlijk niet uitkomen... Ben er om 7.30 uitgegaan, maar ging niet van harte hahaha. Moest nog haasten ook, was ook niet handig hahaha. Morgen een beetje uitslapen, ga met een vriendinnetje naar de albert kuip, dus dat is wel gezellig! Neem wel een pluutje mee, want volgens mij wordt er heel wat regen besteld. Vind het wel even lekker hoor dat het zo is afgekoeld!! Ff paar daagjes en dan zondag weer mooi, is Isa jarig, dus komt goed uit ;) En morgen eind van de middag naar mijn schoonzusje, die wordt 37. Dus we gaan met zijn allen chinees eten bij haar. Ze woont in een gezinsvervangend tehuis (ze is verst. geh.) en eigenlijk is het elk jaar hetzelfde, maar voor haar is die duidelijkheid erg prettig! En het is altijd gezellig, dus wat maakt het uit ;)

Manlief heeft vandaag samen met de kinders het bed op klossen gezet en de box beneden gezet. We zouden het eigenlijk na Isa's verjaardag doen, maar het wordt toch mooi weer, dus zitten we lekker buiten en staat ie niet in de weg. Wordt wel weer helemaal echt hoor....

Lachgas: is volgens mij nu verboden en wordt het niet meer gebruikt in de zkhzen. Toen ik van Pim beviel lag ik ook aan het lachgas, maar volgens mij was het een jaar of 3 erna verdwenen uit de zkhuizen.

Kiss: jeetje meid wat spannend!!

Lauw: ontzettend gaaf boxkleed! Heeft je moeder die gemaakt, of jijzel? Erg knap!

Marijee: wat een geweldige foto weer!! Handig hoor zo'n zelf ontspanner!! :)

Nou meiden.... de rest is me geloof ik ontgaan.... ik heb ook hersens die anders werken en heb geen puf om op iedereen te reageren. Ben ook behoorlijk moe, dus ga er op tijd in vanavond. Kijken of het lukt, zeg het nml wel vaker en dan krijg ik om 22 uur een opleving hahaha.

Fijn weekend! Zal hier niet veel zijn, drukdrukdruk ;)

Liefs FemR

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    En Val: dat was zeker een produktieve dag!! Lekker hoor!!! Ff je handen vrij en samen ff racen!! Top!

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    *meld met BIB*

Zo, ff naar mn mams geweest, daar gegeten..
    En mn buik is weer rustig.. Toch echt vals alarm vanmiddag, jammer.. Maar opzich wel logisch, aangezien ik zelfs bij mn zoon al 3 weken lang voorwerk heb gehad voordat de bevalling echt kwam. Dus moet dr maar nog niet teveel van verwachten..

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Jammer Kiss, had best leuk geweest hé! Ik hoop voor je dat je deze keer minder lang voorwerp hebt als bij je zoontje!

17. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Katje; Hihi, nee morgen pas 35 weken hoor, maar dat heb ik de vorige keer ook niet gehaald! Vanaf morgen op naar de 37 weken en inderdaad de thuisbevalling! Heb er helemaal zin in!

@FemR; Jij ook aan het verlof nu toch? Ik nog 2 halve daagjes werken! Maandag hebben ze een lunch voor me georganiseerd, hihi, lief he?

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    hihi hoop ook dat je minder voorwerp hebt;)

Nee maar idd hoop het ook voor je!

Femr: VERLOFFFF kan je ook meer kletsen:p

brendat das lief dat ze een lunch voor je organiseren

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Val... Wauw wat goed zeg dat je zoveel hebt kunnen doen vandaag.. lijkt me heerlijk voelen! :)
    En wat een duidelijk goed gesprek bij de logopedist zeg... Krijgt hij ook nog individueel logopedie? of alleen thuisbegeleiding met tips voor nu??? Fijn dat jullie er zo vroeg bij zijn... Hoe jonger hoe beter...(heb veel met kids die stotteren gewerkt)

@ Smokey en Luannie... Zet ik jullie saampjes op de site ;) Luannie, mocht je nog iets van Meicke horen dan hoor ik het wel... haal ik haar nu ff bij het rijtje weg...

@ Ckialita... Grin heerlijk zo'n daggie..

@ Kapedi... Heerlijk zo'n dagje babypraat ;)

@ Laartje... 1 euro bij de hema? Oww, das de moeite :) Heb alleen al genoeg dus hou me maar ff in ghehe

@ LT.... 40 graden :$ oh? neeee... op buienradar ziet het er nog zo netjes uit????

@ Koetje... Jaaa daar issze weer! :)

@ Marijee... Leuke foto's! :) Echt jaloersmakend jullie studio...

@ Brendat... hihi, hou alles maar lekker potdicht ja!

@ FemR... Verloffffffffffff joehoeeeee...

@ Kiss... :D Jij krijgt echt minimaal 3x per dag BIB-meldplicht nu hoor

;) Heb alle etiketjes alweer geschreven....
    Was lekker bezig, dus heb ze meteen maar allemaal gedaan...
    72 stuks.... Best netjes toch? :D
    Hoeveel kaartjes versturen jullie?

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Luannie: en hoe is het wiegje??

@ Chivay: haha.. goed plan om niet alleen het bed te verschonen.. Laat je mannetje maar helpen..
    Wij hebben nu 78 kaartjes..

@ Kaartjes: sturen jullie ook kaartjes naar jullie zwangerschapscursus clubje???

@ Ckialita: ik hoop dat komende nacht wat minder onderbroken is..
    Pfff wat een werk die geboortekaartjes.. maar super leuk dat je ze zelf maakt.. ben benieuwd naar het resultaat..

@ Elisa: ik hoop dat de slaappil vanavond sneller werkt... maar wel fijn dat je je iets beter voelt..

@ Kiss: zow.. jij hebt het spannend gemaakt vandaag... ik hoop dat dat een voorbode was.. en je kindje zich snel voor het echie meld..
    Ja de box maar neergezet.. hadden we opgezet.. dacht kan hem wel in de werk/speelkamer zetten.. maar ach.. dacht later.. kan ook net zo goed in de kamer..

@ Katje: heerlijk dat je wat hebt kunnen uitslapen..

@ Susan: hier geen 9-maanden boek bijgehouden.. ben wel aan het denken om een paar kleine dingen (foto's) te verwerken in het geboortefotoboek..

@ Moe: hier ook 's morgens redelijk actief en kan ik iets doen.. maar 's middags dan lukt het gewoon niet meer.. trouwens vandaag ging het beter.. mannetje was thuis.. dus we hebben de werkkamer uitgemest.. en omgetoverd tot kinderkamer...haha..

@ Leonizzie: ik hoop dat de gyn je zaterdag ziet haha... dan hoef je tenminste ook niet nog misschien wel 4 weken te wachten.. pfff.. het idee alleen al.. zo raar.. het kan nu maar ook over 4 weken..

@ Val: zow.. jij hebt een goede dag gehad.. lekker....

@ laartje: 1 euro voor een rompertje dat heb je goed gekocht.. En inderdaad balen dat het volgende week weer warmer wordt.. van mij is 24 graden echt voldoende..

@ Lt20: pfff.. dat is wel heel er heet.. Maar ja.. in een ziekenhuis is het ook niet altijd even prettig... bij ons ziekenhuis is namelijk geen airco en de afdeling is op de 6e (bovenste etage)... dus behoorlijk warm.. Ik wil graag thuis bevallen, lijkt mij veel prettiger ontspannender dan in het zkh.

@ Koetje: alweer thuis.. dat is snel gegaan.. Maar goed naar je zin gehad en toch altijd weer blij om thuis te zijn na de vakantie..dat gevoel ken ik wel...

@ Marije: ook een erg leuke foto van jullie drietjes.. uhhh.. viertjes...

@ FemR: jaaahhh.. jij ook verlof... heerlijk van genieten.. Morgen heb je al flink wat plannen staan.. veel plezier!! Boxkleed is gemaakt door schoonmoeders (helemaal met de hand!)... :) ben dan ook erg blij met haar...

@ Brendat: leuk.. een lunch ter ere van je verlof...

@ kamertje + boxkleed: dank je voor de complimentjes.. ben er ook trots op... Tja.. en op zich heeft het ook niet zo heel veel tijd gekost... iedereen heeft iets gedaan.. mannetje plafond geschilderd.. ikke de muren.. mam de gordijnen en schoonmoeder het hemeltje/lakentje/aankleedkussenhoes en boxkleed.. lekker verdeeld dus..

zow ik ben weer bij.. Jullie blijven maar flink door kleppen zeg... Maar wel gezellig hoor...
    iedereen een fijne avond en ik hoop een goede nacht....
    Hier heeft het net lekker geregend.. dus het is weer heerlijk afgekoeld... :)

Deel Deze Pagina