Daarom gaan ze bij mij ook de 2e eerst beoordelen of de baarmoeder er wel klaar voor is. Anders word ik weer naar huis gestuurd, om dan een dag later of zo terug te komen. MAAR manlief heeft dan al wel vakantie vanaf de tweede. Daar zat ook het probleem. Enne: ik word pas met 39/3 ingeleid.
@elisa: hè bah wat vervelend dat je ook nog keelontsteking hebt Hoe is het er nu mee? Wel fijn dat je slaappillen krijgt zodat je toch een (redelijk) goede nachtrust hebt. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om je man/vriend aan de strijk te krijgen? Hier lukt me dat niet hoor, die van mij kan alleen zakdoeken strijken @Emmy X: fijn te lezen dat alles goed gaat bij je. @dingetje: hier al maanden uit de naam gelukkig! Zou er eerlijk gezegd ook niet aan moeten denken dat we nu nog een naam moeten bedenken Proficiat met je verjaardag! @kiss: Fijn dat het weer beter gaat met je zoon! Jeetje meis, nog maar 15 dagen tot de uitgerekende datum! Spannend!! Ben benieuwd wanneer ik een smsje van je krijg en mocht het s nachts komen kun je me gewoon smsen hoor! Geen enkel probleem. @val: ow wat leuk dat Romano zo enthousiast VERASSING roept Jeetje wat een zware knul is Bart zeg. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat die van ons zo zwaar is, lijkt me geen prettige bevalling. @lauw: Joepie!!! 37 weken! Nog 21 dagen meis. Ik had het er afgelopen week over met de verloskundige die ik had bij de liggingsecho en ik moest niet bang zijn dat ik geen energie zou hebben met de bevalling. Sommige vrouwen schijnen nachten niet te kunnen slapen voor de bevalling en dan toch nog genoeg puf te hebben om de bevalling zelf te doen. Komt dus allemaal wel goed, probeer het gewoon te trekken zonder medicijnen. Wat een mega gave spiegel zeg! En de box met het boxkleed ziet er ook goed uit! @FemR: nog even geduld en dat weten jullie zeker hoe de kleine ligt. Hopelijk bedenkt hij/zij zich dit weekend en draait het de goede richting op. @spruitNL: lekker rustig aan doen meis. Wat leuk dat er bij jullie in de straat nog een kindje wordt geboren (met een beetje geluk dit jaar nog) dan heb je in ieder geval een leeftijdsgenootje voor je eigen kindje in de straat wonen (zolang jullie of hun niet gaan verhuizen) @chivay: nog gelukt om die eigenwijze wesp uit huis te krijgen? Je hebt die wesp toch wel duidelijk het bordje laten zien zodat deze niet nog een keer binnen komt? Ik geloof dat wij ook tegen de 70 kaartjes zitten. Hier ligt ook al alles klaar op 2 of 3 enveloppen na 1 kan ik er nog niet eens schrijven! Een vriendin van me gaat in augustus verhuizen Verder wel al de postzegels enzo geplakt J @marijeee: fijn dat alles weer rustig is bij jou. Super mooie foto! @yolanthe: de steken onderin herken ik niet. Hoop dat het snel over is bij je. @laartje: wat fijn te lezen dat alles weer rustig is. Wat fijn dat jullie eindelijk geslaagd zijn voor een auto. Trouwens wel heel erg vreemd dat ze bij jullie bij de prenatal de blijedoos elke keer niet hebben @katje: ow wat heerlijk dat jullie gister lekker hebben uitgeslapen! @susan: hier geen kraamboek, babyboek of fotoboek @LT: hier wordt het een poliklinische bevalling met medische indicatie. Mocht het heel erg snel gaan mag het wel thuis maar daar ga ik niet vanuit. @sbs6: Ik persoonlijk vindt sommige dames daar en beetje overdreven reageren, vooral die meid van 20 die afgelopen donderdag erbij was. @buddys: mocht het zo zijn dat Kiss aan het bevallen is en ik ook dan kan er een vriendin van mij wel op zp komen melden (die is in een ander topic actief) dus dat komt wel goed. 1000x sorry als ik iets of iemand ben vergeten! Knuffel voor iedereen.
2 leeftijdsgenootjes. Een op nr 60 (okt) en een op nr 66 (dec). En van alledrie wonen wij er het langst met 4 jaar. De buren op 60 wonen er net een paar maanden.
Oh smokey: hebben jullie zo'n groot zwembad in de tuin? hihi das wel beter! En ik heb wel wat versieringen in huis, maar denk dat mijn vriend dat doet.... Kiss: het word echt megaspannend bij jou! zou wel wat zijn als je echt de 18e gaat bevallen hihi, hoop wel voor jou dat je dit niet nog een paar weken hebt want dan word het wel heftig! zet hem op meid! kapedi: eet ze!
@Luannie; Ik ben ook benieuwd hoe ze voelen, dus wacht op het antwoord @Chivay; Gewoon een bistro op kijkduin ( den haag), hou niet echt van buitenlands eten dus geen grieks, mexicaans of Italiaans voor mij. Zag nog ergens iets voorbij komen over de stand van zaken wat betreft sex. Voordat ik "eindelijk" ( sorry weet dat andere er veel langer over hebben gedaan, maar 7 maanden voelde voor mij lang) zwanger was heb ik 7 maanden lang die piemel elke dag gezien, was er na de 2 roze stipjes ook echt klaar mee haha. Nu is het ongeveer 1 keer in de week ( soms omdat het mijn plicht is als goed getrouwde vrouw haha). x
@spruitNL: ow dat is wel fijn dat er in ieder geval 2 leeftijdsgenootjes in de buurt wonen. Hier in de straat zijn de jongste kinderen (tot nu toe) een jaar of 6 en dan komt die van ons. Maar we hebben nieuwe buurtjes tegenover ons wonen, althans, die komen er in september te wonen en die zijn van onze leeftijd dus wie weet @kiss: spannend meis. Mocht het nu morgen zo zijn dat je zou bevallen dan zet ik wel via mijn mobielinternet even snel een berichtje hier neer aangezien ik morgen niet thuis ben. @hier: pap en mam zijn volop aan het behangen, komende week komt de nieuwe wc erop en het fonteintje op de wc en dan is dat allemaal klaar. Gister de grote boodschappen gedaan voor de komende weken zodat manlief dat niet meer hoeft te doen (die heeft een hekel aan boodschappen doen en heeft er de tijd niet voor. daarnaast zou hij met dingen thuis komen die we niet nodig hebben). Vanavond nog een feestje en morgen dan de bellypaint en de fotoshoot. Ik moet wel zeggen dat ik nu een "hangbuikje" begin te krijgen, dus die kleine zal wel goed aan het indalen zijn Iedereen een fijne avond!
Hai hai, Zo... ben weer terug uit A'dam. Was gezellig met mijn vriendinnetje, maar vond de Albert Kuip weinig voorstellen hahaha. Ach... weet ik dat ook weer Heb trouwens weer eens goed geslapen vannacht, hoefde er maar 2x uit en sliep vrijwel direct weer verder gelukkig @Katje: dit is idd ons vierde kindje, maar mag er nu nog voor 2 zorgen. Ons eerste kindje Esmee is tijdens de zwschap overleden, ik was bijna 21 weken zwanger. Ze had een hele grote hartafwijking en maar 1 long, domme pech noemen ze dat in het zkh. Onze 2de, Pim is 8 en de 3de, Isa wordt morgen 6. Erg leuk dat zij het zo bewust meemaken Hoe gaat het met Jayden? Hoop inmiddels wat beter! @Leonizzie: Zo he gisteravond en vanmorgen!! Jij laat er geen gras over groeien hihi. hier het liefdesleven ook een lager pitje hoor. Merk dat ik ook minder behoefte heb omdat die buik er zit hahaha. Voel me een beetje log! Manlief verwennen kan ook op een andere manier hihi Vind ie overigens heeeeeeellllllllleeeeeeeeemaaaaaaaaaaaal niet erg Je moet toch wat Enneehhh nee hoor, wees gerust, je bent niet de enige met soephersens hihihihi. @Kaartjes: ik heb er rond de 80, enveloppen zijn gemaakt en beschreven, dus liggen allemaal klaar. Mis nog 1 adres, maar diegene laat niks horen, nou... dan niet @Smokey: ik heb de vorige keren zelf alles in huis gehaald, nu weer. Manlief weet waar het ligt. Overigens ook zelf een leuke slinger gemaakt. @Anna: wat een rotnacht! Hopelijk is het vannacht beter! En slapen is het "beste" op je linkerzij als je zwanger bent. Heeft met bepaalde organen te maken en je bloedsomloop. Op rechts lig ik overigens ook nog steeds heel lekker hoor, maar gezonder is op je linkerzij. @Kiss: super spannend!!!!!!!!!!!!! zou wat wezen als het idd op de 18de komt Mag je mijn datum ook voorspellen hahha. @Nicky: ja we hebben nog even, over 48 uur weten we het zeker. Tot nu toe nog weinig gedraai, ik geef hem of haar nog 42 uur en dan is het welletjes, omdraaien met dat lijffie Ik wil gewoon bevallen! Hahahaha. Kijken of het naar mama luisterd tot nu toe nog niet hahaha. @Kapedi: hahaha, je plicht als goede vrouw hihihi. Zo voel ik het ook soms ff hoor! Vind het anders een beetje zielig voor hem, voor mijn gevoel "verwaarloos" ik hem dan, terwijl hij vind van niet hoor. Eetse vanavond! @Marijee: oohhh... weer zo'n rotnacht... ik heb geen tips voor je sorry.... Heb je al geprobeerd om even lekker te lezen? @laartje: ja heb echt verlof hihi, moet nog wel ff aan het idee wennen hoor! Ja ze hebben hard gewerkt gister! Vandaag ook, hebben met zijn drietjes de partytent opgezet. En gister heeft manlief ook nog lekker de vriezer ontdooit en de koelkast schoongemaakt! Super! @Luannie: nee ik ben de 16de uitgerekend. Tenminste... volgens de verloskundige! Volgens mijn berekening en de 1ste echo was het 15/8. Maar de 16de vind ik ook goed Ik heb de banner wel op mijn berekening staan. Wij gaan zo naar schoonzus. Lekker chinees eten. Fijne avond iedereen! Zal vast morgen nog wel even spieken hier, maar zal ws pas 's avonds zijn als het feest voorbij is xx
@FemR: fijne avond en lekker feesten jummie jummie chinees . Ik hoef vanavond gelukkig niet te koken, hebben eten bij het feestje zitten Lekker tomatensoep, frietjes met broodje gezond/frikandel/kroket en toetje na.
Kiss...wat spannend! Pfff toch al een aantal uren (voor)weeen gehad..hihi...en waar je je druk om kan maken he....even de was gedaan! hahaaha Wat het vannacht was hier weet ik niet, maar hoop dat ik vannacht beter slaap! Straks eerst nog een BBQ maar voel me niet echt optimaal vandaag. Misschien wel gewoon een beetje grieperig! Baby is heerlijk tegen mn maag aan het trappen dus dat is echt een heel ontspannen gevoel... Getver moet me echt gaan aankleden en leuk maken want moet straks al weg....bah bah ik heb zo heerlijk mn joggingpak aan en mn haar gewassen en zo laten opdrogen en geen make up op..... (o en ik lig stiekem op bed met m laptop...hoe lui kan je zijn he! HEEEEERLIJK!!! ) x
jeetje jullie kleppen goed door.. dus ga maar weer ff bijlezen.... trouwens... ben vandaag 37 weken... Ik ben er klaar voor.. Ik hoop die kleine uk ook... haha...
@ Leonizzie: klinkt leuk hoe jullie je kaartje hebben.. In ieder geval ook heel persoonlijk met een foto erbij.. Haha moest lachen om je verhaaltje.. Hier staat het ook wel op een lager pitje.. zo af en toe en verder lekker knuffelen enz.. Maar.. door sex kan de baarmoeder actief worden en de baarmoedermond verweken.. dus het kan bevorderlijk zijn... @ Ckialtita: succes met het kiezen van een tekst.. Ik vond het best moeilijk.. maar gelukkig zijn wij eruit.. @ Chivay: zow ja.. 1000 vellen (dus 3000 kaartjes) dat zal hoop ik wel genoeg zijn.. hahah @ Luannie: haha.. sm-en mag je mannetje doen... als je dat wilt.. hihi.. @ Marije: lastig dat je bang bent voor de natuurlijke bevalling.. Ik hoop dat ze je maandag wat gerust kunnen stellen... Hier geen tips.. ik heb juist zoiets van.. laat maar natuurlijk gebeuren.. dat is denk ik het beste voor het kindje.. @ Elisa: 1 slaappil.. nou dat is ook niet echt veel... misschien toch een paar extra vragen... @ Susan: shoppen gelukt?? @ Smokey: normaal gesproken zetten vrienden, buren of familie een bord in de tuin.. maar dit doen ze volgens mij niet overal... maar daar gaan wij wel vanuit.. voor binnen heb ik zelf 1 slinger gekocht.. vind het toch wel leuk om iets op te hangen... @ Anna: beroerde nacht heb je gehad.. ik hoop dat je je nu iets beter voelt.. @ Kiss: je maakt het wel echt spannend.. Ik hoop dat je gelijk krijgt wat betreft de datum... @ Kaartjes: kreeg vanmiddag een geboorte kaartje in de bus van de 1e uit ons zwangerschapscursus clubje.. zij was eigenlijk 14 aug uitgeteld.. en hij is dinsdag geboren... dus die is er goed op tijd bij.. maar toen dacht ik ... ow ja.. die zal ik ook maar een kaartje sturen als het bij ons zover is.. dus nu komen we uit op 87 kaartjes... @ Kapedi: lekker uit eten... geniet ervan.. @ Nicky: ja.. het kindje zal er hoe dan ook uitkomen.. maar het zou wel fijn zijn als je redelijk fit eraan begint... maar ja.. zonder medicijnen zou ik ook fijner vinden... probeer ook overdag te rusten.. daar heb je al heel veel aan.. Ze zijn goed bezig bij jou thuis.. lekker hoor.. veel plezier morgen met de bellypaint... erg leuk zeg.. @ FemR: feest ze!! @ Anna: haha.. ik ken het gevoel.. hier vanavond ook een feestje.. en ik heb geen zin om me in nette kleding te hijsen en op te maken... maar toch veel plezier vanaaf.. @ Buddy Koetje: van mij mag je 's nachts sms-en.. heb de telefoon toch niet naast me liggen.. dus dat zie ik 's morgens pas.. Zoww.. ben weer bij... Vandaag is er weer veel gebeurd in en om huis.. Mannetje en schoonpa hebben nu de tuin helemaal in orde (nadeel van een grote tuin, dat doe je niet in 1 dagje haha) en schoonma heeft een groot deel van de ramen beneden van binnen en buiten onderhanden genomen... Ben helemaal blij dat het weer bijna allemaal schoon en netjes kijkt... dan ben ik er echt klaar voor... zo dan ga ik me klaar maken voor een verjaardagsfeestje vanaaf... ene niet te veel kleppen meiden...
@ Kiss wat spannend zeg! Hoop echt dat het doorzet en dat je vannacht/morgen bevalt ( zou wel heeel toevallig zijn op de 18de ) @ femr, fijne verjaardag vanavond. @ nicky, leuk bellypaint! Wel even showen hè @ smokey, we hebben een ooievaar (is nog van mijn geboorte) en slingers. Mijn moeder hangt het op. @Anne, heerlijk dat getrappel hè, kan soms zo vervelend zijn. Zoonlief slaapt alweer, hoop niet dat hij ziek wordt. We zijn toch maar boodschappen gaan doen, nog wat luiers meegenomen. Net even bij mijn moeder geweest en ze dronk nu maar 1 glas wijn want ze is bang dat ze anders niet kan rijden hihi. Ze drinkt niet iedere dag hoor maar wil het risico niet lopen. Het lakentje was af, zal er morgen een foto van maken.
nicky: mag eigenlijk niet zo klagen, hij kan heeeeeeeeeeeeeel goed strijken haha!! hier: beetje ongi gevoel.. maar ook last van darmen (door antibiotica) dus weet niet goed. nu lekker eten! verder weinig puf om te reageren!
Hier toen straks ook last van ongi krampjes verder eigenlijk nog niks ja nu echt moe en steeds naar de wc ga zo lekker vroeg bedje opzoekenn
Hallllooo dikke buikkies! Sjonge, ik kan merken dat de zwangerschapsverloven zijn aangebroken, er zijn gewoon 50 pagina's gekletst in een weekje... Heb dus niet alles bijgelezen, begrijpen jullie vast wel... Nu maar hopen dat de laptop het volhoudt... Dus niet, dit is de 2e keer dat ik het probeer, gelukkig had ik een groot deel opgeslagen in Word (je moet toch wat ). @Leonizzie: wat fijn dat je meisje er helemaal klaar voor is. Ik ben benieuwd wanneer ze zich laat zien! Wat klinkt jullie geboortekaartje LEUK! Ben heel benieuwd hoe het er uitziet... Hihi, grappig om te lezen dat je lekker 'van bil bent gegaan'. Nou, hier gebeurd er niet superveel hoor, ik stel hem natuurlijk wel op een andere manier tevreden. Straks als de 37 weken grens is bereikt mag hij weer écht... Sperma kan de weeen opwekken heb ik gehoord... @kiss: spannend dat het bij je aan het rommelen is, maar ja gezien je vorige bevalling kan het nog wel even gaan duren... Maar als het eenmaal écht begonnen is kan het hard gaan! Geef mij ook maar zo'n bevalling! Heb even je babykamer op hyves bekeken, hij is leuk geworden joh! Lekker dat nu alles klaar is... @val: lekker zo'n productief dagje gister! @Laartje: wat leuk dat je mams lakentjes gaat naaien, ben benieuwd! Is al af zie ik, dat is snel! Jippie, eindelijk een nieuwe auto! @lt20: ik heb helaas geen keus qua waar bevallen. Ik heb een keizersnee gehad en loop nu ook bij de gyn vanwege een hoge bloeddruk, het wordt dus een ziekenhuisbevalling. Maar als ik de keus had, zou ik lekker thuis blijven. @Marije: superfoto weer! @Smokey: welk programma op sbs (wat/wanneer)? Ben nu nieuwsgierig... Ik had trouwens alle versiering zelf gekocht, wel gevraagd of mijn vader en schoonvader het huis wilden versieren. Gaat nu denk ik net zo. Soms, als je echt goed contact hebt, doen de buren het. Maar dan zou ik dat wel zeker willen weten @FemR: joehoe! Verlof!!! Geniet ervan! Ik las op hyves dat je kleintje nog in stuit ligt? Krijg je maandag een draaipoging, las ik dat nou? Alvast heel veel succes en als je wat meer wilt weten over een draaipoging en/of keizersnee, weet je me te vinden... @brendat: wat leuk zo'n lunch, alvast veel plezier en daarna helemaal want dan heb je verlof!!! @Chivay: ik ga binnenkort ook maar eens de enveloppen schrijven. We hebben 100 kaartjes besteld maar versturen er zo'n 90. De rest is voor onszelf (fotoalbum, plakboek, enz). @Lauw: het boxkleed heb ik even gemist, zal zo eens even zoeken... Oh ja, jij mag mij ook 's nachts smsen hoor, ik zal het vast ook pas s ochtends zien Wat fijn dat je schoonmoeder en vader jullie vandaag zo goed hebben geholpen! Helaas hoef ik dat hier niet te verwachten @katje: beterschap met Jayden... @Ckialita: jij bent ook lekker bezig, zo te lezen Hopen dat je wel weer beter kunt slapen. @Spruit: schuin tegenover ons is 4 september uitgerekend, een straat verderop eentje 5 augustus en eentje 1 september. Wordt dus gezellig! @Nicky: lekker dat de wc opschiet. Wat leuk, een fotoshoot! Wil ik ook nog samen met manlief, Tes en de hond maar we moeten eerst even met zn allen naar de kapper. Dat hangbuikje herken ik trouwens echt. Bij Tes had ik een echte stuit-buik, alles zat bovenin. Frits zit nu al erg laag, heel anders dus Zo, ik ben weer bij Sorry als ik iemand heb overgeslagen @hier: nou, dat was me het weekje wel. Het was best gezellig, op wat irritaties na (we waren met mijn schoonfam.). Maar ik ben echt heel blij dat ik weer thuis ben. Het was echt bloedheet, ons plekje had weinig schaduw dus het was nog heter in de caravan (lees: ons hokje van 2 bij 3). Tes is ook ziek geweest (hand- voet- en mondziekte, heel zielig was ze) dus dat was ook geen pretje Maar we hebben het weer gehad. Gisteren gelukkig al de meeste vakantiespullen en was opgeruimd en vandaag samen met manlief druk geweest op de babykamer. Spulletjes ophangen e.d., het begint er nu echt op te lijken, leuk! Vanmiddag op zolder de ieniemienie spulletjes van Tes te voorschijn gehaald en de bruikbare dingen (voor allebei de geslachten) eruit gehaald. Mannetje gaat morgen de meubeltjes nog een beetje bijwerken en dan kan ik mooi de kastjes inruimen en nog spulletjes bij gaan shoppen! We zijn vanavond nog bij de Hoogvliet en de AH geweest voor bierkratjes voor onder ons bed. Helaas kunnen we geen lege kratjes kopen. Hoe hebben jullie dit gedaan (degene die kratjes gebruiken)? Bij Tes werkte mijn zwager nog in een supermarkt dus dat was handig Nou, ik ga weer even stoppen. Fijne avond en tot morgen! Ik ga zo fijn op de bank, lekker filmpie kijken met mn mannetje! Maar eerst dat ondeugende grietje naar bed brengen Doeidoei!
Wij konden ze wel gewoon bij de supermarkt halen, bij de AH. Kostte 6 euro statiegeld, met als vraagje of we ze ajb bij dat filiaal terug wilden brengen. Dat was alles, dus ook zonder flesjes
Verder wel bijgelezen, maar weinig te reageren En we gaan zo eten, beetje laat, maar lunch was ook laat...