Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Boefjesmama: leuk dat je even kwam inbreken! Dank je voor je succes wensen, die van haar wordt gewoon alweer 1!

@Seks en andere dingen om op te wekken: hihi flink aan de sex dus, tonic en ananas(hart dacht ik?).
    Wie weet helpt het wel bij iemand, hoewel je lijf er dan al wel klaar voor moet zijn.
    Anders heb je vast een gezellige avond, maar doet het verder niets.....

@Dingetje: is toch vandaag de 18de jarig? Gefeliciteerd!

@Vruchtwater: is vaak wit gevlokt hoor en geeft echt wel vlekken als het zou gebeuren!
    Hoewel de meeste bevallingen beginnen met weeën. Ik zou je bed wel waterproof maken, ik moet
    het ook nog doen!

@Versierspullen; moet ik ook nog halen! En de naam moet nog op het geboortebord geschilderd worden.

@Plassen: de mijne heeft mijn blaas gevonden gisteren! zat meer op de wc dan op m`n stoel/bank.
    `s nachts laat hij het dan wel redelijk met rust. Want ik hoef er 1x uit rond een uur of 3 en dan weer als dochter wakker is ond 7:30. Dus dat valt mee!

@Ritme: hebben die van jullie al een ritme: dochter was overdag en `s avonds actief en `s nachts sliep ze. Toen ze er was, had ze ook meteen het goede ritme. Veel kindjes schijnen overdag te slapen en dan `s nachts te spoken, schijnen ze al in je buik te doen. Was wel fijn dat dochter op 1 voeding na gewoon lekker sliep en na de voeding ging ze ook meteen veder slapen. Deze spruit is overdag ook heel erg actief en `s nachts slaapt hij ook.

@Autorijden: ik zou het gewoon blijven doen hoor! Almere is niet de andere kant van de wereld én voor hetzelfde geld blijft spruit zitten tot 42 weken. Dan zou je nog bijna 4! weken aan
    je huis gekluisterd zijn en niets kunnen doen. Lekker afleiding zoeken dus :p!

@Truste voor alle slaapkopjes straks! Hihi. Vanmiddag ga ik naar de Kermis in Tilburg met dochter, man en schoonouders. Weet alleen niet hoe ik het ga trekken, heb nu al een beetje last van mijn benen en onderkantje en harde buiken....

Hier de 35 gehaald! 35 weken en nog 35 dagen te gaan, begint nu wel te klinken. Hoewel een aantal de 38 weken gewoon al voorbij is! Ben benieuwd naar de volgende baby + naam.

2. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Joehoe! Kissssssss! Meldtijd!!!!!!

@Even kort hier: Alles prima, ben alleen erg moe, dus ff geen inspiratie om uitgebreid te reageren! Maarrrrrrr..... Wimpie zit nog braaf waar ze wezen moet, joehoe!
    Gisteren zijn mijn ouders weer komen helpen. Manlief en paps hebben het padje in de achtertuin afgemaakt, en een hekje gemaakt, zodat Elin niet zomaar de tuin van de buren in kan (en de vijver in vooral). Mams heeft lekker alle ramen gelapt en schoongemaakt, en mijn voetjes helemaal gedaan (ze is pedicure). En ik heb wat in de babykamer gerommeld, Elins kleren die ze niet meer past opgeborgen, kast leeggemaakt, rommel weggegooid, alle gratis spul opgeruimd, ieniemienie-luiertjes in de commode gelegd enzovoort. Komend weekend gaan we echt aan de slag, te beginnen met het muurtje verven!
    Vanmiddag gaan we lekker met zijn drietjes naar het strand! Ben benieuwd hoe Elin het vindt, maar dat zal wel goedkomen!

Veel plezier allemaal vandaag!

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen verjaardagscadeautje(s) geboren gisteren? Jammerrrrrr... :D

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Oeps dus toch gisteren Dingetje: nog gefeliciteerd! Nog mooie cadeautjes gehad?

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Zo weer 4 pagina`s bijgelezen.
    Gister lekker uit eten geweest, en daarna even een kopje thee gedaan bij mijn schoonzusje. Rustig avondje geweest.

Mooie omschrijving van een wee Kiss haha.

@Autorijden/alleen weggaan; Ik ga nergens meer alleen heen...Beeb is niet ingedaald en zie me niet in een winkel op de grond liggen in mijn eentje. Ga morgen met een vriendinnetje naar babypark en dat vind ik eigenlijk al te ver, maar goed we zijn met zijn 2-en en ik kan achterin goed plat liggen mocht er wat gebeuren.
    @Linda; Bij ons mag het vanaf 36 weken en je mag ze lenen tot 4 weken na de bevalling.

He Kiss slaap je nog of heb je je beeb al in je armen.

Nou ik ga zo naar het strand dus zal het vanmiddag wel zien.

Fijne warme dag vandaag x

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    maakt nie uit joh.. ik weet ook nie wie wanneer jarig is hoor ;)
    Heb mijn verjaardag niet gevierd, komt wel als Ivar thuis is. Ben veels te druk nu..

Heb wel wat cadeautjes gehad van manlief en Mika. En Ivar's bedje was mooi versierd op de neo. Erg attent!

Bekijk bijlage 86375

en nog een filmpje: YouTube - Ivar's versierde bed

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Daar doelde ik ook op ;)! Toen we in het ziekenhuis lagen was ik ook jarig en hadden de verpleegkundigen het bedje van dochter versierd. En ze hadden een kaartje met ballonnen aan het bedje gehangen met een voetafdrukje van dochter. Ik heb het nog steeds, alleen zijn de ballonnen natuurlijk stuk gegaan.

8. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Dingetje, sorry!! Vergeten! Maar nog van harte gefeliciteerd!! Snap wel dat je momenteel andere dingen aan je hoofd hebt... Wat een prachtige foto zeg, filmpje ga ik zo bekijken :)

Hoe gaat het nu met Ivar? Enig idee wanneer ie naar huis zou mogen?

Hier last van nesteldrang maar het is zo warm..
    Wel weer een paar kastjes uitgemest en hooooop weggegooid, dat ruimt op zeg.
    Stofgezogen & gedweild in slaap en badkamer, dus dat is weer spik en span.
    Nu doe ik even niks. Onze dag begon al om 6 uur.. Gaap...

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ohjee ohjee. Eventjes niet geweest en gelijk 10 pagina’s gelezen. Hoop dat ik niemand ben vergeten.

@ FemR: lekker verlof, geniet ervan! Gefeliciteerd met Isa. Hier in Brabant is het nu in ieder geval al lekker weer.

@ Brendat: wat lief dat ze een lunch hebben georganiseerd. Nog eventjes en dan ben jij komende weken ook vrij dus.

@ Chivay: wij hebben 50 kaartjes besteld. Het kaartje was best prijzig dus heb alleen de mensen gedaan die wij echt goed kennen.

@ Lauw: leuk nog een thuisbevalling! Hier in het ziekenhuis ook geen airco, schoonzus is 1,5 week in het ziekenhuis bevallen maar het was echt belachelijk warm op het kamertje.

@ Emmy x: nog een thuisbevalling! Ik vind het ook moeilijk om het rustiger aan te doen, mn lijf zegt STOP en mn hoofd zegt DOORGAAN pff.

@ Marijeee: hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen. Ik herken je angst niet maar zou het zeker met de vk/ gyn bespreken.

@ Katje81: is je mannetje weer wat opgeknapt?

@ Laartje88: wat voor auto hebben jullie gekocht?

@ Smokey: wij versieren het huis zelf. Heb wat ballonnen en slingers gekocht. Toch hoor ik ook wel eens dat familie/ vrienden het huis versieren.

@ Kiss87: en en en? Ben benieuwd of je gelijk hebt. Zelf heb ik een paar maanden terug over de datum/ naam gedroomd maar helaas onze meid zit nog in mn buik (had gedroomd dat ze 17-07 geboren zou worden)

@ Leonizzie: Wat heerlijk om jezelf even te verwennen zeg, doe hier ook steeds vaker een middagdutje. Hier gebeurt ‘het’ ook een stuk minder, denk dat we nu nog 1-2 keer per week intiem zijn. Vindt het nu ook wel iets minder worden met die buik. Hier rijdt ik nog iedere dag auto, wel rondom mn woonplaats maar 20 minuutjes in de auto rij ik nog regelmatig, vandaag moeten we een eindje uit de buurt zijn maar dan rijdt mn vriend.

@ Koetje: ik heb de hele zwangerschap door een verhoogde bloeddruk gehad maar sinds mijn verlof is die gezakt tot een onderdruk van 60/70. Jammer dat je geen keus hebt maar dit is dan wel het beste voor jou en jullie uk.

@ Linda221: geniet van je verlof!

@ Dingetje: nog gefeliciteerd met je verjaardag, en wat een leuke foto!

@ hier: alles gaat zijn gangetje. Ik had gedroomd over 17-07 maar dat mocht ‘helaas’ niet zo zijn, nu maar afwachten tot onze meid zich meld, maximaal nog 30 daagjes te gaan! Vandaag even op bezoek bij (schoon)ouders en daarna gaan we de cupcakes ophalen, heb deze voor de kraamvisite besteld. Misschien daarna nog even over de Tilburgse kermis als ik dat volhoud en daarna ga ik lekker op de bank hangen.

Nou hier schijnt het zonnetje alweer dus ga even lekker buiten zitten.

Geniet van de dag en tot snel!

Liefs lt20

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Dingetje; Nog gefeliciteerd! En wat ligt je mannetje er knap bij! Leuk filmpje, en leuk dat ze zijn bedje versierd hebben... Hoe gaat het met hem? En houden jullie het nog allemaal een beetje vol?

11. @ Leonizzie, lekker doen een middagslaapje hoor. Nu kan het nog ;)! Ik zou gewoon rijden maar ben daar heel makkelijk in.

@ Smokey, fijne zondag!

@ Yolanthe, ik voel haar alleen 's avonds en 's nachts. Overdag is ze heeeel rustig, behalve als mijn zoontje op mijn buik gaat liggen dan begint ze ook te bewegen :). Ik voel trouwens vaker haar handen bewegen dan dat ze met haar benen stampt.
    Veel plezier op de kermis, vind ik altijd zo gezellig.

@ Kapedi, lekker naar het strand! Geniet ervan.

@ Dingetje, nog gefeliciteerd!! Wat leuk dat ze Ivar zijn bedje hadden versierd. Hoe is het met hem?

@ Marije, heerlijk he even alles opruimen en weggooien. Krijg er ook spontaan zin in.

@ Lt20, we hebben een kia rio station gekocht. Hadden nu ook een kia en zijn heel tevreden.
    Wat leuk dat je cupcakes hebt besteld. Jammer dat het niet 17-07 is geworden, maar nog ff te gaan.

Hier komt nu het zonnetje door en het begint weer behoorlijk warm te worden. Zal de komende dagen alleen maar erger worden ben ik bang.

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hoooii meiden..

Nee hoor, beebje zit nog lekker in mijn buik.
    Vanacht geen gerommel meer gehad, en heb dus heerlijk kunnen slapen, was wel heel fijn!
    Denk ook niet dat er vandaag iets gaat gebeuren, want mn buik is echt rustig.
    Vanmorgen de badkamer al gepoetst en beneden een aantal dingen. Mn schoonzus en schoonzusje komen straks de boven goed soppen, inclusief de babykamer.. En alle ramen doen. Echt de grotere klussen die ik niet meer doe.
    Manlief gaat vandaag aant werk in de tuin, onkruid weghalen enzo.

En ik ga alleen nog wasjes opvouwen, en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag!

dus ookal is het de 18e, denk dat het een dag word net als normaal.. helaas. (nu ga ik voor 22 juli, dan is mn beste vriendin jarig, zul je net zien!) Ookal kan het nog tot 14 augustus duren tot beebje komt, door steeds de voorspel datum iets t verzetten gaat voor mij de tijd wat sneller.. dus dat werkt wel voor mij. Want kijk nou, tis gewoon alweer 18 juli!!!!!!

@ laartje, balen dat je zo slecht hebt geslapen.. Heb je nog ff lekker kunnen liggen?
    Pff strijkwas, moet er niet aan denken. Doe hier echt alleen het hoognodige, dus blouse van manlief en zoon en verder bijna nix!

@ leonizzie, ik ben vandaag 38 weken en ik rij gewoon zelf overal heen hoor.
    Anders word mijn wereldje wel heel erg klein! Al hoewel echt verder dan 30 minuten rijden doe ik niet, kan ik niet meer vanwege bi.
    Heb dr trouwens niet eens over nagedacht dat de weeën natuurlijk in de auto al kunnen beginnen...
    Kort nachtje voor jou, ga vanmiddag maar lekker even liggen!

@ linda, yesss verlof!

@ smokey, poeh das een eind rijden op een dag, veel plezier!

@ bevalling opwekken.. Voor wie het wil geloven of niet:
    * smiddags had mn vriend mijn voeten gemasseerd,
    * savonds uit eten geweest met mn moeder, heel pittig gegeten, 3 glazen bitter lemon gedronken.
    * laat in de avond sex gehad
    En ja hoor, 6 uur in de ochtend begonnen de weeën.. dus hier werkte een aantal dingen zeker wel!

@ ritme, kindje is vooral savonds laat wakker en druk!

@ yolanthe, veel plezier op de kermis!

@ Kapedi, ohh ben zoo jalours, wil ook lekker naar het strand!
    Helaas wel te ver van hier vandaan.

@ dingetje, mooie foto, je ziet er goed uit!

@ marije, zo om 6 uur al wakker, das vroeg!
    Maar je hebt al veel gedaan.. Doe je de rest van de dag rustig aan meid?

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeh wat een gerommel bij iedereen!! Het wordt nu ook wel enorm spannend allemaal he.. juli is over de helft en veel mama2b's zitten al in de "safe zone"! Ben zo benieuwd naar jullie beebs!

Voor wie het vroeg, met Ivar gaat het goed. Tis een uitzonderlijke "volwassen" baby zoals de KA hem noemt haha.. Hij moet nu alleen nog alle voedingen zelf kunnen drinken en dan mag hij naar huis. Dat kan volgende week zijn, maar ook over 3 weken. Maar hij doet het al hartstikke goed voor 35 weken! Nu dus geduld hebben...
    Met ons wel goed, alleen moe he.. Mijn ouders hebben gisteren Mika meegenomen om te logeren, kunnen we even beetje bijtanken. Normaal gaan we om 10 en 16 uur naar zkh. Vandaag om 14 en 19. Even een ochtendje rustig aan doen.. je gaat maar door he..

14. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Meiden even snel een berichtje...
    Ik verkoop mijn ByKay draagdoek...
    Voor jullie istie 30 euro (op MP 35 euro) Nieuwprijs 59,95.

Hierbij een foto dat ik 'm in gebruik heb, hij is z.g.a.n. nog.
    (met zoontje toen ie 6 wkn was)
    Bekijk bijlage 86383

Bij interesse graag even mailen: webmaster@mar1je.nl

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja! daar ben ik dus naar op zoek... of op zoek.. die wil ik hahaha... ik mail je straks ff.. moet nu zo weg..
    zijn daar trouwens nog bepaalde lengtes in? Heb wel een paar maatjes meer dan jij denk ik..

16. @ Kiss, jammer voor je. Misschien moet je het avondje van afgelopen week nog eens over doen ;).
    Gelukkig krijg je hulp vandaag met poetsen, is dat tenminste allemaal gedaan.
    Ik doe ook het hoognodige strijken ,maar ik spaar het te lang op haha

@ Dingetje, wat fijn dat het al zo goed gaat met Ivar. Hoop voor jullie dat hij snel mee naar huis mag.

Zoonlief wilde vanmorgen niet slapen, dus nu maar poging 2. Kan mama ook even liggen.

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb geen idee of onze kat erover heen springt wij zetten het traphekje boven aan de trap.
    Wij hebben zelf iemand gevraagd om een geboorte bord te maken, welke trouwens nog steeds niet klaar is, grrr
    Versiering van Hoera een.... haalt mijn vriend na de geboorte op hij moet dan toch naar het gemeentehuis.

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kiss: je houd de spanning er goed in zeg.
    Leonizzie: over verder van huis gaan als je alleen bent. Dan roep ik altijd heel hard ze hebben daar ook wel een ziekenhuis! Ik ga en anders ga je maar mee. Je kan wel thuis blijven zitten maar misschien zit je dan met 42 weken nog thuis.
    Dingetje: nog van harte en wat lief dat kleine versierde bedje

Hier: gisteren een traphekje gekocht, tummytub (hadden al een badje maar dit leek mijn vriend fijner), een wit shirtje en een roze met Proud to be stout.
    Deze had ik laatst al in het blauw gehaald toen hadden ze geen kleine roze meer.

19. Heb eigenlijk geen idee wat het is deze zwangerschap is echt heel anders dan de eerste heb nu veel meer klachten echt niet fijn
    Misschien dat het het indalen is ofzo dit heb ik ook niet gemerkt bij Iris
    Iris was er ook snel weet ook niet hoe en wat als je vruchtwater verliest ofzo want dat had ik pas bij iris toen ze de vliezen braken dus bijna met 10 cm onsluiting ..
    verder was Iris er al heel snel totaal 4.15 uur waarvan de 0.15 persweenen waren ben echt zo benieuwd hoe snel deze zal komen

20. Hier met autorijden ligt echt aan de dag gisteren even naar hattem geweest en vriend heeft het maar van me overgenomen onderweg gestopt want alles begon me zeer te doen vooral als je steeds moet koppelen ofzo en steeds je benen beweegt kijk gas geven wil wel maar dat remmen en koppelen echt niet fijn dus hier een stuk minder rijden dus en dat terwijl ik op de geboorte dag van iris nog een heel stuk heb gereden nu echt niet meer

Deel Deze Pagina