Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Spruit... Ohh tuurlijk dat kan ook ja! Top! Ben benieuwd naar het resultaat straks voor t kdv!
    Hmmmm ja... Als het goed is mag mijn vriend wel blijven.. ze hebben van die speciale slaapstoelen op de kraamsuites in t zh waar ik naar toe ga... Twijfel alleen hoe dat zit bij het langere verblijf door een keizersnee.. Morgen maar eens vragen aan de gyn!

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiss???? je hebt meldplicht nu he... :D

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft manlief ook liggen snurken terwijl ik weeen lag weg te puffen. Was idd zo'n slaapstoel waar ie op kon liggen. Maar hij moest na de bevalling wel naar huis, in zoverre.. mocht de nacht niet blijven ;)

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ga zometeen weer even alles bijlezen maar ben ook wel reuze benieuwd naar Kiss! Ben het met Dingetje eens ;)..

5. Chivay > wat een leuk idee zo een keer wat anders dan beschuit met muisjes

Kiss > spannend zeg meis hopelijk komt de kleine snel nu steeds weeen is ook niet fijn lijkt me

ferm > veel plezier vandaga met de echo hopelijk is de kleine toch gedraaid

Vluchttas Chivay > handig zo,n lijstje zal vandaag ofzo ook eens beginnen vriend hier zegt al een paar weekjes pak nou in die tas en ik stel het steeds weer uit ahha

Kris34 > wat een leuk wiegje

6. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Kris: wiegje is mooi geworden!

Kiss?? en rustig gebleven vannacht? of buddy van kiss??:)

Laartje: succes vanmiddag bij de vk

@slapen: ik slaap nog prima, plassen gaat eigenlijk ook goed nu 's nachts, tegen de ochtend \1 keer eruit op het moment, best lekker

marije : succes bij de vk ook. slim dat je alles ff op papier zet, onthou je het toch beter he!

Chivay: ga je die dan allemaal vooraf klaarmaken die cakejes?

hier mag man wel blijven slapen, maar mijn vriend gaat denk ik naar huis zodat romano gewoon lekker in zijn eigen bed kan slapen als ik moet blijven...

zo ff boodschapjes doen......

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het gaat me al een stukje beter af als gisteren…

@ Laartje88: achja de meeste dromen zijn bedrog toch? Het zijn nog maximaal 29 daagjes dus ga daar nu maar vanuit. Maare leuke auto, lang leve google hahaha.

@ Dingetje: fijn dat Ivar het zo goed doet, hoop dat hij snel mee naar huis mag!

@ Chivay: we hebben gister ook een schoonmaakochtend gehad. Eerst moest ik hem vragen om bijvoorbeeld het bed te verschonen maar nu doet hij dat zelf (helemaal blij mee!). Hier inderdaad ook een meid, zijn/ waren met 4 zwangeren in mijn omgeving en alle4 een meid.

@ Katje81: fijn dat hij is opgeknapt!

@ Wonder: van T. mag ze nu ook wel komen hoor. In het begin van de zwangerschap moest ik hem er zowat bij betrekken maar nu is het de hele dag buikje voelen, kamertje kijken en erover praten. Wel lief van T. dat hij zo bezorgd is! Succes met intake 2 van de kraamzorg.

@ Kris34: wat een leuk wiegje!!

@ Vluchttas: hier wil het ook niet echt lukken, vluchttas staat al 2 weken klaar met daarin alleen de kraamzorgwijzer. Laten we hopen dat de vluchttas niet nodig is.

@ Eerste pakje: hebben een pakje in maat 50 en 56. Verwacht niet dat ze ‘extreem’ lang is maar je weet het niet. Kan niet wachten tot ze het aan heeft!

@ Slapen: gaat hier nog goed, slaap sinds een paar weken met een voedingskussen en naar wat geruzie met het kussen slaap ik er nu heerlijk mee. Moet er ongeveer 3 x per nacht uit om te plassen maar dat is helaas niet anders.

We zijn gister niet meer naar de kermis geweest, bleef iets te lang op de verjaardag hangen. Straks gaan we weer aan de poets (heerlijk die nesteldrang) en dan vanmiddag naar de kermis. Gister de cupcakes opgehaald en wat zien die er heerlijk uit! Ben het stekkertje van me telefoon kwijt maar zal zo even een voorbeeld showen.

Liefs lt20

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh gossie krijg er nu al zin in. De letter 'D' is een voorbeeld!

9. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook heel leuk!!!!!

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    @ Anna.. Oh, waarom kiezen jullie daarvoor als ik vragen mag? Dat hij weer thuis gaat slapen... Mijn vriend laat ik echt geen kant opgaan ;)

Ja weet niet waarom...Voor de duidelijkheid, als ik laat in de avond of nacht beval blijft hij natuurlijk
    wel bij ons he! Maar stel ik beval in de ochtend gaat hij s avonds laat gewoon naar huis om een paar uur te slapen ( ik slaap immers ook dan) en komt hij 's ochtends vroeg weer naar ons!
    Maar goed....dat denken we nu dat kan natuurlijk allemaal nog veranderen! In principe mag de man wel blijven slapen tenzij ik op een zaal met meerdere lig en het is druk.

- autorijden...dat doe ik nog gewoon ( ben ook nog maar 34 weken natuurlijk!) maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om ergens heen te gaan waarvoor we 2 uur moeten rijden...heb de laatste weken ook dat ik wagenziek word...nooit last van gehad!

- Oooo die cupcakes zien er fantastisch uit zeg!!!

- Kiss..meid wat spannend allemaal! Het begin is er in elk geval wel een beetje....slijmprop, weeen....etc Ben benieuwd! Enne inderdaad je hebt wel meldplicht bij elk nieuwtje he!:)

- Slapen...mmm vannacht 4x eruit om te plassen. Val wel snel weer in slaap maar je merkt wel dat je niet continue doorslaapt!

Ga nu maar gauw douchen en aankleden en dan strijken voor het weer te warm is!

x

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Jaa jaa jaa :D, hier ben ik al!
    Alleen natuurlijk niet met het nieuws wat jullie willen horen.
    Vanacht gingen de weeën steeds meer pijn doen, moest ze echt weg puffen, maar ging steeds meer tijd tusen zitten.
    half 3 naar bed gegeaan, en uiteindelijk in slaap gevallen.
    Vanmorgen weeën natuurlijk weer weg.

Verlies wel veel bloederig slijm, ielll.. Maar das vast een goed teken.
    Vliezen zijn nog wel intact.

Het kan nog wel even duren denk ik, al ga ik denk ik geen 2 weken overtijd.

Zo, zal nu wel ff bijlezen.

Liefs

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Kiss: spannend!!!

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Kissssssss ow kisss waar ben je????

@ Val.. :) Ja this natuurlijk anders met al een kleine man thuis! en het zijn kant en klare cakejes ;) Geen eigen baksels.. Dus dit was binnen 10 minuten klaar....

@ Lt.... Ook alweer zoveel meiden... in mijn omg. ook al!
    Je zou haast gaan denken dat straks al onze meiden die enkele jongens moeten gaan verdelen haha... Ohhh en die cakejes zien er super uit zeg!

@ Anna :) Ahh helemaal duidelijk! Strijk ze!

Zo.. Grommmm... Netsteldrang is soms maar iets heel vervelends ;) MOEST net even iets doen... dus heb de bergkast leeggehaald... Maar leeghalen is even mijn max nu.. Dus alles staat nu overal.. Ach als het er vanvond maar weer in staat toch? :) Beetje bij beetje...

14. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    spruit: wat vervelend zeg!! en dat ze dan ook alles eruit gooien! wat zegt je vriend/man er dan van?
    zie nu je volgende berichtje dat je zegt dat je uit verschillende delen van het land komt. niet dat het uit moet maken, maar bij ons is ook zo dat we 2 totaal verschillende families zijn en ik me aan hun moet aanpassen. heb gesprek ook weleens open gegooid, maar werkte niet!

chivay: ziet er leuk uit, was het ook lekker?

kiss: spannend!

vluchttas: we hadden het er gisteravond over.. aangezien ik woensdag al 37 weken ben!! vanavond gaat manlief bed hoger zetten en ik ga spulletjes bij elkaar halen voor vluchttas.. chivay, bedankt voor het lijstje! staan handige dingen op!

kriss: wat schattig wiegje!

anna: wij doen kleine pakje aan die we zelf hebben gekocht!

lt20: ook leuk die cakejes!!

hier: redelijk geslapen, eindelijk! babykamer is nu zo goed als klaar.. vandaag tasje maar pakken en spulletjes kopen die ik nog mis! rustig aan meiden, het wordt 2 dagen heeeel warm en daarna weer koeler

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    owwwwwwww daar is ze al..
    ;) en nee idd niet met het gewenste nieuws! Nou ja... hoop vooral voor jou zelf dat het nu snel doorzet!!!

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wah een stuk getypt ben ik het kwijt! Straks even opnieuw typen!

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    yolanthe: dat hebik ook weleens dat ik iets typ en dat het dna weg is...

kiss: owww ben benieuwd hoor!

kraamkliniek programma: dat programma op sbs6 heb ik gekeken hoor (1e aflevering). die man was zijn vrouw gewoon aan het uitlachen... vanavond 2e aflevering kijken.. ben benieuwd!

18. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @kiss: he meid, ik krijg er bijna spontaan weeen van ;) Nee hoor, maar ik hoop voor je dat het voorwerk nu eens echt werk wordt :)

@kris: wat een supermooie wieg!

@Marije: arme meid, jij slaapt echt niet meer he? Ik hoop dat de vk toch naar je wil luisteren...

@anna: wij hebben 2 eerste pakjes, 1 in 50 (die ik heel graag wil gebruiken) en 1 in 56 (voor als die 50 echt niet past...)

@emmy: chaos in hoofd herken in wel, heel duidelijk :)

@geboortebord oid: binnen willen we denk ik wel versieren, al weet ik nog niet hoe precies, maar buiten doen wij denk ik niks. Misschien dat ouders of vrienden zorgen voor slingers ofzo, geen idee...

@slapen: ik slaap vaak eerst op mijn rechterzij, word wakker omdat ik mot plassen, of omdat mijn been pijn doet, dan draai ik op links, en wacht tot ik dan last krijg. Heb nachten gehad dat ik echt 20 keer om moest draaien, nu is het maar een keer of 4...

@laartje: spannend, vanmiddag de laatste echo :) Veel plezier!

@spruit: 20 km fietsen is best simpel als je nog kan fietsen. Gewoon zitten en je benen laten draaien. Ik kan amper nog naar de winkel lopen terwijl anderen dat makkelijk doen, maar ik ben gewend om heel veel te fietsen. Misschien dat het daarom nog zo goed gaat.

@chivay: ik ben ook van de lijstjes, maar ik ben erg dankbaar voor die van jou. Waren nog wat dingen die mij ook wel fijn leken. Ik heb onze luiertas in gebruik als vluchttas, aangezien ik liefst thuis wil, en het dus echt voor nood is.

@val: veel plezier met boodschappen doen

@lt20: wat ziet dat er lekker uit :p Wij doen denk ik heel saai beschuit met muisjes :p

@elisa: leuke plannen vandaag, veel plezier met de laatste inkopen.

Hier: zoals ik al schreef bij slapen, ben maar 4 keer wakker geweest. Duurde wel ff voor ik in slaap viel. Gisteravond was ik heel onrustig, en ik kon alleen maar denken: ik kan nog niet bevallen, ik moet nog zoveel doen... Is ook niet gebeurd, maar stond wel helemaal stijf van de spanning. Manlief heeft even mijn voeten en armen gemasseerd, en toen kon ik gelukkig wel slapen. Ik heb gewoon het gevoel dat ik nog zoveel af wil maken, en dat dat nooit gaat lukken voor de bevalling. Misschien ben ik wel te precies...
    Nu net wakker, broodje jam op :D (echt mijn traktatie de laatste week) en nu maar bijlezen.
    OK Kiss heeft zich gemeld ;)

19. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij was het voor een deel met hen eens en een deel met mij. Soms kan ik inderdaad negatief oordelen over iemand. Waarom ik dat doe weet ik ook niet. Onzekerheid over mezelf?

Probleem is vooral dat mijn schoonouders al bijna 40 jaar in Brabant wonen, maar zeker mijn schoonvader in zijn hoofd nog in het Rotterdam van de jaren 50 en 60 zit! En met een totaal ander gevoel voor humor (als het al aanwezig is!).

Timing had in ieder geval niet rotter kunnen zijn, in die laatste emo- weken van een zwangerschap.

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat grappig dat sommigen de vluchttas nog in moeten pakken.. had die met 30 weken al klaar staan hahahaha... en terecht bleek achteraf ;)

Nou Kiss, sterkte ermee!!!

Ik ga weer naar Ivar toe.. manlief moet nu weer hele dagen werken.. dus moet nu alles alleen doen :(

Deel Deze Pagina