Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ marije, ben benieuwd of je je angsten over de bevalling goed hebt kunnen verwoorden bij de vk, en wat ervan gezegt is.

@ EmmyX, woon je ver afgelegen?

@ laartje, veel plezier bij de vk en de echo!!

@ chivay, vervelend dat je zo last hebt van je bekken.
    Haha nesteldrang, heel herkenbaar!

@ Lt20, ziet er lekker uit!!

@ ckialita, ik draai ook zo ontzettend veel in mn slaap, kan echt geen lekkere houding meer vinden.

Zo ben weer bij.
    Manlief komt tegen 14.00 uur thuis, dan samen boodschappen doen.
    Hebben echt nix meer in huis, haha!
    En tegen 16.00 uur controle bij de vk, ben benieuwd of ze nog tips voor me heeft dat het door gaat zetten..
    De vk van vanacht zei dat sex wel kon helpen, nou uhm nee, daar had ik geen zin in tijdens de weeën, maar misschien vanavond ff, haha!

Dus totdat manlief er is ga ik lekker rustig aan doen..

Liefs

2. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh chivay en dan heb je zelf van dat roze spul erop gedaan? is wel redelijk prijzig als je veel kraamvisite krijgt of niet?

Ckialita: rustig aan hoor, is normaal denk ik die gevoelens;)

Elisa fijn dat de babykamer zo goed als af is!

Kiss: aaaargh das niet het goeie nieuws nee!! oh hoop echt voor je dat het zo niet nog 2 weken duurt hoor!

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Heb de gebruikelijke pagina`s weer gelezen, maar een beetje hoofdpijn en heel eerlijk even geen zin om van pagina naar pagina te switchen.

@Kiss; Wel je slijmpropje verloren dus of in ieder geval het begin ervan. Ik ga een gokje wagen op donderdag 22-07. Misschien helpt het haha.

Zag ook hele leuke cupcakejes voorbij komen, wat schattig zeg. Hier gewoon de beschuitjes, ben niet zo crea.

Enne mijn tasje stond ook met iets meer dan 30 weken Dingetje....Ben een ziekelijke planner, jammer genoeg kan ik de baby niet plannen...Had heel makkelijk geweest.

Morgen gelukkig weer naar de vlos, hoop zo dat de baby is ingedaald, krijg er nachtmerries van dat hij strakjes met een onstopper zo groot als een bezem eruit wordt getrokken en heel mijn doos aan diggelen ligt.

Vandaag met een vriendinnetje naar babypark, tot vanmiddag.Veel plezier vandaag, wordt weer een mooie warme dag!

Liefs x

4. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    spruit: heb je PB gestuurd!

dingetje: veel plezier bij je kleine mannetje! ben het even kwijt, maar moet je ver rijden om naar hem toe te gaan?

kiss: jij weet wat je moet doen vanavond ;)

kapedi: veel plezier bij babypark.

hier: nog niets gedaan.... zit echt te suffen en tranen die blijven stromen.. als ik babydingen zie, ga ik huilen! nu kopje thee met mezelf drinken!

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    owwww uitslapen....wist niet dat dat nog bestond...heerlijk...
    vanmorgen om kwart voor 7 noa klaar gemaakt voor het kdv en eten gegegeven en toen om half 8 weer terug me bedje ingedoken tot kwart over 10....en nu een heerlijk dagje......zonder kind! even relaxen....nou ja moet straks wel even aan de bak...maar nog even niet;)

@kiss balen zeg dat et weer niet heeft doorgezet...hoop voor je dat niet niet elke avond zo gaat...

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ff een vraagje trouwens..met het wassen van de kleertjes...wassen jullie een normale programma van de was...ik zit nl te denken om gewoon kort programma te doen want de kleertjes zijn voor de rest niet vies....schoon dus...dus dan hoeven ze toch ook niet lang te draaien?? wat hebben jullie gedaan??

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

vanmiddag naar de gynaecoloog in het ziekenhuis! Groei echo, wegen, urine nakijken, bloeddruk (vind ik ook eng omdat ik de vorige keer ineens onverwachts moest blijven (heel veel gezeur mee gehad ook na de ks omdat mijn bloeddruk toen wisselend te hoog en goed was).

En het gesprek met de gyn: pff daar zie ik tegen op. Ik ben heel erg bang voor de bevalling! Zwanger zijn vind ik heerlijk, maar de bevalling heb ik een trauma aan overgehouden.

Ik heb nu een lijstje gemaakt wat ik mee wil nemen met mijn belangrijkste punten erop.

Ben bang dat ze me niet serieus nemen omdat bevallen de geweldigste belevenis moet zijn in een vrouwenleven, bij dochter vond ik het helemaal geen geweldige belevenis en ik heb meteen geroepen dat ik dat niet meer wil. Nou ja ik moet natuurlijk wel, we wilden graag een brusje voor dochter. Pfff zie er zo tegenop!

8. @ Linda, ik heb hier een kort programma gedaan. Kleertjes zijn indd niet vies en ongedragen.

@ Kiss, Jij ook succes bij de vk. Kan ze je niet strippen? of wil je dat liever niet?

@ Kapedi, haha wat een droom! Hopelijk is hij nu gewoon ingedaald en shop ze !

@ Elisa, balen dat de tranen maar blijven komen. Hoe voel je je voor de rest?

@ Val,als mijn vriend mag blijven slapen gaat hij ook gewoon naar huis, precies wat jij zegt voor Aiden. Is er voor hem tenminste een beetje ritme in.

@ lt20, wow die cupcakes zien er té lekker uit!!

@ Chivay, nog even rustig aan doen de laatste week(jes) he! niet dat je weer te veel last krijgt. En jij ook lekker nesteldrang, krijg vandaag niet veel gedaan met die warmte alweer.

Heb net heerlijk 3 uur met zoonlief in bed gelegen. Ook even 1 uurtjes geslapen, echt fijn.
    Hij zit nu de folders op de grond te verscheuren, kan hij zich uren mee amuseren. Achja laat hem maar lekker.
    Kan ik even lekker internetten.

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @yolanthe succes bij de gyn!!!

@elisa dikke knuf!!!

@laartje dat met die folders ken ik hihihhi lekker dat je ff heb kunnen rusten met je zoon!!

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

He hallo!
    Dank je voor de wieg complimentjes. Ik zal ze doorgeven aan mijn schoonouders.:)

Dingetje: Heb zo net weer op je manneke gestemd. Die 5 punten zijn weer binnen!

Chivay & Lt20: hier gisteren ook lekker opgeruimd en schoongemaakt. (samen met manlief) Ik heb net nog even een rondje stofzuig gedaan en nu is het even rust.

Eerste pakje: Nog niet besloten, maar dat komt straks wel als ik alles ga wassen.

Cupcakes: kan iemand de verschillende cupcakes inpakken en naar duitsland sturen. Die zien er over heerlijk uit!!!!

Vluchttas: nog niet gepakt

Yolanthe: Succes bij the gyn! Ik hoop dat jullie een fijn gesprek hebben zodat deze bevalling een succes gaat worden!!

Kiss: Wat een hoop gedoe toch zo'n bevallingsopstart moment!! Net als alle anderen hoop ik dat het binnenkort echt gaat doorzetten!!

Hier komt zometeen de verloskundige op kennismakingsbezoek. Zij zal na de bevalling ons elke dag even komen checken. Ben benieuwd!

Ben er vanmiddag wel weer even!
    Tjuus!!

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai ladies,

Ohhh Kiss.... spannend!! wellicht vanmiddag ff van bil als manlief thuiskomt en vanavond weer?? Wie weet helpt het hihihi.

Vannacht beroerd geslapen. Werd om 2.00 wakker en om 3.30, maar na 3.30 kon ik niet meer slapen....heb tot na 6en wakker gelegen, pfff.... vanmorgen vroeg wel weer in slaap gevallen hoor, maar om nou te zeggen dat ik lekker fit ben.... nou.. nee hahaha. Had wat plannetjes om te gaan doen, dressior uitruimen en opruimen, maar ik denk dat ik die doorschuif naar morgen. Ben bang dat er zeer weinig uit mijn handen komt...

LT20: wat een gave cupcakes zeg!! Super!

@Linda: ja hoor babykleertjes kun je makkelijk op een kort wasje draaien hoor!!

@Kapedi: je doos aan diggelen hihi, nou... ik kan je wel vertellen, een ontstopper zo groot als een bezem gebruiken ze ech niet hoor ;) Ik begrijp je dromen wel hoor, ik heb ook wel eens dat ik iets droom en denk..... nahhhh.... dat kan ech nie!Hoop dat ie is ingedaald!! En veel plezier met shoppen!

@Laartje: lekker zo'n ochtendje en nog ff lekker een uurtje geslapen! Heerlijk! Lekker rustig aan he!

@Chivay: ik merk ook met slapen dat ik last krijg van mijn bekken. Als ik dan een dubbelgevouwen kussen tussen mijn benen leg dan zakt het wat af. En wat een nesteldrank heb jij zeg!! Het ruimt wel lekker op ;) Wel mak aan hé!! Wanneer moet je weer naar de gyn?

@Yolanthe: succes vanmiddag! Ik hoop dat je duidelijk kunt maken wat je duidelijk wilt maken en dat ze je serieus nemen!

@Elise: kun je wellicht iets homeopatisch krijgen of slikken wat rustgevend is? Ik zou gek worden van mezelf als ik me elke dag zo zou voelen. Sterkte!

@Kris: wat een geweldig schattig wiegje! Leuk zo'n familiewieg!!

Ik meld me vanmiddag nog wel even na de echo.

Grtz FemR

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ kapedi, indd mn slijmprop verloren gisteravond.. En sinds toen verlies ik veel bloederig slijm.
    Nu nog steeds, hoop dat het wat betekend!
    haha donderdag 22 juli, indd dat word hier dus ook gezegt, mijn beste vriendin is dan jarig.. en al vanaf dag 1 dat ik zwanger ben:'ow jeej, toch niet op 22 juli..."
    Ze woont namelijk 150 km verderop en blijven dan altijd bij dr slapen als ze jarig is.. Maar ja, als dan je eigen kind jarig is doe je dat natuurlijk niet.
    Maar we zullen zien.

@ linda, lekker he verlof!
    Ik heb ze inderdaad gewoon kort programma 40 graden gewassen.
    Alleen de hydrofiele luiers die ik nog had van mn zoon op 60 graden gewassen en dan wat langer.

@ yolanthe, heel veel succes vanmiddag bij de gyn. vervelend dat je zo angstig bent voor de bevalling.

@ laartje, weet niet zo goed of ik al gestript wil worden.
    wil eigenlijk wel eens zien wat de natuur doet, aangezien er duidelijk al wel wat aan de hand is.
    Maar ik zie het vanmiddag wel even...

Nou nog steeds bloederig slijmverlies.. Beetje zeurderig gevoel onderin.
    Maar verder is mn buikje lekker rustig.
    Ben zelf echt heel erg moe, dus hoop dat mn zoon lekker ff met me op bedje wil liggen..

Kom vanavond nog wel ff checken als ik bij de vk ben geweest!

Liefs

13. iris heeft hier lekker uitgeslapen tot half 10 echt heerlijk ik zelf tot ongeveer half 9 eindelijk goed geslapen vorige nacht was minder alles deed gewoon zeer koppijn , kiespijn drukke dame in buik pffff

Nu ook weer een hele drukke dame en iris is buiten in de tuin aan het spelen lekker aan het krijten

lt20 > leuk die cake,jes

Kiss > spannend hoor meis hopelijk heeft de vk wat tips anders maar flink aan de sex vanavond haha

Nesteldrang > hier al dagen last van alles moet tot op de puntjes netjes ..

Chagie > hier medelijden met mannentje pfff kan soms zo chagie doen reageer echt alles op hem af onbewust gelukkig wete hij dat ik er weinig aan kan doen maar hij hoeft maar een pen verkeerd te leggen en ik begin al ..
    Gelukkgi voor hem is hij weer werken hahaha

Hier tassie zo maar even wat inpakken haha wordt wel tijd nu

Dingentje > veel plezier weer bij Ivar

Wassen van de kleertjes heb alles hier op 30 graden gewassen op gewoon programma

Yolanthe > succes met de GYN

Hier zo maar wat was vouwen stappelt een beetje op oeps

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé hallo mede bolle buikies J

Wat hebben jullie weer lekker gekletst, ik ga proberen op iedereen te reageren.

@anna: nog een leuke bbq gehad? Altijd balen als je lekker in je kloffie zit en je dan nog om moet kleden om de deur uit te gaan. Groot gelijk dat je nog lekker geniet van de momenten dat je uit kunt slapen. Ow ik lees net dat de bbq gezellig is geweest J

@lauw: zo 87 kaartjes! Dat zijn er nogal wat. Lekker is dat he als alles schoon is. Hier wordt donderdag nog de laatste dingen gepoetst. Oja, donderdagavond moet ik naar de kapper om 20.30 dus dat wordt weer geen zwemmen voor mij…

@laartje: zodra ik foto’s heb dan zal ik de bellypaint komen showen. Foto’s zijn gemaakt door een fotograaf (amateur) maar dat betekend wel dat ik ze niet meteen mee heb gekregen L anders had ik ze gister al laten zien.

@koetje: dat zijn nogal wat pagina’s J begrijpelijk dat je ze dan niet allemaal bij gaat lezen hoor. Hier is manlief de persoon die bier drinkt (ik normaal gesproken ook) maar wij hebben de kratjes al die tijd bewaard, worden wel ingeleverd zodra ze niet meer nodig zijn. Maar als je triplex plaatjes hebt zou je ook volle kratjes kunnen gebruiken. Gewoon rechtop zetten, plaatjes op maat maken en op de flesjes leggen (wij hebben ze ook op de flesjes liggen) en dan wat antislip rubbertjes erop en daarop het bed zetten. Succes ermee! Hier ook een kieskeurige hoor, ik heb het meer met kleertjes. Schoonmoeder heeft niet zo’n hele goede smaak naar mijn idee en heb haar dan ook vriendelijk verzocht een cadeaukaart te geven zodat we zelf kleertjes kunnen kopen. Ben dus benieuwd of ze dat doet.

@katje: hoe is het nu met je zoontje?

@spruitNL: waar bemoeit je schoonfamilie zich mee? Jullie moeten toch zelf weten of jullie de kleine laten dopen?! Laat je schoonouders maar even lekker joh. Een beetje respect voor zwangere dames kunnen ze ook wel hebben vindt ik. Gewoon even laten gaan. Wel balen natuurlijk maar hier ook geen goede relatie met schoonouders.

@leonizzie: ow heerlijk jezelf aan het verwennen geweest! Spannend bij jou hoor, je hoeft nog maar 11 dagen tot de uitgerekende datum! Ik rij trouwens nog gewoon auto. Gister ook de heenweg richting fotoshoot gereden, nu is het wel anders als je man/vriend erbij is maar “korte” stukjes van ongeveer een half uurtje enkele reis rij ik nog wel. Gewoon zorgen dat je de gsm opgeladen bij hebt, mocht er wat gebeuren kun je altijd iemand bellen. Wij hebben trouwens wel monteurshoezen over de stoelen heen, mochten de vliezen breken dat we niet de rotzooi in de stoelen hebben zitten, je kunt ook zorgen dat er een vuilniszak op de stoel ligt waar jij zit.

@kiss: je maakt het wel heel erg spannend hoor. En jij nog maar 13 dagen… ben benieuwd wanneer ik die sms krijg :D veel succes straks bij de controle!

@dingetje: ow wat lief dat ze in het ziekenhuis het bedje van Ivar hadden versierd en wat een mooie bloem!

@smokey: is denk ik per familie/buurt verschillend wie er versiert. Wij hebben hier zelf een geboortebord en een slinger en ballonnen. De slinger en ballonnen komen natuurlijk binnen te hangen.

@ckialita: jij bent nog lekker actief op de fiets! Fijn hoor en vooral met zo’n weer.

@elisa: wat balen dat je zo slecht slaapt zeg. Ik heb verder geen ervaring met een homeopaat. Heb je al geprobeerd om een boek te lezen als je gaat slapen?

@wonderbaby: welkom terug en kom maar gezellig meekletsen hoor.

@Chivay: Ziet er goed uit die koekjes J leuk idee ook en een keer iets anders dan die standaard beschuit met muisjes. Wat een lange lijst zeg voor je vluchttas! Ik heb alleen gepakt wat in het foldertje van de kraamzorg staat.

@FemR: succes met de echo vanmiddag!

@kris: mooi wiegje!

@emmyX: jij 38 weekjes vandaag! Bij jou kan het ook ieder moment beginnen J

@laartje: ik slaap op zich nog wel redelijk goed. Kan alleen op mijn linker of rechterzij liggen maar heb geen kussentje ofzo nodig. Ik hoef ’s nachts vaak ook maar 1x naar de wc gelukkig :D

@kapedi: veel plezier vanmiddag met je vriendin samen!

@linda: ik heb gewoon het hele programma af laten draaien van de wasmachine.

@yolanthe: veel succes met de echo en de controle vanmiddag! Niet te hopen dat je weer onverwacht moet blijven.

Sorry als ik iemand vergeten ben.

Hier alles wel redelijk goed. Zaterdagavond feestje gehad en toen veel last van pijnlijke harde buiken en ook stekende pijn op mijn linker flank :( Weet niet wat het is geweest maar had het gisterochtend ook, dacht even dat ik de fotoshoot af moest zeggen maar toch maar gegaan en m’n gemak gehouden. De foto’s zullen snel volgen J
    Vandaag maar weer rustig aan doen aangezien de temperaturen weer gaan stijgen L

Iedereen lekker rustig aan doen he!

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    yolanthe: veel sterkte zo!!! dit is onze eerste maar bevallen lijkt me ook geen pretje, wat je ervoor terug krijgt lijkt me leuker, maar door die bevalling moet je heen en dat je er trauma van hebt, kan ik me nu wel iets bij voorstellen, geen idee hoe ik het zelf ga ervaren hoor, maar sterkte zo!

linda; ik heb kleertjes op 40 graden gewassen en die duurt dan 40 minuten bij mij.. thanx voor knuf

laartje: ben nog mega verkouden en weinig lucht en energie hierdoor, die had ik al niet maar laatste is nu ook op. ben in huis aan het rommelen. net wat spulletjes voor zh gepakt. ga nu wat eten en dan uurtje bed in.. als vanmiddag iets is afgekoeld, ga ik even rondje lopen hier in de buurt!

kris: is het normaal dat verloskundige komt kijken.. hier niet geweest..

femr± we kunnen elkaar wel gaan bellen als we s nachts wakker zijn. ik kan om 13 uur homeopaat bellen, ja ik word ook gek van vermoeidheid! en nu die keelontsteking erbij en wil gewoon wat doen, maar heb geen energie.

nicky± heb al van alles geprobeerd voor het slapen gaan.. maar ja, het is nog even!

ik ga broodje eten en zo homeopaat bellen en dan bedje uurtje in.. boekje mee als het slapen niet lukt. heb al wat spulletjes gepakt voor vluchttas en meteen kastjes uitgezocht. geeft voldaan gevoel dat ik nog ´iets´ doe!!!

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ben gestopt met bijlezen was echt teveel.
    Jullie moeten echt minder gaan teuten hier hoor.

Kris: mooi wiegje.

Kiss: je blijft ons in spanning houden.

Vluchttas: heb een setje 50, en setje 56 in de tas en kleding voor mij en voor mijn vriend. Gevulde toilettas en omslagdoek.
    Maxicosi en fotocamera met volle extra batterij.

Gistermiddag een stuk gelopen van 2 km. daarna lekker terrasje gepakt en patatje gegeten.
    Toen ik thuis kwam wel last van mijn buik dus maar even languit in de tuin gaan liggen.
    Net nog even wat envelopjes geschreven. Heb nog steeds niet alle adressen opgezocht dus ben maar weer gestopt. Moet schoonmoeder even vragen voor de adressen van hun kant qua ooms en tantes.

17. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest lachen....heb een iets te levendige fantasie....

18. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel goed dat lijstje!!! Het is jouw lijf en jouw ervaring, niet die van het personeel die er iedere dag weet ik hoeveel bevallingen doet! Jouw ervaring weegt echt wel mee, niet onbelangrijk! Stel je voor dat je op slot slaat tijdens de weeën vanwege je herinnering aan de vorige keer. Dus: zeker ter sprake brengen!!

Welke gyn heb je? Jij zit toch ook in Amphia Langendijk?

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik heb net mijn eerste wasje gedraaid...kort programma en op 30 graden....zou 30 graden te licht zijn?? ik heb echt zoiets van ze zijn niet vies, dus waarom heet wassen....maar misschien denk ik verkeerd hoor...

@kapedi hhaahah o sorry mag niet lachen om iets waar jij nachtmerries van hebt, maar ik vond je bewoording grappig en ook spruitje haar reactie erop;)
    zal allemaal wel meevallen meid, succes bij de vlos!

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Katje: familiefeest was erg gezellig.. haha.. heb alleen bij de ooms/tantes gezeten.. de neven en nichten stonden aan de hangtafel.. dat vond ik net iets te met mijn buik...

@ Spruit: wat kan schoonfamilie soms lastig zijn... gelukkig heb een een paar lieve mensen getroffen...

@ Wonderbaby: ja wij willen ons kindje wel laten dopen.. en volgens mij maakt de leeftijd niet zo heel veel uit.. sommige doen dat al na 1,5 maand, en sommige pas na een maand of 8/9 volgens mij..

@ iris: dat ruimt inderdaad goed op... haha krijg je ruimte in de kasten..

@ Vluchttas: ben al een week aan het zeggen dat ik hem moet klaarleggen.. maar is er nog steeds niet van gekomen.. haha.. maar ja.. ga er ook vanuit dat ik thuis ga bevallen... trouwens wel lastig... alles inpakken en je blijft thuis is ook niet handig...

@ Chivay: leuk idee die cakejes.. en smaakten ze net zo goed als ze eruit zien??

@ FemR: haha.. volgens mij heeft elke familie van die aparte gevallen ertussen zitten.. Hier in ieder geval ook..

@ Linda: ook goed aan het ruimen lees ik.. goed bezig..

@ Kris: leuk dat wiegje... ook speciaal dat de overgrootopa van je man het heeft gemaakt...

@ Anna: ik heb inderdaad 1 pakje wat ik als 1e pakje wil gebruiken.. maar heb wel een 2e reserve als deze toch iets te groot uitvalt.. het is maar 50/56 maar ik vind hem wel wat groot lijken..

@ Draagdoek: ik heb er 1 gevraagd als kraamkado... wil graag een geweven doek ipv een tricot... die zou je langer kunnen gebruiken lees ik overal... Maar lijkt mij prettig om je kindje bij je te dragen..

@ Emmy: zow.. knap van je dat je de trap nog aan het schilderen bent... dat zou mij niet meer lukken...

@ Slapen: kan niet zeggen dat ik echt slecht slaap.. maar wordt wel om de 1-2 uur wakker met heftige pijn in mijn bekken/heup.. soms zo erg dat ik er even uit moet om te bewegen.. maar soms is omdraaien al voldoende en slaap ik verder...

@ Lt20: mmmm die zien er ook erg goed uit...

@ Kiss: zow ja.. jij houd het wel spannend zeg...

@ Kleertjes wassen: ik heb ze in het korte programma gewassen.. ze zijn toch niet vies.. en idd op 30 graden

@ Kris: succes met het gesprek met de VK

@ Nicky: ben benieuwd naar de foto's.. en tja..en de temperatuur gaat idd weer stijgen helaas..

@ Susan: haha.. dat vind ik nou ook.. sow.. wat kunnen sommige meiden kleppen..

zoww... volgens mij ben ik weer bij...
    sorry al ik iemand vergeten ben... komt niet door mij.. komt door de hormonen.. haha.. moet maar een excuus hebben..

Hier vanmorgen mijn 2 neefjes op bezoek gehad.. was erg gezellig.. veel boekjes gelezen...
    Nu ben ik toch wel moe.. dus ga lekker aan mijn middagdutje beginnen.. en daarna toch maar echt die vluchttas gaan inpakken...

Deel Deze Pagina