Pfffoei toen kwam de middagdip! Heb me net van de bank gehesen na 2 afleveringen sex and the city... Heel even zitten, weer een stukje bergkast inruimen en dan denk ik dat ik toch eens probeer te slapen zometeen @ Cakejes.... Val jij vroeg of t geen dure bedoeling werd op deze manier... Valt mee... we hebben verschillende versies Met de roze prinsessenglazuur cakejes voor de eerste en belangrijkste visite zeg maar ..... Maar we hebben ook chocoladekoekjes klaar staan... Als je even heel kort de choco laat smelten (kort oven, maar zelfs de magnetron werkt) en dan roze muisjes of van die roze versiering erop.... (versiering is van de xenos) @ Fem... Ben zo benieuwd naar je echo! Ik moet morgen naar de gyn....
vandaag 38 weken, ik meld me met BIB @Kris34; bijzonder hoor zo'n wiegje met een verhaal @Anna; ik heb twee setjes die klaar liggen in de tas voor de baby. Maar wel setjes die nieuw zijn (dus niet iets van zijn/haar grote broer). Ik heb dat dus met het eerste pakje, dat moet wel nieuw zijn en niet iets wat Jayden al aangehad heeft. Daarna maakt het me niet meer uit, maar dat eerste pakje moet wel nieuw zijn vond ik @Emmy; een trap schilderen? Daar moet ik niet meer aan denken hoor, ben ook 38 weken zwanger en dat zou mijn buik (en mijn man) écht niet waarderen. @laartje; ben wel veel wakker tussendoor 's nachts, maar als ik slaap slaap ik wel oké @chivay; morgen ook de 'magische grens' van 37 weken behaald! @cupcakes; zien er ook leuk uit ! @vluchttas; niet zo uitgebreid als wat ik hier allemaal al gelezen heb, hoop 'm ook niet nodig te hebben. Niet meer dan de vorige keer (en dat was dat ik 's avonds thuis wel in m'n eigen bed kon slapen) @Kiss; arme meid, wordt getergd door weeën die zeer doen en dan weer wegblijven en dan hier ook die meldplicht nog telkens @tekst weg; ik typ altijd in een ander venster m'n tekst en af en toe doe ik dan CTRL A (alles selecteren) en CTRL C (kopiëren) zodat het niet helemaal weg is... @dingetje; veel plezier ook bij Ivar ! @linda; heb de kleertjes gewoon bij de rest van de was erbij gedaan, dus niet kort programma, omdat ik ze dus gewoon bij de rest gedaan had. @hier; vanmorgen zoonlief heel gelukkig gemaakt met een treinreisje naar oma. Hij begreep ons alleen verkeerd, want we gingen met de auto weg (naar het station) dus onderweg telkens vragen: trein toe? Trein toe? Hij is gek van treinen. Was helemaal in de gloria dat hij écht IN de trein mocht Manlief had kinderwagen in/uit de trein getild en op station van aankomst kon Jayden dus in de wagen en toen naar m'n moeder gewandeld, 20 minuten ofzo. Daarna even lekker op de bank geploft en met de auto (die m'n ouders geleend hadden voor verhuizing van m'n broertje) weer terug naar huis. Zo m'n perenijsje is bijna op (lekker verkoelend) zo naar bed toe nog even. Einde van de middag controle bij VK.
chivay: das ook een goed idee van die choco koekjes! leuk allemaal succes morgen alvast! katje: leuk ! je zoon voor het eerst in de trein hihi Femr: ben ook benieuwd naar je echo! vluchttas: ik woon naast het ziekenhuis, als ik nog iets nodig heb haalt iemand het wel Kris: hebben jullie ook gewoon kraamzorg na de bevalling? zo romano is ff met oppasmeisje gaan fietsen! nog ff uurtje relaxen, beetje leren
@Kiss; wat leuk dat de box al staat! Ik wil oook haha! @Wonderbaby; Welkom @Spruit; wat jammer zeg dat ze zo doen ! Ik zou daar ook een behoorlijke kater aan overhouden @Chivay; dat ziet er heerlijk uit!! Leuk alternatief zeg! @Vluchttas; die moet ik ook nog inpakken @Val; klinkt als een gezellig weekend @Kris; mooi wiegje zeg! @Laartje; ik slaap nog heerlijk ok het inslapen(?) duurt iets langer maar als ik eenmaal slaap . Hahha @LT20; wat ziet dat er goed uit zeg!! Heerlijk! @Kiss; wat hou je het spannend zeg! Trek je het zelf nog wel haha ?? @Linda; heerlijk begin van de dag J en even rust hihi @Nicky; ik ben heeeel benieuwd naar de fotos!! @Yolanthe; succes bij de gyn! @Katje; leuk zeg een treinreisje! Verder ging ik gisteren met manlief even met de hond lopen (hij wilde wat doen zei hij) nou ok Komen we thuis staan daar al mijn vriendinnen in het roze, te gillen hahha! De hele tuin was versierd, overal eten en drinken Echt geweldig! En ook schandalig verwend door hun allemaal!! Echt een super middag!
Chivay: leuke cakejes. Denk dat ik voor de eerste (belangrijke) visite voor beschuit met muisjes ga en voor de latere vistie en vrienden koeken ofzo. Voor de kids van de school waar ik voor de vak. werkte doen we lange vingers gedipt in boter met muisjes. Of als ik zin heb gedipt in chocolade met muisjes.
Luannie: wat een leuke verrassing!! Iemand enig idee waar ik gekleurde (roze of paars) lakentjes kan krijgen voor de wieg voor een fatsoenlijke prijs?
linda: haha stond net bij wasmachine en toen dacht ik.. wat heb iknou gezegd, 40 gradne??? ik heb ook op 30 graden gewassen hoor!!! lauw: staat je tasje nu wel klaar? ik ben begonnen maar zit ook maar 1 ding in ofzo. morgen weer een dag! katje: pfoee 38 weken al! gaat snel!!! luannie: wat leuk zeg!!! ik vind dat altijd leuke acties die surprise dingen!!! val: ik zou bij prenatal kijken of misschien heeft zeeman ook wel iets.. geen idee! hema?
Babywas; Ik was ook op 30 graden! @Elisa; ja echt geweldig, ik hou er ook van haha! en dat mijn man zo lang zijn mond kon houden hihi! Het stond al een maand gepland!
oww wat leuk!! ik ben hier ook met surpriseparty voor man bezig en dat is pas in november.. maar moest ruimte reserveren war het plaatsvindt en heel veel was al vol, maar is zooo moeilijk om mond te houden!!! maar leuk dat die meiden dat gedaan hebben!
Zo... kom me ook weer even melden. Nou... beeb maakt het spannend, ligt in volkomen stuit. Twee prachtige voetjes voor de uitgang Dus.... heb voor donderdag eind vd middag een afspraak voor een draaipoging. Ben benieuwd of dat zou gaan lukken. Vind het helemaal niks dat geduw aan mijn lijf, maar ja... je moet toch wat. Verder zag alles er prima uit. Het kindje is prima gemiddeld. Wordt geschat op 2800 gram en zou ongeveer 3800 wegen bij 40 weken. Geen idee of ze het eerder halen als de draaipoging niet lukt, dan zou het misschien wat kleiner zijn. Heb me voorgenomen om me niet druk te maken en het allemaal over me heen laten komen, maar merk dat ik toch lichtelijk gespannen ben. Morgen toch maar die vluchttas compleet maken en de laatste dingentjes in orde maken in huis. Stel je voor dat het kindje het moeilijk heeft met de draaipoging, dan wordt het direct gehaald. Verwacht het niet hoor, maar ff voor de zekerheid. Nou.... we zullen het wel zien... Manlief heeft in ieder geval zijn avondafspraak verzet naar woensdagavond, dan is hij donderdagavond ook gewoon lekker vrij. @Wauw Luannie, dat is zeker een super middag! Wat lief zeg!! @Katje: super om je mannetje zo blij te maken!! Die koppies die ze dan trekken hé.... geweldig! @Chivay: ben benieuwd morgen de de gyn!! Ik ben ook benieuwd als het donderdag niet lukt of er direct een afspraak wordt gemaakt voor een ks. @Elisa: nou we kunnen idd wel ff bellen hahaha. Zat nog te twijfelen of ik eruit zou gaan en nog ff zou laptoppen, maar had zelfs geen zin om eruit te gaan. Heb je de homeopaat nog gebelt? @Val: ik zou ook ff bij prenatal kijken. Wellicht vind je nog wel iets op de site van hun? @Nicky: ben erg benieuwd naar de foto's!! @Lauw: ja dat klopt, in elke familie zitten ze ook, maar wij verbazen ons er iedere keer weer over hahaha. Ach.... zo hebben we altijd iets te roddelen hihihi. Later! FemR
Oh en waarom jij een surprise party? Ie ie jarig? haha en dan moet je nog even je mond houden PFFF!! zeker als je er zelf enthousiast over bent!
femr: ben benieuwd of het draaien lukt! owwja, de homeopaat! nou die vrouw zei dat ik al ver in de zwnagerschap ben en eigenlijk eerder had moeten bellen. voor slapen gaf ze tip van iets wat ik bij reformhuis kan halen, wordt nu gehaald, en jeuk op hoofd kon ze niets voor zeggen want moest gemeten worden (geen idee hoe ofzo...) en dan moet er iets gemaakt worden dat duurt week en dan de werking duurt ook paar weken en ze kon pas volgende week dus ze zei dan kun je wel bevallen zijn.. en ik denk als ik alleen al wat meer slaap, dat jeuk dan ook beter te behappen is.. ben benieuwd! rustig door blijven ademen! ik ga snachts op Ninento DS spelletje doen.. handig zo'n ding! of kopje thee drinken..
jeetje mina wat moest ik veel bijlezen zeg! ben vandaag even terug geweest naar babydump want (stomme ik) had de easybase ipv de familyfix besteld.. heb 'm dus even geruild.. ik rij dus ook nog maar wel met iemand erbij. me zusje is meegeweest. alleen durf ik niet meer. kiss: he toch heeft het niet doorgezet? zat nu toch wel snel gaan gebeuren. als je bloederig slijm hebt.. ik houd 't in de gaten ben nu wel benieuwd! chivay: vervelend zeg dat je zo vaak naar ZKH bent gemoeten! kwam dat door de zs? je taartjes zijn wel erg leuk hoor! moet zeggen dat ze voor meisjes ook leuke versiering hebben maar voor jongens niet :S raar! wel vervelend dat je bekkenklachten terug zijn!! femR: nog gefeliciteerd met Isa! ligt de baby nog in stuit? en hebben ze gemeten? klopt 't allemaal? dingentje: ook nog gefeliciteerd!! val: naar die film wil ik ook! dus nu helemaal haha brendat: lekker zeg aan zee met dat windje wat daar staat! tis hier zo warm! yolanthe: zal idd wel zwaar geweest zijn op de kermis! kris34: echt een mooi kamertje!! anna123: ik wil ook een zelfgekocht pakje (hormonen denk ik haha) heb 't wel al uitgezocht! linda221: ik heb op kortprogramma gedaan en das automatisch op 40 graden. de kleertjes zijn toch nog niet vies dus dacht dat dat wel kon. nicky: leuk zeg een fotoshoot! zijn ze mooi geworden? wel vervelend van die harde buiken! heb daar de laatste tijd ook al zoveel last van. hoef maar boe of bah te zeggen of hij is al hard.. sorry als ik iemand vergeten ben maar was ook zoveel bij te lezen.!
@Elisa: ik ben ook benieuwd of het gaat lukken hoor, de komende dagen zoveel mogelijk ontspannen.... Jammer dat de homeopaat je niet echt kon helpen. Hopelijk helpen de "slaaptips" wel!! Zo wel heel goed uitkomen!! En slim even DSen snachts, heb ik ook geen zin in hahhaa. Denk dat ik maar een boek naast me neerleg, kan ik ff lezen. Lijkt me beter
luannie: hij wordt 30 in december! dan gaan we weekend weg, heb ik ook al geregeld! met kortingsbon uit een van de zwangerschapsdozen! haha! femr: snachts inbed lezen kan niet want dan wordt mijn man wakker van het licht.. en die moet er al om half 6 uit dus dat vind ik dan vervelend.. soms ga i op de babykamer zitten..DS merkt ie niet dus vind ik wel handig om te blijven liggen! ach.. nog eventjes, dan zijn we snachts op voor de baby!
@elisa hahaha ik net nog een wasje gedaan, op 40graden...zie ik je berichtje net hehehehe naja maakt niet uit want het is niet gekrompen ofzo, en was de 2de hands kleding van noa dus.... net nog een gekleurd was erin gegooid op 30 graden (was gekleurde was altijd op 30 graden... @luanie wow wat een leuke verrassing zeg!!!! heb nooit een babyshower gehad, bij noa niet en nu ook niet...aan de ene kant wel jammer omdat je het om je heen wel eens hoort, maar ja scheelt weer hoef ik er in de toekomst ook geen te organiseren
@Wonderbaby; thanks! Ja verder klopte alles, babytje zat op alle gemiddelden gelukkig. Blaasje en maagje waren goed gevuld. Verder heeft ze niet gekeken, alleen nog even waar de moederkoek lag en die ligt aan de voorkant. Is niet heel gunstig heb ik begrepen voor een draaipoging. Verder is wel alles gunstig, formaat van het babyjte niet al te groot en genoeg vruchtwater. Zouden het de hormonen zijn geweest dat je het verkeerde had besteld? hihi. gelukkig kon je het nog omruilen!
@Elisa: oh ja, dan is lezen niet zo handig. Ik doe dan ook niet heel fel licht aan hoor. En desnoods pak ik een zaklamp van 1 van de kinderen
@kiss: heb je nog wat kunnen slapen vanmiddag? @susan: nog 2 kilometer gewandeld! Knap hoor. Weet niet of ik dat nog vol zou houden, waarschijnlijk niet. @linda: 30 graden is volgens mij wel goed. @lauw: lekker bijgelezen en gereageerd zeg! Is inderdaad ook wel wat raar dat je alles in moet pakken en je waarschijnlijk gewoon thuis blijft maar dan is het alsnog snel uit de tas gehaald. En als je onverwacht naar het ziekenhuis moet dan hoeft je vriend/man niet nog alles bij elkaar te zoeken. @katje: hoe was de controle bij de vk? @luannie: ow wat leuk een onverwachte babyshower! @FemR: ow wat spannend allemaal! Alvast heel veel succes voor donderdag! @hier: de eerste fotos van de shoot heb ik al . Zal er hier een paar plaatsen J