Tamar en als je dan eens een roze cars auto op de taart laat zetten.. Heeft ze toch cars en toch lekker meisjesachtig! Ik wik al steeds wat 'zeggen' maar zodra ik aan het typen ben ben ik 't kwijt pff leuk hoor! Kiss ik hoop voor je dat je deze week nog gaat bevallen, zeker na de soort. Van valse start! Iig niet overtijd gaan! Heb trouwens wel het idee dat er hier veel meiden bijkomen. Chivay dat wil ik wel! Op die lijst.
@ Kiss... Wordt het dan toch die 22ste?? @ Leonizzie.. Heeeel herkenbaar... hier ook elk uur omdraaien omdat het pijnlijk wordt... meestal slaap ik wel gelukkig heel snel weer in tussendoor... Succes met stofzuigen! Hier is het nu al erg warm aan het worden.. blij dat mijn wasje al aan de lijn hangt @ Tamar... idd... niet te druk om maken! Hij heeft ook nog eventjes om te draaien! En tja.. heb idd door dat de meeste vk's en gyn's behoorlijk pro stuitbevalling zijn bij een onvolkomen stuit.. Maarja In mijn hoofd kunnen ze niet kijken.. dus besloten dat ik echt voor mijn gevoel ga.. Ga gewoon heel hard duimen dat jullie ventje al lekker andersom ligt, of dat heel snel gaat doen! @ Smokey... Siestaaa Ow wat klinkt dat goed! @ Susan.. Ohh hoop voor je dat er airco is bij de kapper... das zooo warm onder die cape! Mijn broer heeft net besloten dat ons meissie zich maar mooi deze week nog aandient ipv wacht op de keizersnee Hij gaat maandag op vakantie.. (al heel lang geboekt).. en ws wordt het dus nu precies in week 1 van zijn vakantie.. Zonde hoor.. maarja.. this niet anders!
Chivay officieel volgens vk 13 augustus. Geloof dat de banner op 11 of 12 staat maar 13 augustus duss vrijdag de 13e haha
Wonder; goed plan buddy . @ opvoeden: ben blij dat ik niet de enige ben. Je begint zo erg aan je eigen kunnen te twijfelen. Gelukkig is mijn vriend de eerste 3 weekjes vrij dus kan wel een beetje op hem terugvallen..
20 jaar chivay! Fijn lt! Ik denk dat iedere zwangere dat heeft als ik zo eens rond kijk gelukkig maar!
@ leonizzie, haha grappig is dat he, als je buik zo scheef hangt. Hier ook wel eens last van. Oh herkenbaar dat je lichaam echt pijn begint te doen.. hier ook hoor, kan echt niet lang in 1 houding liggen. @ ckialita, nou nou meid, jij maakt het ook al spannend. Misschien "gewoon" voorwerk, hoop in ieder geval voor je dat je kindje vandaag nog blijft zitten.. Dan mag je lekker thuis bevallen! Heb je ook veel taaislijm verlies?! @ katje, wat fijn dat je je angst hebt kunnen bespreken met de vk. @ yolanthe, oh wat irritand zeg dat je zoveel hebt moeten wachten tot je aan de beurt was. Wel fijn dat je er wat minder tegenop ziet en dat het een fijn gesprek was. @ brendat, lekker zeg, je laatste dagje werken! @ kris, heb je vanacht nog lekker geslapen? @ emmyX, Heb jij nog lekker kunnen slapen? @ laartje, lekker vanmiddag ff verkoeling zoeken in het badje. @ spruitnl, oh meid, jij ook al slecht geslapen.. @ kapedi, veel plezier bij de vk! @ lt20, hier word ik ook wel eens angstig, straks 2 kids.. hoe moet dat allemaal, haha! Maar ik heb er ook wel weer vertrouwen in dat het vast wel goed gaat komen.. @ elisa, dus je hebt opzich wel goed geslapen? @ chivay, ben benieuwd of je kindje nu toch weer anders is gaan liggen.. Haha, ben dr al bang voor, de 22e. De 26e lijkt me ook leuk, mijn zus is dan hier (die woont 200 km verderop) dus zou wel leuk zijn als ze dan in de buurt is! @ nicky, boxkleed is van de prenatal.. hier niet zo crea om dat zelf te maken helaas. @ wonderbaby, ik heb geen honger sochtends.. @ tamar, ik duim voor je dat je kleintje goed ligt! Heel herkenbaar, mijn zoon is wat lastiger in gedrag.. Maar hij verveeld zich ook veel sneller.. Merk echt aan hem dat hij het jammer vind dat ik niet zoveel meer kan. maar dat hoop ik over een tijdje weer helemaal goed te kunnen maken. Ik zou je dochter gewoon een cars taart doen hoor! kun je toch later uitleggen dat ze dat graag wilde! @ susan, veel plezier bij de kapper vanmiddag!
Kiss: snapt je zoontje een beetje wat er allemaal gebeurt/ gaat gebeuren? Het lijkt me best zwaar om zwanger te zijn en een kleine die ook je aandacht vraagt. Hoop dat jullie babygirl snel geboren wordt! Volgens mijn vriend gaat het gebeuren van de nacht van 22 op 23 juli, ben benieuwd..
@tamar...9 kilo is toch niet veel?? als je honger hebt zou ik gewoon iets (gezonds) eten, boterham ofzo... @opvoeden voor degene die twijfels hebben...komt allemaal goed!!! volg gewoon je moedergevoel en het gaat vanzelf! spannend hoor!!! sommige van jullie nog maar 1-2 weken!!!!ik nog 5... ben t wel al zat maar ja moet dus nog ff...
Goedenmorgen hier weer een dame die lekker heeft uitgeslapen au moest net niezen en gelijk hele onderkantje zeer au au moest ook gelijk naar de wc plassen niet fijn hier lekker broodjes eten en de kleine eet gezellig mee zo te voelen wordt in mekaar getrapt en tegen mijn ribben aan .. ga zo even wat terug lezen
hi Hi ! Heb nog niet alles teruggelezen...pfoe he wat een hoop bladzijdes! Begrijp dat er bij Kiss nog niets is gebeurt? Balen zeg!Zit vol spanning te wachten! Verder gaat iedereen het lekker rustig aan doen vandaag lees ik! Ik ook hoor! Morgen wordt het iets koeler als vandaag dus vandaag maak ik me maar niet te druk! De kledingkast ga ik trouwens ook nog opruimen zag ik net! Niet netjes genoeg en daar heb ik een hekel aan! Maar niet vandaag hoor! Getver! Stofzuigen het bed opmaken en dat soort alledaagse klusjes is wel weer zat! Heb gister de kaartjes besteld!!! Jeeee ... kan ik lekker beginnen aan het schrijven van de enveloppen! ( enveloppen krijg ik deze week binnen) Verder....hmmmzzz.....O ja! Heb gister voor het eerst een harde buik gehad! Vreemd gevoel zeg! Ik ga alles even terug lezen! x
@wonderbaby: klopt jou banner wel? De tekst erboven wel maar je poppetje schuift niet op Ik heb juist dat ik s avonds nog honger heb, zo net voordat ik naar bedje ga. Manlief smeert dan vaak nog 2 boterhammen met kaas. @val: haha, dat is hier ook, als ik op de bedrand zit dan komen mijn voetjes niet op de grond. Ik persoonlijk vindt het wel lekker uitstappen, hoef me maar te laten vallen. Balen dat je de ledikantlakentjes niet kunt vinden @tamar: heel veel succes vanmiddag bij de gyn. Natuurlijk ga ik duimen voor een hoofdligging. Lastig als je dochter per se een cars-taart wil. Misschien proberen om haar om te praten? @leonizzie: ik herken het niet dat de kleine ineens het gewicht naar de ander kant gooit. @smokey: wanneer ga je precies met verlof? Zie dat je vandaag nog moet werken dus ik neem aan dat je donderdag ofzo je laatste dag hebt? @hier: gister belde mijn broer nog op hoe het met me ging J hij vroeg ook hoe lang ik nog moest dus ik zeg heel netjes, ow nog maar 22 dagen. Nee zegt ie zo lang gaat dat niet duren, die kleine komt voor 1 augustus . Zou het wel mooi vinden als hij gelijk krijgt, toen mijn man en ik gingen trouwen in 2007 heeft hij tegen mijn moeder gezegd dat er iets bijzonders ging gebeuren bij ons in het jaar 2010! (de zwangerschap dus). Ben dus erg benieuwd of hij gelijk gaat krijgen. Hier net nog even een uurtje ofzo liggen slapen J voel me nu een stuk beter.
Vluchttas > schiet lekker op hier niet dus heb de tas gepakt maar er zit nog niks in hahaha Laartje > fijn dat alles weer goed was met de controle 2.3 is zeker een kleintje Iris hier werdt het gewicht geschat met 37 weken op 2 kilo ze is geboren met 39.3 weken met 2560 gram en 41 cm klein Enveloppen schrijven > hier nog 4 enveloppen schrijven en dan komen we op best veel totaal pfff moet er toch al dik 100 bestellen van de kaartjes dan houden we er wel een paar over maar als reserve wel makkelijk Slingers en versieringen > slingers enzo moeten we nog halen een bord kijgen we van mijn zwager Buikfoto,s > dankje wel voor de complimentjes op iris haar kunstwerk hihi Kiss > fijn dat alles goed was bij de vk hopelijk komt de kleine snel en gave box hebben jullie mooie kleurtje Eerste pakje > wat doen jullie als eerste pakje een boxpakje of een setje heb hier van alles kan niet kiesen hahaha Katje > fijn dat alels weer goed was bij de vk Yolanthe > fijn dat alles ook weer goed was wel balen dat alles zo erg uitliep Kapedi succes vandaga bij de vk Voorkeurshouding hier ook niet echt nog dan ligt het ruggentje recht dan links ligt er aan op welke zei ik slaap hahah meestal ligt ze nu voor mij aan de linkerkant gedrag dochtertje > iris is nu heel veel bezig met de kleine continu knuffelen met mijn buik kusjes geven druk bezig met al haar poppen verschonen .. En steeds vragen wanneer komt brusje en zeg maar eerst moet mama jarig zijn geweest dan komt brusje snel ben 12 aug jarig en uitgerekende datum is 14 aug .. Uitspraken van iris : iris heeft echt leuke uitspraken als ik vraag hoe komt brusje eruit .. Komt ze aan van nou mama dan komt de tovernaar met een toverstok en zegt een toverspreuk , vraag ik aan haar weet jij de toverspreuk zegt ze ja maar mag ik niet zeggen tot dat je jarig bent hahah.. Ook al ene keer van iris hoe komt brusje eruit nou mama als brusje rondjes draait dan noet je navel los draaien en dan kan ze eruit .. Dus ik ook met mijn stomme kop nou haal er maar uit nou had ik het maar niet gezegt ze ging opeens draaien met mijn navel hahahah opvoeden > hier soms ook van kan ik 2 kids wel aan maar komt vast wel goed allemaal Honger > hier ook hoor kan de hele dag wel dooreten warmte hier valt het nog mee maar heb al wel de ventilator aan staan Hier zo nog even naar de winkel en verder nog was vouwen en wat hangen in de tuin voor de zon de boel weer te warm maakt in de tuin en ik weer met iris naar binnen vlucht
@ lt20, mijn zoon word in oktober 3, dus opzich kan hij al best veel zelf. Hij is ook al zindelijk, dus dat maakt het allemaal wel een stuk makkelijker. Hij is wel erg veel bezig met de baby in mijn buik, maar of hij ECHT beseft dat er straks een baby is, nee dat denk ik niet. @ irisnaomi, ik heb nu sinds 2 weekjes dat als ik nies er soms ook wat urine mee komt.. echt heel erg vervelend! Wij doen gewoon een setje als 1e kleertjes, dus een broekje met een truitje. @ honger, ik heb eigenlijk al een week geen honger meer. Ik eet wel wat, maar echt totaal geen eetlust. Ook die vreetbuien in meloen enzo zijn over! @ nicky, zou leuk zijn als je broer gelijk krijgt! dan hoef je niet zo lang meer! @ warmte, pff heb net ff half uurtje buiten gezeten in de schaduw.. Maar was mij echt al te warm. Dus zit weer lekker binnen. Zoon eet lekker een broodje, en ik ben alweer zo misselijk, dus ff geen eten voor mij. Wij willen vanmiddag eigenlijk nog ff een nieuwe parasol kopen.. maar ff kijken of we daar straks nog zin in hebben. Liefs
Dat is wel vanaf 34 wkn tot 41, in totaal was het bijna 20 kilo! @taart, ik vind die roze cars taart wel een goede optie!
@ Gedrag dochtertje, ze vraagt ook steeds, waar de baby dan moet zitten als we bv aan het eten zijn! Wil nu niet aankleden, ben al een half uur bezig.... staat op de gang!