Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Zoooo lees allemaal goed nieuws zeg! 2 juli mama's in de maak, jahoeee!!! Goed dat jullie Dingentje niet alleen laten in juli ;)
    Ik hoef in juli niet te bevallen hoor, heb al een dochter die in juli jarig is en ik ben zelf jarig op de 31 ste hahah. Ik ga voor 4/8 oké? Bedankt voor de cyberhugs!!
    Ben vandaag wat minder prikkelbaar, maar fit... nee. Heb heel slecht geslapen, nog slechter dan de afgelopn nachten, was om 3.00 wakker en daarna niet meer kunnen slapen... Geloof dat ik rond 7.00 nog even in slaap ben gesukkeld, maar veel geslapen heb ik dus niet.... blegh! Het was ook zo benauwd vannacht! Echt niet normaal!
    Heb wel wat dingen die ik van mezelf moet doen hoor vandaag, anders voer ik helemaal niks meer uit hahaha ;)

Vanmorgen hebben P en I mijn buik beschilderd. Zal vanmiddag de foto's ff op de computer zetten en ff showen. Leuk om het verschil te zien, I heel creatief en P iets minder ;)

@Brendat: lekker verlof!! Geniet ervan!
    @Kiss: de 30ste is ook een leuke datum!
    @Val: dapper hoor nog even het duin op ;) Ik ga ook nog het strand op hoor, is soms wel even klunen en ziet er volgens mij niet uit hahaha.
    @Anne: mooie buik!! Wat ben je lekker bruin!! En scheren, benen en okels kan ik nog bij. Downunder op de gok en om het goed te doen sta ik op een krukje en kijk ik in de spiegel.
    @Kapedi: wij hebben het raam open met slapen, maar als het nit waait, zoals vannacht, koelt het ook helemaal niet af.... hier ook veel last gehad van de warmte...
    @Linda: hoop dat je lekker wat kunt uitrusten!!

Ik ga ff boodschappen doen met het kroost... en dan toch echt ff het dressior uitruimen en ordenen. Alle tekenspullen vd kinderen zitten erin en de spelletje. Hoe netjes ik het ook neerzet... ze zetten het nooit netjes terug hahaha. Gek joh ;)

Doei!

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Femr, naja zeg, leggen de kids het nou nooit netjes terug? Helemaal niet herkenbaar;)
    Maar wel balen dat je zo slecht hebt geslapen.

Ik spring ff onder de douche met zoon.. En dan weer ff lekker in de tuin hangen..

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou net terug van de VK en alles was weer goed. Ben nu 14 kg aangekomen. (woog eerst 48 en nu 62) er mag dus ook gerust wat aan blijven! Wat een luxe ;)

hubbie is bijna afgewerkt dus vanmiddag hoor je weinig van me. Lekker lunchen samen en laatste inkopen doen.

Ben benieuwd naar de foto's van de buikschildering! Is zo leuk als kindjes erop schilderen!

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @laartje: Catan is een spel wat bestaat uit een basisset, en heel veel uitbreidingen. Wij zijn er hier helemaal verslingerd aan, en onze vrienden vinden het ook erg leuk om te doen. Speelbord bestaande uit zeshoeken, waar je een eiland van bouwt, en je moet genoeg punten halen door dorpen en steden te bouwen.
    Hoop dat je toch weer beter gaat slapen, of snel bevalt ;)

@chivay: leuk, buddynieuws afleveren :)

@leonizzie: fijn dat je na het eten nog even geslapen hebt vanmorgen, zo vroeg wakker is ook niet leuk... Plannen? Had je dat niet ff 9 maanden geleden kunnen bedenken? Je "NEEMT" toch geen kind als het zo slecht uitkomt met andere verjaardagen?:p:p:p:D

@spruit: ik zou misschien met de bus naar huis gaan, aangezien wij geen auto hebben. Weet niet of ik dan een autostoeltje(maxicosi) zou gebruiken of een draagdoek, dus op zich hoeft het nog geen probleem te zijn. In de prktijk zullen we dan wel opgehaald worden door vrienden of familie, en een maxicosi gebruiken, maar toch...

@linda: o vandaar, dat je nog niet weet hoeveel uur je krijgt. Dan zou ik inderdaad nog wel even bellen. Fijne dag vandaag, ondanks de rugpijn

@wonderbaby: succes bij de vk. O ik lees dat alles goed was, mooi zo!

@elisa: ik heb juist heel veel zin om af te spreken met mensen, maar dat vind ik sowieso al heel leuk. Kan inderdaad komen doordat je je minder goed voelt.

@val: fijn dat je gisteren een lekker dagje had. DOe lekker rustig aan vandaag!

@kiss: als je vanavond gaat, veel plezier

@marije: wat fijn dat het gesprek bij de gyn goed ging. Geniet nog even van de laatste dagen he ;)

@kapedi: wij houden onze slaapkamer niet koel, wij slapen in de sauna ;) Nee joh, hier is het niet te doen om het koel te houden, dus accepteren en pitten maar...

@lauw:mooie buik

@femr: ik hoop dat het boodschappen doen gezellig was. Ben benieuwd naar de foto

Hier: net uit bed, echt schandalig. Wij genieten er echt nog ff van dat het kan... Gisteren was dus erg gezellig, en nu is het weer warm ;) Doe dus weinig vandaag, ik ga maar eens bedenken wat er nog gedaan moet worden, dan kunnen we daar morgen mee beginnen (niet dat dat zoveel is, maar ik moet toch iets doen :))
    Mijn datum mag wel half augustus zijn hoor, geen probleem. Man is op 7 augustus jarig, hij vindt het leuk als het dan komt, dat hoeft van mij dan weer niet, maar rond de 10e of 11e is wel mooi. Mijn opa was de 11e jarig, zou ik wel mooi vinden.

5. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Zoals jullie vast al hadden gemerkt ben ik een tijd weg geweest. Pc was min of meer ontploft, dus zat ruim een maand zonder internet... Maar hier ben ik weer hoor. ;) Alles gaat goed met ons, op wat kwaaltjes zoals veel harde buiken na, maar dat is nog wel te doen.

Zal eens vluchtig terug gaan lezen hoe het met iedereen gaat!

Liefs, Cossy

6. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL

Jeeeeeeej, en al best snel!!!!!!!!!

7. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Welkom terug cossy :D

8. 4days

4days Niet meer actief

Mijn vriend kreeg van de week te horen dat hij volgende week 6 dagen naar een booreiland moet. Ben er niet erg blij over... Het is gelukkig wel de laatste keer dat hij ver weg moet. En de kans is gelukkig heel klein, maar als ons kindje te vroeg komt en dan net in die week mist hij de geboorte dus. Er is echt no way dat hij ook maar binnen een dag hier kan zijn, en ik hoop niet dat de bevalling langer dan een dag duurt... ;) Dan zal ik dus in het ergste geval mijn moeder moeten bellen dat zij komt.

Ik heb een beetje gemende gevoelens over de komende weken... De 13e is het een jaar geleden dat Sem* werd geboren. Terwijl ik dit jaar alweer helemaal bezig ben met de aankomende geboorte van zijn zusje. Dit lijkt zo tegenstrijdig...

Marijeee, ik las het al op je hyves. Echt spannend zeg!! Nog maar 6 dagen!

9. 4days

4days Niet meer actief

Tnx :D

10. @ Leonizzie, helaas is het geen voorteken. Heb het alweer een week of 6, had ik bij Aiden ook. Kan nog geen slok water drinken en ben dan alweer misselijk.
    Gelukkig de kinderwagen nog op tijd binnen!

@ Spruit, hahaha wat een actie. Zou mij ook gebeuren hoor.
    Ik ga even dat stukje kijken van editie nl.

@ Katje, helaas is het hier niet resetten, was het maar zo. Heb er alweer een paar weken last van. Ik verlang na een broodje kaas zonder over te geven!
    Staat zeker een windje dicht bij de kust he? Lekker hoor. (behalve als je moet fietsen;))

@ Elisa, Ik heb hier ook totaal geen behoefte aan bezoek, bleh! laat me gewoon lekker met rust. Er zijn een aantal uitzonderingen maar ben liever lekker met mijn gezinnetje alleen.,

@ Val, lekker een relax dagje dus, heerlijk hoor.

@ Kiss, wat lekker dat je je huis helemaal op orde hebt. Je bent er helemaal klaar voor :D.
    Hopelijk toch een beetje gezellig vanavond op het terras, stom hedat je er eerst wel zin in hebt en later niet. Heb ik ook met heel veel dingen, vooral nu op het einde.

@ Brendat, lekker verlof!!! Geniet ervan!! Heb je nog even kunnen slapen?

@ Kapedi, wij hebben rolluiken en dat houdt het redelijk tegen, voor de rest een ventilator die heeel veel geluid maakt.

@ Lauw, mooie buik! En 30 juli, zou wel leuk zijn als er volgende week allemaal bevallingen zijn :D.

@ Ckialita, ahh zoo. Ik ken het niet hoor maar klinkt leuk.
    Enne laat mij ook maar volgende week bevallen, ben ik van het spugen af. Gewoon lekker in bed blijven hoor, nu kan het nog.

@ Cossy, welkom terug. Jammer dat je vriend zolang weg moet. Hopelijk beval je niet in die tijd. Hoelang duurd het voordat hij terug is? Mocht de bevalling eerder beginnen.

@ Femr, zal de spanning ook wel zijn van morgen hoor! Wel vervelend dat slechte slapen he, het achtervolgt je de hele dag.
    Wel even showen die buik he :D

Net even in bed gelegen maar zoonlief was na 20 min al uitgeslapen, helaas.
    Om 13 uur komt een vriendin langs maar die is altijd te laat en ik kreeg net al een smsje dat ze een half uurtje later kwam, zooo irritant!

De warmte valt hier gelukkig erg mee vandaag. Ben benieuwd of we nog regen/onweer krijgen vandaag.

11. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien nog wel een juli-mama hier. Een vriendin van me had sterk het gevoel dat het bij mij deze week ging gebeuren. En een kennis van me had pasgeleden hetzelfde gezegd...

Hebben jullie maandag iets meegekregen van die twee bejaarde zussen weerstand hebben geboden aan een straatrover? Krasse zussen bieden straatrover weerstand - Breda - Regio - bndestem
    Blijken de tantes van mijn moeder te zijn!!!

@ cossy: moet wel een heel dubbel gevoel zijn! Sterkte.

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Marijee... Wauwwwwwwwwwwww Wat ontzettend fijn voor je!! Heb echt zitten hopen dat je me voor zou mogen gaan!!!
    Inleiden betekend meestal binnen 2 dagen toch? Dus de datum voor jullie meisje wordt dan 26 of 27ste???

Enne lady's NATUURLIJK blijf ik lekker hier meekletsen.. en ga straks mee naar de augustusmama's! Want met een eerste datum van 9 aug... en later 3 aug voel ik me nog steeds een echte auggie!!

Wat gek he :) Elkaar nooit gezien en toch zo meeleven... Krijg gewoon echt kippevel van zulk goed nieuws!

13. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ckialita: lekker toch zo uitslapen! heerlijk

Cossy: leuk dat je er weer bent! oei dat zou ik ook niet zo leuk vinden nee van je vriend.....:( nou ja duimen maar dat er nog niks gebeurd dan!

Laartje: dat is zeker irri ja iemand die altijd te laat is!

Chivay gelukkig maar;)

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Zo nu ook even netjes bijkletsen....

@ Linda... Getver wat vervelend die pijn in je onderrug.. Hopelijk kun je lekker je rust pakken als ze bij t kdv is!

@ Katje... Op stap met je moeder? :) Nog speciale plannen?

@ Wonderbaby...haha ja moest toevallig bij de julimama's wezen voor buddynieuws.. Maar blijf gewoon lekker hier hoor...
    Haha, wat gewicht willen houden.. Dat kan natuurlijk ook! Ik hoop straks onder mijn begingewicht uit te komen omdat ik eerst een hoop afgevallen ben...
    Enne.. lees ik t goed? Brabo? :) Hubby's zijn over het algemeen alleen afgewerkt in brabant :p (Zelf orginele brabo maar woon in Utrecht)

@ Elisa.. Hoop echt dat je druppels werken.. En wij zijn ook echt meer op onszelf..

@ Val... Lekker Relaxen vandaag! Lijkt me idd niet meer echt vlotjes gaan ;) Hitte, wandelen, trap.. pff :)

@ Anna.... Wauw mooie buik!

@ Kiss... Jeps idd... Typ mee in een topic met meiden die in dezelfde maand met de pil gestopt zijn... Zij en ik waren de lucky basterds met 1ste ronde raak.... Dus erg leuk om nu dit nieuws te kunnen brengen.. Heel dubbel in dat topic gezien er dus ook nog meiden zijn die nu niet zwanger zijn.. en misschien zelfs niet meer kunnen worden!
    Wat fijn dat je een nachtje goed hebt kunnen slapen.. je hebt ook wel je rust nodig nu... Al hoop ik dat er snel weer gerommel te bekennen is die nog doorzet ook ;)

@ Kris... Wat fijn dat je zo goed geslapen hebt!

@ Brendat... Zo een latertje gisteren... Wel fijn dat je met zo'n opgeruimd gevoel naar huis kon! Geniet lekker van je verlof!!
    Enne... t was lastig om me te verslaan ;) Maar gelukkig heeft Marijee het stokje overgenomen als de eerste nu ;)

@ Kapedi.. Helaas geen tips voor een koele kamer... hier ook regelmatig tegen de 30 graden op de slaapkamer... Ook op de babykamer :( Wat ik iig wel doe is alles wagenwijd open als de zon er af is en het waait... en alles potdicht met de zon erop of als het buiten warmer is..

@ Lauw... nee idd :) Juli tikt nu snel voorbij...
    Maar... Iedereen (teminste ;) De 37wk en verder dames) voor mij zijn nog wel wat plekjes vrij hoor! Lees dolgraag nog wat bevallingsverhalen & buddynieuws voordat ik internetloos in t zh ben haha... zit daar echt van te genieten!
    Wauw wat een mooi buikkie weer.. stukje lager geworden toch?

@ Fem... Fijn dat je je wat minder prikkelbaar voelt vandaag... maar ow wat jammer van die nachtrust! Kalm aan vandaag hoor! Hoop dat je vanacht beter slaapt!

@ Ckialita... Wat heerlijk dat je nog zo lekker lang kan blijven liggen in bed! 11de zou idd wel heel mooi zijn voor jullie!

@ Cossy... Ahhhh fijn dat je weer internet hebt... Was heel benieuwd hoe het met je gaat! Hopelijk blijft je buik lekker rustig terwijl je vriend richting booreiland gaat...
    En idd.. tjee wat een dubbel gevoel straks de 13de...

@ Laartje.. haha die vriendin is iig wel consequent dan! Wij hebben ook zo'n vriend... als we om 2 uur af willen spreken doen we dat standaard om 1uur of half 2 :p

@ Spruit... Zo hee, pittige tantes heeft je moeder!

Pfoei een erg slaperige dag hier.. Vanacht weer een prima nachtrust gehad... Vanmorgen nog 3 kwartier op bed geprobeert te slapen.. maar helaas... maar om 10 uur kwam er alsnog de dip... en daarna nog 2 uur geslapen :)
    Heb t ook echt nodig merk ik... dus ik geef er ook maar lekker aan toe..

Even een vraaggie..
    Wij hebben al behoooorlijk wat kleertjes liggen.. Maar gisteren was ik even wat meer kleertjes bij elkaar aan het zoeken voor de vluchttas (tja.. minimaal 3dagen zh) en ergens kwam er een gevoel van.. Is het echt wel genoeg??? We hebben weinig puur maat 50.. maar veel 50/56... omdat Hema vooral die combimaat heeft...
    Iemand ervaring?? verzuipt zo'n kleintje in een 50/56?
    Of moet (mag) ik nog shoppen voor een paar echte 50 dingetjes?

15. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Joehoe! Cossy is er weer!!! Gezellig hoor! Fijn dat het goed gaat, maar wel balen dat je vriend volgende week weg is. Nou ja, als er niks aan te veranderen is, moet je er maar vanuit gaan dat de kans erg klein is dat ze zich dan al aandient!
    Kan me voorstellen dat het een raar idee is dat het nu zo'n jaar geleden is dat Sem geboren is. Aan de andere kant juist ook wel mooi dat je in precies die periode zijn zusje verwacht!

@Ckialita; Lekker hoor, uitslapen! Groot gelijk dat je het er nog even van neemt!

@Spruit; Het kan zomaar hartstikke druk worden met bevallingen volgende week!

@Laartje; Lijkt me zwaar ellendig om nu weer zo lang misselijk te zijn! Hoop dat het kleintje niet al telang op zich laat wachten, dan ben je er tenminste weer vanaf! Met hoeveel weken is Aiden geboren?

@Chivay; Ja, gek is dat eigenlijk he? Dat je zo mee kan leven met vreemden!?

@Hier; Net even een half uurtje gelegen, maar toen werd Elin al weer wakker. Verder wat wasjes aan het draaien, en over een uur of zo komt een vriendin langs.

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woepie Marijeee!!! Dan zijn we met minimaal 3 illegaal in juli :D

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Jeetje wat een geklets weer was braaf begonnen met bijlezen maar werd me toch een beetje te veel.
    Nog spannende dingen gemist. Meiden die hun bevallings datum al weten??

Hier gaan mijn ouders as. vrijdag op vakantie en komen 18 aug. weer. Dus ze hopen dat ik niet eerder ga bevallen. Ze gaan met de caravan 1,5 week naar Spanje (bovenin) en dan rustig terug via Frankrijk.

Heb zonet alles in een van Ziggo aangeschaft ben het internet van KPN echt zat., de helft van de tijd hebben we geen internet of vliegt de verbinding er na 2 pag. weer uit.
    Helaas wel een maand opzeg termijn.

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Chivay, dat vraag ik me dus ook af. Wij hebben best veel 50 maar dan met lange mouwen.
    en 56 of 62 met korte mouwen.
    Heb laatst bij de Zeeman nog wat 50 korte mouw bijgehaald.
    Die gaan vast niet zo lang mee maar ja dan heb je voor eerst wat.
    De rest krijgen we vast wel en anders is het snel bijgehaald.
    Je weet ook nooit of het wel in 50 gaat passen misschien wel meteen 56. Met een papa van 1,98 hier zie ik 50 niet echt zitten

19. lees straks even terug

hier zo iris naar de camping brengen bij Opa en Oma daar blijft ze een paar daagjes zal wel erg rustig zijn in huis nu helemaal alleen zoiezo 2 dagen misschien wel 3

20. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Chivay; Ik vind dat je sowieso MAG shoppen hoor! Ligt er ook een beetje aan of je kindje groot of klein is. Denk dat een gemiddeld kindje van 7 pond best in maatje 50-56 kan hoor. Zit waarschijnlijk wel ruim, maar niet belachelijk groot.

Deel Deze Pagina