Luannie: paars of roze of iets met een leuk printje, heb een wit wiegdekentje dus dat is wel leuk dan. fijn dat alles goed was!! Oh joh nog nooit van gehoord van een glazuurpen! maar vind het echt een goed idee, ga het voor mijn zoontje doen om te trakteren op het kdv en peuterspeelzaal, is zo gepiept! leuk!
@ Chivay, hier verzoop Aiden in 50/56, hij woog 3,2 kg. Zou misschien nog iets halen in 50, niet te veel want het is snel gekocht hoor. Heb je al kriebels ? Uiteindelijk was die vriendin nog eens een half uur te laat, echt erg! Ik moest zo lachen om je opmerking over scheren zonder scheermesje haha Ik moest er zelf ook even bij nadenken. @ Brendat, het is ook heel vervelend. Voel me er zo ellendig door, heb het echt gehad met het overgeven. Hoop zo dat de gyn dit in combinatie met mijn stuitje "goedkeurd" als inleiden. Aiden kwam 1 weekje te laat. Jammer dat je dan net ligt en Elin weer wakker wordt he, hier os dat ook zo. @ Dingetje, wat fijn dat Ivar al snel mee naar huis mag. Super. @ Katje, rijbewijs nog opgehaald? Wel balen zeg. @ Leonizzie, wat gaaf een knalroze bugaboo!! Ik ben jaloers. Ik heb hier ook een jasje klaarliggen. @ Smokey, ik weet niet hoe hoog ons bed is maar vorige keer mocht na 1 dag al de klossen weg. Het was zooo hoog met instappen, ik ben wel maar 1,67. @ Lauw, gelukkig lekker geslapen en vanmiddag ook nog even geslapen,heerlijk! @ Femr, wat hebben de kids hun best gedaan. Echt leuk!! Heb je nog veel gedaan vandaag he. Stuur je de kaboutertjes hierheen als je klaar bent, heb nog vanalles liggen. Alvast heel veel succes voor morgen!!! @ Luannie, wat leuk dat de babyshower zo'n succes was. En de echo ook weer helemaal goed, fijn hoor! @ Bevallen, nog meer mensen die volgende week willen bevallen ? Iedere dag iemand zou wel leuk zijn! Ik ga net als Val en Femr voor de week erna. Hier is het inmiddels alweer behoorlijk warm in huis. Heb de ramen opengezet maar is toch benauwd. Vanaf morgen wordt het gelukkig iets minder warm. Zijn jullie ook zo emotioneel? Ik kan echt om alles huilen. Vriendlief snapt er natuurlijk niks van en tja leg het maar eens uit. Ben echt aan het aftellen maar als ik denk dat dit misschien wel de laatste zwangerschap is komen de tranen weer. Pff kan nu wel weer huilen, rare hormomen ook! Ga zo lekker naar 60 babys per uur kijken en dan op tijd naar bed.
organza zakjes Leuke tip voor de dames die nog geen bedankjes hebben! Op deze site kun je ze zelf samenstellen, echt super goedkoop!! Ik heb deze combinatie genomen, alleen met andere kaartjes: http://static.organzazakjes.nl/Global/Files/ProductPhotos/Large/3114309.jpg en ik betaal 22,50 voor 40 stuks. Nog een zak bonte hartjes halen bij de wibra en het is compleet.
Hihi kletsers, Nou ze hebben zich flink uitgeleefd op je buik Femr haha, lief hoor! @Laartje; Je houd het dus voor gezien met 2 kids, je bent nog wel lekker jong...wie weet over een paar jaar. Hier ook de eerste en wellicht de laatste. Bijna 29 en wil er zeker een aantal jaar tussen en wil geen oude mama worden dus ben blij dat het een knul is, anders had papa het vast nog wel een keer willen proberen. Zo weer leuk babybevalling kijken, ben benieuwd haha. Fijne avond tot morgen!
@ Lauw.. Fijn dat je zo goed geslapen hebt... lekker je rust nemen! @ Fem.. Wat een schitterend kunstwerk! En heel erg veel succes morgen! Denk aan je en hoop dat jullie uk wel netjes omdraaid! Weet je anders al wat je wil doen? @ Emmy... hahaha aangespoelde walvis... ik omschrijf het altijd als huiskamerolifantje @ Val... Dr Oetker heeft glazuurstiftjes & meerdere leuke meidenversieringen.. @ Luannie.. Fijn dat je echo goed was! @ Laartje... Ohh nog een half uur?? Dat is wel erg ja! Enne... Raar he.. stond zo echt in de papieren.. Scheren operatiegebied, maar niet met een mesje! Hmm... Shoppen! haha ik zie wel.. kan mijn schoonmoeder er ook wel voor op pad sturen.. ze heeft ons stijltje heel aardig door.. Huilhormonen valen hier mee... Vanmorgen even.. maar dat was echt pure vermoeidheid en een stukje vreemd gevoel over deze week... Niet bij tv programma's oid @ Cossy.. Ook een leuk idee met die hartjes! @ Kapedi.. Grin hoor je toch niet vaak.. mensen die misschien bewust voor 1tje gaan.... Vrienden van ons ook, en die hebben toch aardig wat over zich heen gehad.... Wanneer komt nummer 2? Die hebben veel moeten uitleggen.. Vandaar dat ik het nu al best veel hardop zeg... Haha.. Eerder schreef ik van de week dat ik mijn ouders ws niet meer zou zien voor de bevalling ivm afstand/plannen/drukke agenda's... t kriebelt daar zo dat we nu alsnog voor t weekend afgesproken hebben.. ze willen nog even buikgluren
@ kapedi, mijn vriend houdt het voor gezien hihi. Hij vindt 2 meer dan genoeg. Jij ook sbs6 kijken, leuk hoor. @ Chivay, mijn moeder zei al dat ik wel even aan haar moest laten weten als je bevallen was, kon ze je moeder mailen ! Leuk dat ze nog even langskomen. Wonen ze eigenlijk ver? Is wel fijn dat je je schoonmoeder erop uit kan sturen, mocht het nodig zijn. Mijn moeder gaat hier ook graag voor de baby shoppen. @ Cossy, die zijn ook heel leuk zeg! En niet duur.
Nee dat viel wel mee, maar toch waren m'n buik en rug het er niet helemaal mee eens, maar goed. Belangrijk papiertje moest even opgehaald worden. Rijbewijs is binnen. Ook nog even langs bibliotheek geweest, boekjes ingeleverd. @luannie; fijn dat alles goed was en koppie beneden lag. @laartje; ik sta er ook steeds vaker bij stil dat dit (waarschijnlijk) mijn laatste zwangerschap is. Zal vooral het getrappel missen, wat er nu in mijn buik gebeurd niet echt meer hoor Dat voelt minder prettig dan die 'lieve schopjes' van weken geleden Maar ik heb ook m'n emo-buien ! @chivay; ga je de geboortedatum ook doorvertellen? Misschien had je dat al getypt, weet niet meer... @hier; ga zo bankhangen met manlief; in elk geval één aflevering NCIS. Daarna zal hij wel willen gamen, nu het nog kan. Dus we hebben een mooie compromis zo. Kijk morgen of later wel 60 babies in uur via website. Meiden die voor de 1e keer gaan bevallen; laat je niet gek maken hè? Heb aflevering 1 en 2 gezien en sommige dingen zijn wat overtrokken...of eigenlijk...iedereen reageert anders... en het blijft SBS 6 (sensatiezes)
@ Laartje.. Haha ja dat heeft mijn moeder ook gevraagt aan mij... Ze wilde jou moeder ook mailen! Enne... Ik in Utrecht.. mijn ouders omg Eindhoven.. Dus niet zomaar om de hoek, maar ook geen wereldafstanden (haha zeker niet als je amerikaanse afstanden gewent bent!) @ Katje... Ja.. hebben besloten het gewoon open te gooien.. Meeste mensen hebben al zo meegeleefd... En iedereen wilde het ook graag weten.. Vervelender was geweest als mijn ouders bv t wel wilde weten schoonouders niet... Hahaha... Hier zit mijn vriend nu ook te gamen... Al ziet hij het al helemaal voor zich om over een paar jaar met z'n dochter samen op de bank mario te doen!
ik hoop dat iedereen vanavond lekker kan slapen.. Het koelt buiten gelukkig iets af.. dus ik hoop dat dat naar binnen komt.. Hier vanmiddag nog even was gestreken.. maar pfff.. dat is zweten haha.. Verder nog flinke boodschappen gedaan met mannetje.. Haha het paste bijna niet in de kar... Maar ff een voorraadje aangelegd... hoeven we straks minder snel weer naar de winkel (buiten de kleine dingetjes om als fruit en groente) Nu ga ik lekker filmpje kijken... ow ja.. leuke creatieve buikschildering... Misschien moet ik mijn neefje en nichtje eens gaan vragen.. wel een leuk aandenken....
Even tussendoor, ik kijk de kraamkliniek en wat een vreselijke vriend net even. Alsof je het kan gebruiken dat iemand op die manier tegen je praat of een discussie wil uitlokken en dat het je eigen schuld is dat het zo lang duurt.... Echt ik krijg het steeds weer op mijn heupen van dit programma!
Sjonge jonge, wat kunnen jullie kletsen zeg! Ik kan het echt niet meer bijhouden. Ik heb dan ook helemaal geen tijd om hier te komen, ben alleen maar aan het opruimen, schoonmaken, met Tes bezig zijn, hond uitlaten en boodschappen doen. Oh ja, en tussendoor nog even slapen... Maar ik beloof jullie dat ik morgen op jullie allemaal kom reageren... Dit heb ik onthouden... @Chivay: ik had me heel grondig geschoren voor de keizersnee, zelfs manlief laten meehelpen maar het werd toch nog eventjes overgedaan door de verpleegster... @FemR: wat een leuke foto's! @Marije: super dat je maandag al ingeleid wordt! Ben heel erg benieuwd naar jullie meisje! Zo, nu wil mannetje tvkijken... We hebben de tv als monitor van de computer (heel handig), vandaar... Van het weekend ga ik dus echt een nieuwe laptop kopen! Fijne avond en tot morgen!
Chivay: fijn dat je je ouders nog ff ziet! Lauw das een goeie, dat wil ik ook nog doen de laatste week ofzo boodschappen! slim! Laartje: hier niet zo heel veel last van emo buien, wel last van kort lontje juist Hier is het ook lekker aan t afkoelen! ff de boel open zetten!
Combipakket Geboorte - organza zakjes# @cossy thanx voor de link!! idd niet duur zeg! die van jou zijn ook leuk!!! ik heb deze zakjes met hartjes en kaartje...de naam laten we op het kaartje drukken ,zonder geboortedatum, zodat we ze al kunnen maken, en het leveren van bedrukte dingen duurt 2 weken en ik wil het wel bedrukt hebben, en na 2 weken heb je er nog vrij weinig aan lijkt mij, dan is iedereen al geweest tenminste te meeste denk ik wel.. heb 50 bedankjes incl kaartje en incl bedrukken van het kaartje, incl snoephartjes (en incl verzendkosten) voor 50 euro! @val die glazuur pennen zijn van dokter oetker en bij de supermarkt verkrijgbaar... @femr succes morgen met de draaipoging en leuke kids heb je!! leuk die buikschilderingen...!
misschien heeeele domme vraag maar waarom moet je eigenlijk geschoren zijn bij een keizersnede? ze hoeven daar beneden toch niet te wezen>??? of ben ik nu blond??
De snee maken ter hoogte van je bikini broekje, vandaar dat er wat beharing moet verdwijnen voor een keizersnede. Het is niet zo dat ze het hele gebied bewerken voor je . Zag nog voorbij komen dat er nog 2 juli mama`s bij komen, bij kiss is het weer rustig?
Linda hoeft ook niet helemaal beneden maar wel de bovenste rand, want ze maken de snee het liefst net iets onder de rand van je slipje, zodat je later het litteken niet zo ziet (in bikini), vandaar. Of dat is iig wat ik er van weet.
@ Lauw.. slim die uitgebreide boodschappen.. Willen wij ook nog gaan doen @ Koetje.. haha, tja, ik zie het volgende week wel... Ga het bij de intake even goed vragen wat ze van me verlangen down there En anders doen ze het maar over als ze niet tevreden zijn @ Yolanthe... Jeps Marijee & ik hebben een datum in Juli in onze agenda staan nu... @ Dames die een keizersnee gehad hebben... Even een vraagje... Hier wordt natuurlijk non-stop gepraat nu over hoe t volgende week zal gaan.... en we vroegen ons iets af... Mijn vriend en ons meissie gaan terwijl ze mij hechten terug naar de kraamafdeling.. Hoe gaat voor hun die 3kwartier/uur totdat ik terug ben?? Heb een vriend met 0,0 babyervaring, en hij was dus wel heel benieuwd hoe dat uur eruit zou zien.. Gelukkig is ie wel nuchter genoeg om t gevoel te hebben van.. komt vast goed, maar spannend vind ie het wel! Bleef er iemand bij jullie man?
Hóóóóiii meiden!! Hier nog steeds in buikje, ook geen voortekenen dat ze eruit wil. Vriendin is net weg, we zouden terassen, maar uiteindelijk toch maar hier in huis gebleven, aangezien het ging regenen. Was onwijs gezellig! Morgen is DE dag dat iedereen denkt dat de beeb geboren gaat worden (mijn beste vriendin is dan jarig!)... Maar geloof er zelf nix van, hihi! Morgen heb ik mn zoon op het kdv, dus heb ik alle tijd om bij te lezen, ga ik dan nu ook niet meer doen. Fijne nacht, hoop dat iedereen lekker kan gaan slapen! Liefs, kiss