Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Kiss; gelukkig is het toch nog gezellig geworden :D
    @Chivay; wat spannend allemaal zeg! hihi

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ wonderbaby, fijn dat alles goed was bij de vk.

@ cossy, heeeyy meid wat leuk om je hier weer te zien!!

@ spruitnl, wat geinig van die tantes van je moeder, had het indd gelezen in de krant!

@ chivay, ik blijf het lastig vinden hoor, geschikte kleertjes voor maatje 50 of 56.
    Dus heb ook niet echt tips..

@ irisnaomi, zal indd wel rustig zijn zonder je dochter.. wel wennen!

@ dingetje, ohh wat een goed nieuws, dat je misschien vogende week je ventje lekker thuis hebt!

@ nummer2, leuk dat je weer mee komt kletsen!

@ elisa, nog leuke dingen gekocht bij de ikea?

@ kleertjes, denk juist wel dat de kleertjes snel vies worden.
    Lekker van die spuitluiers, spuug enzo.. Je blijft aant wassen met die kleintjes.
    Hier dus sowieso genoeg rompers..

@ katje, wat balen dat zn rijbewijs daar nog ligt.. Inmiddels al langs geweest?
    Ohh lees dat je de papieren alweer hebt.

@ leonizzie, ja, ik neem een vestje mee voor de baby! pasgeboren baby;s kunnen hun temperatuur nog niet zelf regelen.
    Ze liggen dan zelfs nog met kruikjes in bed, jaaa zelfs met dit weer!

@ smokey, oohh dat klinkt spannend! Dat slijmverlies heb ik ook!!

@ femr, wat gaaf gedaan die buikschilderingen!

@ luannie, fijn dat alles goed was bij de echo!

@ laartje, vervelend dat je zo emo bent, maar het hoort er gewoon wel bij!

Noou heb toch nog ff bijgelezen.. Hihi.. nu toch echt lekker slapen!

Liefs

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nou Kiss dat wordt afwachten dan he! Al denk ik zelf dat het zaterdag wordt! Ben benieuwd!

Hier weinig te melden..werd vanavond echt even niet goed van de hitte..leek wel een zonnesteek! Nu gaat het weer goed!

Verder wel alles terug gelezen maar nu te moe om te reageren op iedereen!

O ja..leuk die beschilderde buiken! :)

x

4. 4days

4days Niet meer actief

Chivay -> Wel echt super spannend zeg! Lijkt me best vreemd om zo naar een datum toe te kunnen leven. Ik denk dat ik zelf de datum ook bekend zou maken. Toen ik aan het bevallen was de vorige keer, was het al bij de eerste weeën uitgelekt. Dat was toen totaal niet de bedoeling, maar ik heb het niet als storend ervaren.

Leonizzie -> Ja vreselijk he, die vriend op tv! Ik zei nog tegen mijn vriend: als jij dat zou zeggen had je echt een schoen voor je gezicht!

Linda221 -> Oh die bedankjes van jou zijn ook erg leuk!! En da's echt niet veel geld he!

kiss87 -> Tsja het wel of niet hebben van voortekenen hoeft natuurlijk niets te zeggen over wanneer de bevalling gaat beginnen. Bij mn zoontje begon het ineens en de dag erna was ik mama. Ik heb toen niet 1 voorwee gehad. Dus wie weet. ;)

5. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ff ego hier:
    Wij zijn vanavond lekker weer een avondje naar vrienden geweest. Waar sommigen van jullie het liefst met eigen gezin thuis zitten, word ik hier helemaal gek in huis. Ik heb het gevoel dat ik alleen maar de hele dag zit te wachten tot mijn vliezen breken ofzo... Ik hoop dat ik me morgen een stuk rustiger en minder opgefokt voel, en wat anders kan doen dan zenuwachtig heel zp doorzoeken om maar iets te doen. Ik zie wel wat ik morgen allemaal ga doen, nu ga ik slapen. Slaap lekker, hopelijk wordt er niks meer gepost, tot de volgende morgenochtend om een uur of zeven wakker is na een lekker nachtje slapen :)

6. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wonderbaby: ik voel me oud (35) en dik bij jou ;). Laatste keer dat ik 48 kg woog was op de basisschool! Blij dat jij ook een jongen krijgt, die zijn hier zwaar in de minderheid!

@ Ckialita: ik ben idd liever thuis dan weg. En anders alleen naar mijn moeder of zus.

@ Femr: leuk die buiken en die trotse gezichtjes ernaast!! Jullie derde wordt zeker ook een blondje? ;)

@ Kiss: vandaag beschuit met muisjes??

@ Laartje: weet jij al iets over een eventuele inleiding?

@ Luannie: flink verwend!! Je boft dat je de eerste bent in de vriendinnenclub!!

@ de andere dames: denk aan jullie maar weet even niets persoonlijks te melden. Sorry.

@ klossen: die hebben we niet en die komen er niet. We gooien er wel een extra matras op straks. Anders kom ik ook bed niet meer in en uit. En aangezien ik 's nachts wel eens moet plassen....

Vannacht echt heel vreemd gedroomd... bijna nachtmerrie.

Heb voor vandaag nog een klusje gevonden; nageltjes van de cavia's knippen. Heb ze net in de buitenren gezet. :)

7. 4days

4days Niet meer actief

Ckialita -> Ik ga ook graag dagelijks even de deur uit hoor! Liever geen urenlange sessie meer, gewoon omdat het zo zwaar is. Maar even naar het winkelcentrum, of even een ijsje eten ofzo... De hele dag thuis zitten is ook maar zo saai.

SpruitNoorderloo -> Ach je bent zo oud als je je voelt toch! Hoewel ik me op dit moment hoog bejaard voel, hahaha. En die 48 kilo gaan we hier ook nooit meer halen. ;) (niet dat dat zo erg is, dan zou ik echt zwaar ondergewicht hebben)

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi morning,

Trouw 2 pagina`s naast elkaar geopend, maar kom eigenlijk niks tegen waar ik op kan reageren...mmhhh nou zal vast vanmiddag wel komen!

In ieder geval ik leef nog en ik haat muggen! grrr hihi.

Tot strakjes

9. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vragen jullie als kraamcadeautjes?? Ik wil op lijstje.nl een lijstje aanmaken maar ik kom niet verder dan wat speelgoed en weleda spul

10. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk niet dat ik een lijstje ga maken. Denk dat ik alleen tegen ouders en schoonouders ga zeggen wat we willen, verder moeten de mensen het maar zelf kiezen. Ik vraag overigens aan de (schoon) ouders een bijdrage voor de professionele foto die we na de bevalling willen laten maken. Bij m'n zoontje hebben we ook zo'n foto laten maken, door een super fotograaf. Maar het is helaas ook niet goedkoop...

11. Goedemorgen

pfff wat is het hoer rustig zonder Iris vind er maar niks aan
    maar voor haar wel even beter kan ze even lekker genieten
    ze kan hier zo weinig altans ik kan weinig met haar doen en nu kan ze zich lekker utileven.
    Zaterdag in de middag halen we haar weer op

ga nu even terug lezen

12. Kraamcadeautjes > het enigste wat we eigenlijk niet hoeven zijn knuffels en dat weten de meeste ook wordt al gek van al die knuffels van iris haha

13. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah, het eerste op mijn lijstje is een Dikkie Dik knuffel!

14. hahaha > hier zullen vast ook wel weer knuffels komen alleen met iris zoveel gehad wist begot niet meer waar ik die krengen moest laten

15. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Goeiemorgen dames!

Zo! Vandaag mijn eerste ECHTE verlofdag (woensdagen ben ik altijd al vrij, dus da's niet anders dan anders...)! Hmmm.... Wat zal ik eens gaan doen? Op donderdag komt onze schoonmaakster altijd (joehoe!), maar dan maak ik meestal dat ik wegkom! Dus ik denk dat ik vanmiddag eens naar de babydump rijd, en lekker wat laatste dingen ga shoppen! Moet nog wat moltons voor Elin hebben, en een thermometer, borsteltje en schaartje extra voor de kleine. Maar dadelijk eerst een even de was opvouwen! Nou da's toch een nuttige besteding van een dag, niet?

Ga ook eens op zoek naar die 60 baby's waar jullie het de hele tijd over hebben, wordt wel nieuwsgierig nu!

Heeft iedereen een lekkere rustige nacht gehad? Alle beebs nog in de buik?

Ben er vanmiddag wel weer!

16. 4days

4days Niet meer actief

Same here ja... Ik weet echt niet wat ik moet met al die knuffels! En we hebben ook nog eens een kamertje waar lang niet alles bij past. Dus een groot deel van de knuffels liggen onder in de berging in een doos... ;) En ik ga even duidelijk zeggen dat niemand iets in maat 50 of 56 moet kopen. Volgens mij heeft ons dametje nu al genoeg in die maten om de eerste maanden elke dag een nieuw setje aan te trekken, hahaha!

17. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik ga nu eindelijk een de blije doos en de wij jonge ouders krijgen! Ik had m al 10 keer aangevraagd, maar telkens klopte van alles niet, en het adres klopte niet, en dat kon dan weer niet veranderd worden enzo... Dus ik heb er net maar even heen gebeld. Kon die mevrouw het meteen in de computer aanpassen en aanvragen. (wat blijkbaar dus nog steeds niet was door gekomen) En over een paar dagen kan ik dan eindelijk de doos ophalen!

18. Cossy , ja van die kleertjes is ook wel een goed idee om door te geven hier ook zoveel best veel gekocht en ook best veel nog van Iris
    laat hun wel kopen vanaf maat 62 , 68 ofzo maar echt geen 50/56

19. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    smokey: beetje korter laten knippen, was wel ff lekker! maar niet te kort, anders kan ik geen staart meer in en heb het soms zooo warm!

femr: leuke foto's! wat leuk als je kinderen hebt en die gaan lekker verven..!

chivay: fijn dat je je ouders nog even ziet van het weekend!
    ik zeg altijd: in nederland kennen we geen verre afstanden! het is natuurlijk wat je gewend bent. toen ik 3 was, zijn we verhuisd en moesten we ieder weekend naar mijn oma's 5 kwartier rijden..
    wat ik bij zwangerschapsyoga heb gehoord is dat je na keizersnede wordt gehecht en man gaat met baby mee. dan wordt baby onderzocht, aangekleed ed en als jij klaar bent, komen ze weer bij jou. bij baby is verloskundige ook...

kiss: ja lamp voor babykamer en een opstapje om bed in en uit te komen, hahah!!!

ckialita: de 1 wil thuis zijn en ander niet.. ik was ook nooit van het thuis zijn maar sinds verlof vind ik het heerlijk

brendat: geniet van je verlof!

kraamkado's: i dacht er ook aan om dat via lijstje.nl te doen. wij hoeven geen kleertjes tot en met maat 68, die krijg je toch wel dus als mensen het vragen zeg ik 68, 74 of groter.. en geen knuffels of van die tutdoekjes, slabbetjes.. we hebben al zoooooveel gekregen!

hier: niet goed geslapen, manlief ook niet dus was gezellig nachtje! zo komt mijn moeder me helpen in het huishouden, echt zooo geweldig! zelf geen energie, maar denk als iemand bezig is dat je er wel achteraan hobbelt! vanmiddag nog eens even lekker slapen!
    heb nu alles tegen elkaar openstaan en het tocht lekker door!! zelfs voordeur staat open, heerlijk!
    niet te veel kletsen vandaag!! moet veels te veel bijlezen :p

20. 4days

4days Niet meer actief

Oeff, dat je daar nog aan kunt denken, ik voel me echt een aangespoelde walvis! En volgens mij zie ik er ook zo uit, whahaha. :D Maar met al die pijntjes overal enzo kom ik echt niet in de stemming...

Deel Deze Pagina