Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ben benieuwd hoe groot hij is...ze zullen wel eventjes in het ziekenhuis moeten blijven....hij is 4 weken te vroeg geboren..wel raar hoor idd...gister was ze gewoon nog hier op zp...en nu is ze gewoon mama...

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ja gek hè... zoveel namen zijn er genoemt voor nummer 2.. en zomaar piept er iemand ander tussendoor :)

Heb de site al aangepast btw :)

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    hij is 2850 gram, denk niet dat ie heel lang hoeft te blijven in het ziekenhuis. We wachten af...

BEN ZOOOOOO BLIJ :D

4. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja dat is net het leuke! :D Dan ben ik hopelijk niet de laatste, hihi.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @tante mars wat een mooi gewicht zeg! voor 4 weken te vroeg! maar t is gewoon spontaan begonnen? niet gehaald ofzo?

@chivay ja gewoon voorgedrongen! kan eigenlijk niet hoor!;)

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cossy hoop ook echt niet dat ik de laatste zal worden....en dat ik misschien een september mama wordt...brr moet er nog ff niet aan denken dat ik dan nog 6-7 weken zal moeten...

7. 4days

4days Niet meer actief

Aaaagh ik ook niet nee! Maarja ik ben wel de allerlaatste op de lijst, dus dan is eigenlijk pas mijn beurt, hahaha. Achja, zo lang ik maar geen 2 weken overtijd hoef te lopen...

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Spontaan lijkt me als ze gister met WendySunny in de stad liep :D ..

Ik had gister avond al zo raar gevoel ze was niet op msn geweest..

Was gewoon zuiver onrustig.. En om 9.40 uur een berichtje..

9. hey dat is waar ook haha wel toevallig zeg hopelijk stuurt ze me gauw de tovernaar weer terug

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @irisnaomi ja hahaha ;)

@tante mars ja dan lijkt het me ook spontaan idd...ze had volgens mij wel echt net alles klaar en zo...dus dat is wel fijn...als bij mij nu de weeen beginnen zou ik in paniek raken want ik moet echt nog zoooo veel doen...pfff wordt al moe als ik eraan denk...

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nou indd.
    Het kamertje was al klaar. Maar ze had net Vakantie ne hetverlof moest nog beginnen :) ...

Wow ben zo nieuwschierig..

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    he susan net even gebeld....
    milan ligt in de couveuse en ze ging zo naar hem toe.. ze moeten nog wel even blijven.....

ben zoooo blij!!!!!!

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    dus wel!!!

14. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik zou ook gek worden als het nu al zou beginnen! Het kamertje is wel klaar op de gordijntjes na. Maar het wiegje heeft nog geen matrasje, dus dat zou wel lastig zijn. Ook moet ik nog een aantal wijzigingen doorgeven voor de geboortekaartjes, die ik vast in de stress vergeet als ik moet bellen om de geboortedatum enzo door te geven. En de bedankjes zijn nog niet binnen... Nee, ons dametje moet nog maar even blijven zitten, hahaha!

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Susan.. gefeliciteerd emt met jullie zoonMylan :)
    Mooi gewicht (als ik naar Vera kijk, die was maar 80 gram zwaarder, 2 weken later;))

16. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik wil ook niet de laatste zijn hoor! Maar ik heb een voorgevoel dat ik wel de laatste word en toch een september-kindje krijg...

@Tamar: mooi wiegje en commode!

@Chivay: ik probeer rustig te blijven maar ik zie zoveel werk om me heen:(... De hoofdpijn is gelukkig al wel een stuk minder:)!
    Zo raar, dat je volgende week mama bent!!! Ik hoop dat je 's ochtends al 'mag' anders loop je er zo tegenaan te hikken die dag.

@hier: ik wil ook zó graag eindelijk onze babykamer showen maar mannetje moet nog een kastdeurtje terug hangen en dan is ie echt klaar! Hij moet natuurlijk wel helemaal af zijn he, anders telt het niet;)? Ik hoop de foto's morgen te kunnen spammen!

17. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Echt 'grappig' al die reacties van Susan! Ze had er echt totaal niet verwacht!

Ik wil ook nog niet dat Frits zich aandient hoor! Moet nog zoveel doen!

18. @ Susan, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mylan!!

@ Cossy, ik zou wel even van te voren bellen naar Prenatal, ze zijn namelijk iedere keer uitverkocht. Op dinsdag en vrijdag komen ze als het goed is binnen. Een vriendin was er dinsdagmiddag en heeft de laatste voor me meegenomen.

@ Kraamkados, hier ook geen knuffels! Wordt er gek van. En indd grote kleertjes zijn wel heel handig.

@ Tamar, leuk het kamertje!

@ koetje, wel even showen het kamertje he.

@ Chivay, kun je nog wel slapen hiih? Ik zou zo nerveus zijn.

@ bevallen, ik heb er ook wel zin in hoor, laat maar komen. We zijn er helemaal klaar voor :D (oke nog 1 weekje wachten zodat ze iets groter is).

@ Femr, succes!!! Hopelijk is het gelukt.

@ Brendat, hihi was een leuke aflevering he ;)

Hier is het ook heerlijk afgekoeld, lekker hoor! Net boodschappen gedaan met mijn moeder en nu ligt zoonlief te slapen.
    Ik moet eigenlijk ook even liggen maar heb geen zin.

19. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Dank jullie voor de leuke reactie's!

Maar over de laatste gesproken, dat kan ik ook makkelijk zijn hoor! Bij de eerste ben ik met 41,3 bevallen! Dus grote kans dat ik nu ook overtijd ga....Al hoop ik dat echt niet! Heb een voorgevoel voor 14 aug, maar waarschijnlijk omdat ik graag wil bevallen! Gelukkig is er een afspraak in het z'huis waar ik ga bevallen dat er met 41 wkn wordt ingeleid! Dat betekend voor mij uiterlijk 3 september!

20. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik als buddy ook niet!

Deel Deze Pagina