Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    cossy: haha zo bedoelde ik het niet! bedoelde gezellig meer sarcastisch, want het was niet gezellig! hij wilde slapen en kon dat niet door mij!

lauw: ja heerlijk! badkamer, wc, slaapkamer, keuken allemaal schoon! ik heb kledingkast opgeruimd en wassen gedraaid en spulletjes voor vluchttas ingepakt..

susan: gefeliciteerd!! die was toch niet van plan om in juli te bevallen?

brendat: haaha! was het zo erg? ik moet aflevering 2 nog kijken heb 3 ook opgenomen.. manlief is morgen thuis aan het werk dus morgen maar eens kijken

koetje: vervelend, rustig aan! zo mar even liggen!
    ja heerlijk zo'n moeder! begin volgende week gaan we weer een deel doen.. maar lees net dat je ook zo bevallen kunt zijn... :S

tamar: wat een schattig wiegje!

geboortebedankjes: doen wij ook niet aan! heb het zelf 2 of 3 keer gekregen en mijn ervaring was dat je het toch weggooit.. ze krijgen beschuit met muisjes, is ook leuk!!!

femr: succes vandaag!!

hier: van het soppen enzo erg moe, dus ga lekker naar bed toe! om half 5 even met mijn vader op stap. moet ook nog naar supermarkt, hoop dat manlief op tijd thuis is, kunnen we samen!
    rustig aan allemaaal, voor je het weet ben je mama!!

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Even vlug susan en man feliciteren met hun zoontje!!!

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    pff fhier een beetje te veel hooi op mijn vork genomen....besloot ineens om de keuken maar uit te gaan soppen...begon met het keukenraam, en de luxeflex schoon te maken...(wat is dat eigenlijk vies, en maak dat veel te weinig schoon:p)toen ging ik de kastjes schoonmakeken..ik had me eigen voorgenomen om kastje voor kastje te gaan doen maar dan ben je bezig en dan ga je steeds verder...heb ook alles een nieuwe, practischere indeling gegeven...nu staat alles op het aanrecht, de grond etc..hehehe t is net alsof er een bom is ontploft..
    even bijgelezen en een broodje gegeten...nu ga ik maar weer even verder...dan kan ik straks als ik klaar ben:p nog even gaan liggen voordat vriend en dochterlief weer thuiskomen...

4. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hahahaha Linda & nesteldrang zo te lezen ;)

Heerlijk is dat voor je huishouden! Uiteindelijk komt alles er veel beter uit te zien, hier ook al meerdere kasten opnieuw ingericht en helemaal uitgemest...
    Gelukkig ben ik er al even klaar mee, nu niet meer te doen... pfff....
    Vanavond met je kont op de bank Linda en morgen ook een rustdag om deze drukte van vandaag te compenseren ;)

5. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik helemaal Susan nog niet gefeliciteerd:

Susan, gefeliciteerd met mannetje Mylan!!!

@ Tamar: mooie wiegje en commode

@ opruimwoede: hier stiekem ook een beetje. De poets had gisteren last van plaatsvervangende nesteldrang hahaha. Zelf wel de keuken verbeterd met man. En daarstraks mijn badkamerlaatje eens uitgemest en mijn tijdschriftenrekje (waar meer andere zooi dan tijdschriften in lagen).
    Kledingkast moet eigenlijk ook, maar die laat ik zo veel mogelijk dicht zodat ik het niet zie.....

@ elisa: ik had het niet beter kunnen verwoorden wat betreft die bedankjes. Hier dus ook niet.

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Waauuww babynieuws :D:D:D:D

Susan van harte gefeliciteerd met jullie mannetje Mylan (móóóie naam!!!)

7. 4days

4days Niet meer actief

Oeff, hier gaan echt al veel dames richting de 37/38 weken! En ik hang nog maar rond de 34 weken, frustrerend!

Elisa83 -> over die bedankjes heb je wel gelijk ja. Maar dat vind ik persoonlijk van geboortekaartjes ook. Sommige mensen geven er een fortuin aan uit, terwijl de meeste mensen het een week laten rond slingeren en dan weg gooien. Zonde! Wij hebben wel geboortekaartjes, maar geen super dure.

Linda221 -> Zo, dus jij bent nu ook officieel door aan het draaien? :D :D ;) Ik heb er ook last van, whahaha. Ik begin 'even' de badkamer te poetsen, en uiteindelijk heb ik alles volledig uitgemest, inclusief nieuwe indeling van alle kastjes. Fijn, die nesteldrang...

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @Elisa: haha moe maar voldaan... rust maar even lekker uit..

@ Linda: haha. heel goed bezig.. ene ik ken het.. bij mij is laatst mijn moeder geweest om te helpen met de keuken.. pfff.. wat een bende was het.. haha.. maar uiteindelijk alles netjes weer heringericht...

zo.. ik ga naar de markt...
    ben benieuwd of er nieuws is van FemR als ik terug kom..

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Me 2 lauw! Erg benieuwd hoe het nu bij Fem is!

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @ckialita; Schaam schaam schaam me diep :(....Slaapkop :)
    @Smokey; Veel plezier op de bbq en op de yoga

Nog een half dagje en dan ben ook ik eindelijk 37...jeeeeehhh. Ik ga ff zappen, wie weet is er nog wat op tv.

Tot vanavond

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @Susan; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !! Leuke naam !

@hier; weinig nieuws. Net bijgelezen, ging grotendeels over de verrassing van Susan ;) Vriendin is net naar haar werk, Jayden ligt te bed, ik nu even mail/forum checken en dan zo even op de bank hangen ofzo. Ga niet slapen, want dat lijkt gister gewerkt te hebben; overdag niet slapen en 's nachts beter slapen :) Verder erg lusteloos, dus het was wel fijn dat ik vanmorgen wat aanspraak had.

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Zo, heb alles bijgelezen, had ff niet de puf om te reageren..
    Hier al een druk dagje achter de rug, dus nu maar ff chillen.. Straks zoon weer ophalen op het kdv.

Liefs

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wooww, nog 10 daagjes tot mn uitgerekende datum.
    MAXIMAAL nog 24 dagen :D:D

14. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Elisa: Lekker gesopt! heerlijk rustig aan nu hoor

Kiss: die 24 ga je hopelijk niet halen!! jij bent de volgende hoor haha nog ff snel voor Marije en Chivay misschien? hihi of misschien komt de volgende wel weer uit een hele onverwachte hoek! ben benieuwd!

Ook benieuwd naar Femr ja!!

zo ff romano wakker maken en dan naar de kinderboerderij met een vriendin
    tot later!

15. @ Kiss, jaa ik zie het nog maar 10 dagen tot de datum! Het wordt spannend. Ik vind dat jij nog wel even ertussen door mag glippen ;).

@ Femr, ben benieuwd hoe het is gegaan.

@ Opruimwoede, hier ook hoor. Poee alles moet netjes en opgeruimd zijn maar krijg het niet meer allemaal gedaan. Gelukkig heeft vriendlief morgen vrij, kunnen we even goed poetsen.

@ Kapedi, nog maar een halve dag, snel he! Hier nog 2,5.

@ Elisa, haha ja stom dat je nu van het shoppen zo moe wordt he, heb ik ook. Heb je nog even kunnen slapen?

@ Val, uhm jij mag niet stiekem ook nog eens voor gaan kruipen he ;)! Veel plezier op de kinderboerderij.

@ Smokey, yoehoeeee verlof!!!!! Heerlijk bbq en daarna yoga, fijne avond.

@ Chivay, gelukkig kun je nu goed slapen, waarschijnlijk indd dat je nu die beslissing hebt genomen. Rust nog maar lekker uit.
    Hoelang moet je eigenlijk in het zkh blijven? Of is dat verschillend bij iedereen?
    En nee ben niet meer gaan liggen (heb er nu toch spijt van ;) eigen schuld ).

@ Marije, wat heb je een leuk lijstje zeg, echt leuke kadootjes.

@ Ckialita, uitslaper :D! Lekker hoor.

Er komt hier volgens mij zometeen een flinke regenbui/onweer aan, kan het nog meer afkoelen in huis. Heerlijk!

Ohja even een mijlpaal, zoonlief drinkt ein-de-lijk uit een rietjesbeker (ja hij was nogal lui ;) )!! Hoef ik hem gelukkig niet meer de hele tijd drinken te geven.

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zo net even op bank gelegen heerlijk:)

Nesteldrang, poetsen waar halen jullie de puf vandaan pff moet er niet aan denken, misschien als ik straks verlof heb dat ik bruis van de energie;)

@Val leuk naar de kinderboerdeij veel plezier.

@Kiss schiet al op nog maar 10 dagen, alles nog rustig in je buikie?

@Katje misschien moet iik overdag ook maar niet meer slapen dat ik ssnachts wat beter slaap dan, maar kan smiddags de ogen amper open houden..

@bedankjes hier ook niet, vind het eigenlijk een beetje onzin, en geldverspilling.

17. 4days

4days Niet meer actief

Wow, dat schiet echt al op!! :D :D Ik 'mag' op z'n vroegst pas over 17 dagen... (en maximaal nog 52 dagen, aaagh!)

Laartje -> ohw, dan zal die bui erna wel hierheen komen. Hier begint het ook al te betrekken.

18. @ Cossy, hier valt het gelukkig mee, is wel bewolkt maar het regent maar een beetje. Heb de rest naar jou gestuurd ;)

19. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Nou, volgens mij heb je het een beetje te ver doorgestuurd, want het regent nu in Rotterdam! Bedankt!

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    pfff net lekker n lauwe douche genomen...ik stonk n uur in de wind:p maar de keuken is lekker schoon!! nu de koelkast nog maar die doe ik denk ik 1-2 weken van te voren anders issie weer vies:p stond ik net onder de douche...dacht ik oww...van de week maar ff de badkamer grondig doen....pfff begin echt last van nesteldrang te kkrijgen....weet je wat het is...als je een maal bezig ben dan ga je wel...maar me er toe zetten is soms moeilijk;) maar je krijgt wel een kick als het klaar is en dus lekker schooN!
    van de week wil ik nog de badkamer en het washok doen en dan ben ik deze week klaar...volgende week ga ik maar aan de babykamer beginnen:p

@bedankjes hier ook bij de eerste niet gedaan...vond t ook zonde van t geld...maar deze keer wel...vind het wel leuk, en t was niet gek duur vond ik....

Deel Deze Pagina