Jullie hebben ook veel gekletst zeg! Gelukkig vooral veel reacties over Susans spontane bevalling. Geboortebedankjes heb ik lang over getwijfeld, maar ik had geld over van het budget wat wij nog uit mochten geven. Vind het leuk omdat te doen omdat familie en echte close vrienden de afgelopebn 2 jaar wel hebben meegeleefd met ons bij het zwanger raken. Ook al zoveel cadeautjes van hen gehad. Ik doe dus ook een geboortebedankje met iets wat je kan bewaren. Ik weet van hen ook dat ze dat doen, mijn zus heeft een plankje op de wc waar ze die dingen bewaard haha. Gewoon een leuk aandenken. Nesteldrang, leuk om te lezen dat nu sommigen zitten waar ik een paar weken zat haha met die schoonmaakwoede. Je kan jezelf gewoon niet helpen! Laartje wat fijn dat zzoonlief dit nu kan. Dat scheelt straks met de baby erbij. Regen, hier de hele dag zo afgewisseld met bewolking, maar zo´n heerlijke temperatuur. Hoeft van mij niet te gaan regenen hoor, prima weer om bij te bevallen vind ik zelf Net bij de gyn geweest. Morgen is het precies een week voor mijn uitgerekende datum alweer! Bloeddruk nog steeds mooi laag, nu weer een kilo afgevallen, maar ja is ook maar een momentopname, ik hou het dus op 6 kilo die ik ben aangekomen. Ze heeft geprobeerd te meten en ons grote meisje komt uit op 4050 gram. Hierbij moet een marge van 800 gr. aangehouden worden dat het meer of minder kan worden. Dit omdat het in deze fase niet exact te meten valt. De gyn hoopte nog steeds dat ik dit weekend beval, want dan is het haar laatste weekenddienst voor haar vakantie.... Nou ja ik voel niks bijzonders, behalve dat ik vandaag me super energiek voel, dus ik denk dat ik mooi mijn uitgerekende datum voorbij ga. Ga me eens even met het eten bemoeien tot laters! Zo
Zoon net opgehaald.. En mn vriend is ineens de stad in gegaan, kleren shoppen.. Pff vind het niet leuk van hem. weet niet waarom, maar hij doet maar. Ben sowieso beetje emotioneel vandaag, al een poosje niet gehad.. Maar zit er ff doorheen..
Laartje: nee hoor wees maar niet bang ik wacht netjes mijn beurt af Bedankjes: bij Romano zelf iets gemaakt, maar heb het nu ook wel gedaan, we gaan ze van de week ophalen het kon nu dus ik denk dan doe ik het ook! Wow Leonizzie: nog een week!! schiet ook op he! Netjes 6 kilo! en bij jullie is ze ook flink geschat zeg....ik vraag me af of dat wel allemaal klopt... hier heeft het een paar druppels geregend. was wel ff lekker beetje afkoelen in de kinderboerderij
Hihi kiss misschien heeft ie ook last van zijn hormonen en een aanval dat ie ineens kleren moet kopen
Ja Val, ik weet niet wat het is... Maar ineens kon hij niet mee om onze zoon op te halen van het kdv. Hij wilde persé mee met zijn zus de stad in. Grr, kon ik dus alleen mn zoon ophalen, opzich geen ramp, maar leuk is anders, aangezien mn zoon altijd drammerig is als ik hem ophaal..
Oeps sorry Brendat!! Dacht dat jullie ook wel een beetje verkoeling konden gebruiken @ Linda, hihi lastig he die nesteldrang. Je kunt dan gewoon ook écht niet stoppen.Ik heb hier ook nog eens 2 katten dus blijf bezig. @ Leonizzie, ik zie nu pas dat jullie 22 rondes bezig zijn geweest, wow! Kan me voorstellen dat je dan iets leuks wil doen voor de mensen die je gesteund hebben. Hoop voor je dat je dit weekend bevalt, spannend hoor! Ik vraag me altijd af wat wel of niet klopt van die schattingen. @ Kiss, mmm mannen!! Lastig dat hij zomaar even de stad in gaat. Hopelijk is zoonlief wel rustig dat je even lekker kan zitten. Net zoonlief eten gegeven. Had voor mezelf lekker een broodje gezond gemaakt en daar had hij ook wel trek in, dus daar ging mijn broodje gezond . Hij zit nu alle kasten leeg te halen, even vragen of hij het wel opruimt straks hihi.
laartje, mn zoon is heerlijk aan het spelen. Ik zit in de tuin, en hij is ook lekker buiten aan het spelen. dus dat scheelt alweer.
Pfoei... Hier vandaag ook een beetje erdoorheen... Zo ontzettend moe... @ Laartje... Ws zal ik een dag of 3/4 moeten blijven
Lekker kiss, kun je even lekker relaxen (tenminste lichamelijk!) Hopelijk is je vriend een beetje op tijd thuis. @ Chivay, oke dat valt nog mee toch? Lekker op tijd naar bed vanavond ! Of toch even 's middags liggen de komende dagen?!
Ik meld me even snel Draaien was niet nodig Beeb was uit zichzelf al gedraaid jahooe!! Hopelijk blijft hij of zij nu zo liggen, maar de gyn zei dat beeb heeeeeeeeeeeeeel veel ruimte heeft. Dus er is uiteraard kans dat het gewoon weer gaat draaien. Ach... we zien wel, voor nu in ieder geval opgelucht xx
bij mij 11 en 25 dagen!! @smokey; ogen open houden is wel lastig maar meestal woord zoontje wakker als ik instort en je kan natuurlijk ook gewoon lezen/tv kijken ipv slapen. Rust je wel wat... @FemR: blij dat beeb het draaien zelf geregeld heeft.
Owwwwwwwww Fem wat goed!!! En nu lekker blijven liggen beeb!!! @ Laartje.... Grin heb al extra gelegen.. maar helaas blijft de vermoeidheid... En idd.. valt wel mee! Fijn dat je je er op voor kan bereiden met alles klaarleggen e.d.. Trouwens Top dat Aiden nu zo z'n best doet met het drinken Scheelt straks weer mooi!
Ging gisteravond herhaling op internet kijken van 60 baby's per uur... Hmmmmmmm Volgens mij kun je dat soort programma's beter kijken als je niet bijna zelf moet bevallen! Heb ook niet alles gezien hoor..alleen dat 20 jarige meisje die helemaal getikt werd en aan het lachgas zat alsof haar leven ervan af hing en dat chinese vrouwtje..lekker chagerijnig ding!hihi Anyway...vond het niet zo relaxt om te kijken dus heb het maar weer afgezet! Verder...vandaag weer controle gehad! Baby is helemaal ok en goed ingedaalt! Aan het ctg was duidelijk een harde buik te zien (voelde ik ook natuurlijk!) en baby dacht dat het wel heel grappig was om tegen die banden van het ctg aan te trappen! Heeft hij dus ook een half uur gedaan! haha @FemR..fijn dat je baby nu goed ligt!Duim voor je dat het zo blijft~! @ de rest...moet weer even teruglezen wat er allemaal geschreven is hoor...
@Lauw: wel lekker dat de wastafel nu schoon is, het washok komt een andere keer! @FemR: ik hoop zo dat de draaipoging is gelukt! Haha, lees nu je berichtje. Wat fijn voor jullie dat het draaien niet nodig was, super! Ik hoop dat hij/zij zo blijft liggen! @Ckialita: lekker, zo laat pas wakker. Gewoon doen, nu het nog kan! @Chivay: fijn dat je nu beter kunt slapen. En het wordt alleen maar spannender, je kunt je gewoon niet voorstellen hoe het over een weekje zal zijn. Het is zó raar om ineens mama en papa te zijn! En als je thuis komt en je voor het eerst echt samen bent met je kindje is het helemaal vreemd, mijn man wist echt niet wat hem overkwam! @Smokey: vind het superknap van je dat je het werken hebt volgehouden tot 36 weken! Nu genieten! @elisa: dus je bent lekker opgeschoten! Wel rustig aan he? (zeg ik...) @linda: de keuken heb ik maandag gedaan. Wat een werk he? Is het nog gelukt? --> ja dus... Het lijken wel mijn woorden... Ik heb eerst de badkamer gedaan, toen de keuken, de koelkast en gister de babykamer... Vandaag de kamer van Tes en morgen is onze slaapkamer aan de beurt. Dan de benedenboel en dan begint het riedeltje weer op nieuw, pfff... @val: was het leuk bij de kinderboerderij? @Laartje: handig he, die rietjesbekers? En helemaal als ie er zelf uit drinkt! @Leonizzie: fijn dat alles goed was bij de gyn, 6 kg das netjes! @kiss: balen, zo'n 'doorheen-zit-dagje'. Hopen dat het morgen beter gaat... @hier: kon het toch niet laten vanmiddag. Ik voelde me 'goed' dus heb ik toch Tes' kamer opgeruimd en schoongemaakt. Verder nog de bovenboel gestofzuigd en toen samen met m'n meissie en hond van 2 tot 5 geslapen! Heerlijk! Had ik wel verdiend, vond ik zo... Nu lekker eten, mannetje is net thuis. Fijne avond en tot morgen! Ben benieuwd of er weer iemand een verrassing in petto heeft!
Wat fijn Fem dat de beeb is gedraaid! Nou maar duimen dat het zo blijft. @Laartje; Ja gaat ineens snel he, maar moet eerlijk zeggen dat het mij nu niet snel genoeg kan gaan....Wil hem zo graag zien
@kiss: jammer dat je je nu wat minder voelt, zeker nu je vriend even weg is. misschien issie wat voor jou halen @bedankjes: doen wij niet aan @laartje: nog lekker gegeten, ook al was je broodje gezond weg? @chivay: alvast slaap lekker voor straks @femr: wat fijn dat je geen geduw en getrek aan je lijf nodig had. @babyfemr: blijf liggen, daar is mama heel blij mee @katje: ook al zo lekker snel, met je 11 en 25 dagen @anna, daarom wacht ik nog even een paar weken met kijken, vindt manlief ook wel fijn denk ik... @koetje: lekkedr bezig geweest Hier vanmiddag weer 1 1/2 uur geslapen, nu net wakker en nu zitten we te eten. Manlief vindt het heel leuk om te koken, vooral voor mij, dus laat ik daar maar even van profiteren Is ook nog eens erg lekker. Verder kom ik nergens mee vooruit, ik doe eigenlijk niks overdag Maar dat mag ook wel eens, alles is hier zo goed als schoon
Ik zie op de lijst dat Susan mama is geworden van Mylan. Raar hoor, we waren tegelijk uitgerekend op 22 augustus. Precies over een maand en nu is haar kleine er al en ik zit met een dikke buik achter de pc. Heel maf, weegt bijna net zoveel als dochter met 42.1 wk! Hier verder weinig puf om te reageren, laatste dag werken. Volgende week nog een paar maar dan is man thuis en mag hij mooi de kinderen verzorgen. Vanmorgen even geshopt (niet voor de kleine hoor), was vanmiddag zo moe dat ik even heb gedut. Zo de kapster komt zo, ben weer weg!