Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Goed hé uit zichzelf gedraaid ;) Ben best opgelucht, het maffe is dat ik beeb helemaal niet heb voelen draaien. Wellicht vannacht zo vast geslapen dat ik het niet gevoeld heb ;) Als mijn vliezen breken moet ik wel direct gaan liggen, de gyn kon beeb zo uit mijn bekken duwen. Ruimte genoeg dus! Bij p en i moesten ze mijn vliezen breken, dus ga er vanuit dat het nu ook niet zo'n vaart loopt. We zien het wel. Wel gek hoor, nu weer een heel ander plaatje wat betreft de bevalling. Ging al een soort van uit dat het een ks zou worden. Nu liggen alle mogelijkheden weer open ;) Wordt het misschien toch nog thuis jippie! Moet beeb deze houding natuurlijk wel handhaven hihi.

@Val: ik moet as dinsdag naar de vk, hoef niet meer naar het zkh als beeb zich natuurlijk niet bedenkt. Dan moet ik gewoon weer terug naar het zkh.

@Koetje: jeetje meid, wat actief!! Goed zeg!! Ik moet ook die dingen nodig doen die jij hebt gedaan! Ben al wel wat opgeschoten beneden met de kasten en de dressiors. Nu moet ik eerst nog strijken en daarna is boven weer aan de beurt ;) Isa is van het weekend logeren bij opa en oma, dus ik denk dat ik za of zo ff haar kamertje ga doen ;)

@Anna: ik kijk veel van dat soort programma's, ook gewone over het zkh enzo, dus ben wel wat gewent. Maar het is erg sensatie belust en naar mijn mening erg overdreven hahaha. Sommigen dan he, niet allemaal ;) Maar kan me voorstellen dat je het afzet hoor! Je wordt er niet echt vrolijk van. Wat fijn dat alles weer goed was en je babytje is ingedaald!!!

@Leonizzie: jeetje... nog maar een week ;) Superrrrrr!! FIjn dat alles goed was! En jullie meisje wordt flink zeg!! Ik had ook zo'n meissie hoor ;) Ze was 4100 gram ;) En ik maar volhouden dat ze veel kleiner was dan Pim hahaha.

@Kiss: cyberhug!! Balen zo'n offday!! Ik hoop dat je je morgen beter voelt!! En het schiet al lekker op hoor!! Nog max 24 dagen, eitje ;)

@Laartje: en?? heeft zoonlief alles nog netjes opgeruimd? Heb de kabouters je kant opgestuurd hoor, had ze niet meer nodig ;)

@Chivay: mak aan he!! Lekker relaxen en aan toe geven!!

@Smokey: ik bruisde voor mijn verlof van de energie, nu is het wat minder hihi. Komt ws ook door de slechte nachten die ik heb gehad dat ik wat minder energie had, maar geloof dat het weer aardig terug komt! Morgen ff met mijn meissie naar de markt en dan kijk ik wat ik nog ga doen ;) Heb nu alle tijd hihi.

@cossy: lekker dat je weer terug bent!!!!!!!!!!!!

@Linda: lekker he die opruimwoede ;) Ik word er altijd wel vrolijk van hoor hihi, vooral achteraf als ik om me heen kijk ;)

@Elisa: jij ook al zo aan de opruim. Pas goed op jezelf he!!

@Lauw: dat washok komt morgen wel toch ;) Ik ga morgen even naar de mart. Ik werk altijd op vrijdag dus ben er echt al heeeeeeeeeeeeeeeel lang niet geweest. Neem Isa gezellig mee, gaan we op het fietsie, heerlijk!

@Ckialita: geniet nog even van het uitslapen hoor!!!

@Babys gewicht: weet niet meer wie het vroeg, Katje geloof ik. Maar in de laatste 4/5 weken komen de babys 200 tot 250 gram aan, dus vandaag dat mijn beebje dan op 3800 uit zou komen. Maar... ik verwacht dat het wel wat zwaarder zal worden hoor. Zeker nu met een gewone bevalling in het vooruitzicht. Denk niet dat mijn beebje zich veel eerder zal aankondigen, mag natuurlijk welllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Excuus als ik nog iemand vergeten ben hoor, het is niet persoonlijk ;)
    Ik ga zo nog ff kijken naar het geboortekaartje van beeb, ff kijken of ie nog goed is ;)

Fijne avond!!
    x Fem

2. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Kapedi en Ckialita: ik hoop het ook, tis wel weer veel in de weer momenteel en behoorlij harde buiken. Van mij mag het komen hoor, wil jullie ook wel verassen met een juli kind hahahaa.

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Dat mag je, je mag mij wel verassen!

4. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hahaha, ik heb er een hard hoofd in hoor hahaha, ik denk niet dat het eerder komt hahaha.

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey meiden niet bijgelezen! vanmidag kon ik niet slapen helaas!
    nu met manlief filmpje kijken en op tijd bedje in!
    huisje schoon, bedje schoon... heerlijk!!

regen hebben we heir niet.. op buienradar zie je dat die ons precies mist en dat zag je aan de wolken ook! maar koelt wel lekker af!

fijn avondje

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @femr ow wat fijn zeg!!! dat scheelt weer een (pijnlijke) draaipoging..

@leonizzie jeetje nog maar 1 week!! wanneer was je dan uitgerekend? niet augustus dan of wel?? dan ben je hier illegaal;)! hehehe nee hoor;)

@elisa oww wat lekker zeg alles schoon!!! slaap lekker straks!

@koetje jaja als je eindelijk klaar ben kan je weer van voorafaan beginnen....:(

@laartje ik heb 1 kat..die maakt een hoop troep met zijn haren en rotzooi die hij bij de kattebak maakt en zijn etensbak..die maakt nog meer rotzooi dan een kind:p

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    katten; ja hier ook twee stuks. Hebben vandaag allebei 'bah' gedaan (volgens Jayden). De ene plaste in de keuken (uit woede omdat hij nog geen eten kreeg???verdenk ik 'm van) en de ander had op de bank gespuugd (was zeker niet lekker want er zat gras door, dus hij had het 'opgewekt') FIJN FIJN FIJN :( Gelukkig was manlief er de 2e keer wel en hebben we het opruimen verdeeld. Je kan het niet laten liggen met een peuter rondlopend in huis. Later bij het avondeten stootte m'n man z'n drinken om; dus toen was het 'papa ook bah'. Eerlijkheid siert kinderen was het toch? :D

@hier: manlief is naar een vriend toe, gaat daar gamen. Prima hoor; op twee voorwaarden; dat ik niet aan het bevallen ben (en zowel dat je gelijk naar huis komt) en dat je wacht tot Jayden in bed ligt. Ook geen probleem :) Ach, laat 'm maar, nu kan het nog, straks wordt afspreken met vrienden steeds lastiger. Ik vermaak me wel vanavond met forum bijlezen/posten en "tienermoeders" en "60 babys" kijken.
    Zojuist die 60 babies van gister gekeken, vond ik een 'fijnere aflevering' dan die van vorige week, dat was niets. Maar idd, wat iemand al zei; hoe die man tegen z'n vrouw praatte, was niet bepaald bemoedigend... :S

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Enorme kletskoppen!! Zo valt het niet bij te houden hoor!!

Susan: HIEP HIEP voor MYLAN!! Wat een verrassing!!!! ENJOY!!

9. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    het wordt inderdaad steeds moeilijker om het bij te houden allemaal! :D

Femr; wat goed dat de kleine is gedraaid!! Nu hopen dat het zo blijft!

Verder wil ik ook wel mensen verrassen door eerder te bevallen :p ben namelijk eeeerrrrrggg benieuwd wat voor meisje in mij groeit!! :D

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Koetje... Vind het ook zoooo vreemd raar onwerkelijk en gek :)... Zeker nu het donderdagavond is en we dus zeker weten dat we binnen een week papa en mama zijn...
    Is dat nog anders met een 2de? Of blijft het onwerkelijk dat er straks weer zo'n klein wurmpje is??

Na het eten toch ergens wat energie gevonden... wilde heel graag even de deur uit... Wij wonen 5 minuutjes per bus van centrum Utrecht af.. Dus dat hebben we maar even gedaan :)
    Even naar de Hema, Prenatal en Etos geweest...
    Leuk wiegdekentje en lakentje gescoord... Gaan mee naar het zh dat ze lekker daaronder kan liggen ipv het ziekenhuisspul!
    En weer een nieuw voorraadje Rennies...

;) En nu weer kalm aan...

11. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Wat een goed idee Chivay van dat dekentje wat je mee gaat nemen!! Ga ik ook doen!! Morgen gelijk in mn tas stoppen, anders vergeet ik het :)

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Marijee :) Ja kreeg ik als tip van t nichtje van mijn vriend waarvan de dochter ook met een keizersnee geboren is.. Vroeg of ze nog meeneemtips had voor t zh...
    Ook nog een prettige.. Een hydrofieldoek bij je houden voor onder haar hoofdje.. Eigen geur ipv zhgeur...
    In mijn geval ook voor dat eerste uurtje dat ik niet bij ze ben.. maar voor 'snachts ook erg prettig..

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Wat een goede tip van het eigen dekentje! Zou ik nooit aan hebben gedacht!
    Ben trouwens eindelijk begonnen aan het koffertje! Vanaf maandag al van plan!:D
    Heb heeeeeeeel charmante grote onderbroeken gekocht!
    Goed ie zitten er dus in en toiletspullen. Badjad pyjama etc ... alleen baby zijn spullen nog niet! Maar ergens vind ik het ook zonde om die al in te pakken want ja...zijn mooiste pakjes gaan natuurlijk mee en als ze ingepakt zijn kan ik er niet meer mee showen!

Ik ga lekker naar bed toe!

Slaap lekker meiden!!!

x

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Femr wat super dat het kleintje gedraaid is, nu duimen dat dat zo blijft!
    Was ik trouwens die dat had gevraagd. Ik lees namelijk dat in maand 7 en 8 een kindje wel rond de 200 gr. per week groeit, maar juist op eind de laatste weken lees je overal dat een kindje maar rond de 15 a 20 gr. bijkomt, alleen nog maar een beetje vetreserves voor na de bevalling. Ze komen dus niet meer zoveel bij. Vandaar dat ik het me afvroeg.
    En ja wij krijgen ook een flinkerd haha. Maar ik was zelf ook een 8 ponder, en ben 1.84 en mijn vriend 1.90 meter lang, dus ik had ook geen kleintje verwacht.

Linda, ja ik ben 30 juli uitgerekend! De datum waar nu anderen mee aan de haal gaan die daar op willen bevallen haha. Wil dat zelf ook wel, of gewoon NU!

Chivay kan me heel goed voorstellen dat dat een heel vreemd gevoel en idee moet zijn. Volgende week ben je mama....

Katje, aahh leuke opmerking van Jayden, daar hou ik van.

Geboortebedankjes, gisteren besteld en kreeg net bericht dat ze al zijn verzonden, dus waarschijnlijk morgen al in huis. Pff pak van mijn hart, iig op tijd in huis.
    Vriendlief heeft net gestofzuigt, gedweild, en de box uitgesopt! Ikke helemaal blij.
    Zo nu lekker voor de buis, want het was behoorlijk intensief dat kijken naar mijn vriend en me inhouden om op voorhand commentaar te leveren waar hij ook allemaal aan moest denken :)

15. nikky

nikky Niet meer actief

Hoi allemaal....

ik schreef hier al een tijdje niet meer mee vanwege de vele problemen en langdurige ziekenhuisopnames deze zwangerschap...
    maar nu kan ik hier met trots mededelen dat op 14 juli met precies 37 weken zwangerschap onze dochter Saar is geboren...ze weegt 2280 gram en is 43 cm lang/klein...we genieten volop van ons kleine meisje....

ik wil jullie heel veel succes wensen met de laatste loodjes, ik probeer af en toe nog eens te komen kijken hier op de site

liefs Nikky

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wauw proficiat Nikky... Heb regelmatig aan jullie gedacht en zo gehoopt dat het beter zou gaan, en vooral dat het nog even duren mocht... Echt super om te horen!!

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @nikky gefeliciteerd met jullie dochter SAAR!!

hier net 3 afleveringen gekeken van 60 babys in een uur....pff jeetje mina....krijg al helemaal angst voor bevallen ...terwijl ik weet dat het helemaal niet zo gaat/hoeft te gaan...
    en hoe die man tegen zijn vrouw praat!! dat het haar eigen schuld is!! nou ik had me vriend echt voor zijn bek geramt! of die man en zoon uit aflevering 1 die gewoon aan het uitlachen waren en rotgeintjes uithalen (die vader dan) positief puntje aan dit programma...je gaat je eigen partner meer waarderen:p

@chivay ik kan ook nog steeds niet geloven dat er straks een klein hummelte bij is...nog erg onwerkelijk allemaal..goeie tip van het dekentje! ga ik denk ik ook maar doen!

18. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @ Nikky: gefeliciteerd met jullie dochter
    @ de rest: wel bijgelezen, niet in staat om te reageren, hoofd is een beetje vol

Ons kindje kan nu komen, we hebben vandaag (eindelijk) de tekst geschreven voor op het geboortekaartje. Vanaf 9 uur mee bezig geweest, maar we hebben het eindelijk af. Nu moet ik er nog minstens 10 maken, maar met moeheid, vochtige handen door het weer, pijnlijke handen door vocht, en nog wat dingen, schiet dat ook niet echt op... Morgen maar weer eens kijken of ik wat kan doen.
    Slaap lekker allemaal, en ik ben benieuwd of we morgen weer buddynieuws krijgen!

19. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Nikky, gefeliciteerd met de geboorte van Saar!!!!

Grr... klik klak.. tekst weg..
    Heb ik een kwartier lang op zitten schrijven!!!
    Nou sorry, morgen dan maar weer...

Ik ga een poging doen om te slapen!! Trusten..

20. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Hallo Dames,

Ik lees al een tijdje zo half mee. Maar nu ik op het einde begin te lopen heb ik toch af en toe zin om mee te kletsen (als ik het bij kan houden, wat een geklets op een dag zeg):D. En als jullie nog plaats voor mij hebben hier, want het is behoorlijk druk.

Ik ben in verwachting van mijn derde kindje (we weten niet of het een jongetje of meisje is), uitgerekend op 15 augustus.
    Ik heb al twee lieve drukke mannetjes van 2 jaar en 2 maanden (Julian en Thomas).

@FemR, grappig, zelfde uitgerkende datum en die van mij lag dwars (ook erg veel ruimte) en toen ik vorige week voor een draaipoging ging was ie ook uit zichzelf gedraaid. Afgelopen woensdag lag ie gelukkig nog steeds met zijn hoofdje naar beneden. (hopen dat dat zo blijft).

@Nikky: proficiat met jullie wondertje!

@60babys: ja die man was een beetje vreemd, net of die vrouw er wat aan kon doen dat het wat langer duurde. Eerste aflevering was ook zo'n irritante man die zijn vrouw maar steeds aan het treiteren was, volgens mij had ik hem allang een klap gegeven:(. (sorry mijn hormonen.

@Susan: jij ook proficiat met je zoontje, geniet ervan.

@geboortebedankjes: ik twijfel nog steeds, bij de jongens niet gedaan. Maar willen nu een kraamfeest geven en is dan denk ik toch erg leuk.

Hebben jullie allemaal al de naam voor de kleine? Hier (alweer) nog steeds niet (ben niet voor niks een weegschaal denk ik dan maar). Bij de jongens wisten we ook pas een twee uur na de geboorte hoe ze gingen heten.

Nou ik ga toch even proberen te slapen, weltrusten iedereen.

Deel Deze Pagina