Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik ben gastouder. Wel goed te doen nog hoor, ik heb het nu een stuk rustiger en geen hele kleintjes op het moment. Deze week en volgende week alleen een paar dagen een peuter en 1 dagje 2 kleuters, dus dat scheelt wel.

De kleuters gaan daarna met vakantie en de peuter ook, dus vandaar dat ze volgende week nog wel komen. Gelukkig is man ook thuis kan die ze mooi actief bezig houden, want heel actief ben ik nu niet meer (snappen de kids ook wel hoor!).

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @yolanthe gefeliciteerd met je diploma!!

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ohjee heb 2 daagjes niet gelezen en volgens mij heb ik wel 20 pagina's te gaan. Ga me best doen!

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @LT20; good luck ;)

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ femr, wauw das wel goed nieuws, dat beebje goed ligt!
    Nu indd hopen dat beebje niet meer draait!

@ anna, fijn dat alles goed was bij de controle.

@ koetje, wat lekker dat je zoveel poets werk hebt kunnen doen!
    En daarna lekker even hebt kunnen slapen!

@ ckialita, fijn is dat he, als je man graag kookt.
    Mijn vriend houdt ook heel erg van koken, en doet dit graag voor me.
    Heyy wat doe jij ineens spannend, en en en en??? nog meer weeën gehad?

@ yolanthe, dus je bent weer netjes geknipt!

@ chivay, ik word voor de 2e keer mama, maar blijf het ook wel onwerkelijk vinden dat er straks weer een baby ligt in het bedje.
    En dat al binnen 3 weken, echt wel apart om je voor te stellen! Maar zooo leuk!

@ leonizzie, ik hoop voor je dat je in juli gaat bevallen!!

@ nikky, hey meid, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Saar!
    Ben je natuurlijk bevallen, of een keizersnee?

@ mc Lover, welkom en gezellig dat je mee komt kletsen!
    Hier al heel wat weken zeker van de naam dat ons meisje gaat krijgen.

@ Emmy X, nee hoor, hij heeft nix voor mij gekocht.
    Hij had gewoon zin om de stad in te gaan, en zn zus wilde meteen, en niet even wachten tot wij terug zouden zijn van onze zoon ophalen.
    Dus moest ik alleen, zodat hij met zn zus de stad in kon gaan.

@ tamar, ohh slecht geslapen dus?!

@ maja, welkom hier! ook al zo slecht geslapen..

@ katje, ahh wat schattig dat ie droomt over tosti's! kinderen zijn zoooo leuk!

@ laartje, leuk zeg lekker shoppen.
    Ik kan niet wáchten om weer lekker mezelf te zijn en lekker te kunnen shoppen.. dankzij die bekken kan ik al vanaf 20 weken niet meer shoppen!
    En dat was nou net mijn hobby! Maar nog even, en dan ben ik hopelijk weer wat mobieler, en dan lekker achter de ROZE kinderwagen shoppen till you drop :D

@ nummer2, pff balen dat je zo slecht hebt geslapen!

@ spruitnl, wat vervelend aambeien.

@ marije, wat fijn dat je zo goed hebt geslapen!

@ leonizzie, nou volgens mij was het gewoon eigenbelang van mn vriend hoor, dat ie nieuwe kleren wou kopen.

@ linda, nee hoor, heb nix van mn vriend gekregen!

@ luannie, ook al slecht geslapen, misschien vanmiddag ff lekker gaan liggen?

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Gisteravond was ik echt chagerijnig.
    19.00 uur lag ik al in bed, nog eerder dan mn zoon!
    Tegen 23.00 uur werd ik wakker, was heel erg misselijk. Uiteindelijk tegen 2.00 uur weer in slaap gevallen.
    Dus heb uiteindelijk wel goed geslapen.

Zoon is weer op het kdv, dus heb een lekker rustig dagje.
    Ga lekker nix doen, want zit er nog steeds beetje doorheen. Weet niet wat het is, maar ben totaal niet mijzelf! echt balen!

7. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nikky: gefeliciteerd met je dochter!! gelukkig is het nog allemaal goed gegaan ! geniet ervan!

Mc lover: plek is er altijd:D welkom. Wij hebben al een naam ja, maar nog niet zo heel lang hoor!

Emmyx: hoop voor jou dat je toch nog beetje gaat slapen hoor 's nachts;) en een stuk keuken? waar je nog zin in hebt:D

Ckialita: oeh spannend!! hoe is het nu?

meiden jullie moeten slapen 's nachts!!!!!:D
    ja plassen doe ik op het moment ook wel weer 10 keer ja...ach gelukkig slaap ik snel terug in

oh gezellig dan ook vannacht nummer2

kiss: ja niks leuks gehad van je vriend? kwam ie wel met kleding thuis;) en hoe ist met jou? nog rustig

Zo zoon weg gebracht naar kdv en heeft hier net lekker buitje gedaan met onweer! heerlijk:D hihi nooit gedacht daar nog eens zo blij mee te zijn, dus ik ga maar eens de zolder op;)
    Voel me wel niet zo lekker al hoofdpijn sinds gisteravond en meissie is ook een stuk rustiger en ik word maar niet wakker? mijn ogen voelen alsof ik 3 dagen niet geslapen heb? hopelijk word ik niet ziek....

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Kapedi: Jaaahhhh.. jij ook al 37 weken... !!

@ Val: hoe was het bij de kinderboerderij?? gelukkig maar een paar drupjes regen las ik..
    Succes op de zolder.. wel goed weer daarvoor..

@ Laartje: fijn dat je zoontje nu zelf kan drinken... dan heb jij je handjes vrij voor de volgende.. hihi

@ Smokey: haha.. toen ik aan het werk was (en dat was maar halve dagen) had ik ook nergens puf voor.. maar als je helemaal thuis bent heb je veel meer tijd.. dus dan doe je af en toe iets..

@ Leonizzie: fijn dat alles goed was.. en inderdaad al een flinke meid..

@ Volle maan: ik hoorde dat zondag op maandag volle maan is.. dus dat zou veel babytjes betekenen... ben benieuwd..

@ FemR: fijn dat je beebje uit zich zelf is gedraaid... gaan ze dit nog een keer extra controleren ivm de ruimte die hij heeft???

@ Anna: fijn dat alles goed was op controle...

@ Koetje: jij ook goed bezig geweest ... en ja. hoor.. dat middagdutje had je wel verdient...

@ Ckialita: fijn dat je mannetje het leuk vind om te koken.. Die van mij kan het wel.. maar echt leuk.. nee dat vind hij het niet..

@ Yolanthe: en.. je haar weer netjes in de plooi...

@ Katje: lekker eerlijk zijn die kinderen ja.. wel grappig..

@ Nikky: Gefeliciteerd met je dochter Saar... en nog tot de 37 weken blijven zitten.. netjes..

@ MC lover: gezellig mee komen kletsen.. haha beetje meer kan ook wel.. toch druk genoeg hier.. maar wat leuk.. jij hebt een tweeling en de derde is op komst.. spannend.. Ene.. hier zijn we al uit de naam.. haha.. jullie dus nog niet.. maar ik hoop dat je toch wel een paar opties hebt..

@ Emmy: haha.. een kat die snurkt... daar gaat je nachtrust.. en inderdaad.. je lijf is zich nu al aan het instellen op minder vast te slapen..

@ Maja82: pff. jij al plat vanaf de 25 weken... hoe hou je het vol.. maar inderdaad.. beebje mag nog ff blijven zitten.. maar je bent al verder als bij je dochter..

@ Nummer2: fijn iedereen die op vakantie gaat.. Maar uhh.. hou die kinderen stil haha.. zodat de zwangere kunnen slapen... en de rest..

@ Spruit: helpt aambeienzalf niet (sperti). anders een koud doekje tegen aanleggen..

@ Marije: succes met opruimen.. ene tja.. jij hebt een deadline dus die moet je dan ook halen...

@ Kiss: ik lees nu dat Leonizzie en emmy hetzelfde dachten als mij toen ik je stukje las.. die is vast iets halen/regelen voor moeders en kind..
    ene.. vandaag lekker rustig aan.. alles mag.. niets moet.. Misschien ff jezelf lekker verwennen.. (met een bad - goed boek - shoppen, of iets anders waar je van geniet)

@ Luannie: haha.. een stevige stoel voor manlief.. misschien hier ook niet zo'n slecht plan.. haha

zo... nu dacht ik dat ik wel iedereen had gehad.. sorry als ik iemand niet heb gehad...

Hier vannacht matig geslapen.. moest een aantal keer naar de wc.. en later begon ik mij af te vragen wanneer ik beebje voor het laatst gevoeld had... begon me eigenlijk al bijna zorgen te maken.. Maar vanmorgen vroeg voelde ik weer een klein porretje..
    wel lastig soms dat de placenta voor ligt.. dan voel je volgens mij een stuk minder...
    en dan zeggen ze.. als je geen leven meer voelt moet je contact opnemen.. maar ja.. ik voel niet zo heel vaak die uk...

zow.. en dan nu de volgende poging om het washok uit te mesten... haha..

9. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @FemR: Wat super dat ie zelf is gedraaid! Was dat even een meevaller! Nu hopen dat hij/zij braaf blijft liggen, maar dat denk ik wel.... Je loopt inderdaad niet meer zo heel erg over van energie tegenwoordig! Ik wordt niet meer zo moe van het lezen van je berichtjes :D!

@Chivay; Kan me helemaal voorstellen dat het een raar idee is! Zeker als de datum gewoon vast staat! Lijkt mij ook wel vreemd met een 2e kindje hoor, weer zo'n klein wurmpje! Als ik de eerste kleertjes van Elin zie, snap ik amper dat ze daar ooit in heeft gepast! Goed idee van het wiegdekentje! Is een stuk leuker dan zo'n ziekenhuisdekentje!

@Leonizzie; Spannend hoor, nog maar een week tot de uitgerekende datum! Hoop dat je kleintje niet veel later komt hoor! Of wil je toch graag alsnog je status als augustusmama legaliseren? Doe dan maar de 1e...
    Kan me voorstellen dat je moe bent geworden van je vriend!

@Nikky; Gefeliciteerd met Saar! Wat een leuke naam! Is alles goed gegaan met de bevalling en de eerste dagen erna? Geniet er lekker van!

@60 baby's; Mijn man had toevallig woensdagavond ook een stukje gezien, maar realiseerde zich heel goed dat als wij dat waren geweest, hij allang niet meer in die kamer had gezeten. Of in hele kleine stukjes!
    O, enne inderdaad niet alte serieus nemen hoor! Het is niet alleen SBS6,maar het zijn ook nog Engelsen... ;)

@mclover; welkom terug hoor! En er is altijd plaats! Ik zou inderdaad geboortebedankjes bij een kraamfeest weer wel leuk vinden!

@Marije; Fijn dat je weer wat beter slaapt! Hopelijk blijft dat zo de komende nachten, en kan je maandag uitgerust beginnen!

@Luannie; Wat een schatje heb je inderdaad! Lijkt me ook best wel moeilijk voor die mannen om er alleen maar een beetje naast te kunnen zitten hoor! Ik doe het liever zelf, dan dat ik aan moet zien dat iemand die je lief hebt zo'n pijn heeft en je niks kan (of mag :D) doen!

@Yolanthe; Gefeliciteerd met je diploma! En wanneer wordt nu je laatste werkdag? Hopelijk blijft je ukkie nog even zitten, zodat je wel even van je verlof kunt genieten!

@Nachtbrakers; Het was weer lekker druk hier vannacht! Ik slaap op zich ook niet denderend meer, maar ik ben niet zo wakker dat ik er echt uit wil, gelukkig! Maar ik ga wel dadelijk nog even pitten!

@Hier; Eerste wasje staat al weer te draaien! Ik ga zo naar de markt, en een nieuwe voorraad Rennies halen (goed dat je het zegt Chivay!), en ga denk ik voor mijn man een kadootje kopen. Hij wil al 2 jaar een naambordje voor bij de voordeur, dus even kijken of ik een mooie kan vinden en daar onze VIER namen in graveren! Dan wel hopen dat ons meisje niet toch stiekem een jongetje blijkt te zijn! Haha!
    En vanmiddag kunnen we bij Bellphoto de reportage komen bekijken! Ben benieuwd! Had er in eerste instantie een beetje een hard hoofd in, maar na de shoot, en een paar foto's op de camera gezien te hebben, lijkt het toch wel erg leuk te zijn geworden!

10. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier weer op de been, nou ja! Met nog steeds veel pijn! Ben er echt van uit mijn doen!Bah!
    Ik lees dat ik niet de enige ben......

@ Ckialita,Ben benieuwd hoe met je is...? Zijn je weeen aan het doorzetten!

@allemaal een fijne dag! Ik ga me zo douchen krijg mijn zusje een dagje op bezoek!

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi morning,

Jeeh ben ook 37 weken en net pas wakker, heerlijk een nacht goed slapen, zal ik straks met de beeb ook wel naar verlangen, maar doet je dan ineens wel goed!!!! Schouderklopje voor mezelf hihi.
    @Nikky; Gefeliciteerd met je meisje.
    @Mc Lover; Welkom....Mmmhh ben ook weegschaal, maar ik heb wel een naampje, succes met bedenken ( vond het ook wel moielijk hoor)
    @Maja; Fijn dat je kleintje er nog zit en dat je goed in de gaten wordt gehouden
    @Ckialita; Heb je nog een beetje kunnen slapen? Ik wil ook voorwerk, weet nog niet wat dat is....Ben jaloers :)
    @Marije; Fijn dat je goed hebt geslapen, waaah nog 3 dagen, zelf ik vind het spannend hihi
    @Yolanthe; Fijn dat je je diploma op mag halen
    @Lauw; Heb ik ook soms dat ik hem even niet voel, ga dan gelijk drukken en poren in mijn buik, vaak beweegt hij dan wel wat!
    @Brendat; Veel plezier strakjes.

Tot vanmiddag! xx

@KATTEN; Heb er 4 , dus stofzuig ook 2 maal per dag, je blijft lekker bezig....

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ val, ja, mn vriend kwam wel thuis met kleding voor hem zelf. Maar heb niet veel met hem gekletst, was chgerijnig en ben eigenlijk direct na het eten gaan slapen.
    En vanmorgen wassie al werken. Zal vanmiddag wel ff wat liever voor hem zijn.. hihi.

@ lauw, oh ik wil wel bevallen op volle maan!

@ brendat, wat een goed idee dat naambordje bij de deur!
    Mijn vriend heeft het daar ook steeds over.
    En aangezien hij 20 augustus jarig is, dát kan ik wel eens voor zn verjaardag doen!
    Leuk, leuk leuk!!

@ kapedi, yes, 37 weken!!

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jee, dit is echt niet te doen hoor! Heb alleen even gereageerd op de (bijna) mama's!

@ Chivay: he juli-mama! Nog een paar daagjes en dan is het zover, spannend zeg!
    @ Nikky: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Saar!
    @ Marijeee: vindt het echt fijn dat ze je zo goed ondersteunen. Bijna mama dus!!

@ de rest: hoe gaat het met jullie? Houdt iedereen het nog een beetje vol?

@ Katten: wij hebben 2 boefjes rondlopen maar die zijn al zo aanhankelijk. Heb mijn laptop altijd op de bank staan en zodra ik ook maar ga zitten, gaat de poes meteen tegen mijn borst aanhangen.

@ Babygewicht: ze schatten die van ons rond de 6/6,5 pond. Al weet ik uit eigen omgeving dat ze er vaker langs zitten. Ach als ze allemaal gezond ter wereld komen dan mogen we denk niet klagen.

@ 60baby’s: ga zo aflevering 3 bekijken, dat beloofd weer veel goeds dus.

@ Geboortebedankjes: wij hebben ze ook niet besteld. Een heerlijke cupcake moet maar voldoende zijn.

@ Nesteldrang: het liefst poets ik de hele dag door. Kom ook op plekken die ik in 2,5 jaar tijd (shame on me) nog nooit heb schoongemaakt. Probeer wel om iedere dag even te rusten want anders hou ik het niet vol.

@ Slapen: ik slaap nog steeds 8 uurtjes per nacht, zodra ik in bed lig ben ik vertrokken naar dromenland.

Hier gaat alles nu gelukkig weer zijn gangetje. Eergisteren ging het wat minder, ben naar het ziekenhuis geweest voor ctg, echo en inwendig onderzoek. Had de avond ervoor bloedverlies en haar voor het laatst rond de klok van 11 uur gevoeld. S’morgens voor de zekerheid de vk gebeld om te vragen of het geen kwaad kon, ze is langsgeweest en heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis. Heb daar ongeveer een half uurtje aan de ctg gelegen en het hartslagje klopte goed. De kleine sliep dus er werd niet veel beweging vastgesteld. Daarna een echo gehad en die zag er goed uit, de kleine was al bezig met ademhalingsoefeningen dus dat was een goed teken, daarna een inwendig onderzoek gehad ivm infectie. Mijn baarmoedermond is al wat verweekt en ben ook wat stukjes verloren. Al met al lang in het ziekenhuis gelegen maar daarna een stuk geruster in ieder geval. Oh en daarna kreeg ik de ene schop naar de andere te verduren, denk dat het haar manier was om mij te bedanken.

Gister een middag/ avond met mn vriend weggeweest. Heb hem vorig jaar een bon gegeven voor een hapje eten/ watertaxi/ bioscoop. Het is een restaurant dat is ingericht als lounge tent dus gistermiddag lekker een drankje gedaan, daarna een hapje gegeten. Begin van de avond zijn we naar de watertaxi gelopen, 10 minuutjes over het water en toen nog een stukje naar de bioscoop gelopen. Al met al een geslaagde dag gehad!

Nou ik heb me les wel weer geleerd dus zal maar vaker lezen hahah.

Liefs

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Nikky: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Saar!

@hier: alles redelijk, voel me niet zo goed vandaag. Maandag mag ik trouwens op sollicitatiegesprek (in de hoop dat die kleine nog even blijft zitten hihi)
    Ik ben dit weekend niet tot nauwelijks online want manlief is een weekendje weg en ik rij iedere dag op en neer naar hem (is gelukkig maar een half uurtje rijden). Mocht er wat zijn dan krijgt Kiss van mij een smsje en dan lezen jullie het hier vanzelf.

Knuffel voor iedereen en allemaal lekker rustig aan doen.

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nicky: fijn weekend!

Lt20: oeh gelukkig is alles goed dan he! rustig aan doen maar hoor! klinkt wel als een gezellig dagje nog!

Nou hier schijnt de zon alweer.......hopelijk word het niet te warm ben alweer maar ff gaan zitten, steeds staan en bukken is bijna niet te doen! maar ik schiet wel op! kom gewoon elk half uurtje ff zitten en hier kijken haha goeie smoes anders hou ik het niet bij;)

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Val: dat is inderdaad de beste manier om alles bij te houden. Mijn vriend werkt niet iedere dag dus ben vaak alleen online als hij werken is. Ik zie hem morgenvroeg pas dus tijd genoeg om vandaag alles bij te houden.

17. nikky

nikky Niet meer actief

Thanxxxx meiden....

de bevalling is goed gegaan, heeeeeel erg snel
    13 juli moest ik naar de gyn en die constateerde al 5 cm ontsluiting (al het voorwerk van de weken ervoor had toch wat gedaan)
    de volgende morgen moest ik me melden op de verloskamer, om 8.00 zijn mijn vliezen gebroken en om 9.30 kreeg ik wat kramp om 10.00 werd het wat heftiger, om 10.05 kwam de vk en had ik 6 cm...ze was de kamer af toen ik tegen mijn man zij laat ze maar terug komen want ze komt eraan...mijn man keek en zag het hoofdje al komen, de gyneacoloog werd gebeld en toen die de kamer opgerent kwam kon ze Saar nog net aan pakken, om 10.13 is ze geboren, de bevalling heeft dus maar een kwartier geduurd en de uitdrijving zelf 1 minuut....

ik wens jullie allemaal zo'n bevalling toe...hahaha
    Saar heeft een weekje op de couveuse gelegen vanwege haar gewicht maar nu is ze lekker thuis en zijn we volop aan het genieten van onze twee kids...

ik wens jullie allemaal heel veel succes en geniet van jullie kindjes

liefs Nikky

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Goeiemorgen allemaal!
    Uit alle hoeken krijg ik te horen dat ik lekker veel moet slapen..
    Nou.. ik vind dat ik weer aardig mijn best gedaan heb! Om 7 uur er even uit om te plassen.. daarna weer lekker tukken en ik zit nu net 5 minuutjes hier :D

@ Dingetje :) Ahhh ik zie dat je Saar al op de lijst gezegt hebt.. Top... Jij zal t straks wel heel druk krijgen met de lijst! ;)

@ Linda... Hahahahaha ja dat had ik ook met dat programma... Dat je je beseft hoe blij je bent met je eigen vriend/man tegenover die rare snuiters!

@ Ckialita... Fijn dat je tekst af is!
    En tjee wat zit jij spannend te nachtbraken.. erg benieuwd wanneer je echt aan aan de gang gaat! Owowow en nog geen nieuws ondertussen.. ben erg benieuwd!

@ Marijee... ai oei verkeerde klik :) Kan gebeuren...
    Ga jij nog speciale dingen doen dit weekend? Zo met een datum is het ineens zo anders..

@ MC Lover... Welkom hier! Er is altijd plek :) Succes met een beetje namen bij verhalen uitzoeken!
    Hier al wel een aantal maanden de naam... Succes met t bedenken :)

@ Emmy.. haha en wat heb je besloten? Wordt het nog een rondje Ikea?

@ Tamar... Aiii wat balen dat je niet kunt slapen van de pijn.. Is het nog wel gelukt na het kopje thee??

@ Maja... Leuk dat je weer even komt gluren.. Spannend zeg.. geen makkelijke zwangerschap zo met die harde buiken en bloedverlies.. Hopelijk wordt de moeite beloond met een droombevalling!

@ Katje... Hahahaha dromen over tosti's :) Geweldig

@ Laartje.. Shop ze.. echt heerlijk idd die uitverkoop... :)

@ Nummer 2.. Oei nu nog in verbouwing... hopelijk redden jullie het nog om het op orde te hebben straks..
    Ik onthou ook nooit alles hoor.. Open 2 schermen :) Typen in de 1, lezen in de ander....

@ Spruit... Heerlijk zeg zo'n knuffelkatje :) Ons toyke (woont bij mijn ouders) werdt ook hoe ouder hoe aanhankelijker... En t was al een knuffel... Ze wordt in okt 16, nierproblemen, minimaal 1 tia gehad.. en ze is niet meer weg te slaan bij mijn ouders (en vooral bij mij als ik daar ben)

@ Yolanthe.. Gefeliciteerd met je diploma!

@ Luannie... Grin ja herkenbaar zo'n man... Vriend hier heeft ook plaatsvervangende zenuwen :)

@ Lt... Tjeee schrikken zeg zo'n zhbezoek...
    Ze lieten je toch wel weer gaan ondanks het bloedverlies? Ik moest 2 dagen blijven. Weten ze nu waardoor het komt?
    Maar wel spannend dus dat er al iets in gang is :) Wie weet gaat het nu ineens heel snel!

@ Kiss... Heel goed zo'n dag niets doen! Neem het ervan!!

@ Val.. Hoop t ook voor je dat je niet ziek wordt! Maar herken het wel.. hier ook een paar dagen een raar extreem moe gevoel...

@ Lauw... zoo vervelend idd die bezorgde gedachten als je even niet terug kan halen wanneer je beeb voor t laatst gevoelt hebt.. Heb je geen angelsound? Gebruik die nog af en toe wel eens voor mijn eigen gemoedsrust.. Of ik leg mijn vriend te luisteren.. hij kan het hartje horen in mijn onderbuik...

@ Brendat... Hahaha ja ik kan echt niet zonder mijn vriendjes rennie en rennie :) al ben ik dit keer wel voor het normale doosje gegaan. Hoop dat ik het daar toch nog op mag redden straks :D
    Wat leuk dat naambordje!
    En ben heel benieuwd naar de fotoraportage... plaats je hier ook wat?

@ Kapedi... Joehoee 37wk! Wat fijn dat je zo goed geslapen hebt!
    Enne 4 katten.. ;) Leuk! Hoe heten ze? En tjee dat je dat nog kan zeg 2 x stofzuigen per dag... Netjes!

@ Nicky... Ohh fijn een sollicigesprek... Iets leuks? Veel succes!

@ Nikky... Zoooo hee wat een snelle bevalling!! Heerlijk dat Saar nu lekker thuis is bij jullie 3.... Geniet lekker met z'n 4en! Hebben jullie dubbel en dwars verdient na zo'n spannende zwangerschap...

Zoo hopelijk niemand vergeten!
    Schreef bovenaan dat ik net uit bed gerolt ben.. haha maar ondertussen zit ik hier alweer een hele tijd te tikken..

Even een algemeen vraagje.. Ik zou graag een cadeautje voor mijn vriend halen... als bedankje voor de afgelopen maanden..
    Iemand een leuk idee?? Wil echt iets voor hem... & de dingen als een slabbertje met de liefste papa liggen al in de kast haha..

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nikky, woow wat een snelle bevalling! en wat fijn dat jullie lekker kunnen genieten van Saar!

Chiavay, Mmm weet zo nix wat je je man kan geven..

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Chivay: ben uiteindelijk 2,5 uur in het ziekenhuis geweest en ze zegt dat dat bloedverlies van mijn baarmoedermond komt. Tot op heden geen teken van een eventuele bevalling. Nog maximaal 25 daagjes te gaan!

Deel Deze Pagina