Geen idee ik had gister ook alle aandacht van m'n kattenmannen. Maar beeb is still in the buik. @yolanthe ; gefeliciteerd met je diploma @lt20; leuk zo'n dagje uit met je hubbie @smokey; geniet van je verlof !! @hier; alleen thuis, drie wasjes gedraaid en de bovenverdieping met de stofzuiger onder handen genomen. In etappes weliswaar, maar dat kan juist zo lekker als je alleen thuis bent. Straks misschien nog even de deur uit.
pfff.. wat een fijne schoonmoeders hebben sommige dames hier.. jeetje.. van sommige opmerkingen wordt je toch echt niet vrolijk.. Moet eerlijk zeggen.. ik heb niets te klagen over mijn schoonmoeder... ben er dik tevreden mee.. maar het is tijd voor mijn middagdutje... haha.. alleen deze keer maar op de bank gaan liggen.. want als het goed is komt er vandaag een pakketje... Heb een nieuwe deurbel besteld... werd niet goed van die andere... de ene bleef maar bellen ook al belde er niemand aan... en de andere weigerde gewoon te bellen... haha.. lekker handig.. dus heb nu een hoop ik goeie via internet besteld... draadloos en die je in het stopcontact kunt steken.. dus ook makkelijk.. kan ik hem in de kraamweek boven hangen..
@cossy hier ook net de bedankjes binnen!! echt superleuk!!! dacht dat het veel langer zou gaan duren ook omdat we de kaartjes hadden laten bedrukken...hadden we net zo goed met de kaartjes kunnen wachten en de geboortedatum erbij...naja maakt ook niet zoveel uit zo zijn ze ook leuk!! die man van de ptt belt...en klopt gelijk op de deur, best hard moet ik zeggen....doe ff rustig man...pfff hormonen gieren door mijn lijf merk ik...hij kwam ook nog een doos van felicitas brengen....vond het een beetje appart...is toch dezelfde doos als de etos doos?? die had ik nl al..maar wel welkom hoor.inhoud is ietsje anders dan de etos maar lijkt er wel erg op.. @bedankt allemaal voor de reacties op mijn lieftallige schoonmoeder...ligt dus niet aan mij of de hormonen...
@ linda, ohh lekker irri zo een schoonmoeder! @ ckialita, jammer dat het weer is afgezakt. @ smokey, super zeg verlof!! Knap dat je het zo lang hebt volgehouden! @ elisa, pff echt zo vervelend voor je dat je zo slecht slaapt! @ cossy, das indd snel, van die geboortebedankjes! @ katje, fijn is dat he, dat je in huis flink wat kan doen als je alleen bent. zo, ben weer bij kletskousen...!
cossy: ook al zo'n leuke schoonmoeder.....dat is zeker snel de geboortebedankjes zeg! smokey: lekker verlof! geniet ervan! Linda: oh hier doen ze dat ook altijd ! vet irritant! zo was lekker ff middagdutje...heb wel nog steeds hoofdpijn, had ook 37,8 toen ik ging liggen...is wel wat verhoging he? volgens mij is het nu wat gezakt...
Zoooo... Die vent met die hamer hè..... Die kan hard slaan! Hij is net weer even op bezoek geweest... Naja.. Zo nog even boodschapjes doen en dan vanavond lekker niets meer..
@Smokey; Geniet van je verlof! @Ckialita; Ik vind het niet kunnen hoor dat je ons steeds lekker maakt met voorwerk-verhalen en vervolgens prinses-heerlijk uit gaat liggen slapen terwijl wij hier in spanning af zitten wachten of er toch iets gebeurt is vannacht! Voortaan gewoon om 8 uur meldplicht hoor ! @Linda; Hahahaha, wat een schoonmoeder! Alsof die geboortebedankjes dan het grootste probleem zijn! Ben reuzebenieuwd naar haar opmerkingen toen Noa geboren was! Errug grappig, behalve als je ze zelf naar je hoofd krijgt... :x @Lauw; die nieuwe klinkt WEL als een handige bel! Ik ben net lekker naar de markt geweest, en mezelf een grote bos roze en oranje gladiolen gekocht! En een lekkerbekje als lunch, jummie! Daarna lekker 2 uur liggen pitten, precies zoals ik m'n verlof had voorgesteld ! Nu ons meissie ophalen en de foto's bekijken!
Jee, het waren maar 3 pagina's om te lezen . Kom net terug van de stad waar ik weer teveel aankopen heb gedaan. Maar heb dit keer ook aan mezelf gedacht en een heerlijke badschuim bij Rituals gekocht! Nu lekker met de voetjes omhoog en niks meer doen. Ik wil babynieuws horen dus wie maakt me blij ?
@Cossy fijn dat de geb bedankjes er zo leuk uit zien, is toch altijd even spannend. @Katje wij hebben 2 katten de ene is altijddddd aanhangkelijk en de andere alleen wanneer het haar uitkomt @Lauw en is de bel al binnen?? Lekker gedut? @Linda ik heb alleen de etos doos, moet de doos bij Prenetal nog halen die is elke keer op als ik kom, schiet niet op. @Brendat ohhh leuk ik ben dol op gladiolen vind ze altijd zo mooi staan, had dinsdag van mannetje een bos bloemen gekregen ook met gladiolen erin verwerkt helemaal blij wauw 2 uur pitten dat is echt lang, heerlijk. @Lt20 lekker retuals lekkere ruik heerlijk, ja babynieuws, wie wil..... Hier net ook even op bank gedut en net een boompje in de tuin gesnoeid rustig op een krukkie. Zo kijken of tv het weer doet die ligt er al vanaf 1 uur uit.
Ik vind ze zo'n lekker spul hebben, ben ook echt een fan van Sabon. Geniet lekker van je verlof! De tijd gaat snel zeg, heb zelf sinds 25 juni verlof en heb me werk nog geen minuut gemist..
Joepie de poepie! HIJ IS AF!!! Met trots presenteer ik jullie het kamertje van ons 2e wondertje... Bij binnenkomst... Bekijk bijlage 87863
Hi, Zo weer 4 pagina`s, blijf lekker bezig. @Chivay....Leuk hoor katten ,maar nu wel even druk..Ze heten Dink,Pebble,Sjaak en Mop.Enne stofzuigen is mijn hobby, dat doe ik het meest van alles wat ik ooit heb gedaan, dus ben het wel gewend nu! Kan heel slecht stilzitten en heb dwangmatige schoonmaakneurose, heb ik altijd al gehad dus is nu niet echt anders, is alleen nog maar erger..Word soms moe van mezelf! @Linda; Nou jij hebt de leukste schoonmamma @Smokey; Fijn dat jij nu ook verlof hebt! @Brendat; Soms wel even fijn jezelf verwennen hihi @Ckialita; Jammer dat het niet doorzet, tja mag hoor, weet ik ook wat ik kan verwachten! @Koetje; Wat een onwijs leuk kamertje, zou er zo verliefd op kunnen worden.Echt gaaf Ladies fijne avond , kom vanaaf nog wel even checken...Ga koken!!!!
Hahah het was de dag van de geboortebedankjes, heb de mijne vanmorgen ook binnengekregen, in de vorm van een taart, ben er helemaal blij mee. Schoonmoeders, wat een foute opmerkingen zeg. Had er vroeger 1 die ook heel erg was, nu wel een lieve. Alleen zijn er denk ik altijd wel dingetjes... Zo hebben wij nog helemaal niks gehad deze zwangerschap. Niet dat dat nou perse moet, bij van schoonouders waarbij het het eerste kleinkind wordt.... En ze vraagt wel bij mij en mijn vriend wat ik graag wil hebben, maar de dingen die ik opnoem wil ze niet geven omdat ze het niet leuk vindt o.i.d. Uiteindelijk had ze aan mijn vriend vertelt dat ze mij een luiertas wilde geven en deze wilde vullen. Hij vertelde dat hij dan zou proberen te achterhalen welke ik wilde omdat hij wist dat ik er al 1 had gevonden die ik wilde bestellen. Dus hij de link doorgestuurd naar haar, vroeg ze; Waar koop je die? Vriendlief, ik weet niet in welke winkel je kan hem gewoon bestellen via internet. Nou dat wilde ze niet, ze wilde wel gezellig naar een winkel kunnen.... En zo is het elke keer wat. Dat wat ik aangeef wat ik graag wil, daar is ze het niet mee eens ofzo. Oh ja en toen belde ze of wij van plan waren in de toekomst te gaan fietsen met het kind. Want ze had zo`n grappig wagentje gezien voor achter de fiets, dat vond ZIJ zo leuk. Heb toen heel eerlijk gezegd dat fietsen nog een ver van mijn bedshow nu is, maar dat ik er vanuit ga dat we gewoon een zitje gebruiken op de fiets omdat mij zo´n karretje gevaarlijk lijkt (auto´s zien die niet altijd) en dat het hier anders maar ruimte in staat te nemen.. Puh! Goh zit me denk ik toch dwars dat ik zo´n lang stuk erover schrijf. Linda totti zo noemde het kindje van Katje een tosti. Yolanthe gefeliciteerd meid! Lijkt me best pittig dat je nog van die kleintjes over de vloer hebt. Moet er even niet aan denken! Val en is de zolder afgekomen met de pauzes tussendoor? En ach wat vandaag niet lukt komt morgen wel (zou mijn vriend zeggen....) Nog steeds hoofdpijn? Ckialita, alles is dus weer rustig? Toch wel spannend hoor, ben benieuwd hoe je er vannacht bij zit. Chivay, tja het is moeilijk iets te verzinnen wat je kan geven. Sowieso vind ik dat altijd moeilijk bij mijn vriend, want of hij heeft alles al of het zijn spullen voor zijn hobby die toch echt iets te duur zijn. Ik kan hem wel blij maken met onderbroeken maar dat vind ik dus niet leuk. Ik heb nu voor hem een fles Amaretto gekocht. Tja alle mannen hier in de buurt drinken dat zeer graag en frequent, ik zelf trouwens ook. Hij heeft dit alleen tijdens mijn hele zwangerschap niet 1 keer in huis gehaald. Verder heb ik een kaart gevonden in een heel leuk winkeltje met een hele mooie tekst en een sleuteltje erop, die gaat over hoe veel ik van hem hou enzenz dat het de sleutel van mijn hart is die hij goed moet bewaren en dat er in de toekomst vast momenten komen dat het moeilijk zal zijn, we elkaar niet kunnen vinden en het niet lukt om te praten en dat hij dan aan die sleutel moet denken. Dit gedaan omdat ik 2 a 3 weken terug zo onuitstaanbaar was met mijn nesteldrang en hij het allemaal niet begreep. Toen konden we ook echt even niet praten. Dat zal natuurlijk met kinderen erbij ook weleens zo zijn. Op de achterkant heb ik zelf nog een persoonlijke tekst geschreven en dit in een mooi lijstje gedaan. Beetje sentimenteel misschien en niet mannelijk, maar ik weet dat hij dat heel erg gaat waarderen omdat van mij te horen. Ik heb het verstopt in de kledingkast dus als we na de bevalling thuiskomen kan ik het pakken. De rest ik ben het alweer kwijt soryy,sorry sorry! Maar op sommige is dan al zo vaak gereageerd dat het dan wat overbodig is nog een keer te reageren denk ik dan maar zo? Ik word wel zeer lang van stof de laatste tijd merk ik... Dus ik brei er gauw een eind aan.
Koetje wat is het mooi geworden!!!! Echt helemaal af. Ik had ook foto´s gemaakt maar de belichting is niet helemaal goed. Vriend moet zo even uitleggen hoe ik dat aanpas en kan ik ook even showen.
@ Koetje, wow wat een super mooi kamertje!!! Lijkt wel uit een magazine, geweldig! @ schoonmoeders, hier ook al een paar met zo'n "leuke" schoonmoeder. Die van mij woont gelukkig 250 km verderop (en is de komende 2 weken nog op vakantie, even duimen dat ik nu beval hihi). @ Smokey, heerlijk geniet van je verlof!! @ Elisa, nog chagerijnig ? Hopelijk slaap je vannacht beter. @ Katten, hier zijn ze ook heel aanhankelijk, maar komt toch echt helaas geen bevalling aan. @ Katje, jij bent ook lekker bezig vandaag, heerlijk hoor! @ Brendat, mmm lekkerbekje, heerlijk!!! @ lt20, ik zou wel willen maar nee hoor geen babynieuws @ Kado voor man, ik vind een naambordje wel errrug leuk zeg! Super idee. Vanmorgen even gaan shoppen. Was helaas niks leuks meer, tenminste vond ik hihi. Daarna 2 wasjes gedaan en droger ingedaan. Badkamer heel goed gedaan. Lucht allemaal op zeg. Nog even bij mijn moeder geweest en nu lekker koken. Nog niemand aan het bevallen ?