Pfoei.... ben net even 'uitgelaten'..... Probeer toch nog regelmatig even de deur uit te gaan, anders blijf ik wel heel vastgeplakt op deze stoel en de bank... Net kwam mijn vriend me dus vanuit zijn werk ophalen met de auto en zijn we even naar de supermarkt geweest... Maar de boodschappen opruimen heeft ie toch zelf moeten doen.. Dat zat er even niet meer in... @ Brendat.. Kijk... Dat horen we graag dat je verlof gaat zoals je je t voorstelt Leuk verse bloemen in huis! Mijn schoonvader werkt op de bloemenveiling Krijg dus heel regelmatig een bos gerbra's (mijn favorieten) Hoe waren de foto's? @ Lt... Hahaha... Voorspellende gaven??? Als iemand graag bevallen wil moet jij er gewoon op gaan hopen! Hier nog een sabonfan! Gebruik de scrub al vanaf t begin voor mijn buik heerlijk! @ Koetje... Wauwww.. je hebt jezelf echt overtroffen.. Wat een schitterend kamertje! Is die grote ster nou ook een muziekdoosje? zie ik dat goed? Fijn dat het allemaal weer goed was bij de vk! @ Kapedi.. wat een leuke namen! @ Leonizzie.. haha ja.. hier ook.. hobby is of duur, of niet leuk om te geven als 'bedankt voor alle steun tijdens zwangerschap' Heb ook niet al te lang meer om er over na te denken haha.. Wat een mooi idee van de kaart & amaretto... Hmm... Misschien kan ik nog wel iets met die kaart idd... mooie tekst + belofte voor een mooie gravering in zijn horloge... Zoiets @ Laartje.. Jammer dat er niets leuks te vinden was! @ Yolanthe... Wat dacht je toen je t smsje zag? @ Marijee... Mooi kamertje zeg! Stickers zijn ook erg leuk! @ Spruit.. haha trapte ie niet in in die bossche bol? @ Lauw... Owww mac... klinkt heerlijk.. Hmm.. morgen staan er frietjes op het menu.. misschien eens kijken of ik de visite warm krijg voor mac... @ Val... Ahh sneu zeg voor Romano! Hopelijk is hij er snel vanaf!
Haha nee Iltje mag eerder hoor, dat is niet erg :0 Ik ga voor volgende week zondag, netjes 37 weken én het is augustus dan!!!! Volle maan hielp bij dochter ook niet mee, dochter bleef bijna zitten voor de volgende volle maan. Zo ik heb mijn diploma! Man heeft vakantie, ook fijn. Morgen afspraak voor het geboortekaartje: leuk!!!!! ik heb er zin in.
@iedereen: bedankt voor de leuke reacties op onze babykamer. Ben er zelf ook super blij mee!!! @Leonizzie: wat lief, dat kado'tje voor je vriend. Zo'n kaart vind ik ook altijd erg mooi, 'gewoon' recht uit je hart. Heb ik ook al eens gedaan maa 'die van mij' heeft volgens mij liever een 'echt' kado'tje... Kom maar op met de foto's van jullie kamertje, ben benieuwd! @Iltje: oh, spannend!!! Heel veel succes meid! @Marije: vind jullie kamertje ook super! Sta er niet van te kijken als onze streepjesmuur jouw behangetje krijgt als Frits een meisje is! @Spruit: haha, bosche bollen! Doe mij die maar! @Lauw: lekker gegeten? @katje: ik zal het de volgende keer proberen. Dit keer had het geen zin omdat Tes waarschijnlijk op de 'vorige' toets op de muis had gedrukt... Jaaah, mcflurrie, daar heb ik zin in! @val: ah, Romano ook niet lekker... Ik hoop dat jullie je snel beter voelen! @Chivay: ja, de grote ster is een muziekdoosje. Mijn eerste project voor dit kamertje! Goed dat je er af en toe even uit gaat, het is nu wel lekker wandelweer. Ga zo ook even met Tes en Bob...
Marijeee & Koetje, leuke/mooie kamertjes!!! Iltje... way to go!!! spannend!!! succes de komende uren!
Gloeiende gloeiende.... was bijna bij met bijlezen en bij schijven, ohhhhhhhhhhhhhhh wat wordt ik hier PISSIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG van zeg..... k t computer..... Ik ga eerst Isa op bed leggen en dan ga ik misschien nog een poging wagen. Ohhhhhhhhhhhhhhhhh ik heb echt de neiging om dit ding op de grond te pleuren......
Haha.. de Mac was wel lekker... maar hij was helaas koud... mannetje had mac gehaald en onderweg naar huis... is de motor van de auto oververhit... de rook kwam eruit.. Toen is hij terug moeten lopen naar het tankstation... 2 liter koelvloeistof erin.. Is hij net van de snelweg af.. belde hij mij weer op.. of ik water wou komen brengen.. hij was weer te warm... Dus water gebracht.. na een paar honderd meter.. weer een hete motor.. Dus toen maar ff gepicknickt in de auto haha.. Mac was inmiddels echt koud.. (ongeveer 1uur en 15 min geleden gekocht). Toen toch naar huis kunnen rijden... en net maar meteen een afspraak bij de garage gemaakt om maandag de auto te brengen.. alleen hoop ik niet dat ik dan net aan het bevallen ben.. haha..
Femr ik moest even lachen om jouw reactie op je computer, kan het me helemaal voorstellen, ik wordt daar ook altijd licht agressief van... Val wat balen dat er misschien wat heerst bij jullie, kan je nu niet gebruiken hoor. Veel fruit, paracetamol en vroeg naar bed zeg ik! Koetje zijn dat de sterren van cotonbaby? Ik heb er ook 1 hangen maar dan gewoon simpel wit en antraciet. Ik zal morgen foto´s plaatsen, want vriend had geen tijd om het uit te leggen en is nu weg. Kan er wel een foto op zetten maar de kamer lijkt dat meer blauw als roze.... Lauw, oh das balen van die koude mac. Met 23 weken zwangerschap ging ik eten halen bij de burger king en op de terugweg kreeg ik een lichte aanrijding. Ik kreeg er niet eens een harde buik van, maar iedereen er omheen bezorgd en ik kon alleen maar denken aan die frietjes en hamburger die koud lag te worden. (niet dat ik een slechte moeder ben hoor, maar voelde gewoon meteen dat het goed zat, hoewel ik natuurlijk ook geschrokkenw was) Voordat het schadeformulier was ingevuld was dat ook zo, baalde enorm. Hoop dat het probleem met jullie auto snel verholpen kan worden, misschien een lek? Even die baby binnenhouden dus
@ Lauw: smakelijk is anders maar vindt die picknick best romantisch . Laten we hopen dat de auto gemaakt is voordat de bevalling begint. @ FemR: adem in, adem uit..... @ Chivay: ik denk het niet anders was ons ukkie wel op 17-07 gekomen maar was wel toevallig hahah. Oohja die scrub heerlijk, lavendel met vanille! @ Yolanthe: veel plezier morgen!
@lt20: wil je niet meer om buddynieuws vragen, binnen 3 pagina's staat er iets @koetje: wat een geweldig kamertje Jaloers @leonizzie: wat jammer dat er niet echt geluisterd wordt als jullie een suggestie geven. @laartje: goed voor de portemonnee dat er niks meer was in de winkel @iltje: van mij ook veel succes @marije: wow, jullie kamertje is ook wel heel mooi, lekker stoer voor een meid Lijkt me ook wel wat, maar ja... @spruit: tsja, als er een stormloop op de verloskamers is weet ik ook niet of jij daar rustig ingeleid wil gaan worden... @katje: hier ook niet veel Macverslaving hoor, als we al eens zoiets doen gaan we naar de BK, en dat is ook hooguit eens in eht half jaar. @val: beterschap voor romano @yolanthe: fijn dat je je diploma binnen hebt. En morgen ook een leuke dag voor de boeg zo te zien @dingetje: geen idee hoe de baby lag/ligt bij iltje, maar ze is in ieder geval op weg naar het ziekenhuis, dus ze is op de goede plek. @nog een tip tegen foutjes bij tekst kwijt: ik schrijf altijd in word of kladblok, dan heb je geen problemen met pagina terug/vooruit en tekst kwijt, heen en weer klikken moet je toch... En als je echt zeker wilt zijn kan je het nog opslaan tussendoor ook @lauw: lekker, picknicken met kodue mac in een oververhitte auto, lijkt me heerlijk Vandaag een leuke dag gehad, mijn ouders waren even hier en we hebben een videocamera gekregen, zodat zij ook makkelijker van hun kleinkind kunnen genieten op afstand Ze hebben hier nog lekker gegeten, en nu zijn ze weer weg. Hier hebben we net wat rottig nieuws gehad, een goede vriendin van ons is dinsdag bij een auto-ongeluk haar voet en enkel kwijtgeraakt. Hoorden we net, en dat is nogal heftig om te horen. Je wilt zo graag iets doen, maar je weet niet wat... Heel heftig ook weer hier dus.
Ja hier wordt ook standaard een word document geopend, heb vaak zat gehad dat ik een half uur aan het typen ben en dan door één #$#^#$ knopje is alles weg. Wat akelig van je vriendin zeg!! Gaat verder wel alles goed met haar?
@ Koetje... Owja jij maakt veel zelf... *Jaloers!!* @ FemR... Ow wat gemeen van me, moest ook eerst even lachen.. Maar eerlijk is eerlijk... Ik zou ook gefrusteerd & pissig zijn! @ Lauw.. Ai dat is vervelend!! Hopelijk is de auto snel gemaakt! @ Lt.... De Lavendel/Appel is mijn favoriet Heb ook Sweet Summer staan.. @ Ckialita... Wat een leuk cadeau van je ouders zeg! En pfff... wat een heftig nieuws over jullie vriendin! Ga je nog langs voor je bevalling? Hier weer flink bekkenpijn... Bah.. Wandelingetje over t winkelcentrum was toch te veel van het goeie dus??
Lavendel/ appel is ook goed! Wat balen dat je zo'n last hebt van je bekken. Lekker de beentjes omhoog en rusten..
Met mijn vriendin gaat het naar omstandigheden goed zoals we lazen, we proberen nu haar ouders te bellen of we nog iets voor haar kunnen doen, of even langs kunnen komen. Verder weten we nog niet veel, hebben net een mailtje gehad en proberen dus eerst te bellen voor info...
@Leonizzie: nee, de sterren heb ik allemaal zelf gemaakt! Wel afgekeken van cotton baby... Laat dat kamertje nou eens zien joh! @Ckialita: wat erg van die vriendin, sjonge... @hier: nu op de bank filmpie kijken met mannetje... Tot morgen! Oh ja, hier nog een beloofde foto van onze andere trots, de nieuwe badkamer... Bekijk bijlage 87943 Ben zó trots op mijn mannetje!
yolanthe: gefeliciteerd met je diploma! Femr: rustig aan meid is niet goed voor je zo druk maken hihi Lauw: jammer van je koude mac! Ckialita: jeetje dat is wel heftig zeg van je vriendin! poeh moet je niet aan denken Chivay: vervelend dat je al weer zo'n last heb meid...rottig he..nog een weekje!! nog geen nieuws van Iltje?
@Ckialita: oh dat is heftig nieuws! Wat akelig voor haar. Verder wel leuk dat een een camera hebt gehad, leuk filmpjes maken van de kleine spruit. @Chivay: in beweging blijven is juist heel erg goed, maar teveel beweging als je er last van krijgt is niet fijn. Iets minder ver de volgende keer dan maar! @Volle maan: lees net in de nieuwe kinderen dat de piek juist ligt op de dag voor de volle maan ipv met volle maan zelf. @kamers: geen idee van wie allemaal: maar ik zag wel leuke foto`s voorbij komen. @Bijhouden er wordt nu zoveel geklept hier dat ik het lang niet allemaal meer kan bij houden! Sorry dat ik daarom alleen op de laatste reageer, niets persoonlijks dus
@ckialita; Jeetje heftig nieuws en zo eng ook! Sterkte @Koetje; Mooie badkamer, heerlijk strakjes om je weeen op te vangen! @chivay; Rustig aan hoor, net fftjes...... Kom morgen wel weer even checken, vast een pagina of 6/7 te lezen aangezien ik nu 11 actieve gebruikers zie.....mmmhhh altijd dezelfde he