@Ckialita: bah wat een heftig nieuws! Hopelijk kom je snel iets meer te weten zodat je weet of je iets kan betekenen... @hier: Ukkie is al ruim een halfuur heel onrustig aan het bewegen, heb zelfs één trapje duidelijk op camera weten vast te leggen, best grappig zie je echt mijn buik golven... Vandaag de hydrofiele luiers en de laatste kleertjes gewassen die ik nog niet gewassen had van 50/56. Even afwachten of Ukkie een jongen of meisje is, anders is niet alles bruikbaar...maar als het een meisje blijkt te zijn zal er ook wel een kledinghoos aan cadeaus komen... misschien. Toch hebben we veel 'unisex' omdat we bij Jayden ook niet wisten of hij een jongen of een meisje zou zijn... Verder door de woonkamer 'gevlogen' met m'n zoon. Mama ook vliegen! Dus ook ik 'rennen' door de woonkamer met m'n armen wijd. De buren zullen wel gedacht hebben als ze net naar binnen keken, we vlogen met z'n drieën rond in de huiskamer, maar Jayden is natuurlijk niet te zien van buitenaf qua lengte Dit weekend twee verjaardagen waar we onder voorbehoud heen gaan. Eentje 's middags en ééntje 'ochtends maar niet op dezelfde dag, dus dat is wel lekker Ga nu even stukje film kijken nog. Fijne avond
@Koetje: mooie badkamer! @Katje: maf gezicht he dat je buik heen en weer golft. Mijn buik gaat ook regelmatig op en neer! Of ik krijg een flinke schop @Buddynieuws: nee weet nog niets van Iltje! Hoop voor haar dat ze bezig is weeën op te vangen. Want dat is fijner dan als ze de boel morgen moeten opwekken. Volgens mij moet je ook binnen 48 uur bevallen als je vliezen zijn gebroken.
Ckialita, oh bah wat een heftig nieuws, krijg daar een heel naar gevoel van. Dat is zo´n enorme impact! Sterkte voor je vriendin. Die camera is trouwens wel super. Als mijn schoonouders dat nou eens gaven Katje haha, waar je de puf voor hebt. Grappig ook voor buren ja als ze de kleine niet kunnen zien hihi yolanthe, oh das goed om te weten. Dan ga ik voor morgen , ook een mooie dag. Heb vandaag wel een beetje zeurderige onderrug en buikje, dus ik hoop. Maar ja zal nog wel even duren. Koetje wat goed van jou dat je dat zelf hebt gemaakt. Want orgineler dan de mijne. Ik hou heel erg van freubelen en wou dat ik het kon, maar ben er gewoon niet goed in. Weet nooit hoe ik moet beginnen. En die badkamer is naar mijn hart. Speciaal voor jou zal ik vast een foto plaatsen, maar het geeft dus een vertekend beeld door dat de kleur niet goed is. Bekijk bijlage 87947
@Chivay: balen die bekkenpijn. @Smokey: heerlijk verlof, geniet ervan. @ Linda en Cossy: Ja jammer dat je ze (schoonmoeders) bij je partner kado krijgt:x. Wat voor bedankjes hebben jullie gekocht (heb ik waarschijnlijk weer gemist) @Val: De jongens zijn 2 jaar en 2 maanden, ik hoop dat ze na de bevalling nog net zo enthousiast zijn als nu, vind ik eigenlijk wel spannend hoe ze gaan reageren. @Spruitnoorderloo: HiHI plaskat! Wij hebben hier drie abnormale katten, alledrie een steekje los, zal wel aan de baasjes liggen. Zo komt de rooie kater direct naar binnen geracet als hij een zak chips hoort, zijn voorkeur gaat uit naar paprikachips ivm het bijhoudenn van zijn kleur????? @smokey:Heerlijk verlof, geniet ervan. @Elisa: doe rustig aan meid, en als iets echt niet gaat of je hebt echt geen zin, gewoon niet doen. Mensen moeten ook maar een beetje begrip hebben. @Katje: Herkenbaar, krijg ook veel meer gedaan als de jongens bij oma zijn. Ben ik toch wat fitter, kan alles op mijn gemak doen. En doe dan ook meer. @Lauw: Doet je nieuwe belletje het goed? Wat balen van jullie auto (en die koude mac:x @Brendat en LT20: Zo hoort jezelf verwennen! @Koetje: prachtig kamertje, heb je mooi gedaan meid! @Ckialita: wat een nieuws, heel erg schrikken zeg! @Leonizzie: ook al zo'n leuke schoonmama. Ik moest wel erg lachen hoor om dat burger king verhaal, kan het me helemaal voorstellen. @Iltje: je zal dit wel niet lezen, maar ik wacht hier in spanning af wat voor babynieuws we krijgen. @Marije: ook al zo'n prachtkamertje, lekker ruim ook. En dat fotolijstjes behang!!! @Dingetje: waarschijnlijk is Iltjes kleintje gedraaid anders moet er een en ander gelijk gecontroleerd worden ivm kans uitzakken navelstreng. Of is dit nu alleen bij dwarsligging of als ie nog niet ingedaald is?? Nou ik weet het niet meer. Nou hier mannetje net terug van de winkel met lekkere dingen, maar nu heb ik toch eigenlijk wel erg zin in een kroketje. Ik heb vandaag bij de hema zo'n schattig minijurkje gekocht (was 2, euro en ik kon het niet laten liggen) heb alleen uni en veel jongenskleding en 1 meisjespakje. Moest het gewoon hebben, mannetje vond het ook erg schattig. Nou afwachten of we het ook kunnen gaan gebruiken!
Bekijk bijlage 87949 Deze muur is licht grijs... Nou ja speciaal voor Koetje maar helemaal over komt het niet.
@Koetje; WAUW!!!! Wat waanzinnig mooi geworden! Alleen die gele zwitsal dingen vallen een beetje uit de toon... Badkamer is ook errug mooi! Mooi toilet! @Leonizzie; Haha! Volgens mij zit het je toch hoog ja! Ik zal maar niet over de mijne beginnen, anders zitten we zo aan het maximale aantal pagina's hier! Leuke lamp op je kamertje! Ben benieuwd naar de roze foto's! @Iltje; Oooooeeeehhhhhhhhhhh! SPannend! Nog een kleintje onderweg! @Marije; Had je foto's net al op hyves zitten kijken, en dacht inderdaad 'ik mis wat'... Maar het ledikantje (of gebrek daaraan) was me totaal niet opgevallen, haha! Maarre... mooi kamertje hoor!!!! Schiet het een beetje op met de laatste dingetjes doen en regelen? Het is zo maandag! Spannend! @Ckialita; He, wat een naar nieuws van je vriendin! Heftig hoor! En voor jullie frustrerend dat je niks kan doen... Leuk kado van je ouders! @Hier; foto's waren leuk gelukt! Jammer genoeg hadden ze de drieluik met foto's van Elin en buik niet afgedrukt, was ik juist het meest benieuwd naar! Nu nabesteld, maar dat duurt tot 6 weken ! Jammer genoeg de cd ook, dus de kans dat ik ze voor het geboortekaartje kan gebruiken, is vrij klein. Hier een paar foto's (ingescand):
@ koetje, wauw wat een geweldige kamer! Kan me voorstellen dat jullie daar trots op zijn! schattig boxpakje! Tot nu toe, elk kamertje wat ik van je heb gezien vind ik prachtig!! Je moet iets doen met dat talent! (koetjes kamertje, roze/pip kamertje en nu deze, helemaal gaaf!) Ook een hele mooie badkamer! @ schoonmoeder, mijn schoonmoeder is een liefdevol mens, en heb eigenlijk niet zoveel problemen met dr! In het begin wel wat cultuur verschillen gehad, maar zij heeft mij altijd gerespecteerd en geaccepteerd hoe ik ben, en hoor helemaal bij hun familie! (mijn schoonouders zijn Armeenen uit Turkije). @ laartje, zozo, jij bent druk geweest.. schoonmaken/shoppen/bij mams geweest & koken! @ Iltje, wauuw wat spannend, gebroken vliezen! @ marije, ook al zo een mooi kamertje, heellll erg leuk! @ spruitnl, 2 augustus? Das al bijna!! Ietsjes meer dan een week, spannnneennnddd!! @ luannie, dat zou wat zijn, dat we allemaal juli mama's worden @ katje, haha leuk gezicht, vliegen door de huiskamer! @ leonizzie, ookal zo een mooi kamertje! @ brendat, prachtige foto's! En wat is Elin een schatje! @ lauw, das toevallig! Wij hebben ook mac gegeten, alleen dan bij de mac zelf gegeten!! Wat leuker voor onze zoon.. Eigenlijk doen we het nooit, maar ze zeggen dat dat de bevalling wel eens op kan wekken, nouuuu ben benieuwd Ohh lees dat de auto nu wel beetje kapot is! @ val, ohh beterschap voor jullie beide. Hoop dat jullie snel weer opknappen! @ yolanthe, gefeliciteerd met je diploma! @ tekst kwijt raken, ik typ altijd alles in kladblok!! ben nooit tekst kwijt! @ ckialita, ohh wat erg voor je vriendin! @ chivay, ohh balen van je bekken!
Nou... een nieuwe poging :x:x:x:x Had al dik een uur zitten tikken.... kan mezelf en die computer dan wel wat aan doen..... @Kris: ja het is echt niet bij te houden he..... vanaf gisteravond dik 10 pagina's erbij.... @Linda: was erg blij dat het draaien niet hoefde!! @Luannie: ik hoop het ook Beeb is wel heel actief, dus hopelijk niet actief met draaien Wat grappig dat je mannetje een grote stoel nodig heeft Die moet dan maar even geregeld worden hahaha. @Chivay: ook ik vind het nog steeds bijzonder hoor!! Volgens mij blijft het, ookal krijg je er 10. Was ik overigens niet van plan hoor! Hahaha jij ook al lachen, nou leuk zijn jullie @Anna: leuk hé die charmante onderbroeken Heb er gister ook een aantal in geslagen @Leonizzie: ohhhh was jij dat die het vroeg Ik dacht ook dat de groei in de laatste weken langzamer is. Maar dit schijnt dus niet zo te zijn. Ik ga dit ook aan bij de vk, maar zei zij dat dit niet zo was en de meeste babys rond de 200 gram per week nog aankomen in de laatste maand. @Nikky: van harte gefeliciteerd met Saar! Leuke naam!! Geniet ervan!! @MClover: welkom Wat grappig dat we hetzelfde verhaal hebben! Gelukkig was jou beeb ook uitzichzelf gedraaid!! Ik hoop voor ons allebei dat ze richting uitgang blijven liggen!!! En naam, wij hadden er al een paar voordat ik zwanger was en die zijn ook niet veranderd, ik hoop dat jullie snel een naam weten als het er is @Emmy: idd hahaha, mama kijk eens wat ik kan Wat grappig dat je een voorkeur hebt voor geen visite 8) Ik heb het ook wel een klein beetje hoor! Alleen onze dichtbije vrienden zijn zeer welkom in de kraamweek, de rest moet wachten tot onze kraamborrel. Gaan jullie ook zoiets doen? En de kraamhulp maar 3 uurtjes? Ze zijn best handig hoor Enneehh... wat is een idiotendoos? @Ckialita: niet iedereen hier zo ongerust maken hoor Lekker dat uitslapen! Geniet er nog even van!! Ja,... ik weet dat ik eigenlijk moet schrijven in kladblok maar daar ben ik dan te luit voor.... vind ik irritant van scherm naar scherm, dus het is gewoon mijn eigen schuld... Ohhh wat naar van die vriendin.... weet niet zo goed of je iets kunt doen... sterkte! En wat lief van je ouders! Leuk cadeau! @Tamar: jij ook zo'n nacht... ik was om 4.15 alweer wakker... Manlief was om 5.00 wakker, ik steek hem aan denk ik. Ga ook eens die dr Vogel proberen denk ik. @Maja: jij ook een nachtbraker Wat een rothond zeg!! Is niet fijn als die je wakker blaft... en spannend geweest dan in het zkh! Ik hoop dat je babytje lekker nog een weekje blijft zitten! @Katje: lekker dat je goed geslapen hebt!! Grappig dat Jayden over tostis heeft gedroomd Lekker ff alleen thuis, kun je even je gang gaan en op je eigen tempo! Morgen gaat dochterlief logeren, dus dan ga ik haar kamer even onderhanden nemen!! @Laartje: nou... Aiden niet eens meer opgeruimd.... tggg.... flauw zeg. Zijn de kabouters al gearriveerd?? Ik wil idd het liefste thuis bevallen. Zoals ik van Isa ben bevallen zou ik nog wel een paar x willen bevallen hoor! Kijken of het me weer zo gegund is @Nummer2: ik hoop ook dat beeb blijft liggen!! Ik hoop dat je vannacht een betere nacht hebt!! @SpruitNL: eehhhh theranalzalf helpt wel tegen de aanmbeien. Moet het even afloppen, maar heb er deze keer nog weinig last van. Hopelijk zal het na de bevalling mee vallen. Wat lekker dat jij ook een datum weet!! Spannend!! En fijn dat alles goed was!! Wel een hebberd hoor, 3 flessen champagne, is 1 niet genoeg @Marijee: ik ga denk ik even op pad voor de tabletten van dr Vogel. Eens kijken of die helpen! Thanx voor de tip! Is het nog gelukt op te ruimen? Het kamertje voor zusje is zo gaaf!!! Ook helemaal leuk geworden! @Yolanthe: hier is het ook een onderneming om mijn bed uit te komen hoor. Draaien gaat niet meer zo heel makkelijk, voel me soms net een walvis haha. Gefeliciteerd met je diploma, lekker dat je die nu in handen hebt!! @Leonizzie: hier draaien in bed ook een heel gedoe en pijnlijk. Hahaha ja nu kan ik er ook om lachen hoor, maar op dat moment.... :x:x:x hahaha Mooi kamertje!! Ook zo lekker rustig!! Gaaf! En was jij dat die dat vroeg Ik vroeg de vk idd of dat zo was omdat ik ook gelezen had dat ze de laatste weken niet veel meer aankomen. Maar dit schijnt dus niet waar te zijn. De kindjes komen gemiddeld zo'n 200 gram nog aan in de laatste 4 weken... dus daar ga ik maar vanuit @L20: ja.... er wordt hier heel veel gekletst! Tis ook eigenlijk ondoenlijk om alles bij te houden hahaha. Zo he was ff spannend van eergisteren! Gisteren wel een fijne middag/avond gehad, ff lekker met zijn 2tjes ertussen uit. Je roep is idd gehoord!! Wie is de volgende?? Ja adem in adem uit, das een hele goede. Heb een kort lontje de laatste tijd en dan zoiets.... hahaha @Kiss: ja ik hoop echt dat beeb zo blijft liggen! Kan ik lekker thuis bevallen! Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt! @Val: hopelijk valt het allemaal mee met Romano en valt het bij jou ook mee! Kun je er eigenlijk niet bij hebben hoor. @Lauw: ik weet niet of ze het nog eens gaan controleren. Ik voel zelf vrij goed als het hoofdje niet beneden ligt. Dus mocht ik twijfelen neem ik aan dat er wel extra naar gekeken wordt. Ik hoop dat de vk ook wel alert daarop is. Dinsdag mag ik weer naar de vk, ben dan 37 weken, en hoop dat beeb het volhoudt het ondersteboven bungelen Bij mij ligt de placenta ook voor, dus moet ook even wennen aan het gevoel. Beebs beentjes liggen nu bij de placenta, dus de ene keer voel ik wel wat en de andere keer heel onduidelijk. En die kast kan ook op een ander moment hoor!! Hoe is het met je benen?? Wat balen van de auto en ook van de koude mac... volgende week maar keertje overnieuw doen @Brendat: ws idd een meevaller zeg!! Ik was blij , nog trouwens. Vanavond weer even checken of hij of zij nog steeds goed ligt En je wordt niet meer zo moe van mij hahaha. Nou... inmiddels weer wel denk ik, met zo'n lap tekst hahaha Wat een prachtige foto van jou buik en Elin! Jammer dat die ander er niet bijzat.... hopelijk is hij geworden zoals je verwacht! Ohhh die andere zijn ook prachtig!! @Tamar: hoop dat het wat beter met je gaat! @Kapedi: jippie!! 37 weken!! Laat maar komennnnnnnnnnnnnnn! Ik heb 2 honden en 2 katten, maar stofzuig 1x per dag. Ik blijf bezig nml hahaha. De bovenverdieping zijn inmiddels wel verboden terrein hoor!! De honden kwamen al niet boven en de katten sinds ik zwanger ben niet meer. Scheelt een hoop haren boven @Nicky: ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt! En spannend een soll gesprek maandag! Op watvoor plek? Veel plezier van het weekend! @Kris: wat fijn dat alles weer goed was met Knut!!! Mooi gewicht heeft tie! @Linda: tja.. schoonmoeders.... je krijgt ze erbij.... Joh.. ene oor in, andere oor uit.... Je nit te veel aan storen hoor, is zonde van je energie! Ik snap het wel hoor! Kost mij ook wel eens moeite, maar dan meer met mijn schoonvader dan mijn schoonmoeder. Hier heeft beeb ook vaak de hik, vooral snachts, dat is echt irri hahaha. Ik kreeg de doos ook 2x, 1 keer ophalen en 1 keer met de post. Gek he! @Cossy: ja was erg blij dat er niet gedraaid hoefde te worden, lijkt me niet zo heel prettig hoor! Wat zijn je bedankjes snel binnen zeg!! Helemaal goed! @Smokey: ik kan het zelfs in mijn verlof niet bijhouden hahaha, meiden hebben te veel tijd om hier te zijn @Elisa: wat balen dat je eer zo'n slechte nacht hebt gehad! Ik was om 4.15 wakker en manlief om 5.00... ik geloof dat ik hem aansteek met wakker liggen.... Ik denk dat ik die tabletten van dr vogel eens ga proberen. @Koetje, wat geweldig het kamertje!!!! Echt heel gaaf!!!!! Het kan idd zo in een tijdschrift, wauw! En dat eerste pakje is ook super schattig! Wat lekker dat met Frits alles weer goed was! Ben benieuwd naar de badkamer! Die zal er ook wel tip top uitzien! Wauwwwww die is zeker mooi geworden!! Wat is jouw mannetje een handige kanjer zeg! Kan me voorstellen dat je trots bent! @Iltje: spannend!!! Toi toi toi! Zet hem op meid!! Zoooooo........... ik heb mijn best gedaan geloof ik... ben dus ruim anderhalf uur bezig geweest nadat ik Isa op bed had gelegd hahaha. Slaap lekker voor straks!
Brendat wat zijn ze leuk geworden. Wat jammer dat die drieluik 6 weken duurt! Belachelijk eigenlijk.... Ga je nu wel een foto gebruiken voor het kaartje? MClover, hmm een kroketje, dat had je niet moeten zeggen! Heb daar nu heel erg zin in. Je wilt niet weten hoe vaak ik midden in de nacht lag te bedenken dat ik de volgende dag een frituurpan zou gaan kopen, zodat ik wanneer ik wilde bitterballen kon bakken. Overdag is schijnbaar die drang weg, dus nog steeds geen pan in huis.
MC Lover: hihi ben benieuwd wat je krijgt, ik vind het toch wel appart dat je het jurkje perse wilde hebben. Toch een meisje?! @Schoonmoeder: ben blij met de mijne! Wij grappen altijd tegen elkaar dat zij het heeft gedaan. Morgen gaat dochter er heen zodat wij rustig een kaartje kunnen kiezen. En als de kleine komt gaat dochter er logeren/spelen. @Broertje/zusje reageren op de baby: ik ben ook erg benieuwd! Nu wil dochter grote zus gaan spelen en flesje geven en helpen. Ze helpt me nu ook enorm met dingen oprapen, sokken uittrekken, alles wat mama niet meer goed kan. Ze is wel kleine kinderen gewend, maar deze baby blijft 24 uur per dag 7 dagen per week. En staks zit de kleine ook overal aan als hij gaat kruipen. @Leonizzie: de kleuren zal ik maar geloven, is niets van te zien De commode is erg lief! @Brendat: ach die eerste foto is mooi! Zal er zondag ook eens zo eentje proberen met dochter. Alleen is mijn buik niet meer zo mooi, hihi maar even fotoshoppen
Wah in de tijd dat ik mijn stukje typ zijn er gewoon al 3 stukken geplaatst. Ja zo blijf ik achter de feiten aan lopen!
@ Ckialita... hopelijk weet je snel meer... pff wat een verhaal.. @ Koetje... Wauw die badkamer is ook echt geweldig! Wordt er hebberig van! @ Val.. haha ja maakt het wel makkelijker te behappen die bekkenpijn als je weet dat t nog maar eventjes is @ Katje.. Hahaha zie de blikken van de buren al voor me! @ Yolanthe... Ben benieuwd wanneer je weer nieuws van Iltje krijgt.. Mocht je haar terug smsen wens haar maar heel veel succes! (van ons allemaal ) @ Leonizzie... Schitterend die lamp! En uitzicht over het water.. ow wauw.... (Lees: Jaloersssssssss) @ MC lover... spannend.. ben echt benieuwd wat alle verrassingen blijken te zijn.. jongens, meisjes @ Brendat... Wat een schitterende foto's... wat jammer dat het zo lang moet duren dat nabestellen en die cd... zeker als je het graag op het kaartje gebruikt had! Konden ze er geen haast achter zetten voor het kaartje?? @ Kiss.. Hoe is het met jou bekken nu??? Moest echt aan je denken toen ik net niet van de bank af kwam... Bij mij was het 75% weg toen ik stopte met werken, en nu pas terug.. @ Fem... Zoooo jij hebt even giga je best gedaan!!!! Hoe is t met je? Pc woede al wat gezakt Enne??? 10 niet van plan?? Denk jij wil er nog vast 6 bij! Zooooooo net alle etiketjes & postzegels op de enveloppen geplakt! Weer een klusje klaar....
Chiavay, met mn bekken gaat het nog vreselijk!! Maar tis heel gek, aangezien ik het al vanaf 20 weken zwangerschap heb, lijkt het er gewoon bij te horen.. en dan "vergeet" ik het ook nog wel eens. Alles doet gewoon zeer, wat ik ook doe... Maar het is gewoon niet anders. Ik hoop dat ik na de bevalling snel zal herstellen en weer de oude 'ik' weer kan zijn!!
Pff... ja kan er me wat bij voorstellen... (flink astma, en vergeet wel eens dat ik eigelijk strontbenauwd ben bijvoorbeeld) Hoop het echt voor je dat je er straks heel snel vanaf bent!!!!
Hey meiden, hebben jullie je partner al eens een poging laten doen om je baarmoedermond te voelen? Ik wel vanavond haha... Ik was eigenlijk heel benieuwd of hij kon voelen of de boel potdicht zou zitten of niet... Dit in verband met de inleiding maandag. Als ik namelijk geen opening zou hebben dan moet ik eerst aan de hormonen en kan de bevalling een tijd gaan duren... Dus even gegoogled, hoe hij nou kon voelen wat de bmm was en tadaaaa... GEVONDEN!! Ver ver weg voelde hij iets wat leek op getuite lippen (van je mond haha) en hij kon er in met zn vinger! Klinkt een beetje maf zo maar als het zou voelen als het puntje van bijv je neus (hard) dan zou het nog potdicht zitten... Het maakt me helemaal blij en iets geruster voor maandag dat de bevalling toch nog vlot kan verlopen... Nu is het net of hij me gestript heeft trouwens, herken het gevoel nog van toen de VK het bij mn zoontje in de zwschap deed.... Nou ja, dat wilde ik even kwijt haha... Ga ik nu nog even snel wat opruimen hier en daarna naar bed!!
Linda221 -> Fijn dat jullie bedankjes ook binnen zijn! Trouwens wij schrijven de kaartjes zelf, maar ik ga er ook geen geboortedatum op zetten hoor. Veel te omslachtig om dat allemaal nog te gaan regelen na de geboorte, ik wil ze van de week al klaar hebben. Trouwens vreemd dat ze die babydoos ook nog aan de deur kwamen brengen ja... Koetje -> Wauwww, wat een prachtig kamertje! Echt geweldig! Jullie badkamer is ook heel er mooi. Leonizzie -> Hihi, het is ook wat met die schoonmoeders he. Trouwens ik vind jullie kamertje, ondanks slecht belichte foto's, toch heel erg mooi! Kan me wel voorstellen hoe het er in het echt uitziet. Yolanthe / Iltje -> SPANNENDDDDDDDDD!!!!! Hopelijk zet het snel vanzelf door! Iltje, superveel succes meid! Marijeee -> Wauw, jullie hebben ook al zo'n prachtig kamertje! echt heel erg mooi! FemR -> Adem in, adem uit. Adem in, adem uit... Wel dapper dat je alles weer opnieuw hebt geschreven, hahaha! Ckialita -> Jeetje zeg, een voet en een enkel kwijt... Ja dat schrik je wel even! BrendaT -> Wauw, prachtige foto's!! Kiss87 -> Pff nou het lijkt me toch wel erg zwaar hoor, als je bekken zo tegenwerkt... Ik vind het al zwaar terwijl ik alleen de gebruikelijke kwaaltjes heb.