Zo, we hebben haar ouders aan de lijn gehad. Ze is er zelf vrij rustig onder, maar het is ook niet echt geland en ze heeft ook een flinke hersenschudding. ***Kan je niet tegen ziekenhuisverhalen, sla dit dan over*** Ene been is gebroken bij haar bovenbeen en enkel, de andere voet was zo erg verbrijzeld dat ze er echt niks meer mee konden Tot halverwege onderbeen is nu weg, lijkt me echt heel vreemd. ***Hier kun je verder lezen*** Maar haar ouders zeiden dat ze zelf alweer grapjes lag te maken, dus ze is wel zichzelf gelukkig. Ik zal jullie niet te veel hoop geven vandaag, maar het rommelt hier dus de hele avond alweer ongeveer, vast vanwege de spanning enzo. Ben ook helemaal moe, dus ik ga nu slapen. Morgen lees ik weer bij. Bedankt voor de steun Ben blij dat ik het hier ook kwijt kan, want ik wist vanavond even niet echt waar ik ermee heen moest...
Ckialita, jeetje wat heftig zeg!!!! Lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk voor haar! Je been breken alá maar ook een deel van je been kwijt zijn, pff... Een nachtmerrie! Sterkte voor haar en voor jou, dit gaat je niet in de koude kleren zitten.... En gerommel... Nou nou, wie weet beval je vannacht wel Hier ook gerommel maar dat komt vast en zeker door mn vriend zn gestrip Ik zit nu aan wat vla, kon niet slapen... Zo maar weer eens proberen dan!
@ Marijee... Grin apart zeg om dat zo te voelen! Laatste weekendje voor jullie (teminste als er nu niets in gang gezet is ).. Nog speciale dingen die jullie willen gaan doen? @ Ckialita... Tjee wat heftig.... Ga je nog bij haar langs?
@brendat: mooie foto's, jammer dt dat nabestellen zo lang moet gaan duren, balen! @Leonizzie: hier ook geen frietpan, ook alleen avondlijke trek. Dus dan maar naar de friettent (zoals wij dat hier noemen). @Yolanthe: Leuk kaartje uitzoeken, hoop dat jullie iets helemaal naar jullie zin vinden. Handig he, als je zo'n kleintje hebt rondlopen die je helpt met je nschoenen aan en uit doen en dingen van de vloer oprapen. En ze doen het nog ook graag! @Marije: Hoop dat het allemaal lekker snel gaat, Misschien komt het na die 'strippoging" van je schatje wel opeens nu al op gang. @Ckialita: Hoop dat je vriendin er zo onderblijft als ze nu doet, het lijkt me zo ingrijpend. Snap dat jezelf ook erg geschrokken bent. Hebben jullie dat ook dat die kleine nog steeds zo veel beweegt, dacht dat je ze op het einde niet zo veel meer voelde. Maar het lijkt hier weleen octopus met ADHD. Trouwens erg veel last van mijn buik vandaag vooral helemaal onderin, zou de kleine nu toch maar eens hebben gedacht: "laat ik eens in gaan dalen"? Ik ga ook nog maar een bakje vla eten tegen het maagzuur en mijn gaviscontabletjes klaar leggen. Nog even wat lezen en dan hopelijk lekker wat uurtjes slapen. Hoop dat jullie ook allemal heerlijk mogen slapen en wie weet morgen babynieuws van ............
Hmmm, ik kan niet slapen... Had niet moeten tikken dat het slapen nog prima ging... Eens kijken of er wat nieuws is van Iltje (of iemand anders)... @Kapedi: 't zou idd een fijne plek zijn om de weeen op te vangen, die badkamer van ons. Helaas moet ik in het ziekenhuis bevallen dus heb ik er niet superveel aan... @katje: klinkt leuk, dat vliegen! @kleertjes wassen: ik zit nog te twijfelen of ik dat ga doen. Vind het eigenlijk zonde, dan is het 'nieuwe' er al vanaf. Ik heb bij Tes ook niet al het 'gekregen-spul' eerst gewassen. Waarom moet het eigenlijk, mijn moeder zei dat dat vroeger ook niet hoefde (maar ja, vroeger)... @Leonizzie: oh, wat lief, speciaal voor mij! Supermooi hoor, jullie babykamer, vooral die lamp vind ik super! En door de kleuren kan ik wel heen kijken, leuk zo met roze! Dat gedichtje vind ik ook zo leuk, lekker vrolijk! @MC lover: ben laatst ook losgegaan bij de Hema. Maar dan op jongensspulletjes, leuk he die kleine prijsjes? Als Frits toch een meisje blijkt, kan ik er altijd iemand anders mee blij maken... Haha, jij ook aan de vla! Frits beweegt ook nog superveel, snap het ook niet helemaal. Hij/zij is al wel een tijdje ingedaald... @brendat: ja, waarom zijn zwitsalspulletjes eigenlijk geel? Maar bedankt voor het compliment. Ben benieuwd naar jullie babykamer, of heb ik die gemist? Wat een mooie foto's zeg! Zal zo eens op hyves kijken. Deze heb je toch niet gewoon in de supermarkt laten maken, of wel? Bellphoto komt namelijk bij ons volgende week in de Hoogvliet... A.s. dinsdag gaan we met z'n allen naar de kapper en daarna wil ik ook een fotoshootje doen. Kan mijn zus goed, ben alleen nog op zoek naar een mooie achtergrond... @kiss: dankjewel voor je leuke reacties op mijn kamertjes, word er helemaal verlegen van... Lijkt me erg leuk om er 'iets' mee te doen maar weet eerlijk gezegd niet hoe ik dat aan moet pakken. Misschien in de toekomst? Balen dat je nog steeds zo'n last hebt van je bekken. Hoop voor je dat het snel over is (dan is jullie meisje er ook)! @FemR: weer lekker bezig geweest zie ik! Wat een werk he, om alles bij te houden. Maar wel leuk. Bedankt voor de complimenten. Hoe is het verder bij jou, geen draai(pogingen) gevoeld? @Yolanthe: hoe oud is jouw dochter nu? Tes is anderhalf en begrijpt er volgens mij nog niks van. Dat wordt straks wennen! Ben benieuwd... @Chivay: weer een zorg minder... Ben benieuwd naar jullie kaartje! @Marije: nee, heb ik m'n mannetje nog niet laten doen... Is misschien een idee, al betwijfel ik of hij het ook zal doen... Jij ook aan de vla? Heb ik net ook gehad. @Ckialita: wat vreselijk van die vriendin. Zal nog wel een tijdje duren voordat ze het écht beseft... W.b. het rommelen: heel veel succes, als het doorzet! Zo, ga nog even op hyves koekeloeren en dan m'n bedje maar weer opzoeken... Welterusten allemaal...
Nee dat niet, maar Bossche Bollen en zwangerschappen horen in onze familie wel bij elkaar. Mijn zusje trakteerde op BB toen ze zwanger bleek te zijn van de eerste. Dus hebben we dat voortgezet.
Goedemorgen dames, na 2 dagen heerlijk uit geslapen te hebben, nu dus vroeg wakker :x. Vriendlief moest er uit voor zijn werk voor een klus en is zo´n vreselijke snoozer!!! Dus ik wakker, baal ik van vond het wel lekker dat ik de afgelopen dagen geen middagdutjes nodig had. Mclover, mij was dat dus juist ook opgevallen. Vanaf week 35 ofzo is het veel meer gaan bewegen. Nu aan het eind ook nog. Maar is ook omdat het krapper is en je het gewoon heel goed voelt.
Goedemorgen! Ik was vergeten de wekker uit te zetten dus die ging vanmorgen om 06.00 uur, na 10 x draaien maar besloten uit bed te stappen. @ Ckialita (vriendin): wat een heftig nieuws zeg!! @ Ckialita: heeft het nog gerommeld of niet meer? @ Marijeee: lijkt me erg vreemd om te voelen, maar wie weet zet je zelf wel iets in gang. Spannend! @ MClover: hier ook een beweeglijke kleine met uitzondering van laatst. Ik weet niet hoe ze het doet maar me buik maakt af en toe hele aparte bewegingen. @ Ilty (buddy): hebben we alweer wat nieuws? @ SpruitNoordeloo: heerlijk die bb he, woon nu in een dorp langs DB (voorheen db) en heb al aardig wat bb gegeten in mn leven. Ik ga nu maar weer aan de slag. Het is weer nationale poets- en boodschappendag! Tot straks
Hi, Nog geen babynieuws jammer! @Koetje; Oh jammer, nou misschien bij een volgend kindje dan haha. @Voelen baby; Ben ook nog zo verbaasd dat hij nog zo druk is.... Zag echt hele lappen tekst voorbij komen, maar sorry het is nog vroeg dus hou het hierbij. Eerst even een broodje. tot strakjes.
@ Ckialita, jeetje wat schrikken zeg! Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte. @ Iltje, nog geen babynieuws ? @ Marije, heeft het al geholpen? Ga het volgende week ook maar eens proberen, je weet maar nooit. Nog maar 2 nachtjes he?! Al zenuwachtig? @ Brendat, wow mooie fotos hoor! Zijn goed gelukt! Jammer dat niet alles er was en dat je nu zolang moet wachten. @ Lt20, hihi nationaal poets en boodschappendag, hier hetzelfde! @ Koetje, ik heb sommige kleertjes ook niet gewassen, omdat ik ze zoooo mooi vond uitzien. Vond ik het gewoon echt zonde. Aiden begrijpt er ook helemaal niks van. Hij geeft wel kusjes aan een pop maar soms is hij in een keer heeeel hardhandig, ze zijn ook nog erg klein he. Ben wel heel benieuwd hoe hij gaat reageren. @ Leonizzie, jammer dat je zo vroeg wakker was. Vanmiddag nog even lekker liggen? @ Kiss, balen dat die pijn is gebleven. Ik vind dat je positief blijft! Knap hoor. @ Bewegen baby, ik vind net dat ik haar veel minder voel de laatste dagen. Vannacht heb ik haar helemaal niet gevoeld maar gelukkig net weer wel. Maakte me al zorgen. Vannacht slecht geslapen, geen idee waardoor. Om 6 uur stond ik te strijken en te wassen. Nouja is dat tenminste gedaan. Vriendlief heeft vrij en ik heb zin om iets leuks te gaan doen, hopelijk komt het zonnetje wel door.
Goede morgen! We beginnen de dag met goed nieuws: heb eindelijk geslapen! Voel me ook zo goed nu! Het is bijna half 9 en heb me de laatste weken op dit tijdstip nog nooit zo fit gevoeld! Jullie hebben weer lekker gekletst, dus ga even door de paginas heen Koetje: wat een leuk kamertje!!! Erg mooi geworden! Leonizzie: haha leuk he die schoonmoeders? Bij ons is dat ook zo.. wilde een wipstoeltje, stuur je link door.. wil ze wel naar winkel kunnen! Dus nieuwe uitgezocht, uiteindelijk gelukt maar het is en blijft lastig! Jij ook al leuk kamertje! Laartje: was s middags niet meer chaggie hoor! Maar als ik moe ben, kan ik weinig hebben. Manlief vond me gister pinnig en hoopte dat het weer over was als ik bevallen ben.. dus moet er wel opletten! Marije: leuk kamertje! Ziet er allemaal leuk uit! Spruit: spannend hoor, ben ook erg benieuwd!!! Chivay: ik merk ook als je er even uit bent, dat je dan wat meer aan kunt. Ook al heb je er geen zin in, toch aan overgeven! Femr: denk aan je hart!!! Tijd voor nieuwe pc? Ckialita: wat lief van je ouders een camera! Wat een nieuws van het ongeluk!!!! Er zijn is al heel veel wat je kunt doen sterkte! Brendat: mooie fotos!!! Tekst kwijtraken: typ als ik veel moet typen in WORD en dan kopieer ik het! Hier: ik ga ontbijtje voor manlief maken, kan hij zo gaan schilderen!!! Fijn dagje
@Buddynieuws: helaas weet nog niets! @Dochter: dochter is van dec. 2007, dus vorige maand 2,5 geworden. Maar ze is ook wel lekker bijdehand (zegt iedereen altijd over haar, ze leert ook gewoon veel van de oudere oppas kinderen). @Marije: brrr zou ik niet durven! Wie weet doet het wat voor je. @Ckialita: dat is heftig voor je vriendin, jeetje toch!
@ kleertjes wassen: ik heb het wel gedaan, omdat je nooit weet wat voor chemisch spul er in zit. Soms zit er ook nog wel eens stijfselachtig spul in. Ik heb het gewoon in de fijne was laten gooien (mijn mama heeft alles gewassen). Wel wassen wij hier met Ecover, een milieuvriendelijk wasmiddel en wasverzachter dat ook niet zo chemische stinkt. We hadden eerst Robijn wasverzachter gebruikt maar mijn moeder heeft daarna zelf alles nog maar een keer gewassen. Kan nooit goed zijn voor de kleine dacht ze, al die chemische geuren. @ vluchttas: er schoot me vannacht nog iets te binnen wat ik er in moet stoppen: een haarband en wat speldjes zodat de lange lokken niet in mijn gezicht plakken tijdens de bevalling. Doe er je voordeel mee Jeej, de geboortevlag is klaar. Kan hem nog niet laten zien want de naam staat er op. @ lt: toch wel van De Groot he! @ ckialita: jeetje, die vriendin van jou. Vrees dat ze de klap nog gaat krijgen!
Goeiemorgen dames. Dingentje alsnog gefeliciteer met geboorte van Ivar. Nikky Gefeliciteerd met geboorte van Saar, Susan Gefeliciteerd met geboorte van Milan. En geniet jullie heerlijk van jullie wondertje. Hier zelf maar even melden. Weeen hebben hier niet door gezet verlies nog steeds beetje bij beetje water. Moet me om 10.30 melden in het ziekenhuis hartfilmpje en echo en dan kijken wanneer meer weeen opgewekt gaan worden. Word dus helaas niet thuisbevalling maar het is niet anders. Dame heeft nu al eigen wil hahhah. Echt van der vader. Dingetje Me kleine is idd gelukkig gedraaid met der hoofd naar beneden. Klopt was verwarrend ene keer lag ze goed andere keer in stuit of dwars. Mensen die ook gerommel hebben succes zet hem op. De rest een hele fijne dag en laat het jullie weten. Ik ga me hier even geestelijk voorbereiden op het ziekenhuis bezoek. Weet niet wat me te wachten staat dus vind het wel beetje spannend. Groetjesssss
Morgen, @Ckialita jeetje wat een heftig verhaal pff, hoe is het met het gerommel weer rustig?? @Leonizzie hier juist minder gaan bewegen voel nog wel elke dag maar wel steeds minder, nu is het nooit echt druk geweest maar dat komt missschien wel als ze eruit is @Laartje 6 uur dat is geen tijd joh pff haha @Elisa wat heerlijk he zon nacht goed slapen, kan je er vandaag nog goed tegen aan @Spruitnl heb je zelf een geb vlag gemaakt? @Iltje heel veel suc6, duim voor je ddat het niet lang meer hoeft te duren. Hier ga ik even boodschappen halen, tot later
@Iltje: fijn om wat van je te lezen! jammer dat er zelf nog niets op gang is gekomen. Heel veel succes in het ziekenhuis! Zet hem maar op, op naar baby nr 4!
*Meld* Hooi meiden, Ik meld me weer, met beeb in buik! Vorige week nooit gedacht dat ik nu nog zwanger zou rond huppelen, maar toch is het zo. .. echt al dat gerommel enzo is gewoon he-le-maal over, gek toch eigenlijk! Vandaag verjaardag van mn zwager, gaan we rond etenstijd vanavond heen, word vast weer gezellig. Verder (nog) geen planning voor vandaag.. Maar ik vind het weer buiten errug aangenaam!! Ga nu eventjes bijlezen. Liefs kiss
Laartje waar je zin in hebt om 6 uur in de ochtend!!! Bikkel. LT20 succes met je nationale poetsdag haha, wat is de beloning? Elisa, tja apart he dat ze perse iets uit de winkel willen kopen. Internetshoppen is toch niet helemaal van hun generatie. Alhoewel, ze wel andere dingen besteld van internet.... Iltje, wat fijn dat je je even kwam melden. Heel veel succes straks en zet hem op he!!! Smokey, jij hebt gewoon een heerlijk relaxed kindje. Mijn zus voelde trouwens ook bijna nooit wat hoor. Ik heb er volgens mij nu al 1 die af en toe flink nijdig kan worden (net als ik vroeger). Als ik op een bepaalde manier zit, dan blijft ze duwen en schoppen steeds harder tot ik verplaats haha. Ik heb sinds gisteren steeds zo´n zeurderige pijnlijke onderrug, heel irri. Ik ga nu maar even boodschappen doen en als de zon niet doorbreekt kruip ik straks lekker op de bank met een filmpje. Ik ga het rustig aandoen vandaag.
Mensjes. Bedankt voor de lieve berichtjes. Ben nu weg naar het ziekenhuis hou jullie op de hoogte en andres via Yolanthe. Hier ga op van de zenuwen hahah. doeiiiiiiiiiii