@marije wow schattig kamertje zeg! en ook zo groot! onze kinderkamers zijn niet zo groot! @koetje jij ook al zo'n mooie kamer!! @lauw ja dat vind ik altijd het nadeel van mac...als je thuis bent is het koud...wij hadden gister patat bij de snackbar gehaald..net voordat we wilde eten zegt nou ik heppe poep daan! nou eerst ff verschonen dan...anders krijst ze de hele boel bij elkaar..toen was de patat ook lauw toen we gingen eten @ckialita jeetje wat naar zeg van je vriendin!! pfff hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met haar! @iltje ooowww wat spannend!! succes...heb nog niet alles bijgelezen maar begin alvast met reageren omdat ik anders straks niet meer weet wat ik allemaal wilde zeggen maar hoop straks te lezen dat je bevallen bent!!!
succes iltje!!! zet hem op! vandaag ben je mama!! rest lees ik straks wel bij, zoonlief heeft niet echt zin om iets alleen te doen vandaag:S
@ marije, Waar heb je die info gevonden over je baarmoedermond?! Vond je het niet eng?! Maarrr waarschijnlijk is je baarmoedermond wel verweekt dus?? das een goed teken! @ ckialita, ohh wat vreselijk voor je vriendin, zo zie je maar dat je leven in 1 seconde kan veranderen! Maar uhh hoe is het bij jou, met je gerommel? @mc lover, whahaha een octopus met ADHD, kan die ook voorspellingen doen?! MAar indd, zo voelt het wel.. hier ook een drukke baby, en dat doet soms echt pijn! Hoe voelt je buik dan, aangezien hier de kleine ook nog niet is ingedaald, ben wel benieuwd wat voorn buikpijn je dan kunt gaan voelen?! @ koetje, ik heb wel alles gewassen, k weet niet, vind dat zo lekker ruiken nu! Echt "ons" robijn geurtje hangt nu in de babykamer @ spruitnl, kon je niet slapen vanacht? @ leonizzie, ohh das wel heel vroeg. Misschien toch straks nog eventjes slapen? Mmm een zeurderige pijnlijke onderrug, misschien een teken? @ lt20, hier is het ook nationale poetsdag ! @ laartje, ik ben ook flink wat dagen/weken heel negatief geweest over mn bekkeninstabiliteit.. Maar dan duren de weken alleen nog maar langer! En ik bereik er nix mee door negatief te lopen doen.. Maar 'snachts is het het ergst en dan hoor je me ook wel vloeken hoor, haha! jeeeejtje om 6 uur al strijken en wassen, pfff nou zo erg is hier de nationale poetsdag nou ook weer niet! @ elisa, ben echt blij voor je dat je zo goed hebt geslapen! En dat nou vol houden he! @ iltje, heel veel succes bij je bevalling, nog even en je bent mama!
Ja, leuk stofje gehaald bij de Kwantum, en lime groene letters met plakvlies er op gestreken. Oke, mijn moeder heeft voordat de letters er op kwamen de vlag even gezoomd. Ik heb zelf geen naaimachine. Dit komt in plaats van een geboortebord. Moet nu nog iets maken voor op de BSO. Alle ouders en kinderen willen straks weten wat het is geworden. En onze BSO ligt bijna naast de enige supermarkt in het dorp dus iedereen ziet het. Anders duurt het zo lang, vanwege de zomervakantie, voordat ze op de hoogte zijn via een nieuwsbrief of zo. @ Iltje: zet hem op!!! @ Kiss: nee, werd wakker van de honger. Heb ik al een paar weken. Dus maar een bak muesli gepakt en even geZP-t. Was gisteravond ook niet meer online geweest dus kon even bijlezen.
@brendaT wat een leuke foto's zeg!!! wij hebben laatst ook een fotoshoot gehad bij bellphoto (v&d)1gezinsfoto(gratis) en vergtoting van noa genomen en 1 foto van mij met blote buik en partner...ze zijn heel mooi geworden maar 2 st 71 euro! dat doe ik echt nooit meer! wat mijn schoonmoeder allemaal zei toen noa geboren was... * ow ze ziet wel een beetje geel hea? (was helemaal niet zo.. viel heel erg mee, en alle baby's hebben dat een beetje is heel normaal, zou zij moeten weten met haar kraamverzorgstergeschiedenis) en een kersverse moeder maak je daar heel onzeker door.. * moet ze geen dekentje over zich heen, straks raakt ze onderkoelt( noa lag heerlijk in de box in een voedingkussen te slapen en de mussen vielen zowat van het dak) *door deze opmerking barstte ik zowat in tranen uit, gewoon omdat ze me behandelde of ik achterlijk was en niet wist wat wel of niet goed was voor mijn kind, haar reactie daarop: Tsja je weet wat ze zeggen hea (doelend op kraamtranen) t is de derde dag... verder kan ik er ff niet op komen maar ik kan er zo een boek vol mee schreven over de opmerkingen die ze allemaal al heeft gemaakt... @leonizzie ook belachelijk zeg van jouw schoonmoeder! dan moet ze niet vragen wat je wil hebben als ze alles afkraakt! en wat ZIJ leuk vind? t moet toch iets zijn wat jullie leuk vinden?? zij hoeft het niet te gaan gebruiken? Mijn schoonmoeder zei telkens van je krijgt wel wat als jullie weten wat t wordt...toen wisten we wat het werd en toen zij ze je krijgt wel wat als ze geboren is want nu heb je alleen maar zomerpakjes in de winkel...(is niet zo..) toen wisten mijn zwager en schoonzusje wat het werd, en die kregen natuurlijk een roze pakje...(die is 2 weken later uitgerekend) tsja toen kon ze natuurlijk niet achterblijven en kregen wij ook een pakje... @mc lover ik heb de bedankjes op www.organzazakjes.nl besteld...en dan geboortecombinatie en dan zo'n roze zakje met snoephartjes erin en een kaartje met d'r naam erop eraan...alleen kwam ik erachter dat er geen gaatjes in de kaartjes zitten iemand een tip waar zo'n kleine gaatjes tang kan lenen/halen?
Hier ook maar ff aan de poets. Badkamer heb ik al gedaan vanmorgen.. en 2e wasje zit in de machine. Heb zelfs mn kledingkast uitgezocht en opgeruimd!! Boven is alles nu spik en span, alleen straks nog ff de was opvouwen. Beneden moet nog wel ff gezogen en gedwijld worden, maar dat doet manlief vanmiddag (die nog steeds in bed ligt!!!).
iltje > succes vandaag Hier vandaag 37 weken joepie alles gaat wel oke alleen de laatste 2 dagen veel last van rug en afentoe van dat ongipijn bij schaambot
@spruitje jeetje 2 augustus! das ook al snel!! mooie vlaG!!! ben benieuwd naar de naam @leonizzie jij ook al zo'n mooi kamertje!! @elisa fijn dat je lekker hebt geslapen! daar knap een mens van op! @kiss heb ook vooral snachts last van rug en bekken...echt irritant! helemaal als je je omdraait snachts...auwie! @iltje succes in het ziekenhuis!!! voor de rest die ik vegeten ben...sorry..volgense keer beter
Hier nu aardig het huis schoon toch wel lekker dat Iris er even niet is mis haar wel hoor . Maar wat ik nu opruim blijft ook even lekker opgeruimd zonder dat die kleine handjes het weer pakken Iris heeft het reuze naar haar zin en morgen gaan we er zoiezo even heen en dan even kijken tot wanneer ze blijft dinsdag komt mijn moeder toech hier heen s,morgen moet dan naar vk en misschien kan ze dan gelijk Iris mee nemen en anders nemen we haar morgen mee terug
@Marije; Haha! Jullie hebben een romantisch intiem avondje gehad zo te lezen! Maar fijn dat je iets meer gerustgesteld bent, volgens mij was mijn vent er echt nooooooooit aan begonnen! @Chivay; Ja,ze hebben er wel bijgezet of het met spoed kan, maar ja, voor hetzelfde geld wordt ze volgend weekend al geboren, en dan is het natuurlijk te laat. Maar blijft ze tot de uitgerekende datum zitten, hebben we wel kans dat het op tijd is! Ach, en anders doen we er alleen maar babyfoto's op, kan ook hoor! @Ckialita; Heftig hoor! Fijn dat ze er nu zo goed onder is, maar de klap zal nog wel komen. Been breken is inderdaad nog tot daar aan toe, maar een heel stuk kwijt is wel erg heftig, en ze zalflinkmoeten revalideren. Wat was er nu precies gebeurt? @Koetje; Ja, vind dat ze die \zwitsal spulletjes gewoon in verschillende kleurstellingen moeten verkopen, zodat je het kunt matchen met je kamer! Onze babykamer heb je niet gemist hoor, we gaan er vandaag aan beginnen, haha! Ben dus weer blij dat WImpie nog braaf is blijven zitten! Deze foto's zijn gemaakt bij een Bellphoto in de V&D, daar hebben ze vaste studio's. En ben er zelf ook wel blij mee, ze zijn mooier dat ik had verwacht! Ben blij dat ik nu mooie herinneringen aan mijn buik had, had ik van Elin helemaal niet. Toen dacht ik nog 'dat doe ik in mijn verlof wel', maar ja.... @Elisa; Joepie! Lekker geslapen! Wat moet dat heerlijk voelen na zo'n tijd! Hopelijk kun je het even vasthouden! @Iltje; Spannend! Heeeeeeeeel veeeeeeeeel succes vandaag! En super dat je het nog even komt laten weten! We leven allemaal mee hier! @Laartje; Nou, ik sla nationale poetsdag ff over als je het niet erg vind! Ik hoop die nesteldrang nog een hele tijd buiten de deur te houden! @Linda; Ja, heeeeeeeel goeie opmerkingen van je schoonmoeder! Maakt je bijzonder zeker van je zelf! En het liefst zou je dan een goeie rotopmerking terugmaken he? Maar zo adrem ben ik dan meestal niet. Ja, een half uur later, maar ja... @Irisnaomi; Bevalt het eigenlijk toch wel een paar dagen je handen vrij dat je overweegt om haar nog wat langer te laten blijven? Fijn! @Hier; Ik ga nu snel achter de computer vandaan, want vandaag gaan we beginnen (jaja...) met de babykamer!!!! Joehoe!!!
Brendat > ja het bevalt me eigenlijk wel even prima zei kan lekker genieten en daar ben ik ook blij zelf kan ik bijna niks en is ook niet leuk voor haar .. slapen doet ze s,middags bijna niet meer dus me rust kan ik niet nemen en nu wel is echt heerlijk .. Ergens volgende week of die week erop gaat ze ook nog een paar daagjes naar andere Opa en Oma toe op een andere camping vind het zelf wel erg fijn .. Natuurlijk mis ik haar wel erg en ben blij als we morgen even die kant op gaan
brenda > veel; plezier met het beginnen van de babykamer hier gelukkig alles klaar al is het niet echt de baby kamer maar bij ons op de kamer staat alles , anders moet de kleine gelijk bij iris en dat zien we niet zo zitten
@leonizzie: kamertje ziet er toch mooi uit, ondanks vreemde kleuren Goedemorgen trouwens @brendat: mooie foto's, alleen jammer dat degene waar je zo benieuwd naar was er niet bij zat... Nou ja, gelukkig kon je bijbestellen, ook al duurt dat even. Mijn vriendin is tegen een verkeersbord aangereden, en zat helemaal bekneld. Ene been gebroken, andere voet verbrijzeld en hersenschudding. Echt heel heftig, heb het filmpje op internet gezien van hoe ze eruit werd gezaagd... @schoonmoeder: de mijne vult precies aan wat ik bij mijn moeder eventueel zou kunnen missen. Mijn moeder is heel erg van het regelen en praktisch, mijn schoonmoeder is heel erg van gevoelens en praten over dingen en op zo'n manier helpen. Ik heb het dus heel erg getroffen @femr: woooow goed bijgelezen, ik snap dat je baalde toen het weg was... @kiss: ik hoop ook dat je na de bevalling gelijk geen last meer hebt van je bekken, lijkt me zo vervelend als je dan alsnog niks kan @chivay: gelukkig duren die benauwdheidsklachten niet zo heel lang meer, tenminste die extra heftige door de zwangerschap... Misschien krijg je t dan weer door de poepluiers @marije: die poging heeft hij gistermiddag ondernomen (A) Voelde wel wat, heeft niet gevoeld naar de vorm geloof ik... @mclover: ja die van mij is ook heel druk, meer dan ik zou verwachten @spruit: mmmm bossche bol Ik krijg nu ergens zin in... @lt20: succes met nationale poets- en boodschappendag, ik doe de volgende keer wel weer mee @laartje: gezellig, wat je ook gaat doen, veel plezier @elisa: fijn dat je zo goed hebt geslapen @iltje: je bent nu bezig, veel succes @irisnaomi: jippie!!! 37 weken!!! Over m'n vriendin: die ligt nu eerst twee weken in het ziekenhuis voor een operatie aan haar andere been, en gaat daarna naar het revalidatiecentrum hier in de buurt. In het ziekenhuis liever geen bezoek, in het rev.centrum wel, en nu vooral kaartjes. Dus we gaan een mooie kaart sturen, en zodra de kleine er is en ze het ziet zitten, gaan we showen denk ik... Gerommel is weer gestopt, was nu waarschijnlijk spanning. Hebben gisteravond met de nieuwe camera een mooi filmpje van mij gemaakt, kunnen we de beeb laten zien hoe hij/zij bewoog in mijn buik Mijn moeder komt op de thee, dus tot vanmiddag!
@brenda dat heb ik nou dus ook altijd! dat sta ik gewoon met mijn mond vol tanden, en later bedenk ik allemaal dingen die ik had kunnen zeggen...ik heb mijn vriend er even op gehamerd dat hij nu ECHT tegen zijn moeder moet zegt dat ze even moet nadenken voordat ze wat zeggen en dr rotopmerkingen maar voor dr houdt als ze niets zinnigs te zeggen heeft...anders die ik het maar dan zal het een stuk minder aardig zijn
Elisa: gelukkig heb je weeer eens lekker geslapen!! Spruit: ben benieuwd naar de vlag! Mclover: oooh ze zijn nog klein dus! lekker laten slapen hoor 's middags, mijn zoon is 2,5 slaapt ook nog lekker anderhalf/2 uur heerlijk vind ik het Ckialita: poeh wat heftig zeg voor je vriendin, lijkt me verschrikkelijk! Brendat:wat een gave foto's!! heel mooi! Irisnaomi: hier ook 37 weken vandaag! gek he! Oh ik heb 's nachts ook echt pijn, vooral van mijn schaambot, had ik bij mijn zoon ook, heb het overdag trouwens ook als ik ff heb gezeten en ik moet opstaan pfff Ben ook heel moe heb het idee dat ik niet echt meer uitrust 's nachts, en mijn hoofdpijn is ook niet weg...bij Romano gelukkig wel...
Manlief word nu pas wakker!! hoor hem boven douchen. Dan wisselen we elkaar mooi af vandaag, want ik ga dr binnen nu en een uurtje weer in, en zoon ook denk ik.
Val best grappig allebij 37 weken hihi en waar jij last van hebt hem ik ook precies het zelfde ook met opstaan enzo
hi, Ben benieuwd hoe het met Iltje is!!!! @Baarmoedermond; Kon er zelf altijd goed bij, hij is nu een beetje gedraaid/gekanteld ,maar als ik even mijn best doe kan ik mezelf strippen, hij zit bij mij erg laag, maar dat laat ik toch liever aan de vlos over hihi. Kom vanmiddag wel weer even checken!