Ohhhh wauw Susan, wat een heerlijk mannetje!! En nou.... dat billetje zeg.... was dus een verrassing dat hij in stuit lag.... zal wel even gek zijn geweest! Ging de bevalling een beetje soepel? En wat doet hij het al goed zeg!! Sterk mannetje! Geniet ervan! Succes met kolven!! Ohhh ja Laartje... ik had ze toch echt het goede adres gegeven... vreemd.... rot kabouters... als je ze nodig hebt komen ze niet opdagen
Ohhh Susan wat leuk je hier te zien! Wat een mooi ventje zeg! Fijn om te horen dat hij zo snel al van de High Care afmocht en nu zelfs al bijna naar de gewone kinderafdeling! Super.. Tjee maar lijkt me wel schrikken zo onverwacht in stuit.. Ben ook heel benieuwd hoe de bevalling gelopen is!
@Susan; Wat leuk om van je te horen! En al helemaal met foto! Wat een mooi mannetje zeg! En een flink kereltje ook! Hopelijk kan hij snel de couveuse uit en op weg richting ontslag! Hoop dat het niet te lang duurt, ook al is elke dag eigenlijk al te lang.... Lig je zelf nog in het ziekenhuis, of ben je al thuis? Heel veel sterkte de komende periode en geniet er ook van!!!!
Susan! veel plezier bij je mannetje! Wat een schat is het, echt waar. Hou je het zelf nog een beetje vol? Als het nodig is kun je altijd komen zeuren hier he?
Heb zelf vanmiddag nog twee vriendinnen op bezoek gehad, gezellig twee uur kletsen over baby's. de meiden zijn allebei vrijgezel, maar leven heel erg mee. Heb een grote pot sudocreme gekregen (we hadden alleen nog maar t kleine potje uit de babydoos, dus ideaal), een gegraveerd glas (heel schattig, met 3 schapen ) en ik kreeg een flesje zwitsal mama doucheschuim. Volgende keer dat ik ga douchen wordt genieten Nu net nog een uurtje geslapen, was wel moe van de bezoekjes vandaag, maar heb vannacht ook amper rustig geslapen. Nu maar weer lekker een avondje voor onszelf. Groetjes!
@ Katje.. Grin idd.. zie ik ook naar uit samen met 3tjes lekker in bed liggen in t weekend Hoe was de film? Ben de serie nog aan het kijken en de film ligt klaar Ohh balen van die borden zeg! Zeker als je eigelijk lekker even rust hebt.. @ Mclover.. he getver wat een schoonmoederverhaal ook zeg.. @ Kapedi... Tjee voor 3 weken?? Dat zal een flinke kar zijn geweest! Ik heb t getroffen Hier doet mijn vriend meestal de boodschappen! @ Elisa.. Oh dat is wel lekker dat dat eindelijk straks klaar is dat schilderwerk! Slaap lekker Super om te horen dat je vanmiddag ook al lekker geslapen hebt.. @ Smokey.. oh heerlijk dat leespakket Perfect leesvoor idd voor de tuin.. @ Fem.. Ohh klinkt goed... lekker indalen met dat bolletje @ Emmy... Ghehe.. idd... ouwehoer veel te veel af hier eigelijk.. maar deze stoel zit gewoon serieus het beste haha.. Hoop dat jullie meissie snel komt! @ Kiss... Oh wat heerlijk zoveel slapen Mooi... elk uurtje is er 1! @ Laartje.. haha.. mijn moeder drukte me net nog eens op het hart te laten weten wanneer je bevallen bent Wat blijft het toch apart hè... echt een kleine wereld dat ze elkaar zo kennen.. Vandaag visite gehad van ouders, broer en schoonzus... Mijn broer en schoonzus gaan maandag op vakantie.. dus die kwamen ook nog even buikgluren Kregen een eierdoosje met 6 paar sokjes van ze.. echt leuk! Mijn vader heeft weer een hoop foto's van me gemaakt.. ben benieuwd of er wat fatsoenlijks tussen zit Kan op een of andere manier alleen nog maar belachelijke bekken trekken zogauw er een camera op me gericht is ... zet mij maar aan de andere kant van de camera!
@Susan; Wat een flinkerd al, en zijn bil echt blauw...Gelukkig gaat alles goed. Jaaaa 3 weken boodschappen, grote ijskast en past allemaal maar net!
wow wat een knapperd Susan! En die blauwe bil... ah gossie... een stuitbevalling dus nog uiteindelijk.. zal even raar zijn geweest denk ik.. Geniet van je kleine man!
mclover: balen zeg dat jullie geen contact meer hebben, lijkt me niet makkelijk , maar goed als het zo moet is het ook niet leuk meer nee... Oei Femr: bij jou is het dus ook aan t rommelen al?? spannend hoor...en lekker he zo genieten! oh Emmyx ja voor jou is het al de laatste week! echt snel ook...oh wat gaan er veel mama's bij komen volgende week!! Laartje: hier mogen ze de beestjes gewoon aaien hoor, tussen de geitjes lopen enzo. stuur maar wat nesteldrang door hoor Susan: wat een mooi mannetje!! fijn dat ie het zo goed doet! ziet er wel zielig uit zeg dat blauwe billetje! succes verder! geniet ervan!! hopelijk is de bevalling beetje goed gegaan verder. Nou hier gaat het nog steeds niet super, ben zo mega moe en hoofdpijn en ook misselijk met vlagen en toen ik vanmorgen wakker werd had ik allemaal uitslag op mijn buik. Heb dus vanmiddag maar ff de vk gebeld en mocht ff langskomen, bloeddruk was goed, pols beetje hoog, en moest ff plassen, toen ze dat ging testen zat er wat eiwit in, dus toen moest ik aan de ctg en bloed prikken , maar de ctg was prima en de uitslagen van het bloed was ook allemaal goed, urine was naar het lab gestuurd, maar zaten geen extreem hoge waarden eiwit in dus mocht weer naar huis.....gelukkig maar, ben er wel ff van geschrokken en vind het toch wat eng....maar goed zal wel goed zijn allemaal!
ff snel gekeken of er nog spannende dingen zijn gebeurd.. Maar niet echt goed gelezen.. sorry... wel een prachtige knul gezien.. Susan.. wat een wondertje is het.. maar.. pfff lekkere blauwe billen heeft ie... Hier nog alles rustig.. Maar uiteindelijk niet zo heel veel gedaan vandaag... de bel doet het nu.. maar het washok moet een 4e poging krijgen. . hahah... heb er eigenlijk helemaal geen zin in...
@Susan, wat leuk dat je een foto en berichtjes post hier. Wel schrikken dus ineens een stuitbevalling. Gelukkig maken jullie het goed. @chivay; serie heb ik ook al tweemaal op dvd gekeken (geleend) en de film is leuk; gewoon niet nadenken, lekker kijken. @val; kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar je bent in elk geval helemaal nagekeken en dat is toch wel een prettig idee. @hier; vanmiddag werd Jayden niet prettig wakker, hij is onwijs verkouden en was niet helemaal in z'n hum. We gingen wel naar de verjaardag van m'n zwager zo van, als het niet gaat, zijn we zo weer thuis (was hier in het dorp). Maar eenmaal daar genoeg afleiding in de vorm van opa/oma en een hoop (voor hem nieuw) speelgoed. Heerlijk vrolijk gespeeld en gedaan en toen we thuiskwamen, was het douchen en door naar bed. Nu lijkt hij prinsheerlijk te slapen want het is stil. Vandaag koos hij tijdens het 'boekie lezen' het boekje Nijntje en kleine pluis uit. Als ik vannacht/morgen beval, dan is dat wel een mooi voorteken (achteraf gezien) Denk zelf van niet, Uk is nog druk aan het bewegen.
Hier nog even een kort berichtje van mij: Zijn billetje is inmiddels al weer aardig afgezakt gelukkig hij schijnt er weinig last van te hebben in elk geval. Even kort de bevalling: Woensdag avond gewoon naar bed gegaan niks aan de hand. Om 3 uur braken mijn vliezen, heb in totaal 3 keer vruchtwater verloren. Om half 4 toch maar de spoed lijn van de Vk gebeld en na een korte inspectie werd meteen het ziekenhuis gebeld en konden we richting Meppel. Uiteindelijk werd er met 8 cm ontsluiting gecontroleerd hoe het hoofdje lag. Bleek het een kontje te zijn. Al aardig ingedaald natuurlijk maar omdat Mylan wat aan de kleine kant was ging dat wel passen volgens de Gyn. Na 20 min. persen was hij er idd met een blauwe bil als gevolg.
Wow dus dat is mega snel gegaan susan!! zal wel schrikken geweest zijn zo onverwacht! fijn dat het goed gaat in ieder geval
@Elise: Lekker crea bezig! Nou hoop dat je lekker slaapt vannacht. @FemR: Spannend! Veel succes met het kamertje morgen. @SpruitNoorderloo: Bedankt, ga ik ook eens uitproberen op eenkussen. @Kiss: wie weet! Ik hoop het voor je. @Susan: wat een scheetje is Mylan zeg, en die blauwe bil! Heerlijk als ie in een gewoon wiegje mag. Maakt het contact toch weer wat dichterbij (vond ik tenminste bij de jongens) Hoop dat Mylan snel naar huis mag, krijg je zelf ook wat meer rust, en kun je optimaal gaan genieten! @Val: kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig is alles goed. @Lauw: laat dat washok toch gewoon zitten Rust maar lekker wat uit. (ja makkelijk praten heb ik) @Katje: hoop dat Jayden morgen zich een stuk beter voelt. Gelukkig helpt afleiding goed en wie kunnen dat beter geven dan opa en oma en een berg speelgoed? @Volle maan: wie zei ook alweer dat juist de dag voor volle maan de meeste kleintjes werden geboren? Nou, veel babynieuws dus morgen. Van mij mag ie ook wel komen. Ben nu toch wel erg benieuwd naar dat minimensje in mijn buik. Hier beweegt beebje vandaag nog steeds veel, maar toch heel anders, zou ie toch ingedaald zijn? Hier een fijn dagje gehad. Vanmorgen met mijn schatjes en de jongens lekker vroeg boodschappen gedaan (was nog heerlijk rustig). Daarna lekker een paar uurtjes kunnen slapen, was ook echt nodig zeg. s'avonds ge-BBQ-d (vriends hobby, als de jongens in een winkel houtskool zien liggen beginnen ze ook altijd uitbundig: "papa vuur maken' te roepen, vraag me altijd af mensen denken dat papa pyromaan is, ofzo?, jongens zijn ook tijdens een BBQ geboren (tenminste toen begon het) dus ze hebben die voorliefde van papa al overgenomen). Ik zeg altijd Julian rook het vlees op de BBQ en wilde eruit, lekker meedoen! Vanavond ook nog bezoek gehad van schoonzus en vriendin ivm de verjaardag van vriend een paar weken geleden, Was erg gezellig alleen Julian en Thomas stuiterden echt door het huis heen en zijn pas rond 21.30 uur gaan slapen, uitslapen morgen vroeg? Ik hoop het. Meiden slaap lekker, en anders veel succes met de bevalling.
@susan wat een mooi mannetje zeg!! en die blauwe bil agossie heeft ie er geen last van gehad? wel schrikken zo onverwacht de bevalling...en dan nog een stuit ook... gaan je ouders nu wel met een fijn gevoel op vakantie? ik zou geen zin meer hebben denk ik @emmy toilet, badkamer, keuken zijn verplicht schoon te maken door de kraamhulp...vanwege hygiene van moeder en kind... @iltje hopelijk zet het door!! succes!! @mc lover...rot dat jullie geen contact meer met je schoonouders hebben...maar ja als ze ook zo doet dan heb ik er ook niet veel aan....mijn schoonmoeder kan ook een schat zijn, ze past vaak op noa, en is superlief voor haar maar die opmerkingen die ze kan maken maken haar gewoon af en toe een...... dan zegt ze iets, en dan lacht ze er zo schijnheilig bij alsof ze het niet rot bedoeld maar ik weet wel beter... ik weet niet meer wat ik allemaal wilde reageren...beetje veel gekletst jullie!! ga zo lekker me mandje opzoeken! tot morgen!
Hey meiden, Nog even op de valreep van vandaag een ego-berichtje... Valt mee hoe er is gekletst maar heb ff geen zin om te reageren. Hier alles prima, leuke dag gehad vandaag, al was ik wel een beetje moe. Was uiteindelijk pas om 3 uur gaan slapen afgelopen nacht dus das niet zo prettig. Vanochtend even naar de stad geweest, een nieuwe laptop gekocht, zo'n mini-ding. Wel grappig en handig voor op de bank... Vanmiddag even geslapen en daarna naar vrienden geweest, was gezellig. Lekker gebarbecued! Vanavond nog bij m'n zus op visite geweest, mannetje is daar nu nog. Ik kreeg Tes daar niet naar bed, ben dus maar eerder naar huis gegaan. Ik zit nu op hem te wachten maar ik denk dat ik m'n bedje alvast ga opzoeken. Hopen dat ik beter slaap dan de vorige nacht en jullie met mij. @Iltje: heel veel succes! @Susan: wat een mooi mannetje is Mylan en al zo'n sterk ventje! Fijn dat alles goed gaat! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Pfff, kan niet slapen. Mn buik is heel erg onrustig, harde buiken, helaas geen weeen. Maar kan dr echt niet van slapen.. Lig al de hele nacht wakker, dus ben dr maar uit gegaan. Maar eens zien of ik nog ff ga internetten, of dat ik zo weer richting bed ga. Liefs
Inmiddels een uur verder, nog steeds harde buiken.. 'kga nog maar een keer douchen, in de hoop dat het weg gaat! Als ik morgen wat later online ben, niet direct denken dat ik aan het bevallen ben he?! haha! Dan zou ik het zo snel mogelijk laten weten aan mn buddy! Maar goed, ik ga proberen nog even te slapen. Ongelovelijk, het is al licht buiten en ik zit hier nog!